Gå til innhold

Registrering vekt uke 13 - Slankekrigen


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Babydrømmen

Hei,

 

Da er tredje uken av slankekrigen straks over. Vei deg på din veiedag (mandag, tirsdag eller onsdag) og legg inn vekten din i tråden her senest onsdag (25. mars)!

 

Lykke til! :)

 

Klikk her for å komme til tråden hvor du kan melde deg på hvis du ikke er med på slankekrigen, men vil være med nå! :)

 

Vi har også en egen skravletråd! ^_^ Her kan dere diskutere resultatene, så det ikke blir så mange innlegg i den tråden her.

 

Deltakerne er nå:

Bht

kikk

Babydrømmen

forandringer

spich

Sirenen

2fat

nissemora

Detti-får-je-tæl

Avatar

Suzzie

Sota76

adelia

Meline

UglerImagen

Lucilla

Frk. Flygelhorn

Ciie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, denne uken stoppet vekten på 105,8. Det er opp 0,3 fra forrige mandag.

Skjønner ikke hva som skjer jeg, jeg som er så flink (føler jeg selv ihvertfall..).

Men jeg får vel bare fortsette. Har trent endel, kanskje jeg har bygget litt muskler? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er strålende fornøyd med å ha gått ned 1,1 kg denne uka! :D Vekta viser nå 58,6 kg.

 

Jaja, denne uken stoppet vekten på 105,8. Det er opp 0,3 fra forrige mandag.

Skjønner ikke hva som skjer jeg, jeg som er så flink (føler jeg selv ihvertfall..).

Men jeg får vel bare fortsette. Har trent endel, kanskje jeg har bygget litt muskler? :rolleyes:/>

Det kan godt hende at oppgangen skyldes treningen, ja! Selv opplevde jeg at vekta sto i ro/gikk litt opp da jeg begynte med styrketrening. Stå på videre, så løsner det! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp litt forrige uke, men nå går det rette veien igjen. Ifra 78,2 kg til 77,4, ned 0,8 kg, så jeg er kjempefornøyd. Selv om jeg spiste mye sjokolade på lørdag på hyttetur( spiste mindre kalorier ellers for å veie opp litt, og gikk lange turer med barnevogn) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Gikk opp litt forrige uke, men nå går det rette veien igjen. Ifra 78,2 kg til 77,4, ned 0,8 kg, så jeg er kjempefornøyd. Selv om jeg spiste mye sjokolade på lørdag på hyttetur( spiste mindre kalorier ellers for å veie opp litt, og gikk lange turer med barnevogn) B)/>

 

Du skrev 78,1 da du rapporterte forrige uke. Var det feil? Jeg forsøkte å spørre deg i forrige rapporteringstråd.

 

Gratulerer med fin nedgang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev 78,1 da du rapporterte forrige uke. Var det feil? Jeg forsøkte å spørre deg i forrige rapporteringstråd.

 

Gratulerer med fin nedgang! :)/>

Ja, da har jeg vært litt i tåka :) Jeg gikk opp 100 gram forrige uke ifra 78,1 til 78,2. Og nå riktige veien igjen, ned 800 gr. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Ja, da har jeg vært litt i tåka :)/> Jeg gikk opp 100 gram forrige uke ifra 78,1 til 78,2. Og nå riktige veien igjen, ned 800 gr. :D/>

 

Ok. Takk for oppklaring, da retter jeg det opp på torsdag i resultatene for forrige uke også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...