Gå til innhold

Småbarnsmamma som skal ned ca 25 kilo søker reisefølge:-)


Gjest Amarone
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må ha hatt vanvittige mengder vann i kroppen eller noe sånt etter operasjonen, for i dag veier jeg 86 kilo akkurat - ned 2,6 kilo på en uke!!! Og tro meg, jeg har ikke sultet meg selv. Har hatt mine 1600 kalorier til dagen :-) Måtte flytte vekten rundt på forskjellige plasser og kontroll veie flere ganger, men joda - 86 kilo!!! Da har jeg kommet tilbake til før-gravid vekten min :-D :-D Nå bærer det videre til før-røykeslutt-vekta mi på 70 kilo ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må ha hatt vanvittige mengder vann i kroppen eller noe sånt etter operasjonen, for i dag veier jeg 86 kilo akkurat - ned 2,6 kilo på en uke!!! Og tro meg, jeg har ikke sultet meg selv. Har hatt mine 1600 kalorier til dagen :-) Måtte flytte vekten rundt på forskjellige plasser og kontroll veie flere ganger, men joda - 86 kilo!!! Da har jeg kommet tilbake til før-gravid vekten min :-D :-D Nå bærer det videre til før-røykeslutt-vekta mi på 70 kilo ;-)

 

Gratulerer med et slikt hopp!! :D Det er så kjekt det! Og lykke til videre mot før-røykeslutt-vekta di :D U can do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et slikt hopp!! :D/> Det er så kjekt det! Og lykke til videre mot før-røykeslutt-vekta di :D/> U can do it!

 

Tusen takk :-D Denne uken er målet å stå stille, for jeg har ikke fått til noen gåturer :-S Jaja, fortsatt motivert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-D Denne uken er målet å stå stille, for jeg har ikke fått til noen gåturer :-S Jaja, fortsatt motivert :-)

Fortsetter å heie på både dere og meg selv. Det går sakte men sikkert ned. Dvs noen ganger har jeg stått stille, men stort sett er det 0,5 ned i uken. Jeg er på vei - sakte! Har vært mye syk, og har hatt syke barn(det skjer jo aldri at man tar en felles uke, neida. Del det opp så tar det lenger tid før mammaen får kommet seg ut igjen)Av og til gir jeg litt opp, men jeg kjenner samtidig at sprekkene er mindre enn før. Og det er også stor forskjell på en sprekk en gang i blant og en sjokolade hver dag;-) *holde fast på taket i nakken og tusle på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...