Gå til innhold

Minus 3 kg til 1. august.


Anbefalte innlegg

Klart du kan, eml87! :) Har ført deg på lista nå.

 

Blir nok litt stille her inne i ferieukene, ja. Men vi får holde stand vi som er hjemme og med nettilgang! :)

 

Her går det sakte, men sikkert nedover så langt denne uka. Har gått ned 400 gram siden mandag. Men spørs om det varer over helga. Helgene er no' drit... <_< Men skal fortsette å være flink idag og fredag. Så er det en start til helgas utfordringer, i alle fall.

 

May the force be with us! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke gått ned noe denne uka, men vekten er heldigvis stabil! :-D har til nå bare trent kondisjon i form av løping men føler ikke det er nok lenger. Kondisen er på topp og klærne er løsere men jeg har fortsatt samme kroppsfasong :-P

 

Såå.. nå har jeg nettopp startet opp med yoga. Synes det er en grei måte å trene styrke uten å blande inn dumme vekter ;-P ;-) og hvis noen har noen tips til hvordan man kan slanke armene.. HYL ut!

 

Lykke til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Gått ned 0.9 kg til 63 blank!;) Har blitt ingen trening denne uken men har klipt gress og bygger veranda så får være fornøyd med den aktiviteten!;) God helg alle sammen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, ja! Nå begynner de første minusgrammene å tikke inn. Kjempebra jobba! :D

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 kg

Jqulin: 63,9 - 63,0 (-0,9 kg)

Stairway: 78,9 - 78,4 (-0,5 kg)

Snupsipups: 76,0 kg

Slankisn: 69 - 68,8 (-0,2 kg)

Sarah: 75,4 kg

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 kg

Glee: 73,0 kg

Trønder: 82,7

Hemulen: 88,5 kg

eml87: 64,8 kg

Frk57: 88,1 kg

Bijou: 64,8 kg

 

Ha en god og bevisst helg, folkens! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Litt feil veie-forhold idag tror jeg kanskje, har bare sovet ca 4 timer i natt og det teller vel litt? Eller må jeg bare innse at helgen ikke var helt bevisst nok... enda jeg jogget både fredag og søndag. :( Vekta viste hvertfall 81,2 idag, samme som forrige mandag. Det verste er at jeg så 80 blank i slutten av forrige uke.... Velvel. Nå drar vi på ferie, og målet må være at jeg hvertfall ikke har gått opp til vi kommer hjem igjen!! Tilbake neste uke og rapporterer igjen da. Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med dere i uken som gikk? Jeg har vært veldig flink å trene, og var flink med maten tom fredag, men lørdag og søndag gikk det rett vest!:S Vekten idag viste 74.5, så har gått ned 0.9 hg denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble resultatet ned 700 gram, fra 64,8 til 64,1. Det er jeg strålende fornøyd med! :)

 

Særlig ettersom lørdagen gikk slik lørdager flest pleier å gå... Men jeg fikk reddet det inn igjen iløpet av søndagen og trimpoengene jeg hadde opparbeidet meg hele uka, tror jeg. Det endte i alle fall bra!

 

Kanskje jeg med dette har klart å riste av meg juni-platået...? Håper det! Nå vil jeg ned og hilse på 63-tallet! Det blir denne ukas mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra jobba denne uka, folkens! :) Og til de med stillstand: husk at det er mye bedre enn opp!

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 - 81,2 (0 kg)

Jqulin: 63,9 - 63,0 (-0,9 kg)

Stairway: 78,9 - 78,4 (-0,5 kg)

Snupsipups: 76,0 - 75,8 (-0,2 kg)

Slankisn: 69 - 68,8 (-0,2 kg)

Sarah: 75,4 - 74,5 (-0,9 kg)

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 kg

Glee: 73,0 kg

Trønder: 82,7

Hemulen: 88,5 kg

eml87: 64,8 - 64,3 (-0,5 kg)

Frk57: 88,1 kg

Missoki: 75,2 kg

Bijou: 64,8 - 64,1 (-0,7 kg)

 

Ny uke, ny frisk! :) We can do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Åh gud som jeg trenger en tråd med aktivitet i nå!! Så jeg ber så pent om jeg kan få være med?

 

Etter en ferie med litt utskeiing klokket jeg inn på 75,2 kg i dag, 3 kilo er nok optimistisk, men jeg druser på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan være med, Missoki! Velkommen!

 

Og 3, 2 eller 1 kilo i juli... samma søren, bare vi går ned! :P

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 - 81,2 (0 kg)

Jqulin: 63,9 - 63,0 (-0,9 kg)

Stairway: 78,9 - 78,4 (-0,5 kg)

Snupsipups: 76,0 - 75,8 (-0,2 kg)

Slankisn: 69 - 68,8 (-0,2 kg)

Sarah: 75,4 - 74,5 (-0,9 kg)

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 kg

Glee: 73,0 - 72,1 (-0,9 kg)

Trønder: 82,7

Hemulen: 88,5 kg

eml87: 64,8 - 64,3 (-0,5 kg)

Frk57: 88,1 kg

Missoki: 75,2 kg

Lambada: 72,5 kg

Bijou: 64,8 - 64,1 (-0,7 kg)

 

Har oppdatert deg også på lista nå, eml87! Grattis med en halv kilo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lambada

jeg vil å gjerne være med:) Dette er min runde nr 2 på dette forumet nå er vekten min på 72,5 kg tror jeg kan dobbelt sjekke dette i morgen tili.

 

Jeg vil ned!:)

 

 

Har dere fellese veiedager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Lambada! Vi har ikke felles veiedager, så det er bare å rapportere inn tallene dine den ukedagen du vanligvis veier deg. Eller hver fjortende dag. Eller 1 gang i måneden. Spiller ingen rolle, egentlig, bare vi får tallene dine i begynnelsen av måneden og i slutten! B) De fleste melder inn tallene sine 1 gang i uka.

 

Grattis med nedgang til deg også, Glee! :) Ført inn tallene dine nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange har gått ned denne uka, veldig bra jobbet!! :-D

 

Hvilke treningsaktiviter driver dere med? ;)

for meg blir det mest hjemmetrening. Har treningsykkel så blir mest sykling ellers yoga, styrke og gåturer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg blir det mest hjemmetrening. Har treningsykkel så blir mest sykling ellers yoga, styrke og gåturer!

 

Ja, her også. Synes det er lettere å finne tid når jeg trener hjemme. Selv jogger jeg og har nettopp begynt med yoga :) bruker du treningsvideoer eller bare finner du øvelsene på egenhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg går det i jogging for tiden. Deilig å trene ute og så lettvint å bare ta på seg skoa å løpe i vei. Nå har jeg akkurat svidd av 3,6 trimpoeng og er deilig å svett :) Ingenting kan sammenlignes med følelsen etter ei god treningsøkt ;)

 

Veldig enig i det! En lang god joggetur med musikk i ørene er herlig ;) Gøy at kondisen forbedres raskt også. Når jeg begynte klarte jeg jogge maks 4 min(dåårlig form ja :-P), nå klarer jeg fint 1 time!

 

Bruker du pulsklokke når du trener? Jeg har et program på mobilen som måler gj.snittsfart, lengde o.l- veldig motiverende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...