Gå til innhold

Ned opptil 10kg!!!! Heng dere på!!!:-)


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Gjest Tistelen

Hei! Tenkte jeg like godt kunne starte min egen tråd!

Jeg er 28 år og skal ned til 65 kg, pr i dag veier jeg 74!

 

Har en datter på 11mnd, fødselkiloene henger fast!!

 

Bli med så kan vi motivere hverandre daglig:-)

 

Alle som vil kan henge seg på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 284
  • Created
  • Siste svar

skal jeg henge meg på da??

gjort dette gang på gang, men skeier likevel ut hele tiden...og blir så sur på meg selv.

nye planen var egentlig å trene masse og spise sunt og ikke veie meg...for da vet jeg ikke om jeg er flink eller ikke....blir jo helt gal av å veie meg hele tiden ;)

men kunne trengt en som kunne motivere meg :)

 

jeg er 29 år, og vil gå ned 10 kilo jeg og. helst før sommeren...

så kanskje vi skal samarbeide.

 

jeg har gått på kurs for noen år siden. gikk ned 12 kilo da, lagt på meg 3 kilo siden da. men har fremdeles litt igjen. går jeg ned 10 til ville jeg vært super fornøyd... og det er vel det samme med meg som alle andre som har gått ned tidligere. det er jo så lett...det er bare å gjøre det ....men så er det dette med å holde seg motivert og være streng da...det er DER jeg ødelegger for meg selv hele tiden :S

 

går du på kurs du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg sikkert gått ned mye mer, veier 90 kg og er bare 158 høy, men jeg vet at jeg føler meg utrolig mye mere vel bare jeg kommer ned på 80.

Det er første uka mi i vektklubben, men har gått mange kurs tidligere. Imorgen skal jeg på vekta - det blir spennende. Så skal jeg på weekendtur og vekta etter det blir vel så spennende. Hele tiden tenkte jeg at jeg skulle begynne etter denne turen, men er det ikke alltid slik at det er noe som gjør at det ikke "passer" på begynne å slanke seg....

Vi snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
skal jeg henge meg på da??

gjort dette gang på gang' date=' men skeier likevel ut hele tiden...og blir så sur på meg selv.

nye planen var egentlig å trene masse og spise sunt og ikke veie meg...for da vet jeg ikke om jeg er flink eller ikke....blir jo helt gal av å veie meg hele tiden ;)

men kunne trengt en som kunne motivere meg :)

 

jeg er 29 år, og vil gå ned 10 kilo jeg og. helst før sommeren...

så kanskje vi skal samarbeide.

 

jeg har gått på kurs for noen år siden. gikk ned 12 kilo da, lagt på meg 3 kilo siden da. men har fremdeles litt igjen. går jeg ned 10 til ville jeg vært super fornøyd... og det er vel det samme med meg som alle andre som har gått ned tidligere. det er jo så lett...det er bare å gjøre det ....men så er det dette med å holde seg motivert og være streng da...det er DER jeg ødelegger for meg selv hele tiden :S

 

går du på kurs du eller?[/quote']

 

 

 

Hei! Koselig at du vil være med:-)

 

Nei jeg skal ikke gå på kurs, men jeg prøver å spise sunt og det har gitt resultater, startet på rund 78kg og veier i dag 73,5. Det går sakte, men det går nedover i det minste. Jeg har som du også gått opp innimellom, helger og høytider er skumle for oss som ønsker å gå ned i vekt!!

Bare det å sitte å se på sambo langer i seg gotterier og likevel går ned i vekt får meg til å se rødt!!! Mens jeg da ikke kan spise særlig med gotterier før det syns på vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på det! Er 27 år, og har en sønn på 7 måneder. Jeg er 176 cm høy og 75 kg. Vil ned til 68 kg - så det er 7 kg. Jeg gikk på Grete Roede kurs for 3 år siden, og gikk ned 7 kg. da. I svangerskapet la jeg på meg 15, men de siste har sittet hardt! Jeg er flink til å gå tur, så jeg tror det må være sjokolade og kosemat som ødelegger. Her er det bare å skjerpe seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
Jeg er med på det! Er 27 år' date=' og har en sønn på 7 måneder. Jeg er 176 cm høy og 75 kg. Vil ned til 68 kg - så det er 7 kg. Jeg gikk på Grete Roede kurs for 3 år siden, og gikk ned 7 kg. da. I svangerskapet la jeg på meg 15, men de siste har sittet hardt! Jeg er flink til å gå tur, så jeg tror det må være sjokolade og kosemat som ødelegger. Her er det bare å skjerpe seg![/quote']

 

 

Sjokolade er min last også, tror at det blir et avhengighetsforhold, men det er så godt for munn, og forferdelig for bilringene........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade er min last også' date=' tror at det blir et avhengighetsforhold, men det er så godt for munn, og forferdelig for bilringene........[/quote']

Vi får prøve å finne på noe annet. Tenkte jeg kunne lage meg en ukepremie hvis jeg klarer å la være å spise sjokolade ei hel uke. For eksempel en ny mascara eller noe annet som kan pynte meg opp litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
Nå skulle jeg sikkert gått ned mye mer' date=' veier 90 kg og er bare 158 høy, men jeg vet at jeg føler meg utrolig mye mere vel bare jeg kommer ned på 80.

Det er første uka mi i vektklubben, men har gått mange kurs tidligere. Imorgen skal jeg på vekta - det blir spennende. Så skal jeg på weekendtur og vekta etter det blir vel så spennende. Hele tiden tenkte jeg at jeg skulle begynne etter denne turen, men er det ikke alltid slik at det er noe som gjør at det ikke "passer" på begynne å slanke seg....

Vi snakkes :-)[/quote']

 

 

Hei! Hadde du det fint på turen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Jeg henger meg på her jeg. Koselig og motiverende å ha noen å slanke seg sammen med. Jeg er 1.62 og veier nå 80.7. Tallene LYSER mot meg på vekten. Har ikke veid så mye siden jeg var gravid :-( Jeg føler meg ikke vel, har elendig kondis og føler meg stor og svær. Har masse penklær som strammer og føler meg blubben og fæl. Noen hadde filmet meg i et selskap i helga og jeg tenkte: Er det virkelig meg. Pussig, men en TROR liksom ikke at det er så ille før en ser det svart på hvitt. Så jeg henger meg gjerne med her. Gleder meg til å bli litt mindre og til å komme i bedre form. Jeg tenker å følge Grete Roede opplegget. Har bøkene fra kurs 1 og kurs 2 (Har gått på kurs da mange ganger, men går alltid opp igjen om vinteren :-() Målet er i første omgang under 80. Så under 75. Vi tar en dag om gangen. Gleder meg til å komme i gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Meldte meg inn i vektklubben i går å henger meg gjerne på her. Jeg vil gjerne gå ned 10 kg, og hadde ikke gjort noe hvis en del av disse var FØR sommeren. Merker godt at klærne begynner å stramme litt her og der. Er bare det å starte og holde seg motivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine

har vært med i Vektklubben i to uker. Jeg har egentlig tre delmål, hver på 5 kilo fra nå: 69 kg er grei-nok-vekt, 64 kg er normalvekt, 59 kg er matchvekt. Men lite trolig at jeg klarer 15 kilo! Jeg skal være fornøyd med å komme ned i anbefalt trygg vekt.

 

Jeg er 35 år, 1,61 høy. Veier meg fast på legesenter en gang i uka. Følger ikke noe kurs, men spiser sunn mat og nok mat, trener/trimmer 5-6 ganger i uka.

 

Startvekt 19/4: 75,2

25/4: 74,4

Idag 2/5: 73,5

 

Og det etter bursdag med mye mat og en kransekakering... Nå har jeg bare én mage! Pølsa over magen er borte - ihvertfall når jeg står!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil gjerne være med. Har prøvd og gå ned før men skeier ut gang på gang. Nå må jeg bare ta meg sjøl i nakken!! :mad: Skal helst gå ned 10-15kg, men får ihvertfall prøve med 10 i første omgang.

 

Er 168cm. og veier 78,2 kg.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tenkte jeg like godt kunne starte min egen tråd!

Jeg er 28 år og skal ned til 65 kg' date=' pr i dag veier jeg 74!

 

Har en datter på 11mnd, fødselkiloene henger fast!!

 

Bli med så kan vi motivere hverandre daglig:-)

 

Alle som vil kan henge seg på!!![/quote']

 

 

heisann eg heiter susanne og meldte meg på i dag,eg og kunne tengt meg og hengt meg på.eg er 160 cm og veger i dag 76 kg,eg vil ned til min trivelsvekt på 60 kg..og eg trenger virkelig motivasjon visst eg skal klare dette her..så eg håper eg kan henge meg på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leah82

Slenger meg på jeg og:) Vil også ned 10 kg, og gjerne før sommeren slår til for fullt. Har ei datter på snart 13 mnd, og det henger fremdeles igjen noen kg fra graviditeten. Og de siste tre-fire mnd så har energien min forsvunnet helt. Alt er ett ork . Til om med å lage mat. Så jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Er blitt ganske flink til å få i meg frokost og komme meg ut litt. Men når jeg da kommer hjem fra trilleturen, så er jeg så slapp at jeg klarer ikke tanken på å lage mat til meg selv. Er det noen her som har vært i samme båt, og har noen tips? Vil så gjerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catty66

Hei

 

Slenger meg gjerne på her....

Det er vel for meg som for de fleste, vi vet hvordan vi skal gjøre det, men det var å gjøre det da.....

 

Avsluttet kurs for ca 1 år siden..det gikk helt fint en stund, men så skle det ut.

Siden jeg kvittet meg med hele garderoben etter kursene, må jeg nå ned 7-10 kilo igjen for å slippe å kjøpe enda en ny...(Tror ikke lommeboken tåler nok en garderobe, dessverre....:D)

 

Ja ja, vi trenger alle motivasjonsfaktorer for å gå ned i vekt. Trivselen er vel felles for oss alle, så må vi lage våres egne ting som motiverer oss når trivseln ikke er nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankesmurf

Har et stort ønske om å klare og ta av meg 8-9 kilo og helst før sommeren slår til for fult.

så derfor slenger jeg meg på her,kan være greit og få litt motivasjon i gjennom andre slankere:)

Jeg er 25 år og har en datter på 16 mnd.

Har slanket bort en hel del siden jeg fikk henne,men skulle så gjæren fått bort de 8 siste kiloene også.De er så seige...

Er svært aktiv og trener stort sett dagelig.

spille fotball 3 ganger i uken og fyller deretter på med core puls og styrketrening.

Men selv om jeg gjør det sitter de siste kiloene gått fast...

Men NO skal de få føtter og gå på:D

 

vekt i dag: 77,5

Høyde:172

Ønsket vekt:68,5:) da er jeg kjæmpe happy:)

 

¨Skal vi ha noe fast veiedag folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde du det fint på turen eller?

 

Hei, nå var det mange med på denne tråden, det er flott.

Har hatt en flott weekendtur til Amsterdam, men det har IKKE beveget vekta i rett retning, he he. I Amsterdam ble det mye gåing på kryss og tvers i byen, så det er jo bra. Men jeg velger å ikke forsøke å sammenligne kalori-inntaket (fast og flytende.. :-)) med trimpoeng.

Nå er det bare å stramme inn igjen, gjort er gjort og spist er spist. I dag har jeg vært på ei god trening med step og styrke, og det er deilig å kjenne at kroppen har fått slite litt.

Skal på vekta igjen på fredag tenkte jeg, så jeg stemmer for fredag som veiedag slik som noen har foreslått.

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis jeg har regnet med alle da, så er vi:

 

gryvjoha

tuva

lenapena

fida

imens

Christophine

sini

susanne

leah

catty66

slankesmurf

lubby

 

12 stykker. Tenk så mange kilo vi skal slanke bort til sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
Hallo. Jeg henger meg på her jeg. Koselig og motiverende å ha noen å slanke seg sammen med. Jeg er 1.62 og veier nå 80.7. Tallene LYSER mot meg på vekten. Har ikke veid så mye siden jeg var gravid :-( Jeg føler meg ikke vel' date=' har elendig kondis og føler meg stor og svær. Har masse penklær som strammer og føler meg blubben og fæl. Noen hadde filmet meg i et selskap i helga og jeg tenkte: Er det virkelig meg. Pussig, men en TROR liksom ikke at det er så ille før en ser det svart på hvitt. Så jeg henger meg gjerne med her. Gleder meg til å bli litt mindre og til å komme i bedre form. Jeg tenker å følge Grete Roede opplegget. Har bøkene fra kurs 1 og kurs 2 (Har gått på kurs da mange ganger, men går alltid opp igjen om vinteren :-() Målet er i første omgang under 80. Så under 75. Vi tar en dag om gangen. Gleder meg til å komme i gang :-)[/quote']

 

 

Å gud som jeg kjenner meg igjen med det med penklær, aldri noe å ha på seg selv om klesskapet er fullt!!! Synd at jeg er 2 strl større end klærne! urk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

I dag har jeg virkelig kjørt i meg masse sjokolade, det er helt håpløst hvor lite karakterstyrke man har i mensuka!! 2 snickers har gått ned i dag og det verste er at jeg har lyst på mer! men skal ikke gå på flere smeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid kjedelig å "glippe taket" og gi etter for sjokolade eller snop-hungeren. Men når det først er gjort er det bare å se fremover :-) En sprekk har vi alle fra tid til annen, og heldigvis blir motivasjonen av og til ennå større etterpå.

Jeg har mange ganger hatt en opptur når mensen er over, for kroppen slipper væske i tillegg til annet gruff (min samler mye væske i allefall). Det er lys i tunellen - stå på - kanskje blir du positivt overrasket på fredag?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...