Gå til innhold

Slankestart 1. januar 2013


Anbefalte innlegg

Hei hei!

Da skal jeg igjen prøve å komme meg ned i vekt, for omtrent 503456016453 gang! :unsure:/>

 

Jeg er 27 år, mamma til jenter på 1 og 2 år, og gift med mannen i mitt liv. På 4 år har jeg lagt på meg nesten 35 kg!! Da veide jeg riktignok bare 45 kg, som jeg selv syntes var alt for lite, men målet mitt er å komme meg ned til ca 53-55 kg (må legge til at jeg bare er 156cm høy!). I dag viste vekta det meste jeg noen gang har veid når jeg ikke har vært gravid - 79,8 kg!!! Slag i magen og jeg var veldig lei meg den første halvtimen. Men så begynte jeg å planlegge hvordan jeg skal klare å gå ned denne gangen, og nå er jeg bare motivert :D/>

 

Vil ikke sette meg for store mål, så mitt første delmål er 10 kg ned frem til sommeren. Alt over 10 kg er bare bonus! Skal også ha mindre delmål, og mitt første blir 77 kg. Når det er nådd skal jeg klippe meg! :)/>

 

Koselig om flere vil være med her så vi kan motivere hverandre! :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisan

 

Eg er ei dame på 38 år, har samboar og 4 barn i alderen 15, 14, 5, 3.

 

Eg har klart å gått ned 29 kg sidan 10.3.2011, med litt opp og nedturer innimellom, Mitt totale mål er ned 21 kg til. Men stoppar opp dersom eg finner ei vekt eg vil trivast med, og at eg får tatt bukplastikk.

 

Kan vera greitt å ha nokon å motivera seg, dersom ein har dårlige dagar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kamaliah

heisann, fint å se at andre også skal starte for 50309874 gang :P mitt mål for 2013 er å slutte å droppe det sunne kostholdet, har en tendens til å droppe ut når sånn påske,jul ect er rundt hjørnet :angry:

er 171cm og veier nå 125kg har ei lita ei på 7 mnd , la på meg rundt 20 kg når jeg gikk gravid! jeg har alltid vert stor og kraftig,men trivdes nede i 100kg. jeg har alltid trent, men liker best å trene styrke. så målet mitt er å klare å leve sunnt og trene regelmessig over lengre tid å ikke gi meg når jeg går lei :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rundet 100 kg i jula. Til å gråte over, men fokuserer heller fremover enn å deppe for det:) Så nå er det full skjerpings. Også her ikke første gang. Skal ned 20 - 25 kg. Er veldig klar og motivert. Har vært på en super trening i dag og føler meg KLAR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rundet 100 kg i jula. Til å gråte over, men fokuserer heller fremover enn å deppe for det:) Så nå er det full skjerpings. Også her ikke første gang. Skal ned 20 - 25 kg. Er veldig klar og motivert. Har vært på en super trening i dag og føler meg KLAR...

 

 

Godt nytt år! jeg har også rundet 100 kilo og vel så det, så nå er det slutt. Er veldig motivert for å komme igang. Skal greie det. Meldte meg på internett kurs som starter på mandag - gleder meg til å komme igang. Fint å kunne motivere hverandre her - stå dette skal vi klare sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

Korleis gjekk dagen i går???

 

Heilt grei her. Det vart 2 bamsemums, og 5 skeier med riskrem med bringebærsaus, og 5 skeier med fruktcocktail, utenom rugsprø med sunt pålegg, og middagen.

 

Vart faktisk ein gåtur i går også. Med jentene, så det gjekk ikkje så fort, men godt å gå ein tur og bevega seg litt. Var kjempegod temperatur, men var drittglatt så eg er glad eg hadde broddane på.

 

Frokosten min i dag besto av rugsprø med kokt skinke, salat og mjølk. Blir småfeit middag, (kokt laks, poteter og fiskesuppe laga av smør, fløyte og mjølk... ) og så blir det vel litt dessertrester. MEN ikkje godis og anna usunne greier. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Så koselig at vi har blitt en liten gjeng her inne! Veldig kjekt at vi kan heie på og motivere hverandre! :)/>/>

 

Regniesil: WOW!! 29 kg ned!! Så utrolig flink du har vært! Det er klart du klarer de siste 21 kg også! :D/>/>

Jeg også har planer om bukplastikk når jeg når idealvekten. Har VELDIG mye løs hud etter svangerskapene (var ENORM!) og kjenner på at jeg sliter en del med det. Spesielt i forhold til mannen min.. :(/>/> Så det er en veldig motivasjon for meg å tenke på at jeg skal få slippe å være redd for at mannen min skal se meg naken..

 

Kamaliah: Yupp! Kjenner meg godt igjen! :P/>/> Jeg begynte for fullt i fjor til samme tid, slei ut, begynte igjen etter sommeren, gikk til og med på kurs, men sklei ut igjen gitt.. Så det blir utfordringen for meg og det å klare å holde seg til det sunne..

 

Ana14 og Pia67: Så bra dere er motiverte! Dette skal vi klare!! :D/>/>

 

 

Dagen i går gikk ikke så bra. Vi tilbrakte nyttårskvelden og natten på legevakten med minste som etter en uke med hoste og feber fikk voldsomme brekninger og pustevansker. Forferdelig opplevelse for mammahjertet! :(/>/> Hun ble bedre på morgenkvisten og vi fikk reise hjem. Da sov vi så klart til langt på dag og og alt ble bare rot. Jeg glemte litt at jeg skulle begynne på GR, så jeg spiste en solid frokostlunchmiddag, og spiste is på kvelden. Det var alt jeg spiste i hele går.

Meeen, NÅ er jeg i gang for fullt! :D/>/>

Til frokost i dag ble det to knekkebrød med pålegg, eplejus og melk. Og 1 liter vann frem til nå :D/>/>

 

Vekta i dag viste 79,4 kg, så jeg går ut ifra det når jeg skal veie neste tirsdag.

 

Lykke til med uka jenter! :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her.

 

Veier nå 97 kg med mine bare 164 cm. Har prøvd å få barn i 5 år og hatt over 10 hormonkurer/ivf. Og med mange nederlag blir det desverre mange trøstespisinger. Jeg vil nå prøve å komme igang litt med sunnere kosthold før jeg orker et nytt forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

Hei jenter! Så koselig at vi har blitt en liten gjeng her inne! Veldig kjekt at vi kan heie på og motivere hverandre! :)/>/>/>/>

 

Regniesil: WOW!! 29 kg ned!! Så utrolig flink du har vært! Det er klart du klarer de siste 21 kg også! :D/>/>/>/>

Jeg også har planer om bukplastikk når jeg når idealvekten. Har VELDIG mye løs hud etter svangerskapene (var ENORM!) og kjenner på at jeg sliter en del med det. Spesielt i forhold til mannen min.. :(/>/>/>/> Så det er en veldig motivasjon for meg å tenke på at jeg skal få slippe å være redd for at mannen min skal se meg naken..

 

Lykke til med uka jenter! :)/>/>/>/>

 

 

Ja, eg er temmelig stolt over dei kg eg har gått ned, sjølv om eg kunne tenkt meg at resten også hadde vært vekke. Men mitt mål i vår var at bunaden passa pga konfirmasjon, og det gjekk akuratt. No når eg har gått ned litt til så sit bunaden enda finare på meg, og håpet er at den faktisk er litt forstor til våren. :)/> Da er det neste konfirmasjon. Godt det er heile 9 år til neste da!

 

Uff det å visa seg naken føre samboaren er grusomt. Det er elstemann som øydelagde magen min, derfor den henger og slenger slik. Og min noverande samboaren såg ikkje meg før magen vart øydelagd, så gjekk fleira mnd før han fekk sjå meg naken når eg stod på golvet.

 

Godt vi er kommet igang. og eg håpar vi klara å fortsetta til vi når måla våre. :)/>

 

Eit lite tips fra meg er å bruka målebandet og måla cm rundt mage, lår, overarm og rompe. Da finner ein litt motivasjon der som regel når vekta stoppar opp... Eg har berre mål rundt mage, og der har det forsvunnet 22 cm. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Er som dere ser en som har vært medlem her inne i en årrekke, men det dessverre ser det ikke ut som om jeg har lært noe. Har meldt meg på GR-kurs som starter på mandag. Har ikke vært på vekta ennå, men kommer tilbake med de triste nyhetene på mandag når jeg har vært igjennom den obligatoriske registreringen.

Håper dette er en grei gjeng som kan motivere hverandre til positive endringer. Gleder meg til å følge dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tytomasa

Hei startet i gjen i går for ente gang............vet jeg kan! I går var vekten 122 kg. Jeg skal spise meny 4. etter beregningen her, og det er 2200 kacl og det synes jeg er kjempe mye...........i dag har jeg spist halv parten og er METT og føler ikke behov for mer mat.........Har ikke spist kvelds ennå. Har vært ute og løpt 4x4 intervall i dag...........jeg er aktiv til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin dag i dag. Er godt å være igang. Har både spist sunt og trent litt, så jeg er veldig fornøyd. Håper dere andre har hatt en fin dag og har klart å holde dere til planene deres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

Hei startet i gjen i går for ente gang............vet jeg kan! I går var vekten 122 kg. Jeg skal spise meny 4. etter beregningen her, og det er 2200 kacl og det synes jeg er kjempe mye...........i dag har jeg spist halv parten og er METT og føler ikke behov for mer mat.........Har ikke spist kvelds ennå. Har vært ute og løpt 4x4 intervall i dag...........jeg er aktiv til daglig.

Det høyrest no skrekkelig mykje ut. Eg har 1600 kcal, og synest det er heilt greitt. :) Du får heller prøva å eta så mykje så du klara, og føra nøyaktig inn, så kanskje du finner ut at du klara deg med mindre kcal.

 

Dagen min gjekk heilt greitt. Var ute å gjekk ein tur med jentene, og fekk i meg nok kcal.

 

Eg gjekk opp 2 kg i jula, og i dag mangla eg 700 gr på å vera lika lett som før jula. :D JIPPI! Så da eg eg kanskje i rute igjen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jeg syns det var sååå teit med "nyttårsforsett" og jeg tenkte at jeg ikke skulle ha noe særlig annet enn å bli litt mer aktiv og spise litt bedre. Så gikk jeg på vekta i dag, og så at jeg veier 110 kg. Like mye som da jeg begynte på Roede-kurs for 2 år siden. For et år siden var jeg nede i 94 kg, og trivdes godt med meg selv, selv om jeg ikke så noen særlig endring med egne øyne. Men jeg ser nå hvorfor jeg har begynt å mistrives og hvorfor alt er så tungt. Det er utrolig hvor blind man kan bli :( Så nå er det på'n igjen!

 

Jeg er også stormforelsket og på vei inn i et forhold, men den selvfølelsen jeg har nå kan jeg ikke gjøre noen lykkelige med. Jeg merker jeg er "redd" for alt, har blitt mindre sosial og vil helst ikke gå ut uten å være pakka inn i tjukk jakke og masse skjerf rundt "dobbelthaka". Jeg er sykepleier og skal jo egentlig vite mitt eget beste, særlig når jeg belærer mine pasienter om hva som er bra for kroppen og ikke. "Practice what you preach" er noe jeg absolutt ikke klarer, og jeg hater det.

 

Dette er noe jeg ikke snakker med andre enn en av venninnene mine, som er i samme situasjon, så det er godt å kunne lufte litt ut her. Fint å se at vi er mange i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

Det er alltid godt å snakka med nokon som er i samme "båt", og som kanskje veit kva ein snakkar om, og ikkje syltynne venniner. :)

 

I dag har det vært heilt greitt, eg var så uheldig å putta ein bit med " fugde" inni munnen, og helledussen kor godt det var, men eg har ikkje ete meira! Veldig viktig! Vart med ein bit, og det skal ikkje bli meira heller!

 

Litt usikker på kcalinntaket mitt idag, oppattvarma bali med ris var ikkje godt. Så eg tok ei pølse i brød i stadenfor. Så eg trur eg egentlig har ete litt formykje. Det går bra.

 

Har ikkje fått trimma noko i dag, eg våkna opp med dundrande hovudverk og den ville no for f... ikkje slippa heller. Så eg har sete i godstolen og prøvd å få kroppen til å fungera nok få laga litt middag, rydda litt og til å ta meg av jentene på 3 og 5 år, heldigvis så har gutane mine på 14 og 15 år hjelpt til litt også.

 

Håpar at dagen i morgo blir bedre!

 

Håpar at dere alle saman biter tennene saman, og finner stålviljen slik at dere klara å nå målet deres!! Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Så kjekt at vi har blitt en hel gjeng her inne! :D

 

Dagen i går gikk helt ok, men det skled litt ut med en del rosiner i går kveld :unsure: Håper det går bedre i dag!

 

Lykke til med helgen jenter! For min del er dette den største utfordringen.. Må jobbe HARDT! for at jeg ikke skal gå på en smell. Men skal helle kjøpe en del friske bær å kose meg meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dagen folkens. Er veldig ny inne på forumet her, men håper at motivasjon fra andre i samme sted som meg kan være løsningen på problemene mine.

 

Jeg er er 26 år og samboer uten barn. Har egentlig alltid hatt litt for mye å ta i, men har vel alltid tenkt at å gå ned i vekt ikke er noe jeg får til, jeg er ikke flink nok, sta nok, aktiv nok. Altså som sikkert mange kjenner seg igjen i en selvtillitt på lik null. Men etter sommerferien i fjor og jeg så bildene og ser til min store skrekk at jeg ser ubergravid ut, og går på vekten og den viser 94 kg bestemte jeg meg for å ta ett år hvor jeg skulle virkelig gå inn for å gå ned 20 kg. Startdato 1.9.2012. Motivasjonen var på topp og jeg gikk ned litt over 8 kg før desember. Mørketid, julestress, jobbstress, julebrus i butikkhylla og bare lettvinte middager og jeg gikk litt opp igjen. Så på veiedagen 1.1.2013 viste vekta 87,7kg og nedover skal vi.

 

Spørsmålet er hvordan jeg skal klare det.

 

- middagsplanlegging (slik at jeg ikke velger kjøpe pizza fra pizzashjappa)

 

- tør melde meg inn i ett treningsenter, har treningssenterskrekk, for er livredd at alle skal synes jeg er en dundre som ikke har noe der å gjøre. (sms sendt til en venninne om vi skulle melde oss opp sammen, psykisk støtte for hverandre)

 

- si nei takk når folk kommer med kake (hvorfor skal alle alltid ha med kake?)

 

- prøve å begynne å svømme litt igjen (for det er jo eneste formen for mosjon som jeg tidligere faktisk har drevet litt med) (kommet så langt at badetøyet er prøvd og sjekket åpningstider, kom meg aldri i bilen)

 

 

Mål = se bra ut i bikini på sommerferie i begynnelsen av juni

 

= føle meg mer voksen både i klær og kropp (ikke bare hode)

 

= i løpet av sommeren fullføre en liten fjelltur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere :)

Jeg trenger å gå ned 10kg, men på det andre forummet går det så treigt, så jeg lurte på å henge her med dere, dere høres kjekke ut! Om en skal ned 20kg eller 10 har jo ikke noe å si... utfordringene er jo de samme.

 

Jeg er 32 år, gift, har en jente på 4år og har hund. Jeg har slanket meg på kurs for 6år siden.. skulle inn i brudekjolen og da følte jeg meg så flott, men nå synes jeg det er skrekk å gru om jeg ser meg i speilet. Har kasser med klær i garasjen som ikke passer, utrolig kjipt!

 

Jeg er glad i å lage og spise mat, mens trening har det blitt mindre av etter jeg fikk barn, så det sier seg selv at nå må jeg ta tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Ildpike og Synne80! Må si du har vært utrolig flink Ildpike! Jeg synes den aller værste "slanketiden" er fra høsten og fram mot jul, og det at du har klart å gå ned over 6 kg da er jo kjempe bra! :D

Synne80: Du er så klart velkommen inn hit til oss! Vi har jo absolutt som du sier de samme utfordringene, om det så er 10 eller 30 kg som skal av..

 

 

Jeg er som dere kanskje ser oppe grytidlig i dag. Fikk bare ikke sove mer fordi jeg er så veldig GIRA! Jeg har nemlig fått meg en stor ny motivasjon som jeg er utrolig spent over :D Mannen min blir 30 år høsten 2014, og i den anledning har vi bestemt oss for at vi skal spare litt penger hver måned fra nå og reise på en skikkelig deilig luksusferie til et eksotisk sted, bare han og meg. YEY! Det blir utrolig stas, og jeg har bestemt meg for at innen da skal jeg ha klart å gå ned de kiloene jeg skal, og jeg håper også at jeg til da er ferdig operert (bukplastik pga mye løs hud). Jeg håper at jeg kan sprade rundt i bikini uten å tenke på at jeg må dekke meg til..

 

Så nå sitter jeg her og planlegger helgen i detalj så jeg ikke skal sprekke :D

Ville bare dele dette meg dere jenter, for jeg vet dere vil forstå :)

 

Ønsker dere en herlig løsrdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Ildpike og Synne80! Må si du har vært utrolig flink Ildpike! Jeg synes den aller værste "slanketiden" er fra høsten og fram mot jul, og det at du har klart å gå ned over 6 kg da er jo kjempe bra! :D/>

Synne80: Du er så klart velkommen inn hit til oss! Vi har jo absolutt som du sier de samme utfordringene, om det så er 10 eller 30 kg som skal av..

 

 

Jeg er som dere kanskje ser oppe grytidlig i dag. Fikk bare ikke sove mer fordi jeg er så veldig GIRA! Jeg har nemlig fått meg en stor ny motivasjon som jeg er utrolig spent over :D/> Mannen min blir 30 år høsten 2014, og i den anledning har vi bestemt oss for at vi skal spare litt penger hver måned fra nå og reise på en skikkelig deilig luksusferie til et eksotisk sted, bare han og meg. YEY! Det blir utrolig stas, og jeg har bestemt meg for at innen da skal jeg ha klart å gå ned de kiloene jeg skal, og jeg håper også at jeg til da er ferdig operert (bukplastik pga mye løs hud). Jeg håper at jeg kan sprade rundt i bikini uten å tenke på at jeg må dekke meg til..

 

Så nå sitter jeg her og planlegger helgen i detalj så jeg ikke skal sprekke :D/>

Ville bare dele dette meg dere jenter, for jeg vet dere vil forstå :)/>

 

Ønsker dere en herlig løsrdag! :D/>

 

God morgen;)

Jeg sitter her å ser på barnetv..

 

Jeg har spist grovt rugbrød med majones, egg og røkelaks til frokost. Merker at det var bra jeg førte alt inn i dagboken, for enormt lett å få for mange kcal. Men jeg tenker at kvalitetsmat som egg og majones er viktig og godt, så det skal jeg spise oftere.

 

Hva planlegger du til middager i helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

God morgen :)

 

Eg og jentene sit her i godstolen å sløvar, har nettopp ete frokost (3 rugsprø med kvitost og paprika, og kakao). Ute regna det, så det fristar ikkje å ut i dag, men blir vel til at vi finner regneklea og støvlane å trakkar oss ein tur. Godt å få frisk luft.

 

Eg trenar ikkje noko særlig no, eg har vært sjukemeldt i 3 veker pga at eg har vært så svimmel, og har besvimt par gangar, og har kvar dag hatt slike nestenbesvimelser der eg har klora meg fast i eit eller anna, og klart å holdt meg på beina. Legen har tatt fleira blodprøvar, og andre testar på meg, men det gjer ikkje utslag på noko, så han trur at det er berre kroppen min som sa stopp i midten av desember. Eg har fibromyalgi, og svimmelheit er av dei tinga ein ofte er plaga med.

 

Men eg lure på om eg skal prøva meg på aerobic på mandag, og dersom det går bra da, så skal eg prøva meg på step på onsdag. Hadde vært godt å komme i gang med litt trening. Ivertfall når ein skal prøva å gå ned 10 kg til 1.april. :)

 

Elles så er eg desverre på vekta omtrent kvar dag, eg veit ein ikkje skal det, men eg får meir oversikt over kva for mat eg kan eta og gå ned, og kva for mat eg ikkje bør eta fordi da stoppar vekta opp på. Og vekta stoppa opp på all slags brødmat, og i gårkveld åt eg grove vafler, og i dag var vekta det samme som i går. KNURR!!!!

Knekkebrød er mat eg kan eta, og vekta går ned. Drittkjedelig, men sånn er det no berre.

 

Menyen for helga er:

 

Laurdag: graut til lunsj/middag, og til kveldskos skal vi ha "skinkeboller" (det er grov gjærdeig med skinke, ost og krydder inni) og salat.

Søndag skal vi ha svinekoteletter, hjortekjøttkaker, fløtegratinerte poteter, poteter, grønsaker og saus. Vi har både fløytegratinerte poteter og kokte poteter pga at eldste jentungen er allergisk mot mjølk, og eldste gutungen ikkje likar det. :)

 

Det blir nok pittelitt godis i kveld, har lov til det. :)

 

Lykke til med deres fyrste "vektreduksjonshelg" :) Håpar dere får ein flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kamaliah

heisann jenter, nå har jeg levd på ca 2000 kcal dagen siden onsdag, har igrunnen godt greit, røyk på noen ruter med kokesjokolade her om dagen, men det øddla ikke kcal mengden :)

ellers så har jeg trena, styrke og intervall nå 3 dager, så det er noe jeg skal gjøre fremover 4 ganger i uka.

så hos meg blir det å gå på vekta på onsdag:)

ellers mat messig, går det i rugsprø med sunnt pålegg, villris og kjøtt pluss salat til middag og noe kvelds som regel knekkebrød el tunfisk med cottage c.

noen kvelder tar jeg en nutrilett bar. :lol:

 

lykke til alle sammen:D DETTE KLARER VI B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertetru

Sniker meg med på denne jeg ;) Er 25 år, og har to små barn. :) Gikk ned masse etter siste svangerskap, men har lagt på meg en hel haug igjen..! Så nå veier jeg nesten like mye som da jeg var høygravid med andremann, og DEFINITIVT minst like mye som med første... Skal ned til omtrent samme vekt som jeg endte på da jeg tok av meg etter andre svangerskap, både fordi jeg antageligvis er syk, og trenger en slankere og sterkere kropp som er bedre utrustet mot det som evt kommer, og ikke minst fordi jeg trivdes med kroppen min da...! :) (med unntak av all den overflødige huden som hang og slang når jeg var på trening, eller skulle vise meg naken for mannen..... Men den kan tross alt fjernes...! ;))

 

Er også sykepleier "in the making", så tenker som en annen her at en slankere kropp gjør det litt lettere for meg i rådgivningssituasjoner osv.... Så satser på at 2013 skal bli det året jeg tar kroppen min tilbake, og holdet vekta...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på at gubben skal stå opp og vi kan få på oss regntøy og ut å gå. Men ser ikke ut til at han har tenkt å stå opp i år. Helgen har ellers bestått av seinvakt på jobb fredag og tidligvakt lørdag, så har ikke vært noe kosehelg. Gubben hadde kjøpt inn brus og snacks til lørdagskosen igår, men jeg klarte å la være å forsyne meg.

 

Men mitt store problem er jo å komme igang med trening. Jeg er rett og slett livredd for å sette mine bein inn i ett treningsstudio. Står mellom to treningssenter som jeg vurdere å melde meg inn på Sats eller Evo. Fordelen med Sats er gruppetimer, mens Evo er billigere og nærmere. Usikker på hva jeg skal velge noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på at gubben skal stå opp og vi kan få på oss regntøy og ut å gå. Men ser ikke ut til at han har tenkt å stå opp i år. Helgen har ellers bestått av seinvakt på jobb fredag og tidligvakt lørdag, så har ikke vært noe kosehelg. Gubben hadde kjøpt inn brus og snacks til lørdagskosen igår, men jeg klarte å la være å forsyne meg.

 

Men mitt store problem er jo å komme igang med trening. Jeg er rett og slett livredd for å sette mine bein inn i ett treningsstudio. Står mellom to treningssenter som jeg vurdere å melde meg inn på Sats eller Evo. Fordelen med Sats er gruppetimer, mens Evo er billigere og nærmere. Usikker på hva jeg skal velge noen tips?

 

 

jeg synes sats høres bedre ut, der kan du jo trene gruppetimer og drive egentrening.

 

Du må komme over treningssenterskrekken :) , for det er mange ulike time å gå på og det er motiverende med artig musikk og instruktørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...