Gå til innhold

Treffes på MSN???


Gjest Star
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ned MASSE... og regner med å holde på med dette i åååårevis;-)

 

Men ser ikke mørkt på det likevel. Sleng gjerne meg også på msn listene deres... Hadde jo vært ekstra kjekt om jeg traff noen som også skal ned over 50 kilo... Men for all del.

 

Er 28 år, samboer, ingen barn. Er sykepleier. Bor for tiden i Oslo, men flytter til Tromsø i løpet av våren.

 

merete_1977@hotmail.com

 

Merete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Kreps69
Hei!

 

Kan ikke alle sammen logge seg inn på denne linken http://groups.msn.com/DenGyldneKalorie/chat.msnw. Der er det mulighet for at flere kan "prate" med hverandre samtidlig.

 

hei jeg kunne tenke meg og være m der' date='hvis det er mulig.?jeg er ny i klubben og ingen reser på pc heller. jeg legger mail adr.min her og håper på en mail så kan jeg svare.det ble litt avansërt med den adr for hvor man kunne snakke mange sammen,er ikke sikker på hvordan jeg skal finne denne.mail adr.

 

[email']splelisabeth@hotmail.com[/email]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abelille

blir gjerne med jeg også. Er 27 år og skal 25 kilo ned. Gikk på kurs for et par år siden, men kiloene kom plutselig tilbake. Vurderer om jeg skal begynne på kurs igjen, men foreløpig har det blitt med tanken. Men msn tror jeg kan være en god motivasjon.

 

Adressen min er byrkjedal@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LenaMarie

Der har jeg fått lagt til alle som en. Har utvidet msn-lista mi til det tredobbelte! Hehe... Har pratet med en del av dere, kjempekoselig :( Gleder meg til å bli kjent med mange koselige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandefjordjente

hei. da har jeg lagt til en hel haug med msn adresser herfra,håper noen vil ha kontakt med meg:-) skulle jeg ha glemt noen eller noen vil ha kontakt med meg så er jeg å treffe på: beatenumme@hotmail.com Jente på 23 fra vestfold her. håper å gå ned minst 50kg over tid,starter med gr kurs1 i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest robertsen

Syns dere virker kjekke:)

kan ikke dere skrive til meg da?

er en jente på 28 år som sk ned 35 kilo....

det tar sikkert tid.... skall gå kurs på nettet!trenger noen som kan være med og motivere meg!Er en alenemor med en gutt på 8 år. Netopp flyttet 52 mil så jeg kjenner ikke akkurat så mange..Sitt stort sett alene hvær kveld :)..

mail adr mi er: anetterobertsen@hotmail.com

skriv til meg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 40 kg via grete roede internettkurs. Det er nå 1 år siden jeg nådde målet mitt. Kunne tenke meg å snakke med dere på msn for å holde motivasjonen oppe for og holde vekten, jeg har nok også en del tips å komme med til dere som skal ned en del kilo i vekt. Håper flere av dere tar kontakt. Jeg er ganske ny msn bruker så det går litt smått enda. Min adresse er:livn66@hotmail.com. Håper på mange henvendelser.......Håper det er noen som selv har nådd målet, og skal holde vekten som tar kontakt. Vi kan være stor støtte for hverandre. Jeg har også vært nylig på ferie i syden og fikk 3 kilo +, jobber nå med å få av disse kiloene. Har fått av 1 kilo, men jobber aktivt med de neste 2.Venter i spenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

ser det er noen mnd siden dere skrev her...men er dere fremdeles på msn??jeg er ei jente på 25..to barn og samboer..nettopp begynt her..trenger litt motivasjon:)sylvia.kilen@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest babymamma
Hei alle som skal ned i vekt!!!

 

Skal vi treffes på msn også eller' date=' det blir jo en enda lettere måte og bli kjent på.... og utveksle ideer både angående mat og trening.....eller alt som måtte komme......en livsstilsendring vil til tider være ganske vanskelig, og det er godt og møte flere med samme mål, og motivere hverandre når det blir tøft...

 

Min msn adresse er: [email']star-ten@hotmail.com[/email]

 

Jeg skal ned totalt 40 kilo.....så jeg kommer til og være her leeeeeeenge!!!

 

Ta kontakt da vel:0)

 

Torsdagsklem fra Star

 

Ps. jeg er en jente på 38 (om noen dager), gift, 2 barn.....

Kjempeide!! Jeg kunne også tenkt meg noen å prate med på MSN. JEg går for tiden hjemme med en liten tasse, så dagene kan av og til bli litt lange. Jeg er 35 år, samboer og mamma til 2. En tenåring, og en baby.

Min msn adresse er: elisnor@online.no

Håper å treffe dere der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne virkelig trengt noen å prate med og dele erfaringer med. Er ei jente på 24 som etter graviditet gikk opp 10 kg. Vil så gjerne, men mangler motivasjon. Håper noen vil hjelpe meg litt på vei, og legger meg til i kontaktlista si.;) Adr. er : lisa5028@hotmail.com

 

Venter spent :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest trucker
Hei alle som skal ned i vekt!!!

 

Skal vi treffes på msn også eller' date=' det blir jo en enda lettere måte og bli kjent på.... og utveksle ideer både angående mat og trening.....eller alt som måtte komme......en livsstilsendring vil til tider være ganske vanskelig, og det er godt og møte flere med samme mål, og motivere hverandre når det blir tøft...

 

Min msn adresse er: [email']star-ten@hotmail.com[/email]

 

Jeg skal ned totalt 40 kilo.....så jeg kommer til og være her leeeeeeenge!!!

 

Ta kontakt da vel:0)

 

Torsdagsklem fra Star

 

Ps. jeg er en jente på 38 (om noen dager), gift, 2 barn.....

 

Min adresse er audnybakke@hotmail.com. Jeg er 52 år, mamma til 5, renovasjonsarbeider og skal ned 40 kg. Vil gjerne ha kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...