Gå til innhold

Registrering vekt uke 12 - Slankekrigen


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Babydrømmen

Hei,

 

Da er andre uken av slankekrigen straks over. Vei deg på din veiedag (mandag, tirsdag eller onsdag) og legg inn vekten din i tråden her senest onsdag (18. mars)!

 

Lykke til! :)

 

Klikk her for å komme til tråden hvor du kan melde deg på hvis du ikke er med på slankekrigen, men vil være med nå! :)

 

Vi har også en egen skravletråd! ^_^ Her kan dere diskutere resultatene, så det ikke blir så mange innlegg i den tråden her.

 

Deltakerne er nå:

Bht

kikk

Babydrømmen

forandringer

spich

Sirenen

2fat

nissemora

Detti-får-je-tæl

Avatar

Suzzie

Sota76

adelia

Meline

UglerImagen

Lucilla

Frk. Flygelhorn

Ciie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig resultat denne uken, vekta stoppet på 105,5.

Dvs. opp det jeg gikk ned i forrige uke.

Skjønner ikke hvorfor, men får vel bare være standhaftig slik at det snur igjen... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Er dette uken for dårlig resultat? Jeg veide 78,1 kg opp 100 gram.. :angry: Jeg trimmet masse forrige uke og var noenlunde flinke, med mat men kunne kanskje vært flinkere. Nå har jeg planlagt ifra idag på morgenen hva jeg skal spise hele dagen, blir vanskeligere å lure seg unna da og at dagen kommer skeivt ut :D Det handler vel om ikke å gi opp B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hmm..Er dette uken for dårlig resultat? Jeg veide 78,1 kg opp 100 gram.. :angry:/>/> Jeg trimmet masse forrige uke og var noenlunde flinke, med mat men kunne kanskje vært flinkere. Nå har jeg planlagt ifra idag på morgenen hva jeg skal spise hele dagen, blir vanskeligere å lure seg unna da og at dagen kommer skeivt ut :D/>/> Det handler vel om ikke å gi opp B)/>/>

 

Du skrev 78,1 kg forrige uke også, så det blir vel lik vekt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...