Gå til innhold

Ned opptil 10kg!!!! Heng dere på!!!:-)


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

I dag har jeg virkelig kjørt i meg masse sjokolade' date=' det er helt håpløst hvor lite karakterstyrke man har i mensuka!! 2 snickers har gått ned i dag og det verste er at jeg har lyst på mer! men skal ikke gå på flere smeller![/quote']

 

Stå på. Spist er spist, i morgen kommer en ny dag. Det er slik som skjer. Du er jammen flink som klarer å stoppe. Når jeg sprekker gir jeg meg ikke før ALT som ligner søtt er tomt i skuffer og skap. Huff, DA føler en seg liksom vel etterpå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 284
  • Created
  • Siste svar
Gjest Tistelen

Hehe, jeg har funnet den perfekte motivasjonsfaktor, jeg har bestilt meg pulsklokke og har bestemt meg for at hver dag skal jeg forbrenne ca 600 kcal på turgåing, er ute med barnevogna ca 2 timer hver dag, må bare øke tempoet litt! Dette blir gøy, elsker å gå tur!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir bra...bra med mange som kan motivere og støtte hverandre...

fredag er en fin veiedag, bortsett fra at det bare er to dager til :S

og har ikke vært sååå flink denne uka. begynt i ny jobb, og jobber til ni om kvelden hver kveld :D men har faktisk vært ute og jogget idag. var jo supervarmt. Deilig, det betyr at nå er det ikke lenge til sommer :D

 

Lykke til alle sammen!

så høres vi snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leah82

Er det veiedag imorgen? Og jeg som enda ikke har fått kjøpt meg vekt... Får hive meg med på veiing i neste uke. DA har jeg fått kjøpt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist napoleonskake i dag jeg da. Ble invitert på kafe og klarte ikke stå imot. HUff huff. Det er så mye kcal i det at det holder ikke men 10 kosemerker engang, det vil si at det i realitetet ikke skal spises i det hele tatt. Huff, jeg er så dum atte ... Lubby og dum. Det er ingen god kombinasjon. Men det var jo veldig hyggelig på kafe da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist napoleonskake i dag jeg da. Ble invitert på kafe og klarte ikke stå imot. HUff huff. Det er så mye kcal i det at det holder ikke men 10 kosemerker engang' date=' det vil si at det i realitetet ikke skal spises i det hele tatt. Huff, jeg er så dum atte ... Lubby og dum. Det er ingen god kombinasjon. Men det var jo veldig hyggelig på kafe da :-)[/quote']

 

Huff de kakene ja... Jeg har vært flinkere denne uka, bare spist 1 sjokolade (men en stor en...). Men godt med alle dagene man er litt finkere! Et lite tips: Lightbrus er et godt alternativ hvis man er på kafè`eller har et voldsomt søtbehov. Det er jo ikke så bra med aspartan, men et glass når nøden er stor kan vel ikke skade... Jeg er forresten med i morgen - neste fredag er jeg på ferie. Men vi krysser fingrene for fredagen (taktisk dag, da er vekta ferskt i minne til helga...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gummeluse

hei, meldte meg inn i dag. Vil gå ned 8-10 kg jeg også. Er 1,70 og veier 76 kg. Vil ned til 68 kg. Dette er ikke lett. Jeg spise rimelig normalt, men rører for lite på meg... Har denne uken forstått at jeg må trimme for å gå ned i vekt. Tror også det med å drikke vann hjelper, men ikke så lett når andre ting frister hele tiden. På kvelden er det så innmari lett til å ty til ting i skapet når barna er lagt .. Kanskje best å ta frem en bærepose å kaste med en gang?

 

Når man kommer hjem fra jobb, er sliten og trøtt. Skal lage middag og hjelpe barn med lekser. Da er det så lett å gi seg selv en "belønning" når huset blir stille og du endelig får satt deg ned. Det er det som er det farligste hos meg. Må holde på med noe hele tiden ellers fyser jeg så innmari. Før jeg fikk barn veide jeg 61 kg, men det er jo snart 8 år siden.

 

Trenger litt råd jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist napoleonskake i dag jeg da. Ble invitert på kafe og klarte ikke stå imot. HUff huff. Det er så mye kcal i det at det holder ikke men 10 kosemerker engang' date=' det vil si at det i realitetet ikke skal spises i det hele tatt. Huff, jeg er så dum atte ... Lubby og dum. Det er ingen god kombinasjon. Men det var jo veldig hyggelig på kafe da :-)[/quote']

 

 

hvis det er noen trøst...har jeg nettopp åpnet en iskald øl....

vet det ikke er bra, men har jobbet sent alle dagene denne uka, og er helt pumpa. så nå er det josh stone på høyttalerene, pledd og løse klær, og tven på en god film OG en øl....because i`m worth it :D

er det rart jeg aldri går ned:)

og veiing imorgen :D

shit man....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kommer hjem fra jobb' date=' er sliten og trøtt. Skal lage middag og hjelpe barn med lekser. Da er det så lett å gi seg selv en "belønning" når huset blir stille og du endelig får satt deg ned. Det er det som er det farligste hos meg. Må holde på med noe hele tiden ellers fyser jeg så innmari. Før jeg fikk barn veide jeg 61 kg, men det er jo snart 8 år siden.

 

Trenger litt råd jeg :D[/quote']

 

Hei! Jeg synes også det er koselig å sitte litt i fred og ro utover kvelden, og det er lett å snope i skapene. Det som hjelper meg er å spise et ordentlig måltid på ettermiddag/kveld. Enten en litt sen middag, eller en kvelds. Så kan jeg kjenne etter om jeg virkelig MÅ ha noe mer. Dersom svaret er ja (og det skjer jo... :-)) så har jeg noen biter med mørk sjokolade på lur (70 % kakao). Tar meg noen små biter og får stillet søt/sjokoladehunger, men overspiser ikke for mørk sjokolade er ikke sååå godt heller da. Jeg er også svak for is. Satser på å ha små ispinner tilgjengelig, slik at det ikke ender med dype hogg i en to-litersboks.

Jo mindre snop som er i huset desto mindre sjanse for "totalhavari" he he.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er noen trøst...har jeg nettopp åpnet en iskald øl....

vet det ikke er bra' date=' men har jobbet sent alle dagene denne uka, og er helt pumpa. så nå er det josh stone på høyttalerene, pledd og løse klær, og tven på en god film OG en øl....because i`m worth it :D

er det rart jeg aldri går ned:)

og veiing imorgen :D

shit man....[/quote']

Kos deg. Og i morgen skal vi være SÅ flinke så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet meg en vekt i dag og jeg som har vært så flink denne uka.. får prøve å finne en i morra på treninga:)

Skal i konfinrasjon på søndag så får veie meg FØR det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 1,1. Veldig godt fornøyd. Jeg som spiste napoleonskake i går. Veier nå 79,6 og er under 1. mål som var 80. Men det er langt igjen da, puh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag på veiedagen vår veide jeg "selvfølgelig" mer enn i går. Huffålæll.

Første uke gikk jeg ned 2,6 kg, men nå var jeg opp igjen til 90,3 kg. i Sum er det nedadgående, men jeg straffes lenge etter en viss Amsterdamtur.

Denne helga skal jeg være snill pike (hovedsaklig i allefall) og ha et bedre utgangspunkt til neste fredag.

 

Ser det går opp og ned med dere andre også - vi får stå på videre! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi MÅ kose oss litt i helgene, er dere ikke enige. Ellers går det aldri. I allefall ikke med meg. For fredagskveld men litt god mat og kos, MÅ jeg bare ha og se fram til i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi MÅ kose oss litt i helgene' date=' er dere ikke enige. Ellers går det aldri. I allefall ikke med meg. For fredagskveld men litt god mat og kos, MÅ jeg bare ha og se fram til i uka.[/quote']

 

...og når det er så supertfint vær blir det litt ekstra med grilling & rødvin & gode saker. Åsså litt is da... Det var stille på tråden i dag, og alle er vel ute og nyter været!

Imorges var jeg ute på stavgang til fuglesang og så 2 otere som lekte seg i sjøen... Blir så god stemning av sånt at det blir et glass ekstra med rødvin i kveld, he he. :-) :-)

 

Fortsatt god helg folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leah82

Hadde en liten knekk igår...heiv innpå med en sjokolade og potetgull... Men i dag tok jeg meg en liten trilletur med vogna og lille. Etterhvert så ble den ikke så liten. Gikk i nesten tre timer. Sola skinte og jeg gikk i kortbukse og t-shirt. Og føler meg helt topp nå:D)) Selv om jeg har kost meg med ei klad øl. Føler at jeg virkelig har gjort meg fortjent til den pilsen:) Man burde ta seg tid til å kose seg litt i helga. Det kommer jeg aldri til å slutte med. Trenger det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy fader å deilig det er nå. vært ute i hele helgen jeg. ikke så sunn så klart men ikke så halvgalt heller. tenkte jeg kanskje skulle jogge en tur nå...MEN igår var jeg på bodyshop og kjøpte papaya-skrubbekrem og selvbruningskrem. mine HVITE legger trenger nemlig litt starthjelp når sommeren kom så plutselig, så tror heller det blir litt selvpleiing idag...så får jeg løpe imorgen...alltid en god plan. har gått tur idag da, så har jo lea meg litt :D

 

bra å høre det er flere som har kost seg i helgen :D

fortsatt god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lange dager jeg på jobb. Ofte ikke middag før etter 20. Burde jeg spist "middag" på jobb tro. Tatt med salat eller noe, og bare tatt noe lettere til kveldsmat. Det største måltidet blir så sent, det er sikkert ikke særlig fornuftig i forhold til å gå ned i vekt. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heei!

jeg blir også med! meldte meg inn idag, virker veldig effektivt å ha ett sånn her forum til å motivere hverandre!

jeg veier 68 og vil ned på under 60, er ca 160 høy, eller mindre...første delmål er å komme under 65.. men en lur metode som jeg har fulgt siden etter påske: jeg har 10 dager strengt opplegg med sunn mat og trening, også 4 dager hvor jeg kan unne meg en usunn ting hver dag HVIS jeg har lyst på...da er det mye lettere å holde ut de 10 dagene, pluss at når de 4 dagene kommer så er det ikke sikkert man vil ha noe en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
heei!

jeg blir også med! meldte meg inn idag' date=' virker veldig effektivt å ha ett sånn her forum til å motivere hverandre!

jeg veier 68 og vil ned på under 60, er ca 160 høy, eller mindre...første delmål er å komme under 65.. men en lur metode som jeg har fulgt siden etter påske: jeg har 10 dager strengt opplegg med sunn mat og trening, også 4 dager hvor jeg kan unne meg en usunn ting hver dag HVIS jeg har lyst på...da er det mye lettere å holde ut de 10 dagene, pluss at når de 4 dagene kommer så er det ikke sikkert man vil ha noe en gang!![/quote']

 

 

Heihei! Velkommen med i gjengen, jo flere til å motivere hverandre jo bedre!!!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lange dager jeg på jobb. Ofte ikke middag før etter 20. Burde jeg spist "middag" på jobb tro. Tatt med salat eller noe' date=' og bare tatt noe lettere til kveldsmat. Det største måltidet blir så sent, det er sikkert ikke særlig fornuftig i forhold til å gå ned i vekt. Hva tror dere?[/quote']

 

Hei.

Vi har ofte sen middag, særlig de dagene jeg er på trening for det er så tungt å være på STEP med full middag i magen.

Det blir sagt at det ikke har noe å si for vektnedgangen at middagen blir sen, så lenge totalen er OK. Men, jeg merker de gangene vi er alt for sen så viser "morgenveiingen" mere enn normalt.

Hva er mest praktisk for deg? Stress påvirker negativt for vekttap, så jeg tror det er lurt å innrette seg slik man føler blir minst mulig mas&kjas. Middag kl. 20 tror jeg er helt OK :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine

Endelig var det min tur til å ta av over en kilo på en uke!

 

19/04: 75,2

25/04: 74,4

02/05: 73,5

09/05: 72,2

 

Det virker, jo! Kanskje har jeg vekt som begynner på 6 den 1. juni!? Spiser bare sunn, deilig mat, går ikke sulten, og føler meg full av overskudd!

 

Og så har jeg sluttet helt å røyke også, hehe, når jeg skriver det her har det blitt forpliktende! Siste sigg var på onsdag... Hodet mitt har fått det for seg at jeg skal begynne å jogge nå, tro om kroppen går med på det!?

 

Senere i dag skal jeg på svømming, det er kos for meg!

 

Ønsker dere alle en herlig uke med god mat og god trim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i dag og vil gjerne være med jeg også hvis det er greit? Jeg er 166 cm høy og min matchvekt er 60 kg. Var på vekta i dag for første gang på lenge og resultatet var nedslående...69,2 kg. Fy søren..jeg har ikke veid så mye siden jeg var gravid. Buhuuuu!! Men men nå er jeg motivert til å sloss mot kiloene. Jeg spiste frokost i dag for første gang på lang tid. To knekkebrød:-)

Hvis ikke jeg gjør noe nå må jeg kjøpe helt ny garderobe, og det har jeg ikke råd til:-( Hvilken dag veier dere dere? Nå veiet jeg meg i dag jeg, men jeg kan jo henge meg på samme dag som dere for det. Utrolig positivt å være så mange. Gleder meg nesten til å få gjort dette her. Skal på spinning i kveld på SATS. Har bare fått trent sporadisk det siste halve året. Alle kiloene har kommet på de siste månedene. Har vært sykemeldt med prolaps i ryggen. Nå er jeg frisk og rask igjen men mye fetere, hehe. De sier jo at nye kilo går lettere av, håper virkelig at det er tilfelle. Lykke til alle sammen.....vi trenger hverandre!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...