Gå til innhold

Slankedagbok


Gjest Solskinnsbolla

Anbefalte innlegg

Hallo på deg! Jaggu var du innom her en tur, du også!

Jeg er innom i dag, for første gang på eeeevigheter. Faktisk hadde jeg nesten glemt av hele forumet, inntil en venninne nevnte at hun har meldt seg på GR kurs. Plutselig kom hele greia tilbake til meg, og nå har jeg jammensanten funnet fram de gamle GR-bøkene mine, jeg også.

 

Utrolig hvor raskt tiden har gått, min lille bebis har blitt 18 mnd! Full fart hele dagen og det kommer nye ord hele tiden. Utrolig aktiv og morsom periode, men puh - jaggu er den slitsom nok også... ;-)

DU er heldig som har tenkt deg tilbake til forumet med baby i magen, hos meg er nok den tiden forbi. Dessuten, akkurat nå frister det ikke så veldig heller, bebisen min står nemlig i senga og HYLER nå, vil absolutt IKKE sove formiddagsblund. Hun er overtrøtt og jeg blir helt på felgen av slike ting. Sukk, sukk og dobbeltsukk..

 

Jeg har holdt på meg mine utallige slankekurer, og har innimellom hatt slankepauser hvor jeg har lagt på meg alt igjen. Slik har jeg nå holdt på siden sist, hurra.

Men, jeg har vel endelig innsett at jeg må ta tid på de greiene her. Har jo veldig lyst til å gå ned 5 kilo på en ukes tid og deretter 10 kilo påfølgende uke, men det er jo litt urealistisk, for å si det forsiktig. Jeg har allerede begynt på ny frisk etter jul, med lavkarbo-opplegg med litt variasjon, men har ikke passet på kaloriinntaket. Ser nå at jeg er bare helt nødt til å se på kaloriene også, ellers spiser jeg altfor mye i løpet av en dag.

Nå skal jeg forsøke meg på GR-opplegg, basert på kun grovt brød og villris, ingen poteter, kålrot eller kokt gulrot eller mais- eller sukker. Da passer jeg meg for matvarer med høy GI samtidig, noe jeg tror er litt lurt. Tror du ikke?

 

Er du ferdigslanket eller holder du fortsatt på, du også?

 

Det var i hvertfall veldig hyggelig å se at du fortsatt er i bevegelse, si fra hvor du lager den en blogg - så skal jeg slenge innom! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...