Gå til innhold

Ned opptil 10kg!!!! Heng dere på!!!:-)


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Gjest Christophine

Hei mio, så leit å høre at du har vært syk! Har du vært for streng med deg selv? Du må ikke spise for lite selv om du er på slankern, vet du (pekefinger). Ellers, har du prøvd CuraMed? De er sukkerfrie og hjelper veldig godt mot forkjølelse, helst skal du ta dem med en gang du kjenner symptomer, men de gjør godt uansett.

 

Artig at du nevner snø og løyper og sånn - alltid tidligere har jeg forbundet det med svette og tårer og slit og tvang, men nå kunne jeg tenkt meg å si ja hvis noen ba meg med på skitur! Jeg har ikke ski lenger, så det er uaktuelt akkurat nå uansett, men så underlig det føles at tanken ikke lenger virker så motbydelig!

 

Jeg var fryktelig stolt av meg selv i går - da spiste jeg to serinakaker! Tror det var det de het, men det var ihvertfall to og ikke tjue! Da går det jo an - men jeg kan bare spise det når jeg er borte og ikke kjøpe en hel boks, da kommer jeg bare til å spise og spise og spise...

 

Og når du nevner det, jeg har tenkt på det der med at jeg klarer å ta meg inn igjen nå. Jeg må ha kommet i bedre form og inn i bedre rutiner, for nå er det utelukket å skofte en trening bare fordi jeg føler meg litt daff. Jeg merker at jeg ikke kan gi like mye etter en sjokkofest, men jeg kommer meg ihvertfall på trening. Herregud, da jeg gikk på skolen var det aldri snakk om å være med på en gymtime når jeg hadde mensen - selv hvor plagsomt det var, var det ihvertfall en unnskyldning for å slippe gym! Nå hopper jeg bare over svømminga, hvis den faller midt i den værste vårløysninga...!

 

Nå tror jeg jeg har gått ned 20 kilo fra jeg var på mitt tyngste. 56,5 nå - meget sannsynlig at jeg veide over 76,5 i februar, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 284
  • Created
  • Siste svar

men 1 cm i midjen! og det er tross alt det viktigste! så nå måler midjen 71 cm, mens målet er noen-og-seksti!!

 

idag har jeg funnet ut at nå som det ikke er sne er lysløypa ypperlig å jogge i! jeg får sjeldent tid til å trene før på kvelden og der er det jo bra opplyst uten å være asfalt så det passer meg ypperlig! og det bidrar også til at jeg kommer til å jogge mye i jula, inspirerende med ny løype! jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

Nå er jeg inne i en positiv trend igjen - som vanlig når jeg er ute på jobb. Gikk ned 0,5 kg, og har nå totalt 9,2 kg. :-)

Mangler de siste 0,8 for å nå 10 kg, men jeg tror ikke akkurat så mye vil forlate meg før lille julaften... Men, kan i allefall komme litt nærmere og vil kassere inn en 'moralsk seier' for "nesten 10-kg" ;)

 

Skal måle cm også på lille julaften, så det får bli et slags årsoppgjør. Det er for min del bare å motivere seg for de neste 10 kiloene i 2007 - så får vi se hvordan det går.

 

Riktig god jul Christophine og Mio33!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jo takk, god jul til deg og!!!

må innrømme at nå i jula har jeg bare latt det stå til med julemat og kaker og godterier, men den gledelige nyheten oppi dette er at jeg automatisk spiser små porsjoner, helt uaktuelt å spise meg stappmett, det er bare kjempeubehagelig.. og jeg klarer helt fint å forsyne meg med kun en småkake eller sjokoladebit og la det være med det!!

nå gjelder det da bare å gå inn i det nye året med motivasjonen på topp, og håpe på sne slik at det blir mer aktuelt med utendørsaktiviteter!! harfor øvrig tatt årets første tur på skøytebanen idag, og det er alltid like trivelig og god mosjon!!! håper dere koser dere litt i romjula dere og, uten å miste motet!!! blanke ark 1. januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei og Godt Nytt År.

Hvordan har det gått med dere Christophine og Mio33?

 

Her ble fasiten 2,5 kg opp i løpet av jul og nyttår. Har nemlig feiret jul to ganger med dobbelt av alt, en gang ute på jobb og en gang til med familie. Det er godt å komme i gjenge igjen nå! :)

 

Har som mål å ta av noen flere kilo fram mot påske, kanskje kunne se 70-tallet på vekta igjen!!??! :eek:

 

Vi skrives.. hilsen Lena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var vi godt igang med ett nytt år, selv har jeg uten problemer spist sunt og trent mye i hele år :( veier nå ett halvt kilo mindre enn før jul, men har som mål å gå ned 3-5 kilo til før sommeren, og skal ta det i ett sunt og rolig tempo.. ellers har jeg nå blitt syk igjen, så trening er det dårlig med om dagen og det er kjempe ergelig..

syns det begynner å bli litt liten aktivitet her på tråden, og nå som vi er igang med et nytt år burde vi vel gjøre noe med dette eller hva? kanskje noen nye som vil komme til? vi er jo veldig få som skriver regelmessig her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei' date=' meldte meg inn i dag. Vil gå ned 8-10 kg jeg også. Er 1,70 og veier 76 kg. Vil ned til 68 kg. Dette er ikke lett. Jeg spise rimelig normalt, men rører for lite på meg... Har denne uken forstått at jeg må trimme for å gå ned i vekt. Tror også det med å drikke vann hjelper, men ikke så lett når andre ting frister hele tiden. På kvelden er det så innmari lett til å ty til ting i skapet når barna er lagt .. Kanskje best å ta frem en bærepose å kaste med en gang?

 

Når man kommer hjem fra jobb, er sliten og trøtt. Skal lage middag og hjelpe barn med lekser. Da er det så lett å gi seg selv en "belønning" når huset blir stille og du endelig får satt deg ned. Det er det som er det farligste hos meg. Må holde på med noe hele tiden ellers fyser jeg så innmari. Før jeg fikk barn veide jeg 61 kg, men det er jo snart 8 år siden.

 

Trenger litt råd jeg :D[/quote']

 

 

 

Hei gummeluse.Hva med å være streng med seg selv og la være å fylle skap og skuffer med alskens fristelser? letter sagt enn gjort tenker jeg......ja ja jeg prøver selv, et tips er å ikke gå på butikken sulten for da faller en lett for det en ikke burde gjøre.....merkelig....men sånn er det en gang. Men det kan iallefall føre til at det ikke blir riktig så mye??????????eller??skjønner ikke hvorfor de lager så mye som frister, syns de skulle ta hensyn altså............så kan det være lurt å ta med handleliste og handle kun det som står der.........hm. så sant en ikke har satt på noe godsaker der da ,ja ja lykke til i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen, Mio33

Ja, det er ganske stille her inne for tiden. Er med på Påskemål-tråden under 'Motiver meg', der er det litt mere action, men synes liksom vi bør holde litt liv her også.

Hvordan går det med helsa? Det er jo lenge siden du skrev at du var syk, så forhåpentligvis er du bedre nå. Du har iallefall vært kjempeflink i jula :) Jeg har enda et kilo igjen før jeg er på lille-julaften-nivå.

 

Christophine er du inne på vektklubben fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tenkte jeg like godt kunne starte min egen tråd!

Jeg er 28 år og skal ned til 65 kg' date=' pr i dag veier jeg 74!

 

Har en datter på 11mnd, fødselkiloene henger fast!!

 

Bli med så kan vi motivere hverandre daglig:-)

 

Alle som vil kan henge seg på!!![/quote']

 

Er ny her i vektklubben var med tidligere men det var vanskelig å legge inn gram og trim, men har fått satt meg mer inn åssen det fungerer så får vi se om det blir resultater av det.

Jeg er 34 år veier pr i dag 79 kg, lyst å komme ned 10 kg før sommeren.

Det skal bli ok å se om kiloene renner av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo,takk nå er jeg frisk! og omsider har sneen kommet også, så har tilbragt masse tid ute i løypa!! virker som jeg sitter fast på 65 for tia, men jeg bare står på, det kan jo ha noe å gjøre med at det er mye stress for tia også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...