Gå til innhold

Treffes på MSN???


Gjest Star
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle som skal ned i vekt!!!

 

Skal vi treffes på msn også eller, det blir jo en enda lettere måte og bli kjent på.... og utveksle ideer både angående mat og trening.....eller alt som måtte komme......en livsstilsendring vil til tider være ganske vanskelig, og det er godt og møte flere med samme mål, og motivere hverandre når det blir tøft...

 

Min msn adresse er: star-ten@hotmail.com

 

Jeg skal ned totalt 40 kilo.....så jeg kommer til og være her leeeeeeenge!!!

 

Ta kontakt da vel:0)

 

Torsdagsklem fra Star

 

Ps. jeg er en jente på 38 (om noen dager), gift, 2 barn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei alle som skal ned i vekt!!!

 

Skal vi treffes på msn også eller' date=' det blir jo en enda lettere måte og bli kjent på.... og utveksle ideer både angående mat og trening.....eller alt som måtte komme......en livsstilsendring vil til tider være ganske vanskelig, og det er godt og møte flere med samme mål, og motivere hverandre når det blir tøft...

 

Min msn adresse er: [email']star-ten@hotmail.com[/email]

 

Jeg skal ned totalt 40 kilo.....så jeg kommer til og være her leeeeeeenge!!!

 

Ta kontakt da vel:0)

 

Torsdagsklem fra Star

 

Ps. jeg er en jente på 38 (om noen dager), gift, 2 barn.....

 

Hei.

 

Er ei jente på snart 35, gift med to barn. Gikk ned 20 kilo i fjor, 4 har kommet på, de skal vekk i tillegg til 4 til.

 

Vil gjerne treffes på Msn, ikke så ofte der inne, for har en sønn som okuperer maskina det meste av tiden.

Min msn-adresse er: alfamor7@hotmail.com

 

Treffes da kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Alfamor

 

Så flink du har hvert som har klart og gått ned så mange kilo.....

 

Nå har jeg lagt deg til på msn, så vi snakkes en gang når du er på, bare pling....her står pcn på hele dagen....jeg setter meg som borte når jeg er opptatt...

 

Ha en strålende søndagskveld, og lykke til med veiingen i morgen (om du har veiedag på mandag)

 

Klem fra Star

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle som skal ned i vekt!!!

 

Skal vi treffes på msn også eller' date=' det blir jo en enda lettere måte og bli kjent på.... og utveksle ideer både angående mat og trening.....eller alt som måtte komme......en livsstilsendring vil til tider være ganske vanskelig, og det er godt og møte flere med samme mål, og motivere hverandre når det blir tøft...

 

Min msn adresse er: [email']star-ten@hotmail.com[/email]

 

Jeg skal ned totalt 40 kilo.....så jeg kommer til og være her leeeeeeenge!!!

 

Ta kontakt da vel:0)

 

Torsdagsklem fra Star

 

Ps. jeg er en jente på 38 (om noen dager), gift, 2 barn.....

Heisann. Jeg skal også ned 40 kg, og ideen med MSN er ikke dum, dette er ikke akkurat noe øyeblikksforum, kan en vel si. Jeg skal legge deg til, så kan vi kanskje chatte litt av og til... Jeg er 41.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere, og god morgen!!

 

FLott og se at det har begynt og melde seg flere som er interessert i og "treffes" på msn....

Det er faktisk en flott måte og backe opp hverandre på når det står stille, eller en sliter litt ekstra....

 

Ønsker dere alle en kjempefin helg, og så snakkes vi på msn:0)

 

Klem fra Star

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir koselig og prate med dere på msn, legger inn adressene til dere som er kommet til jeg.

 

Det er alltid kjekt og motiverende og prate med andre i samme situasjon. Jeg har kvittet med med 20 kilo i fjor, men gikk opp 4 igjen, nå sliter jeg med de, samt de siste 4-5 som jeg ikke ble kvitt ifjor. Så selv om jeg ikke lenger har like mange som dere å bli kvitt, er jeg i samme båt, og vet akkurat hva dere går igjennom. Har sikkert mange erfaringer og "gode" råd og komme med:-)

 

Star:

Vært innom msn noen ganger de siste dagene, men ser du står som borte. Ville bare si det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann alfamor,

det er bare og plinge selv om jeg står som borte.....

Jeg setter meg som borte når jeg ikke sitter ved pc....

Jeg svarer så fort jeg ser du/dere er der....

 

Fredagsklem fra Star

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei alle som skal ned i vekt!!!

 

Skal vi treffes på msn også eller' date=' det blir jo en enda lettere måte og bli kjent på.... og utveksle ideer både angående mat og trening.....eller alt som måtte komme......en livsstilsendring vil til tider være ganske vanskelig, og det er godt og møte flere med samme mål, og motivere hverandre når det blir tøft...

 

Min msn adresse er: [email']star-ten@hotmail.com[/email]

 

Jeg skal ned totalt 40 kilo.....så jeg kommer til og være her leeeeeeenge!!!

 

Ta kontakt da vel:0)

 

Ps. jeg er en jente på 38 (om noen dager), gift, 2 barn.....

 

Hei igjen, ville bare ta opp igjen tråden om msn...

Og til alle, lykke til med veiingen denne uken...(jeg har ikke hvert på vekten enda....skal snart.....hehe)

KLem fra Star

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare beklage, men har ikke hatt tilgang til msn på nesten ti dager, men lover å komme sterkere tilbake.

Forøvrig hadde jeg veiedag idag, og gikk ned 0,9. Ganske bra i betraktning av at jeg ikke har trimmet noe særlig denne uka, og vært dårlig på maten, drukket i helga, og spist myyye usunn mat.

Får det vel igjen til neste uke tenker jeg.

Men denne uka blir mager, så får jeg satse på å stå stille denne uka:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Nå har jeg allerede "snakket" med flere av dere på msn, kjempekost:D, og håper at vi kan bli enda flere som kan treffes....

 

Ikke hver "redd" for og plinge selv om jeg står som borte....om jeg er veldig opptatt, så bruker jeg opptatt i stedet....

 

Ha en fin ;)torsdag, snart helg dere, og alle fristelsene som står på lur....hihi

men vi skal ikke la oss friste, skal vi vel?????

 

klem fra Star, (snart 10 kilo lettere, og jeg er så glad for det!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann

Sorry at jeg ikke har hvert noe særlig på msn i det siste...

Sliter veldig med smerter for tiden:mad:, og orker ikke og hvere på pc lenge av gangen...når jeg har hvert innlogget, har dere hvert borte....og antagelig motsatt....

Skal prøve og hvere litt oftere innom igjen, men jeg håper at dere andre har rukket og blitt litt bedre kjent nå også da, og at dere motiverer hverandre..:(

 

Ha en strålende vektnedgangsuke til dere alle, her går det litt opp og ned...nå er også tante rød på besøk, så jeg venter noen dager med veiingen denne uken...Håper det går bra med dere alle!!!

 

Klem fra Star:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens

 

Jeg er 22 år

Og skal ned 10kg.

Etter fødselen så er det litt for mye kan man si, så da er det bare å komme igang :(

 

Har lagt til noen av dere på msn, legg meg til om dere vil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens

 

Jeg er 22 år

Og skal ned 10kg.

Etter fødselen så er det litt for mye kan man si' date=' så da er det bare å komme igang :(

 

Har lagt til noen av dere på msn, legg meg til om dere vil :([/quote']

 

Skal gjerne legge deg til jeg, men hva er adressa di da?? Har snakket med flere av dere på msn, og det er veldig koselig. Får en helt annen kontakt der. Håper ennå fler slenger seg med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...