Gå til innhold

Dame 46 år søker venner som skal ned i vekt


Anbefalte innlegg

Hei

 

Blir gjerne med på en facebook gruppe jeg også. :)

 

Gratulerer til gressenka med et utrolig bra resultat, super innsats. B)

 

Jeg var på årets hardeste trening i går. Treningssenteret der jeg trener har en løpegruppe ute. I går skulle vi løpe bakke intervaller. 8 intervaller á 2 minutter. Det er noe av det tyngste jeg har vært med på, og jeg fikk virkelig bekreftet at jeg har mye å hente kondisjonsmessig. Har aldri kommet så høyt opp i puls på noen trening noen gang. Men jeg greide det, jeg gjennomførte. Og det rareste var nesten at da vi var ferdig så tenkte jeg at dette må jeg prøve flere ganger. :)

 

Jeg skal også i konfirmasjon i helgen, som gjest i år. Neste år blir det alvor på meg også. Men er jo litt bekymret for denne maten da, og ikke minst kakene etterpå. Jeg er kakemons uten like, så jeg får virkelig testet meg på begrensningens kunst. Men med dårlig resultat sist uke er jeg lysten på bedre resultater denne uka. Håper bare jeg husker det i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest ellena

God kveld i stua :)

 

Her har det vært en god dag matmessig- klarte spare en del kalorier til kvelden slik at jeg nå sitter her god og mett- deilig! Snart klar for å sove godt og lenge (eller iallefall lenger enn hverdagen, begrensa hvor lenge med en liten en i hus) Men iallefall utrolig deilig med helg :D

 

Den utendørs treninga hørtes en vilt slitsomt ut, snupsipups! Fantastisk bra at du klarte å gjennomføre det!!!

 

Gressenka: Jeg må virkelig bøye meg i støvet for deg. 5 kg på 30 dager! Kan det virkelig gå? WOW! Du har stått på helt vanvittig bra!!!

Jeg tror jeg har litt av hvert å lære av deg når det gjelder struktur og rutine, og ikke minst stå på vilje! Wow wow wow...! :D

 

Lykke til med konfirmasjoner og mat gjennom helga folkens. Vi tastes...

 

(Jeg er litt usikker på dette med facebook-gruppe. Vet ikke om jeg vil ha dette inn på den arenaen liksom. Men om dere alle heller vil dit, kan det hende jeg slår følge) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gressenka - gratulerer med fantastiske 30 dager!

 

Snupsipups - den treningen hørtes skikkelig tøff ut og du er tøff som gjennomfører og har planer om å gjøre det igjen!

 

Bht - takk for hyggelige ord og du må ha en fin helg med barnebarna :)

 

Ellena - smart å spare kalorier til kvelden når du vet du vil kose deg litt da. Håper du fikk sove så lenge du ønsket deg :)

 

Så flott at dere vil være med på Facebook. Jeg forstår godt at noen er litt usikre av litt ulike årsaker mht en Facebook gruppe. Selv er jeg veldig lite aktiv på Facebook, inntil for et år siden da jeg oppdaget at det var mange spennende håndarbeidsgrupper der :)

 

Min tanke bak å opprette en gruppe for oss på Facebook er at vi ikke anonymiseres ovenfor hverandre og at vi vil få et mer personlig forhold som jeg tror vil medføre at vi føler vi har en større forpliktelse ovenfor hverandre og følger hverandre bedre opp. Det vil være spesielt viktig over litt tid når det kanskje har blitt litt tyngre og risikoen for å falle fra øker. Det vil være lettere og etterlyse/spørre hvordan det går om det blir stille fra en av oss over litt tid. Jeg forstår godt at noen kanskje tenker at dette trenger ikke de øvrige Facebook vennene mine og vite noe om. Jeg er ingen kløpper på Facebook, men jeg vet at det går og gjøre en gruppe hemmelig, da vil ingen andre enn de som er medlem i gruppen se eller finne gruppen, det kan jo være en løsning.

 

Dere må ha en flott kveld videre!

 

PS jeg jogger 5,5km i dag, veldig tungt men veldig fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelmaP

Hei alle flinke damer! Jeg holder ut til tross for at det går laangsomt nedover. 0,6 kg ned sist uke også, er nå på 86,3 kg. Har ikke trent noe særlig, men spist ganske lite. håper det kan løsne litt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente Step i går, jogget i dag, da er målet om 3 x trening iløpet av uken nådd (ble 4 ganger) :D. Tar treningsfri i morgen så starter ny uke på onsdag.

 

Hei alle flinke damer! Jeg holder ut til tross for at det går laangsomt nedover. 0,6 kg ned sist uke også, er nå på 86,3 kg. Har ikke trent noe særlig, men spist ganske lite. håper det kan løsne litt snart.

 

Det er jo kjempe bra SelmaP, jeg synes ikke du skal være skuffet, litt her og litt der gir stort resultat tilslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det en aktiv helg. Kjennes det er lenge siden vi hadde så små barn selv :P har kost oss masse med barnabarna og vært mye ute

Ble trening i dag en kombinasjon a yoga og styrketrening.

 

Bra trent ChristineH.

 

SelmaP 0.6 er jo innenfor den anbefalte vektnedgang pr uke så det er kjempebra.

 

Dette blir en kort uke . På onsdag drar vi på hytta igjen . Får se om jeg får kjøpt med meg noe planter utover så jeg kan leke litt gartner.

Kommer tilbake på onsdag med ukens vekt

Ha en flott uke vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det en aktiv helg. Kjennes det er lenge siden vi hadde så små barn selv :P/> har kost oss masse med barnabarna og vært mye ute

Ble trening i dag en kombinasjon a yoga og styrketrening.

 

Det høres ut som du har hatt en flott helg. Små barn har et høyt aktivitetsnivå, det kan være trening i seg selv å følge de :) Så flink du er som får trent opp i det hele også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har skrevet litt om min uke på Facebook.

Håper jeg ser restene av dere der også, vi blir en fin liten trivelig gjeng. Om noen flere har lyst til å være med over til Facebook er det veldig hyggelig.

 

Det er bare noen dager igjen til 17. mai - er planen lagt for hvordan dagen matmessig skal gjennomføre? fortell det gjerne på Facebook gruppen.

 

Om noen flere vil være med på Facebook, send meg en personlig melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekten viste 100 gram opp denne uken. :(

har analysert di siste ukene og ser at jeg spiser for lite . har brukt appen lifesum og den har sagt 1500 kcal . tenkte litt mindre kallorier gjør vell ingenting man det var da alt stoppet opp og den siste mnd har vært opp og ned på samme kg.

 

men hvordan har du tenkt det- legges denne tråden død og alt blir på fb. eller blir det kun litt mere utfyllende opplysninger der ? bare kjekt å vite

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan har du tenkt det- legges denne tråden død og alt blir på fb. eller blir det kun litt mere utfyllende opplysninger der ? bare kjekt å vite

:)

 

Ja hva synes dere?

Selv håper jeg at alle blir med på Facebook for så slutte og legge inn innlegg her, det blir litt mye med innlegg begge steder.

Min erfaring med Forumet her fra tidligere er at noen tråder er veldig aktive noen måneder så faller en etter en av og til slutt dør tråden. Det vil alltid være noen som starter nye tråder, men jeg synes det er synd å alltid starte "på nytt". Jeg har selv et par ganger vært en av disse som faller fra. Det er derfor jeg fikk ideen om en Facebook gruppe hvor vi ikke er anonymisert og forhåpentligvis vil føle et større ansvar og motivasjon til å gjennomføre kuren og nå målet med varig vektnedgang. I tillegg vil det være mulig å etterlyse personer, noe det ikke er her da det vil være avhengig av at personen fortsetter å være på Forumet. Det kan jo være nettopp det personen trenger, noen som spør hvordan det går. De gangen jeg har falt fra her inne, det er alltid i sammenheng med kur sprekk, da stopper jeg også å gå inn i Forumet her og vil aldri ha fanget opp om noen savner meg.

 

Jeg har holdt på med GR kuren i ca 1,5 år nå, med litt mye opp og ned det siste året. Så dette er vel mitt egoistiske forsøk til å lykkes med mitt mål med varig vektnedgang. Jeg ønsker noe som forplikter meg sterkere. Det vil være flott å knytte tettere kontakt med andre også som sliter med de samme tingene som meg. Det burde være vinn vinn alle veier :D

 

Ja så spørs det da om det er noen flere som har de samme tankene som meg rundt dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Kreps69

Hei,jeg er en dame på 45 år som ønsker og bli med i gruppen deres😀

Jeg har i mange år vært litt kraftig men de tre siste årene har vekten skutt i væretðŸ˜Kjæresten min er flink til og lage mat og jeg er dårlig på og si nei til og kose meg,dårlig kombinasjonðŸ˜

siden jeg jobber turnus går det over stokk og Stein med spising på jobb,underforstått at jeg spiser det jeg kommer over eller det som er på menyen på jobben den dagen.

Hvis jeg orker etter endt arbeidsdag trener jeg spinning eller Cor (mage/rygg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...