Gå til innhold

(Ned 4 kg til sommerferien)God sommer!


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

:D/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/> [/color][/font BLI MED :)/>/>/>/>/>/>/>/>

Hei.Jeg er en kvinne på 41 år,gift ,ingen barn.har 4 katter .Jeg har gått ned 10,3kg til nå,og har som mål å veie 68(71) kg.Jeg er 160 cm.Vekten har litt gått opp og ned,men nå håper jeg snart å være i mål.

 

Jeg har veiedag på mandager:-)

 

Ved start veide jeg 81,7kg(i januar 2011),nå veier jeg 71,3 .Håper å være i mål innen sommerferien(juli).Da blir det å prøve å holde vekten.Tror ikke det blir så lett men skal nå prøve:-)

 

Jeg trener styrke,aerobic,zumba,ergosykkel,og går ofte turer.Nå i vår har jeg også lyst til å begynne å løpe litt.(enda ikke begynt å løpe,nå er det midten av april!)

 

Det er bare å komme med sunne oppskrifter osv..Bli med så kan vi støtte hverandre på vei ned i vekt:-)

 

:D/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/> [/font BLI MED :)/>/>/>/>/>/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag har jeg trent styrke,og fått 1.1 tp,tilsammen denne måneden har jeg fått 29.7 p og satser på et trimpoeng imorgen også :D/>

 

Vekten har gått litt opp,men det er pga mensen,så er en naturlig forklaring.Så satser på ned igjen til neste veiedag.

 

18/12.12: 71,8 kg-400 gram

1.1:71,3kg ned -500 gram

8/1.71,7kg +400 gram

15/1: 71.7KG STILLSTAND

22/1: 71.4kg ned -0.4kg

29/1: 71,9 kg opp 500 gram

5/2: 71,1kg -800 gram

12/2:71,8kg +700 gram

19/:71,7kg ned -100 gram

26/2:71,5kg -200 gram

 

Håper mange blir med på tråden. :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er innenfor marginene jeg skal ligge på.

Men skal ned litt til før sommeren, men venter til etter påske.

 

Men kan jo skrive noen ord her innimellom.

 

Hva er drop-in kurs da??

 

Jeg har gått ned fra 88,8 kg og veier idag 65 kg med noen gram opp og ned.

Skal ligge på 62-66 kg.

Så til sommeren vil jeg ned til ca 63 kg.

Det er bare to kilo så har god tid.

 

Jeg trener ganske mye når kroppen fungerer. Men det er ikke bestandig den gjør det...

 

Lykke til med de siste kiloene - Lucilla.

Håper det kommer flere på tråden.

 

God kveld og flott torsdag og uke videre.

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lese om drop-in kurs på "roede-kurs",men kan jo fortelle at du får personlig vektoppfølging hver uke.Kurset passer for en om har gått på kurs tidligere,og som ikke har tid eller ønske om å følge et standard kurs.

 

God torsdag og helg til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er endelig fredagen her,så fint vær da,sol og mildt :D

 

Imorgen skal vi på besøk,ellers har vi planer om en gåtur på søndagen.har blitt trening idag også,og er oppe i 6 tp til nå :)

 

ser snart nytt tall..

 

Ha en fin helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er det allerede mandag,og er klar for ny uke:-)

 

veiedag igjen imorgen,men når jeg begynner på kurs neste uke,blir det veiedag mandag i 4 uker.Håper å ha gått ned litt.

 

Ble tilsammen 6 trimpoeng forrige uke,og satser på det samme eller flere denne uken.Ble en trimfri helg.var på besøk lørdag,og det var koselig.

 

Ikke så fint vær idag,overskyet,men håper å se sola utpå dagen.Var så fint i helgen atte.

 

Ha en fin mandag og ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Veiedag:-)

 

Da ble det veiedag igjen,og denne uken har jeg gått ned 400 gram,vekt nå er 71,1kg.Ser snart nytt tall:-)

 

Fikk 1,5 tp igår(zumba),og blir trimsykkel idag.

 

 

26/2:71,5kg -200 gram

5/3:71,1kg -400 gram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Igår ble det ergosykling,og fikk 1.5 tp,blir styrketrening idag:-)Ryggen er litt vond,men satser på at den blir bedre utpå dagen.

 

Jeg spiser ca. 15-1600 kcal pr dag nå(litt mer i helgene).Jeg veier ikke maten, men spiser sundt og 4-5 måltider pr dag.

 

ha en fin onsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er det allerede torsdag,synes uka flyr.Igår trente jeg styrke,men idag tror jeg at det blir trimfri.Pån igjen imorgen :)

 

Vekten er på vei nedover og ser snart et nytt tall!

 

Ha en fin torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

God fredag..da har jeg tatt helgevasken,og også trent aerobic idag.Fått 1.5 tp,til nå (5,6)denne uken,Satser på å få noen i helgen også :D

 

Strålende vær idag da,og mildt,så håper mye snø blir borte idag også. ;)

 

Neste uke skal vi på båttur til københavn,krysser fingrene og håper været blir like fint da.

 

God helg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Strålende solskinn idag..så blir en gåtur utpå dagen.Skal på besøk også,det blir koselig.

 

Har fått 5.6 trimpoeng til nå denne uken,og blir et idag også.Imorgen begynner jeg på drop-in kurset,kun ned for å veie,så litt spent på hva vekten vil si der ;)

 

Ha en strålende søndag alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da har jeg vært på drop.in,og veide 71,8kg ved kursstart.Håper å gå ned 2.5 kg på dette kurset.Er et 4 ukers kurs.

 

skal ha veiedager på mandager nå fremover :D

 

BLI MED!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er jeg hjemme igjen ,etter en fin båttur.Vi hadde en flott lugar,og ble mye god mat og drikke. Har ikke trent i disse dagene,men ble mye gåing igår,så setter to trimpoeng på det(gikk mye i København).

 

nå er det full skjerpings igjen,enda 3 uker igjen på kurset,så håper å gå ned noen kg.Da er jeg i mål,og skal da hoppe over på en annen tråd(Hold vekten).

 

Igår var det snøvær i Køben,så godt å komme hjem til sol idag!!

 

trimfri idag,men på igjen imorgen, :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Våknet til snø idag også,håper nå virkelig at det vil bli varmere snart,og at snøen smelter! Gubben så nå et par gås idag...

 

Har vært litt vanskelig å holde seg til 1400 kcal i helgen,ble litt over igår,skal være flinkere idag.litt spent på veiedagen imorgen :)

 

Igår ble det ergosykling,og fikk 1.4 tp,tilsammen 3.8 poeng denne uken.tar trimfri idag. neste uke skal jeg prøve på 6-7 trimpoeng.

 

Merker det mest på låret at jeg har gått ned i cm,men også mage,det er jo gøy :D

 

Ha en fin søndag ,her blir det vaffler(sunn oppskrift) og hopprenn idag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marieee

Hei. Veldig motiverende å lese innleggene dine :) Du har virkelig en bra stå-på holdning.

 

Jeg skal selv ned de siste 4 kiloene, og kunne gjerne trengt en til å holde motivasjonen oppe sammen med.

 

Jeg har brukket kragebeinet, og kan derfor ikke trene på noen uker. Men skal holde meg på meny 1, og håper jeg går ned likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er det veiedag,jeg skal ikke på veiing idag,men skal neste gang.

 

Har gått ned 200 gram,ikke så mye men er bedre enn ingenting.Har jo vært på båttur og der ble det mye god mat,og skeiet litt ut i helgen.Så er fornøyd med ned :) Siden det er påske blir det 14 dager til neste veiing.

 

11/3: 71,8kg

18/3: 71,6kg ned 200 gram

25/3:

2/4:(neste veiing)

 

Idag skal jeg få ordnet mye,og også trene(zumba).

 

Ha en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å lese :)/>

 

Du har vært / er virkelig flink!!!

 

jeg strever med at jeg bare går opp, 6 kg det siste året, selv om jeg hele tiden egentlig vil ned ;)/>

Antakelig er det viljen som er feil skrudd på :(/>

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt mål er også 68kg. Jeg var nede til 69 for ett år siden.

Ønsker så inderlig å klare det igjen!!!

Nå har jeg startet på nytt, skriver ned alt jeg spiser.

I går ble det ca 1100 kcal, det er litt for lite.

Som regel er det vanskelig å være på den riktige siden av 1600 :P

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da har jeg trent,ble styrketreing idag,1,4 tp,igår zumba 1,5tp :)

 

Fyste i hele går,men tror det kommer av at jeg snart får mensen,blir mer fysen da.Prøver å unngå å småspise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er det allerede blitt torsdag,snart påskeferie :D Håper på sol i påsken,og at snøen smelter.

 

Igår ble det ergosykling,og på tirsdag styrke,så har fått 4,2 tp til nå,tar meg trimfri idag,men pån igjen imorgen.

 

Snikveide meg idag,og vekten er på vei nedover,håper snart å se 70 tallet.

 

Ha en fin torsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snek meg på vekta i dag.

Dumt - for jeg var ute med venner og spiste mat fra Sørstatene. Mye krydder der(nydelig) og dermed mye vann i kroppen.

 

Men nå er det snart påske, med alt som frister.

 

Lykke til i påska, jeg reiser på fjellet!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...