Gå til innhold

(Ned 4 kg til sommerferien)God sommer!


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Da er fredagen her,finne på noe sundt og godt til middag,vet ikke helt hva enda :)

 

Snikveide meg idag,vekt nå er 71,3kg,men håper snart å se nytt tall:-)

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

søndag!

 

Da er dagens trim ferdig,og ble zumba og gå tur idag,tilsammen 2 tp.Denne uken har jeg fått 8,4tp.Tror ikke jeg har fått dette på en uke før,så er kjempefornøyd med dette idag!! :D

 

Imorgen er det veiedag igjen da,og håper på å ha gått ned noe.Snart nytt tall også:-)

 

Nå er vi bedt i konfirmasjon i juni,så håper å være i mål til da:-)

 

Da blir det å prøve å holde vekten. :D Føler at jeg blitt mye sprekere enn da jeg startet med å gå ned i vekt,og jeg orker mer.Spiser ca 1600-1700 kcal pr dag.

 

ha en fin søndag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi,idag ble det nedgang på vekten,og ser et nytt tall. :)/> har gått ned 300 kg på en uke :)/>

 

15/4:71,2kg stillstand

22/4: 70,9kg ned 300 gram :D/>

29/4:

6/5:

13/5:

20/5:

27/5:

3/6:

 

Har som mål å gå ned 500 gram denne uken,og få minst 7 tp :)/>

 

Her skinner sola,så skal ut å drive på med hagearbeid idag.Ha en fin mandag :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucilla.

 

Gratulere med flott vektnedgang.

Ser ut som du denne uka har funnet inntaket som gir resultatet.

Du har jo begynt å trene mer enn du gjorde, også.

Du er i fin stim nå.

 

Jeg har nok vært litt i hi,

Men i dag kom 67 tallet frem og det er nesten 2,5 kg opp siden nyttår.

Så nå må jeg ta meg sammen ellers går dette helt feil vei.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tjorven:-)Gratulerer med nedgang til deg også.Takk,ja det er gøy når vekten viser riktig vei,og jeg får flere trimpoeng:-)

 

Igår ble det styrke,og fikk 1,1tp(30 min),skal prøve trene litt lengre idag.har også hagearbeid på planen,mye å gjøre :) strålende sol idag også.

 

Ha en fin tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdag,har hatt det travelt idag,mye å ordne,men nå en pust i bakken.tror det blir trimfri ,men pån igjen imorgen :)

 

Idag har vi bryllupsdag.Vært gift i 9 år :) Synes disse årene har gått så fort :)

 

Blir nå en god middag ,skal ha hjemmelaget pizza.Ikke usunn da :)

 

Idag blåser det nå ikke så mye som igår,og godt er det.Fikk da ordnet ute igår,og plantet blomster.

 

ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God torsdag:-)

 

Igår ble det trimfri,men idag er det pån igjen.Blir aerobic idag.ble rundt 1900 kcal igår pga god middag og kake,idag skal jeg holde meg til 1600 kcal.

 

Har ikke fått mer enn 2,5 tp til nå,så satser på noen trimpoeng til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det freddan og helg:-)

 

idag har jeg trimfri,men på igjen med trim imorgen,skal gå tur da.Oppe i 3,8 tp denne uken,men satser på noen til i helgen.

 

Idag har jeg spist rundt 1600 kcal. Fått ordnet mye idag,også husarbeid,så har da blitt borte noen kcal;-)

 

Idag så jeg hvitveisen ,plukket med en bukett:-)

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag:-)

 

Idag ble det en lang gåtur sammen med mannen min,og har fått 1,2tp,tilsammen ble det 6,2 tp denne uken :)

 

Er litt spent på vekten imorgen,mensen er forsinket med 5 dager,(har vært slik før),og vekten har gått noe opp,men kan jo krysse fingrene for ned imorgen. ;)

 

I helgen har jeg prøvd på skjerpings og gikk bra igår og fredag,og skal være flink idag også. Til uken skal jeg prøve bunaden igjen,tror den passer,og håper den ikke har blitt for stor! ;) Forrige gang jeg brukte bunaden veide jeg noen kg mer.

 

Lykke til på veiedagen imorgen dere som har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag!

 

Idag ble det oppgang på vekten,700 gram,men har fått mensen og da går vekten alltid litt opp. Håper på ned til neste veiedag.

 

Ifølge "energibehov og valg av meny på roede-metoden, skal jeg nå spise 1414 kcal,meny 1 + 100 kcal.

 

15/4:71,2kg stillstand

22/4: 70,9kg ned 300 gram />

29/4:71,6kg opp 700 gram :(

6/5:

13/5:

20/5:

27/5:

3/6:

 

satser på 7 trimpoeng denne uken.

 

ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdag.Våknet til strålende solskinn idag,men blåser litt.

 

Igår ble det trimfri,men idag skal jeg trene igjen.Blir nok trimsykkel .

 

Denne måneden ble det ca 30 trimpoeng,satser på det samme neste måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Midtveis i uken,og fridag:-)

 

Godt å sove litt lenger idag,fikk også kaffe på sengen av mannen min. Ble ergosykling igår,og 1,4tp,idag blir det aerobic eller gå tur.

 

Vekten er heldigvis på nedover igjen,og ser nytt tall,håper det holder til veiedagen. :)/>

 

Ha en fin 1 mai :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Har ikke trent idag,men har nå fått unna masse husarbeid,så har da brent noen kcal ;) Spist ca 1600-1700 kcal idag.Igår ble det aerobic,og har tilsammen 2,7 tp denne uken,ikke så mye,men satser på 3-4tp til i helgen. :)

 

Valgte å ta en trimfri dag da formen ikke er helt på topp idag,men pån igjen imorgen.Da blir det enten gåtur eller zumba:-)

 

Har vært strålende vær her idag,men blåst litt.

 

snart fredag,ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Ble litt mer middag en planlagt,og var litt fysen,så etter å ha regnet alt ble det litt ekstra kcal igår..sukk.men full skjerpings igjen idag :)

 

Har trent zumba idag,og fått 1,5 tp.Har også bakt knekkebrød og ingers rugbrød,det er så godt,og metter godt også ;)

 

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Tenkte bare å stikke innomm for å heie på deg :)Virker som du trives med det du gjør, det er kjempebra :)

 

Hvilken dag er din veiedag?

 

Gleder meg til å begynne å trene igjen, kjekt å se når det gir resultater.

 

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

God søndag:-)

 

Våknet til strålende solskinn idag,så satser på at det blir en gåtur utpå dagen. igår ble det zumba.Oppe i 5,3 tp til nå.

 

Var litt sliten igår kveld sovna på sofaen,,men formen er nå heldigvis fin igjen nå.

 

:)

 

Håper på nedgang til veiedagen imorgen,snikveide meg idag,og ser da noen gram ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Våknet opp til nok en strålende solskinnsdag. igår ble det en lang tur i finværet,og fikk tilsammen 6,5tp forrige uke.Nå satser jeg på 7 tp.

 

Veiedag idag,og har gått ned i vekt 400 gram.Håper snart å se 70 tallet.målte meg rundt midjen,og siden start har jeg gått ned -5cm :)

 

15/4:71,2kg stillstand

22/4: 70,9kg ned 300 gram />

29/4:71,6kg opp 700 gram

6/5:71,2kg ned 400 gram :)

13/5:

20/5:

27/5:

3/6:

 

ha en strålende uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

:D

 

Våknet til en strålende sol idag også.Igår ble det en trimfri dag,men idag skal jeg trene igjen.Blir enten gåtur eller trimsykkel.

Skal jobbe litt ute i hagen også,er jo så fint nå :)

 

Fant fram en pirat bukse som jeg ikke har brukt før,kjøpte den ifjor(var litt trang da)..nå passer den,det er litt gøy da:-)Så iår skal jeg bruke denne. :)

 

Spiste nok litt over igår,men gjør ikke så mye siden det bare var 100-200 kcal over.

 

ha en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er dagens rimøkt unnagjort ,ble zumba idag.Litt daff om dagen så orket ikke noen lang trimøkt,men har da trent-Blitt 2,3 tp hittil denne uken.

 

Idag har jeg fått gjort mye hjemme,og har også klippet meg,og kjøpt nye sko.igår kjøpte jeg ny dressjakke og linkjole.Synes de var så fine.Ble kjøpt hos VICs:-)

 

Har vært nok en fin solskinnsdag,og varmt også,men skal visst begynne å regne snart.

 

ha en fin onsdag,og lang helg til dere som har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er dagens trim unnagjort,ble trimsykkel idag,og fikk 1,4 tp.

oppe og fått 3.7 til nå,satser på enda 2 trimpoeng denne uka.

:)

 

Ellers ser jeg snart nytt tall igjen,håper jeg.. ;) så 71,1 idag.

 

idag har det ikke vært så fint vær,har regnet mye. :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er det fredag og helg igjen,synes uka flyr.Har nå fått ordnet mye idag også,og også fått trent.Blitt aerobic,og 1,3tp,oppe i 5 tp til nå.

 

Imorgen skal vi i bursdag og det blir nå koselig,får nå håpe jeg klarer å være flink og ikke spise så mye :-)hehe.. ;)/>

 

Får ta en lang trimtur på søndag:-)

 

Vekten holder seg rundt 71 kg,så er nå glad for det,men hadde håpet å se 70 tallet snart. 3,2 kg til mål :)/>

 

ha en fin helg :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

God søndag:-)

 

Har hatt en fin helg.ble trim på fredag da,og har fått 5 tp denne uken.Hadde satt 7,men skal prøve å få det til uken.

 

Igår ble det en koselig kveld.Kos å se familie igjen,særlig de som en ikke har sett på noen år.Hyggelig at de kommenterte at jeg hadde gått ned i vekt :)

 

Synes at jeg selv var flink igår,spiste 2 kakestykker,og forspiste meg ikke på grillmat :D

 

Idag har jeg bare slappet av.

 

Ha en fin ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...