Gjest Babydrømmen Skrevet Mars 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2015 Hei, Da er andre uken av slankekrigen straks over. Vei deg på din veiedag (mandag, tirsdag eller onsdag) og legg inn vekten din i tråden her senest onsdag (18. mars)! Lykke til! Klikk her for å komme til tråden hvor du kan melde deg på hvis du ikke er med på slankekrigen, men vil være med nå! Vi har også en egen skravletråd! Her kan dere diskutere resultatene, så det ikke blir så mange innlegg i den tråden her. Deltakerne er nå: Bht kikk Babydrømmen forandringer spich Sirenen 2fat nissemora Detti-får-je-tæl Avatar Suzzie Sota76 adelia Meline UglerImagen Lucilla Frk. Flygelhorn Ciie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest spich Skrevet Mars 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2015 Dårlig resultat denne uken, vekta stoppet på 105,5. Dvs. opp det jeg gikk ned i forrige uke. Skjønner ikke hvorfor, men får vel bare være standhaftig slik at det snur igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sota76 Skrevet Mars 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2015 Hmm..Er dette uken for dårlig resultat? Jeg veide 78,1 kg opp 100 gram.. Jeg trimmet masse forrige uke og var noenlunde flinke, med mat men kunne kanskje vært flinkere. Nå har jeg planlagt ifra idag på morgenen hva jeg skal spise hele dagen, blir vanskeligere å lure seg unna da og at dagen kommer skeivt ut Det handler vel om ikke å gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meline Skrevet Mars 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2015 Så kjedelig med dårlige resultater, spich og Sota76. Bedre lykke neste uke! Jeg har gått ned 600 g til 59,7 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest UglerImagen Skrevet Mars 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2015 1 kg ned til 82,4 HappyDance i stua;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Mars 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 95,4kg på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Frk. Flygelhorn Skrevet Mars 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 Ukens veiing viste 108,9 kg, altså ned 1,2 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ciie Skrevet Mars 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 Det ble veldig bra resultater min første uke :)/> Jeg gikk ned 2 kg, så nå er jeg 66,40. Veldig fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Suzzie Skrevet Mars 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 Hei Vekt sist uke 87,9,vekt i dag 86,9 så vektnedgang denne uka er 1kg . Lykke til videre alle sammen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Babydrømmen Skrevet Mars 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 Vekt 80,0 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Babydrømmen Skrevet Mars 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 Husk å registrere vekt i løpet av dagen: Bht forandringer Sirenen 2fat nissemora Detti-får-je-tæl Avatar adelia Lucilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 vekt 88.7 så det ble opp 0,6 denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissemora Skrevet Mars 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 vekta viser det samme som sist ingen forandring,da blir det vel bedre neste gang da... god uke til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forandringer Skrevet Mars 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 Bittelitt ned til 76.1 vekt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Detti-får-je-tæl Skrevet Mars 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 Jeg har ikke gått ned noe som helst denne uka :(/> Vekta er fortsatt 90,2 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Avatar Skrevet Mars 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 Opp 700 gram her. Forrige uke 69,7 nå 70,4 fysj :angry:/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Babydrømmen Skrevet Mars 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2015 Bittelitt ned til 76.1 vekt i dag Forrige uke veide du 77,2 kg, dette er jo 1,1 kg ned - det er vel mer enn bittelitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Babydrømmen Skrevet Mars 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2015 Hmm..Er dette uken for dårlig resultat? Jeg veide 78,1 kg opp 100 gram.. :angry:/>/> Jeg trimmet masse forrige uke og var noenlunde flinke, med mat men kunne kanskje vært flinkere. Nå har jeg planlagt ifra idag på morgenen hva jeg skal spise hele dagen, blir vanskeligere å lure seg unna da og at dagen kommer skeivt ut :D/>/> Det handler vel om ikke å gi opp B)/>/> Du skrev 78,1 kg forrige uke også, så det blir vel lik vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forandringer Skrevet Mars 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2015 Forrige uke veide du 77,2 kg, dette er jo 1,1 kg ned - det er vel mer enn bittelitt? Ja Absolutt:) Takk for oppklaring:) Trodde ikke det var så mye. Er fremdeles kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå