Gå til innhold

drømmen som gikk i oppfyllels


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

man kan kanskje si at jeg begynner å komme inn i rutinene igjen. i den siste uken er det bare 1 dag hvor jeg ikke ha klart "beveg deg i en time" . det har vært sykkelturer og gå/joggeturer samt 1 gruppetime. har også gjort en avtale med meg selv om trening etter jobben i dag

matmessig har det gått bra. hadde en dag med potetgull men etterpå kjøpte jeg potetgull jeg ikke kan spise - lurt :rolleyes:

 

vektmessig er det ikke gjort det store utslaget ned o.3 kg denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 0,8 denne uken. :rolleyes:

rart men det føles ikke slik ut. begyner å komme i rutine med å notere mat og trening men siden jeg er veldig stresset og travel denne uken er ikke hovedfokuset på plass. gjør så godt jeg kan. Hadde håpet å komme under 90 streket igjen til helgen men siden det er bare 3 dager igjen til lørdag så skal det holde hard :)

 

i dag blir det pass av barnebarn istedenfor trening så da spørs det om det blir noe mere trening denne uken. skal i selskap på lørdag og da blir det noe vin regner jeg med og så siden vi har overnattingsgjester blir det Sodd til middag på sønndag. det er en dårlig kombinasjon med alkohol ene dagen og salt mat dagen etter = mye vann i kroppen.

 

denne tråden er ganske så død ut og må vell finne meg en ny tråd å følge men har ikke hadt overskudd til å se hvem som passer meg..enda

 

god uke vidre til alle sammen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann

🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺

 

Moro å se at tråden fortsatt lever, og at dere holder koken!

Jeg har holdt koken siden jeg droppa ut fra her, og det har gått over all forventning. Jeg har siden påske tatt av 13 kilo, og er i dag under 80 for første gang på over 10 år!!

 

Jeg er nå klar for di neste, og siste 10 kilo, og føler jeg nå har lyst til å være litt med her inne igjen. Jeg starter nok en ny tråd, men det var moro å innom smugtitte litt😊

 

Ønsker dere alle lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺

 

Moro å se at tråden fortsatt lever, og at dere holder koken!

Jeg har holdt koken siden jeg droppa ut fra her, og det har gått over all forventning. Jeg har siden påske tatt av 13 kilo, og er i dag under 80 for første gang på over 10 år!!

 

Jeg er nå klar for di neste, og siste 10 kilo, og føler jeg nå har lyst til å være litt med her inne igjen. Jeg starter nok en ny tråd, men det var moro å innom smugtitte litt😊

 

Ønsker dere alle lykke til videre!!

 

Så fint at det har gått så bra for deg Nueva Vida. Gratulere med vekt under 80 kg. Du har vært kjempeflink og de siste 10 kg vil nok forsvinne de også.

det er bare meg igjen på denne tråden men har ikke hadd overskudd til å bytte tråd enda Følger også med en gruppe på facebook så mye går dit.

Her går det ikke like raskt men jeg er langt unna å gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fortsatt over 90 kg - mangler 4 kg på å nå igjen der jeg var før sommerferien. Føler meg som en yoyo litt opp og litt ned.

Riktig nok ned 0.6 siden sist registrert så skal ikke klage slik sett.

 

Strevde fælt tidligere for å komme under 90 og ser ut til å være slik nå også.

 

Matmessig denne uken ble det litt mye i helgen lå litt mellom 1800 og 20000 men i uken har jeg ligget på 1200- 1500 tilsammen gir dette et snitt på 1550 denne uken

 

På hytta har de åpnet et lite treningssenter så da ble det trening der på søndagen. Lørdagen en times tur med mye oppoverbakke. Trening mandagen og torsdGen. Totalt 14000 kcal - 7 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89,7 ned 400 gram og endelig under 90 kg igjen.

Det ble en helg med veldig høyt inntak av kcl og da vi var på fest var hovedtyngden av de av den flytende varianten :rolleyes: 1500 kcal i drikke ...jaja

Resten av uken har jeg ligget på underkant av 1500 så gjenomsnittelig ble det 1730 på uka og det er litt mye.

 

Treningsmessig har jeg fått 1 trimpoeng de fleste dagene men på lørdagen hDde jeg 3.5 totalt på uken 10 trimpoeng som er megeg bra :P

 

Til helgen blir det hyttetur med venninder. Blir en fjelltur men god mat og noe vin i tilegg.

Dette er siste helgen før desember med utskeielder

Ikke at jeg skal ta det helt ut fordi men forhåpentligvis vil vekten gå litt raskere ned når helgeinntaket blir mindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 200gram denne uken. Men skal ikke klage på det.

Hyttetur med god mat og drikke inkl en liten fjelltur og kun trening 1 dag denne uken

 

Ligger mellom 1100-1500 i ukedagene så det hplder seg no stabilt.

 

Dette blir en rolig helg middag selskap på søndag men ellers ingen utskeielser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...