Gå til innhold

Treffes på MSN???


Gjest Star
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har mange av dere på lista nå, desverre har jeg ikke fått prata med alle av dere ennå, men skal prøve å ta kontakt når jeg er inne.

Kjekt å prate med dere om slanking og andre temaer også, blir mye bedre kjent når på msn.

Ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle msn'ere :-)

 

Nå har jeg mange på listen min, men det er gangske vanskelig og treffe noen på for tiden. Når er dere på allesammen?

Kanskje det hadde hvert lurt og prøve og treffes på faste tider, det er nemlig fint mulig og chatte med flere på engang, da bare inviterer vi hverandre.

Jeg jobber litt for tiden, så jeg er ikke så mye på på formiddager lenger, men på kveldstid er jeg mere inne. ;)

Jeg går inn kl. 20 i kveld, så om noen har lyst til og chatte da så er ihvertfall jeg på. Håper at flere har mulighet da, eller kom gjerne med forslag på tider som passer de fleste bedre, jeg tenkte bare åtte for da har de fleste fått unnagjort kveldsstell med små barn.

Ha en fortsatt flott onsdag, nå er det snart helg igjen.........

Klem fra Star som fortsatt står fast på et nytt vektplatå. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser det har kommet en del nye på min msn. Det har skjedd noe med nette hjemme. Så vet ikke når jeg blir online igjen.

Men over jul tok jeg av meg 5,3 kg og totalen er oppi 39,5kg nå. Skal på vekta igjen på onsdag. Blir artig og se om jeg har gått ned noe da.

 

Så alle sammen får ha lykke til!! Så håper jeg at jeg snart blir online igjen:-)

 

Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg henger meg på msn bølgen jeg også. Hadde vært koselig å delt erfaringer med andre som også ønsker å gå ned i vekt. Jeg har 10 kilo som skal av før jeg er fornøyd, men det virker som om de sitter som støpt.

Jeg er 33 år, gift og har 1 barn.

 

adressen er tresko2@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms er gøy, det er kommet mange nye, det går litt i surr får meg noenganger men pytt pytt.. hyggelig er det i allefall. Det er nesten noen der støtt, men jeg er plutselig av og pluselig på.. litt krangel om msn om dagen. den som er er på "kontoret" er det ingen som vil bruke om dagen.. er så kaldt der. men jeg har en bærbar og den er nede, der er det kamp om datan gitt... må nok kjøpe en ovn der oppe på "kontoret" så jeg får min egen igjen. hehehe

 

 

hege@endrerud.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hegehoerte

hei....jeg er litt ung...(18) men lurte på om je kunne være med jeg og?

Har problemer med å holde motivasjonen oppe til tider, og da kunne det ha vært koselig med noen som ville oppmuntre meg, og så er jeg en ganske god motivatør=)

 

Snakkes?

 

min adresse er: hegehoerte@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej på dere :-)

Jeg har åpnet et chat rom på msn, det er altid åpen jeg vil selv være tilstede fra kl 18.00 hver dag. dere er velkomne til å bruke det også når jeg ikke er tilstede.

 

http://groups.msn.com/DenGyldneKalorie/chat.msnw

 

 

Jeg synes det er koselig a prate direkte sammen og i et rom kan vi jo være mange til å prate på samme tid :-)

 

Maryam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vil gjerne bli med på msn, lettere og prate med hverandre der, jeg mest inne her på kveld og natta da jeg jobber mye på natt. Jeg er 33 år har tre barn , målet mitt er gå ned 15 kg til sommeren, skal ned 30 kg men jeg har nå kommet meg halveis, har brukt et helt år på å gå ned nå så nå begynner jeg og bli litt lei men skal klare målet mitt. Legger dere inn på min liste og så kan den som vil legge meg inn og . klem, lykke til. Min adr er . hegekvalo@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lang liste på Msn,herfra,men noen har jeg nok ikke fåt snakket med ennå,da jeg er lite her til tider.Men det endrer seg vel håper jeg:)

 

Disse er med;

- Star

- Charlotte

- Fru Nielsen Berg

- Ingvild

- Nina

- Christine

- Anette

- Brit

- Cath

- Elisabeth

- Eva B

- Hanne

- Hege

- Hege Anita Furre

- Hege Jeanette

- Jannicke

- Kristin

- LMA

- LMA.

- Mona

- Mona

- Omnique-Inger

- Philosophy

- Siljekristin

- Solly

- Trinny

- verre79

 

Beklager om noen ikke er med,da kan dere evt legge meg tilom dere vil?

 

Snakkes!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også tenke meg kontakt med noen over MSN. Siden det er lenge siden tråden er startet så inviterer jeg de som fremdeles er med, og har lyst til og legge meg til.

 

Er 34 år, singel, med en sønn på 13. Har gått ned 13 kilo siden i sept. men har fremdeles en ca 8 kilo igjen.

 

nwbn@online.no, snakkes :blabla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle som skal ned i vekt

 

Jeg lukker opp denne igjen jeg. Ser at det har kommet en msn link for de som er litt yngre også.(følte meg plutselig gammel jeg.....haha)

 

Er det flere som har lyst til og henge seg på, så er det bare og skrive inn msn adressen deres, eller legge til noen av oss.

 

Hvordan går det forresten med vektnedgangen deres jenter og gutter????

Her står det bom stille for tiden, og det har det gjort lenge nå.....(siden midten av november)

Håper jeg snart hopper skikkelig av det vektplatået, med et langt hopp utfor (nå i disse ol tider kanskje??)

 

Motivasjonsklem til alle som trenger (jeg er en av dem.....)

 

Snakkes

(star-ten@hotmail.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...