Gå til innhold

Ned opptil 10kg!!!! Heng dere på!!!:-)


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

syns alle er så kjempeflinke jeg, vi burde være stolte av oss selv, alle sammen!!

idag er det 17. mai og det ville nesten vært en skam å ikke unne seg noe ekstra, så får man heller slenge inn noen ekstra treningsøkter de neste dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 284
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med dagen alle sammen:) I dag har jeg trøkt i meg ALT for mye.. Sitter her og har ganske dårlig samvittighet.. skal snart legge meg, men er fortsatt stapp mett! huff.. får leve på treningssenteret resten av denne uka og neste uke:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg trent step/styrke og det gjorde godt etter utskeielsene i går (over 2000 kcal og 25 % av dette var is, hrmmm..) Har vært snill pike igjen i dag, og skal gjøre et tappert forsøk i helga som kommer også. :rolleyes:

Imorgen er det veiedag, men jeg er kanskje den som er minst klar siden jeg har reist fra vekta mi, og er hjemmefra i 2 uker. Har plan om å ta midjemålet, og så veie meg på vekta her ute. Da vil jeg i det minste ha et referansepunkt til neste fredag på den samme vekta. Planen er å føre inn samme vekta denne uka som sist - så får jeg heller ta straffa eller æren for to uker neste gang.

Det er vel ikke å jukse det vel ?? Vekta her ute viser forresten mindre enn den hjemme og det er en sånn skikkelig helsekontor-vekt. Kanskje min viser for mye hjemme?? :P Hi-hi-hi.

'Snakkes' i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine

Det ble ingen is på meg på 17. mai, istedet ble det "festsupé": Skinkebiff med grønnsakstuing og ris, så mye hermetisk fersken jeg klarte å trøkke ned, og bjørnebær med fruktsukker!

 

I dag har jeg prøvd innendørs klatring for første gang, og det var moro, skummelt og slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta har stått HELT i ro denne uken, 79,2 i dag og (men egentlig er jeg stolt, når en tenker på DET koldtbordet vi spiste 17. mai). Trodde jeg hadde gått opp jeg nå . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Fikk ikke veid meg forrige fredag, for da var vi bortreist. Men nå var jeg 74,1 kg, så det er ned 400 gr. fra for to uker siden. Ikke så mye, men rett vei i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke noe vekt på senteret som vanelig, men midjemålet har gått ned 1 cm. og det er jeg fornøyd med:) Det går nedover med oss gitt:D Stå på folkens, dere er flinke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow! en kilo ned fra forrige uke' date=' det hadde jeg ikke trodd ettersom jeg jeg har skeiet litt ut to dager siden forrige uke...nå ble jeg glad:D[/quote']

 

Ja, dette synes jeg var godt gjort med 17.mai og all ting! :-)

Jeg hadde litt lørdagskos i går, men skal forsøke å trimme det bort igjen i dag, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg skyldt på dårlig vær i en uke...skal liksom jogge...men så har det vært så dårlig vær.

er støtte medlem på treningssenteret, så nå er det på med treningstøy, så får jeg trene inne idag.

hatt litt usunn helg, så skjerpings fra idag av (igjen...)

hehe

 

ha en fin dag :rolleyes:

og kanskje jeg klarte å dra noen av dere andre med på en liten treningsøkt også? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine

Det ble bare ned 0,2 denne uka, nå nærmer mensen seg, ser jeg på kalenderen. Og jeg hadde tykkere genser på i dag, ikke vært på do, osv osv, hehe... Litt annerledes trening siste uke, men har ikke vært inaktiv heller, og har spist som ellers. Så jeg tar det med fatning!

 

19/04: 75,2

25/04: 74,4

02/05: 73,5

09/05: 72,2

16/05: 71,3

23/05: 71,1

 

Tross alt så er det nedgang, og delmålet mitt på under 70 ville jeg ikke klart denne gangen, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil...Har holdt på litt selv, ett par uker. Har klart og gå ned 2 kg da.

 

Men starter på nytt i dag. Jeg er en jente på 35- veier i dag 73,4 kg- og er 167 cm høy.

 

Håper å nå 65 kg da- en gaaang..

Første delmål er 70 kg.

 

så er det bare ¨å trå til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Har ikke veid meg forrige uke og blir ikke veiing denne uka heller, skal ha mensen snart og går alltid opp ca 2 kg m/vann..... Kjedelige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veid meg forrige uke og blir ikke veiing denne uka heller' date=' skal ha mensen snart og går alltid opp ca 2 kg m/vann..... Kjedelige greier![/quote']

 

Hei.

Det er kjedelig når det ikke passer hverken med det praktiske eller med kroppen... 'Hang in there' :-)

 

Jeg er spent på hvordan det går på fredag - nå er det bare et par dager igjen, og det har for en gangs skyld ikke vært noen kontrollveiing underveis...

 

Hva med dere andre? Det har stilnet av litt i tråden - er det noe futt rundt omkring? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er kjedelig når det ikke passer hverken med det praktiske eller med kroppen... 'Hang in there' :-)

 

Jeg er spent på hvordan det går på fredag - nå er det bare et par dager igjen' date=' og det har for en gangs skyld ikke vært noen kontrollveiing underveis...

 

Hva med dere andre? Det har stilnet av litt i tråden - er det noe futt rundt omkring? :)[/quote']

 

heisann...

onsdag kveld, og jeg har nettopp kommet fra trening. denne uka har jeg vært flink (så langt) har begynt å legge inn alt jeg skrive i dagboken, så blir det til at jeg er litt mer nøye... selv om jeg ser jeg spiser ALT for lite da...

men men...ihvertfall ingen usunne kalorier. jeg veeet at det ikke er bra, og skal prøve å få lagt inn flere måltider, men jeg er spent på fredagen...

håper jeg har gått ned litt..

og fri imorgen, men jeg skal ikke ut idag...litt stolt av meg selv (nesten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud jeg er så umotivert. Tenker bare på stratos!!!

 

Kjære Lubby!

Selv om det er stillstand og vanskelig nå, må du tenke på hva du allerede har oppnådd! Ser at du lå på 79-og-noe i midten av mai, og du gikk også ned etter det. Vet ikke hva du startet på, men det er ALLTID hyggeligere med X9- og noe enn å passere det runde tallet oppover igjen... :)

Du har vært kjempeflink og du kan fortsette å være flink :-)

 

Har du fri idag? Kan du planlegge for en tur ut i det fri? Etter en fin dag ute kan en godt unne seg noe med søtsmak - men MÅ det være Stratos, eller kan det være noe annet?

Kanskje du skal planlegge å spise en Stratos på lørdag? Dersom tankene dine kun går rundt det ennå på lørdag synes jeg du skal ta en og 'kommer over det'! :-) Hvis du holder deg til lørdag og det har gått over til da har du faktisk unngått å spise en! Da har du vært flink da!

 

Har du vært i klesskapet og sjekket ut sommergarderoben. Er sikker på at du der finner bevis på både at du har vært flink allerede og at det er mere skulle ha oppnådd!

 

Håper noe av dette virker oppmuntrende - neste gang kan det fort være min tur å trenge støtte&oppmuntring.

Lykke til! Hilsen Lena :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er skikkelig spent på veiinga imorgen.. den siste uka har jeg merket at BHene mine begynner å bli forstore og buksene løse, så burde ha gått ned litt...

jeg vil gi skikkli skryyyt til lenapena som er dritflink til å motivere!! det hjelper skikkli!!! også vil jeg ønske alle lykke til imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 0,3 kilo...

dette som skulle være min bra uke, ble så klart ødelagt av en fri torsdag...

var nemlig men en gjeng venninner på tur, og det var både lunsj og middag ute. ikke no alkohol, men ikke så sunn mat. fråtset i hvitvinsdampede blåskjell og loff...

 

men men, føler meg litt inne i en god periode, er egentlig veldig motivert.

hvordan gikk det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått opp 300 gram jeg. Fra 79,2 til 79,5. Og uka før dergikk jeg ikke ned i det hele tatt. Men jeg har ikke vært noe flink heller. Det vil si, jeg har trimmet en del, men spist endel is og for mye til middag. Ja ja, skal prøve å få trimmet nye i helga - og så går jeg på med godt mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet for denne uken ble -0,9 kg, puhh! Det ligger alltid en spenning å lurer rundt resultatet, selv om jeg jo tror at det går bra. Og da er lettelsen stor, når det faktisk gjorde det, he he :-)

 

Totalt siden 25.04: -3,8 kg og -4,0 cm i midjen. :)

 

 

jeg vil gi skikkli skryyyt til lenapena som er dritflink til å motivere!! det hjelper skikkli!!! også vil jeg ønske alle lykke til imorgen...

Takk mio33, *rødme*. Gikk d bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Nå er jeg så sur på meg sjøl! Jobber på en omsorgsbolig og blir dyttet på div sjokolade/konfekt av de som bor der, dette er gamle mennesker og jeg får dårlig samvittighet av å si nei, og jeg er desverre veldig karaktersvak når det kommer til sjokolade. Sjokolade er noe av det beste jeg vet, MEN jeg har absolutt ikke godt av det... På en annen side, hvor lett er det å si nei når min premenstruelle og lunefulle kropp skriker "GI MEG NOE SØTT, NÅ!!!!!!" Så jeg spiser og er sur på meg sjøl etterpå.

 

Konklusjon:

Sjokoladen er ute etter å ta meg, og nå skal jeg stå imot!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minus 500 gram på meg og ganske mye i midjen..veit ikke helt hvor mye siden jeg måler ikke med målebånd, men har ett annet bånd som jeg setter merke på for hver gang..men det var ihvertfall over 1 cm!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...