Gå til innhold

(Ned 4 kg til sommerferien)God sommer!


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lucilla

Da er det veiedag igjen,ble opp 200 gram,men så lenge jeg ligger på 71 tallet er det fint :)

 

 

15/4:71,2kg stillstand

22/4: 70,9kg ned 300 gram />

29/4:71,6kg opp 700 gram

6/5:71,2kg ned 400 gram

13/5:71,4kg opp 200 gram :mellow:

20/5:

27/5:

3/6:

 

Idag har jeg mye på planen,men skal nå få tid til litt trim også,blir zumba. :)

 

Ha en fin mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Lucilla

Igår ble det ca en times zumba,og fikk 1,7 tp.Idag tror jeg det blir trimsykkel eller kanskje en gåtur.igår regnet det nesten hele dagen,så en gåtur da fristet ikke;-)

 

Idag skinner sola igjen,men litt kaldt på morgenen.Håper å få luket litt i blomsterbeddene når det har tørket litt.Regner inatt,så er litt vått enda.

 

Fyste litt igårkveld,så spiste en rugsprø med to skiver ost,det hjalp.

 

Ha en fin tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Midtveis i uken allerede,og bare noen dager til nasjonaldagen:-)Da skal jeg bruke bunaden igjen,noe jeg gleder meg til.Jeg prøvde den forrige uke,og det er litt mer plass i den i år,litt gøy:-)

 

Idag står vasking på planen,og tror det blir trimfri idag,heller ta en litt lenger trimøkt imorgen.:-)

 

Ha en fin onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

God torsdag:-)

 

Igår ble det trimfri for meg,men idag er det pån igjen med styrke og aerobic.Håper å få 7 tp denne uken,blir ca 5 tp etter trimmen idag :)

 

Ellers har jeg hatt mye å gjøre med husarbeid og forberedelser til imorgen.

 

Ser snart et nytt tall,71,1kg idag,så det går nedover ;) Nå er det jo nasjonaldag og pinse,men skal nå prøve å være flink i matveien ;)

 

Ønsker dere en riktig fin 17 mai feiring,ha en fin pinse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

God kveld:-)

 

Idag har det vært nydelig vær her,og har hatt sol og over 25 grader.Har gått en liten kveldstur og sett på flommen.Er mye vann i elven nå.Tok noen bilder.

 

Tror jeg flytter veiedag til tirsdag da det jo er pinse nå,håper å ha gått ned noe,eller i det minste holder vekten;-)

 

Har fått 5,2 trimpoeng denne uken,og også gjort mye hagearbeid.Så har da forbrent noen kcal.Hadde en fin 17 mai også,enda litt mer plass i bunaden i år :D

 

Prøvde en shorts igår,og er mer plass i den nå ja,nesten litt for stor.Kjøpt ifjor.Litt gøy:-)

 

Ha en fortsatt fin pinse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Veiedag :)/> Da er det veiedag igjen,og er fornøyd med 100 gram ned denne veiedagen.Ble mye god mat og drikke i pinsen og 17 mai,men klarte å skjerpe meg noe. ;)/>

 

Har blitt trim idag også,zumba,merker jeg har mindre motivasjon til å trimme om dagen,så send meg motivasjon hvis du har noe til overs ;)/> Fikk 1,3 tp idag.

 

Igår ble det gåtur på botanisk hage i Oslo,er så fint der nå.Dufter så godt av trær og blomster.

 

Vekten ser ut til å ville være på 71 tallet,men jeg håper å se 70 tallet igjen.Skal begynne å holde vekten i ferien(juli) hvis jeg ikke klarer å gå ned de siste 3 kg.:-)men uansett er jeg veldig fornøyd med å ha gått ned 10.4kg :)/>

 

 

15/4:71,2kg stillstand

22/4: 70,9kg ned 300 gram />

29/4:71,6kg opp 700 gram

6/5:71,2kg ned 400 gram

13/5:71,4kg opp 200 gram

20/5:71,3kg ned 100 gram :)/>

27/5:

3/6:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Har blitt trim idag også,ergosykkel 30 min..1.4 tp.til nå 3,4 .Håper på 7 denne uka.

 

Har ikke gått så bra i matveien ,men holder meg til rundt 1900 kcal. Går iallefall ikke opp i vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Idag har det gått veldig bra,har spist - 1600 kcal.Ikke spist noe snop heller.Har det med å spise litt ekstra snop når jeg nærmer meg mensen,men nå er det full skjerpings på det.Håper å se resultater på vekten snart! :);)

 

Har trent idag også,ble aerobic 35 min,og fikk 1,3 tp,oppe i 4,7 tp nå.Imorgen skal jeg ha trimfri,men blir kanskje en gåtur hvis været er bra :D

 

Ellers idag skinner sola igjen ,og det er godt etter noen dager med mye regn.Igår kom det over 40 mm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Synes det har gått veldig bra denne uken,og håper virkelig på nedgang på veiedagen.

 

Klarte nesten en snopfri dag igår også,men spiste en sandwich is i varmen:-) Var godt med sol igjen etter regnværet nå.

 

Solskinn igår,så gikk en times tid og fikk 1,4 tp.Tilsammen 6,1tp til nå,prøve å få noen i helgen også :)/>

 

Ha en fin helg ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Har hatt en flott helg.Været har jo også vært veldig bra,sol og over 25 grader.godt å kunne bruke shorts igjen :D

 

Har ikke vært like flink i helgen,skeiet litt ut,men når jeg har mensen blir jeg alltid litt fysen :mellow:

 

Da er det veiedag igjen imorgen,men har nok helt sikkert gått opp da,men vet jo hvorfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er det veiedag igjen,ikke så morro å gå på vekten idag,ble opp 500 gram,men vet jo hvorfor;-) Idag står husarbeid og trim på planen.

 

Ha en fin ny uke :)

 

15/4:71,2kg stillstand

22/4: 70,9kg ned 300 gram />

29/4:71,6kg opp 700 gram

6/5:71,2kg ned 400 gram

13/5:71,4kg opp 200 gram

20/5:71,3kg ned 100 gram />

27/5:71,8kg opp 500 gram

3/6:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

God tirsdag:-)

 

Det hadde virkelig vært gøy å være ferdig med slankingen til ferien, har satt målet til 70 kg nå,og heller kanskje fortsette til 68/67kg etter ferien.Klarer ikke gå ned i ferien,for da er jeg i feriemodus,men prøver nå å holde vekten,hehe :)/>

 

Igår ble det zumba,og tror det blir aerobic og styrke idag. Ellers er det mye å gjøre.Ute regner det,kom 10 mm igår,men blir nok mer idag. har nå kommet nok regn nå synes jeg.Igårkveld skinte sola da,og syrinene har begynt å blomstre.Lukte så godt ute nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Idag var det litt gøy å gå på vekten igjen ser 70 tallet igjen nå,så er snart i mål:-)Går jo alltid opp i vekt når jeg har mensen,men nå er det heldgvis på vei nedover. :)

 

Igår tok jeg meg trimfri kjente jeg behøvde det,men nå er det pån igjen med ergosykling.

 

Fikk nå ordnet mye her hjemme igår,og også luking i blomsterbed,så fikk da forbrent noen kcal. ;)

 

Ha en fin torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er det endelig fredag igjen,og helg.Strålende sol også,og håper vi vil få sol i helgen og.Vi skal i konfirmasjon på søndag,og da er det meldt regn,men krysser fingrene og håper det ikke blir noe av regnværet:-)

 

Er litt daff idag,men skal nå få til en liten trimøkt .Fått 4,4 hittil og blir iallefall et trimpoeng idag(zumba).Imorgen tror jeg det blir en gåtur :)

 

Ha en fin helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er det veiedag,har gått ned -1kg ,og det er jeg fornøyd med.Har hatt en fin helg,,slappet av på lørdagen,og igår var vi i koselig konfirmasjonsselskap.Ble mye god mat og drikke:-)Fikk tilsammen 6,5tp på en uke!!

 

Idag står trim og husarbeid på planen.ha en fin uke :)/>

 

15/4:71,2kg stillstand

22/4: 70,9kg ned 300 gram />

29/4:71,6kg opp 700 gram

6/5:71,2kg ned 400 gram

13/5:71,4kg opp 200 gram

20/5:71,3kg ned 100 gram />

27/5:71,8kg opp 500 gram

3/6: 70,8kg-1kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Igår ble det zumba,og har til nå fått ca 3 tp,blir ergosykling idag:-)Tror jeg når målet med 7 tp denne uka.

 

Det går ikke så fort ned i vekt om dagen,men håper nå fortsatt å være i mål til ferien,mitt første mål er jo 70kg,og hadde vært gøy å nå det målet til vi skal på båttur om 2 uker:-) krysser fingrene for det!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Igår ble det en trimfri dag,hadde så mye å gjøre at jeg ikke fikk tid til å trene,men kcal fikk nå bein å gå på ble husarbeid og luking.

 

Så skal trimme på trimsykkelen idag istedetfor.

 

Spiste litt mer kcal igår,ble 1800 kcal,så det er bare 200 kcal over.Står fortsatt på 70,8 kg,men håper snart å se 70,5 ,det er neste mål(til veiedagen).

 

Idag våknet jeg til sol,men har visst regnet mye inatt 5mm. Krysser fingrene for sol i helgen også :)

 

ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da ble det helg igjen,og skal bare slappe av i helgen,kanskje det blir en gåtur eller to ;)

 

Igår ble det aerobic,og har fått 5,6 tp denne uken,prøve på 7:)

 

Strålende sol her ,så blir nok grillmat og rødvin til idag.

 

ha en fin helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Ble ikke så mye ned denne mandagen ,men er fornøyd med 200 gram ned,og har kun 600 gram til "sommerferiemålet" mitt :)/>

 

3/6: 70,8kg-1kg

10/6: 70,6,kg ned 200 gram.

17/6:

24/6:

 

Skal holde vekten i juli,og heller prøve å nå 68kg etter ferien:-)

 

Har hatt en fin helg,var sol og varmt.lørdag grillet vi ,og smakte så godt med grillmat.Ble også en gåtur lørdag og igår. Har fått tilsammen 7,1 tp forrige uke.Satser på det samme nå.

 

Ha en fin uke :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er vi midtveis i uken:-)Ikke så varmt idag,og overskyet.

 

Til nå har jeg fått litt over 2 trimpoeng,og satser på å få minst et idag også,skal ha 7 denne uka og...

 

Denne uken prøver jeg med lavkarbo ,og håper det kan gi at jeg når målet neste veiedag.Har gått ned på lavkarbo før også. :)

 

Ha en fin onsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er endelig fredagen her igjen,sola skinner,og det er noe vind ute.

 

Igår tok jeg trimfri,hadde nå mye å gjøre bla ryddet i skap,bakte brød.osv,så fikk da forbrent noen kcal;-)

 

Idag står rydding og trim på på planen. Fått ca 4 tp til nå,og etter dagens økt blir det 5 tp.

 

En liten trist nyhet,fuglen min er død.Fant han død når jeg sto opp.veldig trist :( Han ble 9 år.

 

På søndag skal vi på båttur til København,ser fram til turen,håper vi får fint båtvær.

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

God tirsdag:-)

 

Er hjemme igjen fra en fin båttur til København.Vi var heldige med været,og det var sol og varmt i byen.Var innom tivoliet,og det var pyntet så fint der med masse blomster,så ble tatt endel bilder.

 

Ble mye gåing,men tok det med ro,og spiste god mat og drikke på turen.Hadde en flott lugar med balkong. Ikke vært så flink i matveien,men er full skjerpings fom imorgen.Tar heller veiedagen da.

 

Her skinner sola idag,og det er varmt. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Ble veiedag onsdag istedetfor denne uken siden vi jo nettopp har kommet hjem fra båttur.Jeg har gått opp 900 gram,så det spørs om jeg vil nå målet mitt (70kg)til ferien om 1,5 uke, men kan jo prøve :D Fikk 5 tp forrige uke,og håper å klare det samme eller noe mer denne uken.

 

3/6: 70,8kg-1kg

10/6: 70,6,kg ned 200 gram.

17/6:71,5kg opp 900 gram :(

24/6:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er det endelig helg.:-)

 

Ikke så fint vær som igår,kommet noe regn,og skal komme mer på kvelden. igår var det strålende sol og varmt,så vi koste oss med grillmat .

 

Tror jeg strekte armen under trimmen igår,for fikk litt vondt etterpå.Bedre idag.Skal nå prøve å trene idag og. :)

 

Vekten holder seg på samme som onsdag,men tror jeg kan skylde på det månedtlige nå siden det er rett rundt hjørnet :(

 

 

God helg :D

God sommerferie til dere som har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Imorgen blir da siste innlegget på denne tråden,da tar jeg siste veiedag her,og går over på en hold vekten tråd:-)

 

Ser ut som om vekten holder seg på 71 tallet,og det er helt okei.

Jeg skal nå trene mer,og prøve å få vekk litt mer i cm. ;)/>

 

Er sthans idag ,men siden været er ustabilt ble det til at vi grillet i ovnen ,smakte nå godt dette også.!

 

Bare 2,5 trimpoeng denne uka,men neste uke satser jeg på minst 6 tp.

 

Ha en fin sthans,og god sommerfereie til dere som har det :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...