Gå til innhold

Motivasjon!


Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Etter å ha mislykket gang på gang, bestemte jeg meg at jeg skulle slutte med sjokolade 1. nyttårsdag. Hjelpe meg så svimmel jeg var når det nærmet seg lunsj!! Blodsukkernivået var sikkert på minus, så jeg begynte med en gulrot/kålrot som jeg kunne spise før lunsj ved behov. Men etter et par dager var svimmelheten over.

Jeg hadde bestemt meg for å ta en ting om gangen, så trim prioriterte jeg ikke første mnd. Etter middag har jeg alltid et slikt sug etter noe søtt, så jeg laget meg en blanding av naturell yoghurt som jeg søtet litt, blåbær, valnøtter og litt honning på toppen. Dermed forsvant søtsuget og vekten begynte å gå nedover. :rolleyes:

Etter morsdag forrige helg var jeg sikker på at vekten hadde gått opp igjen til over 90 kg., men jammen hadde jeg gått ned 600 g! LYKKE!

Så jeg har funnet min sti å gå, jeg unner meg litt(untatt sjokolade, det har jeg ikke lyst på lengre)av alt, og dermed lever jeg det gode liv med vektnedgang. Jeg teller ikke kalorier, så jeg ligger nok litt for lavt når jeg tar en rask hoderegning, men det fungerer for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...