Gå til innhold

Treffes på MSN???


Gjest Star
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg lagt til disse i min MSN:

 

- Star

- cath1981

- colamay

- ebsa

- trinny

- annegro

- alfamor

- mokaha

- Verre

- SiljeKristin1981

 

Det ble t 10 stk. En god gjeng. Tilgi meg dersom jeg har glemt noen. Og gi meg en lyd!

 

Bergensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei alle som skal ned i vekt!!!

 

Skal vi treffes på msn også eller' date=' det blir jo en enda lettere måte og bli kjent på.... og utveksle ideer både angående mat og trening.....eller alt som måtte komme......en livsstilsendring vil til tider være ganske vanskelig, og det er godt og møte flere med samme mål, og motivere hverandre når det blir tøft...

 

Min msn adresse er: [email']star-ten@hotmail.com[/email]

 

Jeg skal ned totalt 40 kilo.....så jeg kommer til og være her leeeeeeenge!!!

 

Ta kontakt da vel:0)

 

Torsdagsklem fra Star

 

Ps. jeg er en jente på 38 (om noen dager), gift, 2 barn.....

 

 

Heisan!

 

Jeg vil også gjerne ha med flere på min msn liste! Særlig slankere!! :( Håper ikke du føler deg forfulgt, Star? :(

 

Jeg skal ned rundt 35-40 kg innen sommeren; dersom jeg er flink! Har siden i juli kvittet meg med ca 13 kg og håper på minimum 4, helst 7,2 nye kg innen jul!!

 

Jeg er alenemor til en ung mann på 17 år og er selv 36..

 

Msn adressen min er som følger: mrteha@hotmail.com

 

Håper dere legger meg til!!

 

Klem fra Mrte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at så mange slenger seg med. Har pratet med flere av dere allerede, og er kjekt å prate med noen i samme båt, både om slanking og andre ting. Ser fram til mange koselige stunder foran pc'n

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kjekt at så mange slenger seg med. Har pratet med flere av dere allerede' date=' og er kjekt å prate med noen i samme båt, både om slanking og andre ting. Ser fram til mange koselige stunder foran pc'n

 

Klem:-)[/quote']

 

 

Hei hei.......

 

Jeg slenger meg på denne msn rekka.Er en desperat nybakt mor som trenger å fjerne rundt 15-20 kg. Har lyst å greie det frem til valentine (14 feb).Tror dere det er mulig...........?

 

Veier idag 79kg og er 161cm høy.Men sliter med å komme i gang.Noen forslag for hva jeg skal gjøre når jeg sitter og ser på CSI på natta.Har da endelig fått mitt 4mnd gammle prinsesseakrobat til å legge seg.Må bare ha 1-2 toppris på natta.Som en trøst for enda en lang og vellykket dag med kosejenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er helt ny helt men har gått på kurs tidligere...Men har gått opp en del igjen nå :) så nå er det bare å starte på nytt...skal ned rundt 20-25 kg...

 

msn-adressen min er hka@passport.com - håper noen vil legge meg til :P kan være lettere å ha noen å prate med når man skal ned i vekt. Legger til noen herfra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hei alle som skal ned i vekt!!!

 

Skal vi treffes på msn også eller' date=' det blir jo en enda lettere måte og bli kjent på.... og utveksle ideer både angående mat og trening.....eller alt som måtte komme......en livsstilsendring vil til tider være ganske vanskelig, og det er godt og møte flere med samme mål, og motivere hverandre når det blir tøft...

 

Min msn adresse er: [email']star-ten@hotmail.com[/email]

 

Jeg skal ned totalt 40 kilo.....så jeg kommer til og være her leeeeeeenge!!!

 

Ta kontakt da vel:0)

 

Torsdagsklem fra Star

 

Ps. jeg er en jente på 38 (om noen dager), gift, 2 barn.....

 

 

jeg har kagt inn endel adresser og håper på¨kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pratet med mange av dere, og har fått god kontakt med en del. Veldig koselig å treffes på denne måten. Mannen i huset klager over at jeg har begynt å bruke så mye mer tid på msn:-) Men det får han bare lære seg og leve med. Håper på mange koselige kvelder på msn i framtiden, og mye motivasjon på veien videre til å bli kvitt de hersens kiloene:-)

Snakkes da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne treffe andre folk i samme situasjon på MSN, er der ganske mye faktisk:) Jeg er ei jente på 25 år, samboer og student. Legg meg til da vel:

ingvildf20@hotmail.com

 

 

 

Hei alle som skal ned i vekt!!!

 

Skal vi treffes på msn også eller' date=' det blir jo en enda lettere måte og bli kjent på.... og utveksle ideer både angående mat og trening.....eller alt som måtte komme......en livsstilsendring vil til tider være ganske vanskelig, og det er godt og møte flere med samme mål, og motivere hverandre når det blir tøft...

 

Min msn adresse er: [email']star-ten@hotmail.com[/email]

 

Jeg skal ned totalt 40 kilo.....så jeg kommer til og være her leeeeeeenge!!!

 

Ta kontakt da vel:0)

 

Torsdagsklem fra Star

 

Ps. jeg er en jente på 38 (om noen dager), gift, 2 barn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med noen av dere på msn, og det var virkelig koselig;)

Tror jeg har totalt 20 stk på min liste over G.Roede;) Men om noen ikke er lagt til min liste,så bare legg meg til,jeg godkjenner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi bare være på msn eller legge inn noen kommentarer om det vi sliter/lykkes med i forumet her.. Hadde sikkert vært smart å kalle tråden/Innlegget Msn-gruppa eller noe slikt.

 

Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...