Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

Gjest fru luna

Jeg har fulgt med på tråden siden dere startet - og dette er den mest inspirerende tråden her inne - har dere plass til en til?

 

Jeg er støttemedlem i et flott treningssenter ;), men har holdt meg borte en god stund for mine arm/skulderproblemer (senesjedebetennelser fordi jeg sitter med en komputer hele dagen på jobb) ble så mye verre der. Har fått styrketrenings program hos fysioterapeut som jeg følger hjemme, bruker vekter og strikker. Jeg har tenkt meg tilbake for å se om jeg kan legge inn litt styrketrening i lunsjen noen dager i uken - er av og til litt tungt å sette igang med det sent om kvelden når alle tre barna er i seng og ting og tang er gjordt i huset.

 

Treningen min får jeg i lek med barna, mye trappegang og mange turer. Håper å få til litt mer enn 7 trimpoeng i uken og denne tråden tror jeg vil gi masse motivasjon. I går gikk jeg en veldig rask 40 minutters tur i lunsjpausen og idag var jeg ute med småjentene og hoppet tau før jobb - skal si at fort tauhopping får pust, puls og kaloriforbrenning opp :P. Tok en nye rask tur i lunsjen idag og har nå 2,2 primpoeng for dagen når jeg tar med hjemturen.

 

Ha fortsatt en fin påskehelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Artig at det kommer flere nye med.... Ja, dette er en inspirerende tråd å være med i ... jeg har hvertfall fått mye inspirasjon av å rapportere her.

Studerer ved siden av jobben så jeg er hjemme fra hytta til i morgen for det er noe jeg skulle ha gjort ferdig og da må jeg bruke PC.

Det har blitt litt yogaøvelser og turer disse påskedagene for mitt vedkommende. I dag hadde vi en deilig skogstur. Det var i ulendt terreng med en del snøgåing så jeg var skikkelig svett etter turen. Den ga 2,3 trimpoeng. Det har ikke blitt så mange poeng - men det kan hende jeg har underrapportert for turer i naturen hvor en ikke går på sti er vel mer krevende enn å gå på veien... ja ja.

Stå på alle sammen.

 

Ha en fortsatt fin påske alle sammen.

Klem fra Bibine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bestillingen din gikk inn' date=' den, Lubina! Her skinner solen fra knallblå himmel. I dag skal jeg ta med tassen ut på en laaaang tur og så skal jeg sette meg i solen med boken min og nyte resten av dagen. Deiling med disse fridagene!

 

[/quote']

 

Jeg må ha gjort noe feil i den bønnen...... tror jeg glemte å legge til meg selv....! Noe feil ble det hvertfall, for skyene dekket nesten alt det blå....... :P Litt solglimt, men du fikk hvertfall det været jeg ba om da korsa! :) Men det var en grei dag til å få unna litt husarbeid, klesvask o.l. Har hatt lett for å utsette det en periode.... Blir ikke noe trimpoeng av slikt, men jammen føles det greit etterpå likevel.

 

Hyggelig med flere medlemmer! Velkommen skal dere være! Håper dere blir like smittet som jeg ble....... Vi har det veldig trivelig på denne tråden - vi er en gjeng optimister som er temmelige aktive både med trimming og her på tråden. Vi gir like gjerne et spark i ræ..... som et klapp på skulderen....... :D

 

Til korsa: Kanskje du kan be om fint vær for meg i morgen da........;) Syns jeg fortjener noen store doser sol nå!

 

 

Klem Blanca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mantra: sol - sol - sol*

 

Ja, absolutt, Lubina - masse sol ..... Den skinner her i dag óg. Var nok litt for rask i går, Lubina, for det skyet over etterhvert. Men, tur ble det med Datter og Vov - ut å gå. Det blir mye sittestilling og snopspising disse dagene (ja, ikke MEG, da!) så alle måtte være med ;).

 

I dag var planen MRL + styrke, men senteret har gitt instruktørene sine påskeferie (velfortjent!), så da blir det "kun" styrke. Jeg får trå til litt ekstra der, da,- hehehe .....

 

Ha en Flott, Aktiv og ikke minst Positiv dag, alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mantra: sol - sol - sol*

 

Ja' date=' absolutt, Lubina - masse sol ..... Den skinner her i dag óg. Var nok litt for rask i går, Lubina, for det skyet over etterhvert. [/quote']

 

Sorry korsa - det hjalp ikke så veldig...... Har hvertfall ikke bruk for solkrem.... ;)

 

Har vært på treningssenteret i dag. Trodde jeg kom til å bli nesten alene, men neida - det var flere enn meg som dukket opp. Litt økning på noen av apparatene i dag også - blir litt overrasket - startet på senteret 20 mars. Allerede har jeg hatt ganske mye økning av vektene, så det er tydelig at det hjelper ja! :P Har ingen fastsatte planer før ny tur på treningssenteret på tirsdag. Håper på noen gåturer, men så er det været da..... Det er vel meldt nedbør, så jeg tar det som det kommer. Kan jo gå uten hunder også da....

 

 

Ha en flott påskeaften alle sammen! :)

 

 

Hilsen Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvskryt, selvskryt, selvskryt..... hehehe..... ;)

 

Klarte å komme meg UT av solen, vekk fra krimboken og til treningssenteret! Puh.... tok en god runde i dag, med ekstra vekter og noen ekstra apperater. Gav meg 630 kcal å forbrenne og det trengs til kvelden. Her blir det lammelår med "fløte"gratinerte (laget på lett-melk/-ost) poteter og en god rødvin,- nam, nam ......

 

Er i strålende, topp humør. Bestemte meg for å bruke bensinpengene (som jeg skulle har brukt til Vestlandet) til nye treningssko. Super, kule sko. Fikk 20% rabatt siden de er tilknyttet trenings-senteret. Det utgjør jo litt når skoene i utgangspunktet koster 800,-. I like that :)!!!!

 

Så skulle jeg brette litt klær, blandt annet den nye buksen jeg kjøpte før påske, trodde jeg hadde kjøpt strl 44 jeg, men det var strl 42 :eek: UUUÆÆÆÆÆ... MORO!

 

Rart at ikke dere har fått sol i dag, Lubina - jeg skal legge inn litt sterkere sol-frem-maning!

 

Ha en strålende påskeaften, alle sammen! Kos dere masse. Vi trenger det óg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle hatt en undertittel på tråden - SELVSKRYT! ;) hehe. Tusler innom for å skryte litt mer............ Har akkurat kommet hjem fra en tur på ca 7 km. Det var heldigvis tørt på mesteparten av turen, men den hvite hunden jeg hadde med måtte rett i badekaret....... ! Så i dag har jeg fått 4,2 trimpoeng! Hurra!

 

Solen har nok vært her i dag, men dis og skyer har sørget for at det ikke ble strålende sol.............. Nå er det forholdsvis klart ute, men litt seint å sette seg ut i solveggen...... Så du får prøve litt hardere korsa!

Hørte på radioen i dag at en kjent kokk sa at det var bedre å bruke melk til "fløtegratinerte" poteter. Han mente navnet var misvisende. Stivelsen i potetene gjorde at den ble tyktflytende - fløte unødvendig. Slike opplysninger liker vi å få! Så bare kos deg!

 

Hva slags sko har du kjøpt? Jeg skal også ha nye sko - litt usikker på hva jeg bør ta hensyn til. De jeg har brukt frem til nå skal jeg begynne å bruke ute. Og rabatter liker vi.... :P Gjerne 70%!!!! Syns stadig det er noe jeg trenger i fbm denne nye livsstilen...... skulle hatt treningsbukse også, vet ikke helt hva jeg skal velge. Den jeg bruker nå har supersleng - veldig upraktisk. Kom igjen med tips!

 

Herlig med mindre størrelse korsa! Ikke lenge før du må se etter str 40!

 

 

Lykke til videre til alle Fatburners!

 

 

Hilsen Blanca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært ute og gått tur idag det ble vel 1 1/2 time deilig,og med nyinnkjøpte joggesko.. de var så deilige og gå på..fant ut at jeg måtte spandere på meg ett par nye,har jo en del vond rygg..og disse var kjempegode.. herlig med bar asfalt..

 

Ha en fin påskeaften alle sammen..

 

Påskeklem synøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært ute og gått tur idag det ble vel 1 1/2 time deilig' date='og med nyinnkjøpte joggesko.. de var så deilige og gå på..fant ut at jeg måtte spandere på meg ett par nye,har jo en del vond rygg..og disse var kjempegode.. herlig med bar asfalt..

 

Ha en fin påskeaften alle sammen..

 

Påskeklem synøve..[/quote']

 

Ja det er GØY MED NO' NYTT! Gode sko er veldig viktig, spesielt for oss som sliter med ryggen. Enig i at det er deilig med bar asfalt - men enda bedre blir det når "kostebilen" har gjort jobben sin....... ;) Lurer på hvor mye gammel hundedritt som havner i de kostene...... :eek: Fysj av meg! :mad:

 

 

 

Hlsen Lubina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Så langt idag bare en tur til lokalbutikken - 10 minutter rask gange hver vei - men en tung bør på hjemveien. Men her var det 17°C idag og deilig solskinn, og eldstejenten var med og det var en flott tur. Nå skal jeg snart ut med alle tre jentene - de sykler og jeg halser etter - masse god trim. Kanskje jeg kan kapre ett trimpoeng eller to.

 

Vi hadde barnevakt - dro til byen og spiste en bedre middag - ruslet også rundt litt - deilig dag.

 

Synøve - gratulerer med nye joggesko ;) - lur investering.

 

Totalt 2.6 trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, 4,2 poeng, ditt monster(eple), Lubina, hahaha.

 

Her er det full rulle med masse selskryt, klapp på skulderen og hele pakken. Vi er FLINKE og vi har all grunn til å være STOLTE av oss selv. Vi FORTJENER ros. På denne tråden er det POSITIV innstilling som gjelder. Sutring og negativ innstilling skal vi være oss frabedt. Det gir ingen motivasjon!

 

Det ble en tur med Vov og meg óg i går. Han fikk ta med seg en ball og den gikk han å bar på hele veien, med halen rett opp, stolt som en hane. Morsom liten tass ;). 3,8 poeng i går.

 

Eplene går unna her, knaske, knaske, momse, momse. 23 trimpoeng denne uken, og på god vei opp trim-tre 2. Gleder meg til tre nr. tre, hehehe......

 

Men, det trengs. Denne uken har det jo blitt litt ekstra, men alt planlagt. Middagen i går var nydelig, men Datter likte ikke potetene særlig godt. Det blir jo ikke helt det samme med lettmelk, og den ble ikke tyktflytende (lurer på hvilken type melk han kokken brukte?). I tillegg ble det tilmålt mengde påske-godt. Det var første utskeielsen min siden starten, så jeg er ikke bekymret. Festen slutter i dag, så her er det full kontrol :).

 

Kjøpte Merrell joggesko, Lubina, men det var vel mest pga prosentene. Jeg har tidligere tittet litt på Nike. Men disse (Merrell) var nydelig på foten. Satt veldig godt og var lette og kule.

 

Siden skuffen for treningstøy tidligere var ikke eksisterende hos meg, har jeg også kjøpt inn en Röhnisch bukse og t-skjorte. Jeg har lagt litt kroner ned i treningstøy og sko,- fordi jeg fortjener det :D. De er i et utrolig deilig stoff, kan vaskes på 40 (noen merker tåler bare 30?? Hva er det for trimtøy, full av svette også tåler det bare å vaskes på 30????), og tørker på no time. Var litt bekymret for snøringen på buksen, men det har gått helt fint - Anbefales.

 

I dag blir det en time med Kari Jackeson og en time tur.

 

Fra i morgen, er det full rulle med vanlig opplegg:

 

Mandag: En time MRL

Tirsdag: En time styrke + en time Balance

Onsdag: Tur

Torsdag: En time styrke + en time Balance

Fredag: Tur

Lørdag: MRL

Søndag: Styrke

 

Ha en Flott, Positiv og Aktiv Påskemorgen, alle sammen.

 

Klem fra Korsa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow' date=' 4,2 poeng, ditt monster(eple), Lubina, hahaha.

 

 

Eplene går unna her, knaske, knaske, momse, momse. 23 trimpoeng denne uken, og på god vei opp trim-tre 2. Gleder meg til tre nr. tre, hehehe...... [/quote']

 

Jeg blir nesten utslitt når jeg leser om hvor aktiv du er korsa!! 23 trimpoeng??!!!! Der kommer jeg ikke en gang til å prøve å konkurrere med deg!! Kjempebra! :D Jeg får trøste meg med at jeg har bare bitte litt igjen før jeg får mitt 3. trimtre! :D Har ikke regnet på det, men det står igjen bare et lite rødt eple på toppen!! hehe. Epler er gøy gitt!!

 

(lurer på hvilken type melk han kokken brukte?).

 

Tror han brukte helmelk....... Jeg sa kanskje ikke det nei........ auda!!

 

Kjøpte Merrell joggesko' date=' Lubina, men det var vel mest pga prosentene. Jeg har tidligere tittet litt på Nike. Men disse (Merrell) var nydelig på foten. Satt veldig godt og var lette og kule.

 

Siden skuffen for treningstøy tidligere var ikke eksisterende hos meg, har jeg også kjøpt inn en Röhnisch bukse og t-skjorte. Jeg har lagt litt kroner ned i treningstøy og sko,- fordi jeg fortjener det :). De er i et utrolig deilig stoff, kan vaskes på 40 (noen merker tåler bare 30?? Hva er det for trimtøy, full av svette også tåler det bare å vaskes på 30????), og tørker på no time. Var litt bekymret for snøringen på buksen, men det har gått helt fint - Anbefales. [/quote']

 

Takk for tipset! Regner med at treningstøyet er å få kjøpt i en vanlig sportsbutikk? Helt enig med deg - vi fortjener faktisk å investere i gode sko/klær!! Når jeg tenker på alt jeg har støttet Nidar/Bergene med........... på tide å støtte sportsbutikkene litt også....................... ;) hehehe.

 

Overskyet, men heldigvis ikke nedbør. Blir litt besøk i dag, men satser på å få gått en tur.

 

Ha en flott dag alle sammen!

 

 

Hilsen Lubina

 

 

PS: Jeg syns jeg ser vovsen din bærende rundt med ballen!!! Kry som en hane!! Ja, de er herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 trimpoeng:eek: he,he.. Jeg bøyer meg i støvet;)

 

Jeg har mine babe steps mot bedre form og mer aktivt liv. Det er nemlig ikke fullt så lett å slå seg til ro i sofaen når man tross alt skal rapportere til andre. Konkurranse innstinktet slår også litt til;)

- I dag har jeg først trent 20 min aerobic, så 15 minutter med styrketrening med strikk( i hovedsak på mage, rompe, rygg) og med en lang uttøying etterpå. Da ble det 1,8 poeng:) Jeg er jo glad i hjemmetrim av mange grunner; og har nå bestilt den aller siste dvd til Kari Jaquesson; nemlig FATBURNER!! Kan leses om på http://www.trimtram.no. Spennende!

- Påskeuke til tross; jeg har kommet igang med 5,8 trimpoeng!! Satser jo på ett minimum på 7 poeng, så alt over blir bonus.. Når man er så overvektig kommer poengene forholdsvis lett, men har noen av dere noengang sjekket det med pulsklokke med utregning av kalorier? Er litt redd for at man tror man er flinkere enn det som egentlig er fakta.. På min pulsklokke er det bare pulsmåling desverre, men det er veldig effektivt å gå tur etter pulsen.

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her regner det idag,men har fått meg en times tur. også tenkte jeg at jeg skulle gå opp og ta en halv time på spinning sykkelen:-)

 

Kjøpte meg nye nike joggesko igår,og de er også kjempegode og gå med..50% på G-sport..

 

Ellers så blir det taco kveld her idag med karb.deig..og masse grønnsaker..

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen. imorgen starter jeg med sommermål...

 

påskeklem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innpå som raskest. Klarte å gjennomføre planlagte aktiviteter i dag. Syns i grunnen den Jackeson videoen er litt kjedelig, men det har gjort nytten disse dagene hvor treningssenteret har vært stengt. Personlig syns jeg det er litt artigere i sal sammen med andre.

 

Den nye DVD'n derimot, den så artig ut. FATBURNERS - burde jo vært obligatorisk for alle oss på denne tråden, og å kunne forbrenne mellom 800-1300 kcal? Kanskje litt hardkjør, da? Du får rapportere inn når du har prøvd den, Trinny. Så gøy at du får inspirasjon til å trene av å taste med oss!!! Jeg syns 5,8 poeng er en FLOTT start. U go girl ;).

 

50% Synøve? Det er jo bargin! Godt kjøp!!!

 

Ja, Lubina, kjøpte mine klær på G-sport.

 

Sjekket akkurat ut progresjonen på treningen min. Har økt innsatsen fra 5,6 trimpoeng første uken til ukens 24 (gikk litt lengre tur enn planlagt) og dette bare på 13 uker. Det må man si er en ganske bra utviklingeller hva? Når jeg kan, kan alle! Jeg er absolutt ikke et født treningsmenneske, heller tvert i mot. Jeg hater å trene sånn at jeg svetter. Har aldri skjønt vitsen med såre muskler. Avskyr sport på tv, syns fotball er toppen av gørr - ja, i det hele tatt. Hvis du hadde fortalt meg at jeg skulle bli så aktiv på treningssenteret for bare 4 måneder siden, ville jeg ledd høyt , men se på meg nå :eek:! Knaske, knaske, knaske, hehehe...... :D

 

Håper dere har en flott kveld og at dagen i morgen blir en Aktiv og Inspirerende dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Imponerende innsats av dere andre her inne. Så langt idag har jeg gått en rask 20 minutter tur og intens hoppetauhopping i 5 min - sanket 1.4 trimpoeng for det. Kanksje jeg tar en liten tur ut senere også.

 

Ha en flott trimuke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, nå har akkurat gjestene gått. Har hatt hele familien på lammestek i dag. Med fløtegratinerte poteter.

Med god planlegging så klarte jeg å få 5 poeng på step-time m.m før gjestene kom. Mannen passet steken og ryddet kjøkkenet imens jeg tok begge guttene med på treningssenteret. Da kunne jeg jo spise middag med god samvittighet etterpå. Blir ny økt på treningssenteret i morgen men så er det jobb igjen på tirsdag og da er det tilbake til normalen med trening etter leggetid.

Klarte over 30 treningspoeng denne uken også(såvidt) og jeg er igang med mitt syvende epletre siden starten i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke medlemmer her gitt! Også du da stbs - 7. treet! Kjempebra! God planlegging - jepp det lønner seg. Men hva slags senter er det som har åpent på helligdager da? Ble rent ut misunnelig jeg... ;) Jeg kan forresten ikke klage siden jeg fikk til 3 turer dit denne uken. Og der jeg går anbefaler de at det bør gå minimum 48 timer mellom hver treningstime... :D

 

Det ble en tur på rundt 7 km i dag også. Tok med en av hundene - burde hatt ekstra poeng for den jobben med den etterpå.... :eek: Fysja meg! Men hunden var lykkelig og veldig fornøyd! Siden jeg har blitt veldig smittet av korsa's epleentusiasme (!), ble jeg da veldig glad når mitt siste eple forvandlet seg til GULL! Hurra! Så da er jeg klar med 3. tre - veldig gøy!

 

Håper på en tur i morgen også, tirsdag blir det treningssenter og muligens morgen svømming.

 

 

Hilsen Lubina

 

PS: Da blir det handletur på meg på tirsdag korsa - kan jeg låne kortet ditt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Dro ut en ekstra tur i ettermiddag i det deilige været - en times rask gange med vekselsvis nyheter og musikk på øret - det ble 3.1 trimpoeng i dag. Gjennomsnittet denne uken 1.7 trimpoeng per dag og jeg har ett eple på 3. treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke medlemmer her gitt! Også du da stbs - 7. treet! Kjempebra! God planlegging - jepp det lønner seg. Men hva slags senter er det som har åpent på helligdager da? Ble rent ut misunnelig jeg... ;) Jeg kan forresten ikke klage siden jeg fikk til 3 turer dit denne uken. Og der jeg går anbefaler de at det bør gå minimum 48 timer mellom hver treningstime... :D

 

 

Hilsen Lubina

 

PS: Da blir det handletur på meg på tirsdag korsa - kan jeg låne kortet ditt? :D

 

Jeg trener på Sportsclub. De anbefaler nok sikkert trening annenhver dag der også, men jeg forsøker å variere treningen slik at jeg ikke trener like hardt hver dag. Trener med pulsklokke og det både motiverer og får meg til å følge med på intensiteten.

 

Var på vekten i dag og etter masse god mat i påsken så har jeg gått ned 0,8kg siden forrige mandag. Tror nok jeg må ta det som et tegn på at jeg spiser for lite med all treningen siden det samme skjedde i julen. Men jeg innrømmer at jeg har litt problemer med å forstå at jeg skal spise mer for å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bølgen*, *bølgen*, *bølgen*, Lubina for ditt 3. epletre! Bra jobbet :). Vet ikke om du kommer så langt på mitt kort disse dagene, hahaha,- ha litt liten cash flow. Hvis du skal handle på Nordby, har de en stor sportsbutikk i 2. etg. Kanskje lurt å sjekke litt priser der? Når prisene blir oppgitt i SEK er det jo uansett ca 20% omregnet til NOK. Det lønner seg forresten å ta ut i minibanken, og ikke betale med kort - du får mer for NOK'en da :D.

 

Jeg føler meg nesten helt novise i forhold til andre her inne, da. Til tross for iherdig innsats, så har jeg igjen 4 epler på tre 2. Kanskje det skal være målet for neste uke, bli kvitt de eplene, momse, momse.....!?

 

Bra innsats alle sammen, kanskje jeg har fått unna like mange trær som deg stb, når jeg har holdt på like lenge - det er jo lov å håpe ;).

 

Det blir ikke kurs før neste uke for meg, og det er kanskje like bra? Neida, har ihvertfall ikke gått opp. Skal ta målene senere så får vi se. Hvis dere har lest tråden "Vekt til besvær", så vet dere hvilken pålitelig vekt JEG har .........

 

Ha en strålende dag, alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på Sportsclub. De anbefaler nok sikkert trening annenhver dag der også' date=' men jeg forsøker å variere treningen slik at jeg ikke trener like hardt hver dag. Trener med pulsklokke og det både motiverer og får meg til å følge med på intensiteten.

 

[/quote']

 

Det er jo kjempefint at de har åpent i påsken hvertfall. Det er såpass mange fristelser forbundet med påske, og da er det synd hvis man ikke får trent så mye. Men det problemet har ikke vi som er medlemmer på denne spreke tråden! Påske eller ikke påske - her er det bare og stå på! ;) Har litt lyst å skaffe meg pulsklokke, men skal jeg først kjøpe, så vil jeg ha en skikkelig bra en. Og da flyr vel hundelappene......... Får regne ut i "ikke-kjøpt-sjokolade-penger" - da har jeg en god unskyldning!! hehe

 

Vekten viste minus 600 gram i dag. Greit resultat, men jeg prøver å få sånn noenlunde 0-resultat på vekt, men vil så gjerne ha litt bedre resultat på midjemål........... Tålmodighet......kom til meg.........

 

Til korsa!

 

Må bare skryte litt til av deg - har tidligere sagt at du er veldig god til å motivere andre. Men du er en himla bra humørspreder! :)Det hender jeg er bitte litt innom en liten bølge dal, eller skal jeg si en liten grop (!) - da spretter jeg fort opp igjen bare ved å lese innleggene dine! Takk skal du ha for at du er du! Så jeg håper du forsetter med dine hyppige innlegg - du hjelper nok maaaaange flere enn meg! :D

 

Også var det handlingen da.... Ser ut for at jeg må vente med å handle til etter lønningsdag................. for kortet mitt er heller ikke mye verdt i disse dager! hihi. Har alltid betalt med kort i Sverige - trodde det var smart jeg........ Takk for tipset! Så uken som kommer - du får stå på så du tar meg igjen på eplefronten!! hahaha! Tror jeg går meg en tur nå jeg.....

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da er jeg igang med mitt 5 kurs og skal nå klare sommermålet mitt..vil gjerne ned til 67 er vel idag på 72..håper jeg..har veiedag torsdag så da får jeg se...

Har nå vært ute og gått en lang tur.. deilig i det fine været her på østlandet idag.

nå skal jeg ut og nyte solen.

 

ha en fin dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...