Gå til innhold

30 days of shred!


Gjest LindaM88
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest LindaM88

Heihei!! :)

 

Starta på dag nr. 1 igår på Jillian Michaels trenings DVD - 30 days of shred!

 

Noen som har erfaringer med denne??

 

Kjenner jeg gruer meg litt til treninga senere idag iallefall, vondt over alt etter gårsdagen :P Så noe bra må den da gjøre!

Men er det nok??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Jeg har funnet det på youtub, men har ikke kommet igang med det ennå. MEN jeg har hørt om mange som sier at det funker bra ;)/>

Rakk 2 dager jeg før jeg ble syk, så må komme igang igjen nå :P/>

 

Hvordan går det med deg?

 

Hei!

 

Ja, jeg har lasta den ned selv. Er på dag 4 nå, måtte ha en dag pause. Hehe.. Det er skikkelig tungt altså! Full fart! Så håper det gir resultater! Jeg har også hørt at det skal være bra, men at man ofte mister cm og ikke så mange kg på grunn av muskler....

Så blir spennende å se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest SjokkisJenta

Slenger meg på her jeg..

Har også hørt mye bra om den og lest mye bra.

Lastet den ned i går, så tenkte jeg skulle starte med de 30 dagene i dag :)

 

Hvordan går det med dere nå da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Jeg har og vurdert å prøve dette. Skal lese meg litt opp på det, så er det mulig jeg joiner dere!

Vet noen av dere hvordan det er å kombinere det med annen trening? Spinnger fire ganger i uken, trenger min ukentlige kardio for å forbrenne det jeg trenger =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gjest LindaM88

Huffda... Det var jo jeg som starta denne tråden, men jaggu fikk jeg ikke fullført.

 

Tror jeg kom til dag 5, så bare datt det helt bort....Ikke bra!

 

Men, jeg har lyst å starte på igjen, har inntrykk av at det funker veldi bra for mange! :) Så er det jo miks av kardio og styrke..

 

Jeg hadde ikke vekter sist gang jeg prøvde, men det har jeg nå. er nok litt mer "funksjonellt".

 

Kan alltid fulle et par halvliter flasker med vann og bruke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg henger meg på. Bestilte den sent mandag kveld fra Platekompaniet og så kom den i posten i går :D

 

Jeg kjøpte samleboksen med henne som inneholder 4 dvd'er. Starter med 30 days of shred i dag.

 

Googlet og fant ganske mange som hadde lagt ut før- og etterbilder på nett - og det var ganske gode resultater - så forventningene er høye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang! Startet med Level 1 day 1.

 

Tror det kan bli veldig bra. Kcalforbruk på ca 28 min var 165, men det kan nok bli høyere når jeg etter hvert kjenner programmet og kan guffe på litt mer :D

 

Det var en morsom kombinasjon av kardio og styrkeøvelser, samt bruk av store og små muskelgrupper samtidig. Hun har lagt opp til et så effektivt program som mulig på de minuttene det varer.

 

Det fine er at økten varer ikke så lenge og da bør jeg ikke ha så mange unnskyldninger for at jeg ikke har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den veldig godt. Bruker det som morgentrening. God trening for hele kroppen og effektive, korte økter. Jeg kjenner øvelsene blir lettere og at jeg blir mer fleksibel. Jeg ser ikke noe på kroppen, men det er fordi jeg ikke har vært flink med maten og fordi jeg ikke gjør øvelsene hver dag. Så man må nok være standhaftig hvis man skal se forskjell før og etter. Men hvis man gjør det skikkelig og i tillegg spiser etter planen, så er jeg sikker på at det funker. For meg funker det som god og effektiv trim. Når dørstokken føles høy, er det veldig fint å kunne trene hjemme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Lilletjukka

Jeg har bestilt den og noen andre dvd`er med henne og andre fra Biggest loser. Gleder meg til å begynne. Jeg har hørt mye bra om 30 dayshred. Hvordan går det med treningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her, begynte i går men skal kun følge level 1 i 30 dager hadde jeg tenkt (har ettervirkninger av bekkenløsning ennå og bør ta det litt piano). Etter dag 1 er jeg støl, men ikke for støl-snart sender jeg mann og baby ut så jeg kan få mine 20 minutter i fred ;)

 

Det blir dog litt amputert, jeg får ikke hoppa skikkelig, men jeg gir det jeg har-så er målet at jeg etterhvert kan gjennomføre dette programmet uten å bli helt dau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Heisann. Noen her som trener 30 days shred nå?

Jeg har nå kommet til dag 9 på lebel 1. Har hatt 2 dagers pause nå pga litt ømme knær, så da tar jeg heller å roer litt, slik at det ikke blir værre.

 

I morgen er plana 10/30.

 

Hiv dere med da damer! Mye morsommere å trene når en kan skravvle og oppmuntre hverandre videre!

 

Noen som vil hive seg med?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Skal klare det!!

hei :) har nettopp avsluttet dag 3!! kjenner at det er mye bedre i dag enn for to dager siden,ikke fullt så støl etter denne økten,så det kan ikke annet enn å bli bra!! håper virkelig at dette har noe for seg på min noe dissende kropp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...