Gå til innhold

Minus 10 kg MINST!


Gjest party
 Share

Anbefalte innlegg

Uke 20 - Resultater: 1 kg ned! Og det på ei uke der jeg har feira bursdag, drukket vin, spist potetgull og kake!! Og jeg har heller ikke registrert hva jeg spiser.

 

65,4 kg - og totalt 13,8 kg ned siden starten på prosjektet. Synes jeg har vært kjempeflink - har fremdeles 2-3 kg igjen til jeg blir helt fornøyd - men jeg tenker at ambisjonene for resten av 2016 er å holde seg rundt 65 kg - etterhvert som feriedagene kommer skal jeg komme meg litt mer i aktivitet enn hva jeg har klart de første 2 desemberukene - og klarer jeg å holde litt fokus går jeg inn i det nye året med ei flott vekt på ca 65 kg.

 

Så da blir målet for min 21. "livstilsuke" å fortsette å være fokusert på hva som går inn i munnen, kose meg ørlite granne - og komme meg ut i frisk luft. Det er snart på tide å "normalisere" matinntaket, med tanke på hva jeg kan spise og samtidig holde vekta - det blir utfordring det!

 

Ha ei fin uke til den/de som måtte være inn på denne tråden!

 

Taratei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Godt nytt år!

 

14. desember ble siste offisielle veiedag for min del i 2015. Begynner derfor på uke 21 av "prosjektet" nå i dag - og det var 2 kg opp siden 14. desember. Er ikke helt fornøyd med det, men har lært en del om meg selv og mat de siste ukene!

- er en typisk "smaker" når jeg lager mat, her kan jeg spare mange kalorier

- kiloene går raskt på når jeg skal normalisere kostholdet, det betyr at jeg må være veldig obs når jeg skal avslutte slankeperioden etterhvert - og gå over til "normalisering" og "hold-vekta-resten-av livet"- perioden!

- kropppen skriker etter fett, og jeg blir lett "avhengig" av potetgull, vin og øl

- Innser at jeg må være kaloribevisst resten av livet, om vektnedgangen skal bli varig

 

Det er bare å brette opp ermene og starte på ny frisk nå i 2016. Uke 21 av "livstilsendringprosjektet" innebærer følgende for min del:

- skal starte å registrere matinntak igjen - har hatt pause en god stund nå!a

- Komme meg inn i gode rutiner slik at trivselsvekt nås i løpet av februar (har etter vektøkningen i juleferien igjen 4,4 kilo igjen - det klarer jeg i løpet av februar!

- Mosjonere/trene til minst 7 trimpoeng i uka.

 

Ønsker alle ei fin uke!

 

Taratei

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for meg på denne tråden!

 

Lite aktivitet her de siste ukene - og jeg er nesten på målet. Melder derfor overgang til "Hold vekten - forumet" - og satser på å ta de siste 2-3 kiloene i løpet av første halvår 2016 - og samtidig etablere meg på trivselsvekt!

 

Taratei

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...