Gå til innhold

For oss som skal ned ca 25 kg


Gjest Julieblomst
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest littslankere36

Hei igjen,:)

Endelig bra nedgang igjen, ned 1,6. oppgang sist på 0,6.

Her nytes siste del av permisjonstida i det herlige sommerværet vi har fått. Har kommet tilbake til rutinene igjen etter mange sprekker siste par ukene, godt med hverdag igjen bestandig.

Men sliter litt med å holde på motivasjonen når jeg har gått mye ned, skjerpet meg først når jeg hadde gått opp sist. Ødelegger litt for meg selv med de ubevisste/bevisste tankene. Spiste alt for mange muffins i går kveld etter baking, i stedet for kveldsmat, men ble voldsomt med kalorier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest metchen

Hadde veiedag i går, og gikk nok en gang ned 600 gram. Er fornøyd med det siden uka har vært preget av mye usunn mat, og lite trening. Da er det jo positivt at det i hele tatt er nedgang. Kjenner meg igjen i det å slappe av litt når ting har gått bra, men er også flinkere til å skjerpe meg når det har gått dårlig en uke.

 

Prøver å være aktiv her inne for å holde motivasjonen oppe, men det svinger litt uansett. Mye stress og en mann som jobber fører til at jeg ikke har tid til å trene nok. Har heller ikke energien og overskuddet til å bruke kveldene.

 

Synes du er flink "littslankere" som har gått ned 1,6 kg på en uke. Fortsett den gode jobbinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Hei :)

0,5 ned denne uka, og det må jeg vel være fornøyd med. Blitt litt i overkant kalorimessig flere dager, og mye ekstra kos. Fått til 2 gode trimøkter, men vært litt lat de andre dagene, der det bare har blitt små rusleturer. 6,3 trimpoeng. På kveldene er sofaen veldig god, etter lillemann har lagt seg blir det avslapning.

Ha ei god uke Metchen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Har ikke vært spesielt aktiv her inne i det siste. Merker at jeg har holdt på lenge, og det begynner å litt kjedelig å registrere alt mulig. Har fortsatt å veie og måle meg, og vekta viser at jeg har gått ned 600 gram til sammen de siste to ukene.

 

Håper du gjør det bedre enn meg, og at du klarer å holde fokus i sommerferien også. Kommer inne de neste to ukene, men så tar jeg 3 uker ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...