Gå til innhold

Motivasjon!


Anbefalte innlegg

Fint treningstøy er en super motivasjons faktor, klart vi skal se bra ut når vi trener :)/>

Håper du finner noe du liker, mye flotte farger på treningstøy!

 

Helgen er planlagt for min del, og forhåpentligvis blir det få utfordringer mtp kcal...men skal kose meg med frimerkene, jeg trenger å lære meg å kose meg med måte ;)/>

 

Du får ha en fin helg og en riktig god tur :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel tilbake, men ingen nedgang! ;)

 

Har hatt en fin ferietur og fått kjøpt mye treningstøy som er kjempestilig. Er nå på vei opp på Lyderhorn, har bare vært på en fjelltur siden sist så nå er det bare å brette opp ermene igjen. :P

 

Fokuset mitt har vært ganske fraværende da mye har skjedd! Håper at ikke Lyderhorn ligger innehyllet i tåke slik Ulriken var på sist jeg gikk der. Hadde gått opp til Ulriken( hadde egentlig tenkt å gå Vidden over til Fløyen, men turde ikke fordi det var så tett tåke), og da jeg kom opp så jeg nett så vidt gjennom tåkedotter ned på byen! Men turen var fantastisk å gå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem :)

 

Det hørtes herlig ut med tur, deilig å få rørt litt på seg etter ferien.

Dårlig med turer her i gården, ligger rett ut med senebetennelse i foten! Det så vondt at jeg ikke kan stå på den..

Jeg skulle bli bedre av medisinen jeg fikk i løpet av noen dager, så det er nok bare å holde ut.

 

Men jeg gir ikke opp dette prosjektet! Nå blir det kun 1200 kcal, siden det er null trening og spiser masse grønnsaker sånn at sulten ikke blir for ille :)

Håper det hjelper, sånn at vekta viser riktig vei på mandagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg ny vår og resten av dere flotte damer her inne:)

 

Håper du får brukt mye av det nye fine treningstøyet du har kjøpt deg :)

 

Her i gården blir det å ta det med ro pga senebetennelsen, det gjør fremdeles vondt..

Men fokuset blir å holde meg på 1200 kcal i helgen, litt utfordrende ja.. men det skal jeg klare :)

 

Veiedag på mandag.. er spent nå som det ikke har blitt noe trening..

Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA :)

 

Vekta viste 79,2 kilo i morres, ned 0,8 fra sist uka og på kun 1200 kcal!

Puhh.. er lettet, må innrømme jeg har vært spent på om hvordan det ble å ikke trene noe..

 

Men nå håper jeg senebetennelsen kan gi seg litt, nå VIL jeg røre på meg! Trives bedre med å trene og i spise 1600 kcal, enn å ikke trene og spise 1200 kcal.

 

Hvordan går det med deg Ny Vår? :)

 

 

Hilsen fra en happy storesøster

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott resultat, storesøster! Og så i tillegg har du senebetennelse og ikke kan trimme! Veldig bra jobbet! :rolleyes:

 

Sabine: Så flink du er til å holde fokus selv om du har hatt ferie! Jeg har ikke klart å ha hodet med meg i ferien. Har spist av godisen som vi kjøpte i Sverige hver dag! :angry:

 

På søndag bestemte jeg meg for at nå er det nok godis! Så foreløbig har jeg klart 2 dager uten...

Jeg veier meg som vanlig i morgen så får vi se. I morgen ettermiddag reiser jeg til Warshawa og blir til lørdag kveld. En liten storbyferie på tampen av ferien.

 

Jeg og en veninne har planlagt en tur på et av Voss sine høye fjell som heter Lønahorgi. Det regner jeg med vi gjør i løpet av august/september(håper jeg), mye som skjer i helgene framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake igjen. Flyet i går ble kansellert så det ble en ekstra dag i Warshava til i dag. Hjemme i 14.30 tiden i dag, så i dag har jeg vært sliten.

 

Men jeg er klar til å fortsette vektnedgangen, kanskje jeg må ta et kilo om igjen??

 

Men det skal bli godt å få rutine igjen.Klarte å la være å spise sjokolade hele uken, og tok meg noen biter i går siden det var lørdag.

 

Har gått mye i Warshava, og etter en liten lur i ettermiddag tok jeg en tur i åsen bare for å komme i gjenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så imponert over at dere klarer å holde fokus i ferien og gå ned! Flotte resultater du har fått i sommer! :)

 

Jeg har nå gått en rask tur på Dronningen som tok 1 time, og lagt inn trimpoeng. Har også ført inn maten, noe jeg ikke har gjort på lenge. Heldigvis så var det flere på jobb som startet opp med sunne vaner i dag. Rundt bordet vårt var det salater og knekkebrød i lange baner.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med vektnedgangen som jeg fikk på i ferien, men er ikke nede der jeg var før ferien. Men har gått ned 900 g siden mandag, så jeg registrer ikke før jeg passerer 92 kg igjen.... B)

 

Kostholdet har fungert supert denne uken og jeg har vært på 2 fjellturer + en langtur i skogen siden mandag. I dag ble jeg nødt til å ta huset litt, haugevis med klær osv. som har hopet seg opp. Til helgen blir det søskenbarntreff i Øygarden, men jeg har planer om hvordan det skal gå bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært 2 harde uker! Forrige uke begynte jeg igjen på jobb, og jeg sov middag stort sett hver dag! Helgen var super med søskenbarntreff i Øygarden, maten ok, men litt vin og snadder.... :blink:

 

Men jeg fikk ikke sove da jeg lå på en oppblåsbar madrass i stuen som knirket hver gang jeg snudde meg, og dessuten var den ikke god! Så jeg har nok sovet middag denne uken også! :P

 

Hadde en vektnedgang på 500 g., så nå er det ikke så altfor mye igjen før jeg er der jeg var før ferien! Jeg ble litt forbauset over nedgangen fordi når jeg er sliten så klarer jeg ikke å motivere meg til å ta gode valg! Men hyggelig var det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Først i går fant jeg igjen motivasjonen. :huh:

 

Helgen etter søskenbarntreffet var det besøk til minsten både lørdag og søndag. I tillegg fikk vi oss en nydelig Yorkshire Terrier som trenger mye oppmerksomhet og opplæring. Det er akkurat som å få en baby i hus! ;)

 

Så det har blitt lite trimturer, har hatt Yorkien med 2 ganger i åsen og det så det ut som om han likte. Men det ble jo mange stopp for å snuse underveis så mye trim ble det ikke.

 

Det er rart det der hvordan jeg mister motivasjonen når noe krever min fulle oppmerksomhet. Er hjemme i dag + i går da jeg ble syk. Totalt utslitt, feber og hodepine.

 

Håper på å gå på jobb i morgen igjen, men foreløbig er det sofaliv.... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått 3 trimpoeng ved å gå Kolbeinsvarden opp og ned! :D

 

Håper jeg er i steamen igjen nå! Fikk sove til kl. var 8 i dag, matet og fikk hunden på doen, deretter lekte vi litt før han trengte en lur igjen. Da la jeg han ned til min yngste sønn før jeg kjørte avgårde og fikk min trimtur.

 

I går kjøpte jeg bånd/vest til hunden som skulle være rundt kroppen hans når vi går tur, men jeg har aldri visst at en sååå liten skapning kan ha en sååå sterk vilje! Han nektet å flytte seg fra flekken og satte opp det fornærmede fjeset! Det endte med at jeg bar han et stykke, men så kom han seg ut av båndet og da ble det fart på han! :o

 

Gleder meg til han blir med meg på turene mine, men det trengs nok tilvenning og tålmodighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da kan jeg endelig rapportere om at vekten har bikket under 92 kg! :D

 

Det har vært en traumatisk tid i det siste, men nå håper jeg denne tunge tiden er over og at jeg kan konsentrere meg om andre ting.

 

Storesøster: Du er kjempeflink som har kommet så langt og funnet noe som fungerer for deg. :) Og takk for at du gidder å gå inn på min profil selv om jeg ikke har vært aktiv på veldig lenge.... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei asesha! :rolleyes:

 

Så gøy at du ser innom. Ja, jeg er i gang igjen og nå går det rette veien. Men som du kanskje har lest så har det tatt tid, men det skal jeg ikke fokusere på! :blink:

 

Mitt nye mål nå er å se 8'tallet, og jeg tror ikke det er så alt for lenge til. Du er jo flink som har gått ned over 1 kg den siste tiden! :)

 

I dag har det blitt tomatsuppe til middag, da jeg har vært hos frisøren og stripet etterveksten og kom sent hjem. Men det er jo så godt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forsiden står det at en trening gjør en sprek og GR kostholdet gjør en slank. Jeg husker da jeg gikk på GR kurs for noen år siden hvor mye "mas" det var om vi trente eller ei. Jeg var da i studietiden min og måtte prioritere vekk en god del av mine vaner, og dermed minket treningen betraktelig. Men hadde selvfølgelig dårlig samvittighet da jeg for det første elsker å bevege meg og slite litte granne,men "tytet" på kurset hjalp jo heller ikke på. Det var bare å prioritere riktig....

 

Men studietiden er over nå og jammen var det godt å lese forsiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...