Gå til innhold

SJOKOLADEAVHENGIG og SKAL ned 3-5 kilo innen 1.juli


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest bronzee

Helt enig med deg Camkir, det blir liksom ikke den aktiviteten med tips, råd og støtte når vi er så få.

Jeg tenker at vi som er her nå holder sammen her 1 måned til, ut juni, da tenker jeg det er ferietid osv, og vi starter opp en ny tråd etter ferien ca ved skolestart.

 

NÅr du Camkir søkte etter sjokoladeavhengige i ditt forum sist gang, var vi en veldig god gjeng, vi får håpe på noe slikt etter sommerferien.

 

Igår var det fredag og 0 snop på meg:) hvordan klarte dere gårsdagen?

Jeg har tråkket over på en fot, så det blir uten trening for meg nå.... krise, da må jeg være extra forsiktig matveien.

 

Ha en flott lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Phuuuuuuu.... Hadde lite lyst til og gå på vekta i dag :D

Uka har gått greit men litt vanskelig og holde fokus, men har allikevel gått mye bedre nå som jeg ikke har måtte gå hjemme! Da blir det fort litt snoking i skuffer og skap!

 

Har vært vanskelig og fått trent, men rockeringen har i det minste fått svingt seg litt!

 

Vekta viste i dag 1.2 kilo ned!

 

Nå gjelder det bare og holde fokus!

 

Vi får prøve og holde liv i tråden så godt vi kan Bronzee, ihvertfall en liten stund til :)

 

Håper uka di også har gitt resultater! Krysser fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani

Jippi!!! Vekta viste i dag 0.7 ned og en cm ned i livet, det er ikke dårlig til å være meg! B)

Huff, må visst prøve å komme innom her oftere enn en gang i uka, men det var den tiden da...

Men hvertfall vektnedgang, kanskje det blir litt motivasjon for å henge litt mer her? ;)

Har generelt hatt litt dårlig matlyst denne uka, og har spist lite, men sunt...og trangen til noe søtt har egentlig ikke vært der, er jeg syk, mon tro? :unsure::wacko:

Ikke helt meg å ikke ha matlyst, nemlig...

Har hatt to løpeturer denne uka, men thats it, når det gjelder trim...

Får håpe på like stor nedgang neste uke, må hvertfall ha gjort noe som funket denne uka...Tastes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Kun -100 gram denne uken på meg. Jeg er sjokoladefri, men har ikke fått trent pga vond fot, det ser ut som det vil ta litt tid dessverre. Kanskje jeg da skal være glad for den bittelille nedgangen likevel?

 

Gratulere til dere begge to for flott nedgang denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Ned er ned Bronzee! :)

Men kjenner meg jo selv igjen! Man vil jo gjerne ned litt mer! Det kommer seg nok når foten blir bedre!!!

 

Så flink du er som fortsatt er helt sjokoladefri! Sliter litt men har ikke spist mye sjokolade..! Bare litt på lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Da stikker jeg innom dere flinke damer en tur, igjen.

 

Gratulere med flott vektnedgang på både Camkir og Karmani. Flinke er dere.

Blir motivert når jeg ser at andre får det til, for da skal jeg klare det, også... så... ;)

 

Bronzee - 100 g ned er 100 g ned - Gratulere du, også.

Flink du har vært som har klart å holde deg unna sjokolade.

Takk for dine ord ute på min side og nå er smilet tilbake :)

Mye bedre form og vekta er på tur nedover, igjen ;) på vekta.

Men synd foten krangler. Men da må en spise mindre. Lettere sagt enn gjort men du klarer det.

 

Kommer med et forslag til dere her ;)

Når dere tenker på sjokolade, hva med å legge til for deg, selv "Sjokolade, JEG BLIR KVALM OG UVEL AV SJOKOLADE" Jeg vil tro at vist du tenker det mange ganger om dagen, så blir du kvalm og uvel når du putter en sjokolade i munn, for du tenker det samme da, også...

Jeg sluttet å røyke på denne måten og det tok ikke lang tid før jeg ble kvalm og uvel når jeg, ja, bare når jeg så noen som røkte.

Håper dette kan være en hjelp for dere som er så avhengig av sjokolade...

Prøve det i 14 dager og se hva som skjer. Dere har jo ikke noe å tape på det, bortsett på at dere, kanskje, aldri orker sjokolade, igjen... ;) Lykke til.

 

Disse 66 kg har jeg slanket av meg i hele år...

Ja, fra 64,5 til 67,5 går vist igjen her.

Men håper jeg klarer å følge min plan nå.

 

Min plan til 1.juli er å veie 200 g mindre enn 1.mai, da blir det 66,2 kg.

Så skal jeg fortsett å holde meg til ca 1650 kcal om dagen.

Klart det i 4 dager nå, så da er vel det verste over.

 

Min last er frukt og bær..

Spiser minst 500 g frukt og bær om dagen og det skal jo være bare 300 g...

Men nå er vannmelonene helt herlige.

Blåbær med vanilje yoghurt 0 %, nam nam og jeg må jo starte dagen med appelsin for å få igang magen og halv pære og eple, går, også, ned i løpet av dagen....

Det blir jo for mye fruktsukker, selv om det er sunt, skal det ikke være så mye av det...

I går var jeg innenfor grensen, ser jeg... 366 g. men mandag ble det 750 g frukt...

 

Men i dag viste vekta 66,5 kg og jeg ble så glad :)

Ser ut som jeg går fint ned i vekt når jeg ligger på underkant av 1700 kcal når jeg ikke trener.

Men jeg har satt et mål for denne uka på 1650 kcal om dagen og gå turer og få ca 7 TP.

Men i kveld skal jeg danse swing og da blir det nok mange TP.

Men skal prøve å ta det med ro.

For jeg er jo egentlig ikke i form ;)

Men når lungebetennelsen er bedre, føler en seg jo bedre, selv med feber, som jeg har hatt i 3 måneder snart.

 

Vi "snakkes" og lykke til med uka, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Signaturen min sier det meste i dag.... :angry:

 

Dette har vært en utrolig dårlig uke....! Føler meg fit for fight igjen, men tør ikke rope det for høyt... i tilfelle....

 

Håper veidedagen i dag/morgen går bedre for dere!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani

På stedet hvil denne uka, hverken opp eller ned, inn eller ut :blink:

Spiser fortsatt lite, må kanskje registrere igjen, tror kanskje det er for lite...

men må innrømme at jeg nettopp slang i meg en sandwichis jeg visste lå i frysen, ble så varm av å ligge på terassen og sole meg (skryt, skryt, men det er så deilig med sommer!!!) B)

Men den skal løpes av igjen i kveld, så det får nå bare være! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Denne uken har vist resultater for meg -700 gram og veier nå 72,5 kilo. Jeg er kjempefornøyd og ser frem til fortsettelsen:) Jeg har spist litt sjokolade, men begrenset:)

 

Synd at dere Camkir og Kamari ikke fikk resultat denne uken, men vi står på videre og satser på en felles god veieuke neste uke.

 

Nå er det bare ca 1 mnd til ferietid og da skal vi være i mål:))) nesten i hvert fall.

 

Kjekt å se deg innom forumet Tjorven:) takk for tips og råd. Ja vi skal ikke ha for mye frukt, men uansett så vil jeg tro det er en bedre last enn sjokolade rent helsemessig:)

 

 

Ha en fin uke med sunne gode valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, da er snart ei uke over, igjen.

Denne uka har jeg fått til bra.

Inntak er blitt ca 1700 kcal i snitt og nesten 20 TP,

i form av herlig dans.

 

I dag viste vekta 65,8 kg, så håper dette forsetter til i morgen, også...

Men har lett for å gjøre et hopp på vekta på mandag...

Så vi får se.

 

Lykke til med veiingen denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Kjapt innom for og ønske dere lykke til videre! Jeg tar en pause herifra! Jeg har verken motivasjon eller lysten på plass... Krysser fingrene for dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Hei. Det er så liten aktivitet i denne tråden at jeg velger å avslutte den. Lykke til videre dere som har vært innom, kanskje vi "treffes" i en annen tråd en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani

Det blir visst bare innom en gang i uken her på meg :(

Men: ned 0.3 i dag! Er da noe!

Si fra om du finner deg en annen tråd da, Bronzee, så henger jeg meg kanskje på der en gang i mellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Karmani flott med nedgang for deg:) da er du på rett vei, ned 200 gram på meg denne uken og er fornøyd jeg og.

 

Jeg melder kanskje en gang i uken her inne frem til ferien min starter ca 25.juni. Også tenkte jeg å starte opp igjen for fullt her inne etter ferien min, da kan vi treffes igjen på ett forum. Vi kan melde fra her inne i hvilket forum vi har funnet OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...