Tresol Skrevet November 20, 2019 Rapporter Share Skrevet November 20, 2019 Siden 27.03.18 har jeg gått ned 11.4 kg. Jeg veier nå 65.7, det er lenge siden vekta har vært så lav. Derfor er jeg usikker på trivselsvekt. Men ett sted mellom 58-62 trur jeg. Neste delmål er 64. Jeg tenkte jeg skulle prøve å skrive litt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tresol Skrevet November 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2019 Nå veier jeg 64.8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet November 22, 2019 Rapporter Share Skrevet November 22, 2019 Hei Tresol😀 Du har virkelig vært flink og gått ned over 11 kg. Ikke verst 👍 da er du og flere her inne på vei ned på rundt 60 pluss minus 😊 Jeg står og stamper på 62,8 og målet er 60kg. Det er ikke lett, men en gang må en vel nå målet! Jeg gir meg ikke, selv i disse førjulstider🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tresol Skrevet Desember 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2019 Hei. Takk for skryt! Her gikk det ikke så bra i helga julebord, øl og kake. Jeg ligger fortsatt på rundt 65.5. Jeg fikk høre på julebordet at jeg var slank 2-3 ganger, så da føler jeg meg innafor. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg bare spiser sundt, så jeg vet det er mulig å komme seg lengere ned. Det er ikke så mange kg før du har nådd målet, samtidig så er det de vanskeligste kiloene? Tenker du at du skal gå ned innen et tidsperspektiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Desember 3, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2019 Hei Tresol! Ja burde hatt en tidsramme på meg, men ting har ikke gått helt etter planen. Jeg og Lillemor hadde vel et mål om å klare 60 kg til jul/nyttår....Ser at jeg sliter veldig med å klare det😅 men er nå inne i et bedre spor enn forrige uke👍 Ikke lett med julebord, da blir det ekstra kalorier 😊 men det må jo være lov. Det er hverdagen som er viktigst 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tresol Skrevet Desember 5, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2019 Ønsker dere lykke til i jula. Jeg har gått ned 2 kg PR måned de siste 2 månedene. Nå veide jeg 64.7 på morgen. Og 62 blir nok perfekt vekt. Du har ikke langt igjen du heller, men du har kanskje tenkt lenger enn 60 etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Desember 7, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2019 Hei Tresol😊 Nei jeg blir glad for å klare 60 kg jeg. Da jeg var i 20 årene lå jeg på mellom 56-58 kg. Jeg kunne godt tenkt meg å veid 58 kg, men jeg har mer enn nok med å klare å dette målet her nå. God helg til deg, godt jobba å gå ned 2 kg per måned 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tresol Skrevet Desember 8, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2019 Okei. Du er så nærme. Morro. Jeg har prøvd å måle midje og hofte, der er jeg innenfor . Bare midjemål er jeg innenfor og bmi er jeg innenfor. Prøvde å måle fettprosent med målebånd igår, resultatet var 26%.Jeg leser at det er anbefalt at kvinner skal være under 25. Så jeg lurer på om det er det jeg skal gå etter nå. Har du noe erfaring og gode tips angående fettprosent. Jeg er kvinne 30 år, 165 cm, 63.8 sto vekta på idag. God helg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tresol Skrevet Desember 8, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2019 For 1.5 år siden så var jeg høygravid og veide 30 kg mer enn nå. Vil huden trekke seg sammen og forsvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tresol Skrevet Desember 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2019 Etter besøk og mye godteri så er vekta nå 63.5. Jeg sikter meg inn på 60 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tresol Skrevet Desember 29, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2019 Da må jeg si meg fornøyd med 2019. Veide 80+ for ca et år siden. Vekten idag er 63.5. Fikk meg fitbit klokke til jul. Synes det er morsomt da den regner ut kcal forbrenning. Ser at jeg ligger rundt 2300 om dagen. I 2020 så ønsker jeg å ligge rett under 60 kg. 59.X høres bra ut. Vet det er fler som sikter på 60 tallet. En motivasjonstråd med ukentlig vektnedgang og mål hadde vært morro🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Desember 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2019 Ja, her sikter vi oss inn på 60-tallet. Skal ned til 58, men delmålet er 60 i første omgang. Jeg rapporterer vekt hver mandag som vanlig. I dag veide jeg 65,3 kg. Vær litt obs på den Fitbit klokka, for det sies at den kan vise litt for mye. Fort gjort å gå på en smell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå