Gå til innhold

Heng dere på!


Gjest marijenta

Anbefalte innlegg

Så dumt med desse bilane då! Sjøl er eg på vei til å ta lappen...skal begynne glattkjøring i februar, og så forhåpentligvis klare å kjøre opp i mars...ellers blir det noe skit til sommaren, å starte påan igjen etter to-tre mnd avbrekk (skal IKKJE øvekjøra i Russland!!!!).

 

Jepp du er flink Ahnimah...må vere herlig å merka at du blir bedre av den nye livsstilen!

 

Ang treningsformer er det vel ganske individuelt. For meg funker begge deler, men det blir jo mest bånn gass på treningssenteret, heime tar eg gjerne meir yoga/pilates og styrke. Kan bli litt krÂœsja av det og, men ikkje på langt nÂœr som på gymmen.

 

Kor lenge trener dåkke? I dag trente eg femti minutt kardio og 30 min styrke, og hadde tenkt å halde på lenger, men måtte på ein forelesning. Etterpå tenkte eg over at 1t 20 min egentlig er ganske lenge å trena. Likavel kjente eg meg ikkje ferdig med treninga, hadde tenkt å ta meir styrke. Regner med at det kjem an på kvar enkelt, men var bare nysgjerrig kva de andre gjer.

 

Blei i alle fall noen trimpoeng! 3, etelleranna. Er nesten på vekas fyrste gulleple! Ser forresten på stegteljaren at eg må ta meg ein tur ut å gå etter middag. (som kommer veldig seint på onsdagar)

 

Har ein Windsor Pilates som er 20 min, og trener heile kroppen. Fant ein ny ein no kalt 'abs', og '30 minute workout'. Håper de er bedre, den på 20 min er litt for lite. Men trur den tar godt!

 

Ha ein fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 861
  • Created
  • Siste svar
Gjest marijenta

Da har jeg kommet igjenn fra tredje kurskveld og en spinning time med et smil om munnen, først og fremst fori treninga gjør meg i strålend humør og med litt styrke etterpå fikk jeg 3,1 trimpoeng. Smilet er også litt større fordi jg har gått ned 800 gram fra sist uke, er kjempe glad for det. Gikk jo opp på sist kurs så det var deilig å komme under der jeg faktisk starta på kurs, nå veide jeg 74,4 kg. For to uker siden var det 74,9. Er ikke en veldig stor nedgang men er alikevel fornøyd:) Jeg gikk også ned en cm på låret.

Jeg pleier som regel å trene i litt over 1 time, me i dag blei det nesten 2, hadde masse energi.

 

Dere er vi flinke, vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekanikeren ringte i dag, det var bensinpumpa som var gåen. 1200 kroner, det skal jeg takle. Da får jeg tilbake bilen min i morra! :D

 

Gratulerer med nedgang, marijenta! Utrolig bra følelse å lykkes. Og så masse trening i dag da, ikke verst!

 

Galskap: kanskje like greit å ikke øvelseskjøre i Russland, hehe ;) Tror ikke jeg hadde turt det! Glattkjøring er kjempegøy, jeg grudde meg fryktelig, men hadde det kjempeartig der jeg sklei utpå banen...Hva skal du i Russland, forresten?

Du er forresten kjempeflink til å trene! I dag har jeg tatt det rolig, med masse Pilates. Først 20 min aerobicliknende ting, der jeg bare tar i alt jeg kan og blir skikkelig varm. Så er det halvannen time med Pilates og så ti min vektløfting på armene. Deilig! Blir god og sliten etter en sånn økt. Gruer meg til etterhvert, når jeg får færre trimpoeng for det samme arbeidet. Mange har nevnt at det skjer rett etter de runder 70, at det er en slags grense for utregningen her inne. Plutselig må jeg jobbe litt hardere... Æsj :)

 

9,5 trimpoeng denne uken, yay.

 

Jeg og samboeren var på butikken i stad, og på vei hjem stakk vi innom et solstudio. Så lå vi der og ble røde og fine i ti minutter og gikk hjem i kulda. Deilig! Skal se hvor tomat jeg blir etter i dag (har veldig lys hud), og så fortsette å sole meg litt innimellom. Det hadde vært gøy å ikke se ut som et spøkelse til våren, for en gangs skyld! Jeg har aldri vært noe interessert i å sole meg, jeg trodde kanskje det hadde noe med musikkstilen min å gjøre, hehe. Men jeg tror rett og slett det har vært fordi jeg aldri har likt kroppen min, så jeg har aldri giddet å gjort noen ekstra innsats for å se bra ut... Merker at jeg begynner å bry meg mer om klær, sminke, ta vare på huden/håret og sånne ting nå. Jeg som alltid har vært DEN guttejenta begynner å bli ganske så feminin... Morsomt :) Noen andre som har merket noen sånne forandringer?

 

Tips til NAM kosemat: To-tre spiseskjeer Biola naturell yoghurt tilsatt kunstig søtning sammen med to-tre spiseskjeer lett bringebærsyltetøy... UTROLIG godt, minner meg om Piano-yoghurt. Namnamnam. Hadde nesten glemt hvor godt jeg synes det var :)

 

Okei, skal prøve å få med meg slutten på Den Sjette Sansen... Ha en flott kveld, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Alltid greit når ting ikke blir så dyrt;)

 

Er ikke sikkert det blir mer enn 6,3 trimpoeng på meg den uka her.. Hvis jeg får trent på lørdag blir det nesten ti. Trening på lørdager er ikke alt like lett å få til. Får se..

 

En liten åpenbaring: satt å tilfeldigvis å kjente meg på haka/halsen igår og fant plutselig ut at det ikke er så mye fett der lenger!!! ;) Ikke det at jeg noen gang har hatt kjempedobbelthake. men en super oppdagelse!!

 

Selvom man kanskje ikke går så mye ned i vekt osv, føler man seg utrolig mye bedre når man spiser sunt og trener.. Og de få gangene man kan kose seg, smaker feks sjokoladen så utrolig mye bedre!!

 

Har åpna en ny kjempebutikk på senteret i ski, Ultra.. Så tenkte meg ned dit senere idag for å sjekke om jeg finner noe spennende. Grove tortillas og fullkornspasta bl.a. Blir spennede å se:)

 

Forresten noen som vet hvilket kjøpebrød som er best? Bytter ut en del av lunsjen med salater for tiden, men det blir brød noen dager.. Spiser for det meste speltbrød, magen min er ikke helt glad i hvete:) Men et par bødskiver går som regel greit.

 

Ha en flott dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg pleier å gå på enten Meny eller Coop, evt. God Brød, og kjøpe rug/havrebrød der. Dei er dyre, men for meg er dei i alle fall verdt det. Men etter at eg byrja dette kostholdsopplegget har eg kutta ganske mye ned på brød generelt, liker det VELDIG godt og eter aldri skiver på 30 gram, minimum 50! Derfor er det lett å ta litt for mye...hehe. Men anbefaler sånne heilt ferske brød, dei smaker virkelig annleis og råvarene er som regel bedre. Lillevenn, bur du i Ski? Så moro, der har eg jobba...men var ikkje så mye inni sentrum.:)

 

Marijenta, grattis med nedgang! Misunner deg! Du er flink, og fortjener absolutt ros.

 

Bra at regninga var såpass smertefri, Ahnimah. Skjønner forresten godt det du seier om at før så blåste du i korleis du såg ut fordi du var misfornøyd. Hadde det på samme måte sjøl før det forandra seg for noen år siden, var skikkelig ufeminin (type hanekam!), gikk i whatever og var rett og slett litt trassig mht. utseendet mitt. Fremdeles kan det bli sånn i perioder. Men når ein først gjør ein innsats følger den neste, og sjøl om det var moro å vere ung og rebelsk har eg det mye bedre med meg sjøl no enn då. Handler om sjølinnsikt regner eg med...

 

Snøen er litt dum, for eg har lyst å jogge. Når kvart steg kan sende deg ut i whiplash og førtidpensjonering er det skummelt! Men ein gåtur med pilates attåt skal eg få te! No har eg fått lasta ned den videoen med 20 minute abs, så legger den til. Au au au skal det bli! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Oki, takk for tips.. Skal sjekke ut hva de har på ultra.. Jepp jeg bor i Ski. Ikke opprinnelig herfra, bodd her siden juni i fjor.

 

Tross utskeielse på jobben med 1 1/2 plate vaffel, ligger jeg ikke på mer enn i underkant av 1300 kcal.. Hmm, egentlig merkelig. Men spiste en veldig liten posrsjon med middag. Får lagge meg noe bra til kveldsmat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg en skikkelig bra dag! Jeg har hatt lyst på vafler et par dager nå, så da ble det grove vafler til lunsj... namnamnam. Og i går lagde jeg gelè av Fun Light, sinssykt godt! Brukte bringebærsaft, i dag har jeg kjøpt stairfruit som jeg skal prøve med senere. Genialt. Så sov jeg litt på sofaen og dro og hentet bilen min hos en kjempekoselig mekaniker. Den brummet fornøyd, glad for å se meg igjen. Så nå har jeg vært og postet bursdagsgave til mamma, så var jeg på ICA Maxi igjen. Ganske langt unna, så jeg har ikke vært der siden sist jeg lånte bil. Men jeg blir så lykkelig av å handle der! Det er kjempestort, så jeg slipper å gå og smyge meg rundt i butikken. I dag har de 40% på all frukt og grønt, så jeg hamstret litt. Og så kjøpte jeg Heistad lavkalori vaniljesaus som jeg tenkte jeg skulle teste ut sammen med gelèen. Utrolig mye rart de har der! Blir så inspirert til å lage god mat, tror jeg skal begynne å handle der fast ;)

 

Kom akkurat hjem nå, skal trene litt Pilates og så hente typen som er på kurs på andre siden av byen.

 

Den mage-Pilatesen...auauau, men morro da! Hehe. Kjenner iallfall at det funker :)

 

Snøen er kjempeteit. Her er det også utrolig irriterende, for de klarer jo ikke å måke... Et skritt frem og to tilbake, blæh...

 

Lillevenn: jeg tester fortsatt ut brød, klarer aldri å bestemme meg. Har lyst til å kjøpe speltbrød, men det er fryktelig dyrt. Det går nesten med et brød om dagen her, for samboeren spiser så sinnssykt mye. Men kanskje jeg kan kjøpe et eget bare til meg? Spiser egentlig for mye brød, det neste steget i min sunne livsstil er å kutte ned på brødet og finne andre ting jeg kan ha til lunsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg blir så lykkelig av å handle der!

 

fnis fnis...den fekk meg til å le!

 

No skal eg ut i skitvÂœret!!!! Yay! Blir så forbanna at eg forbrenner litt ekstra i rein aggresjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Jepp, gøy og gå bananas i grønnsaksdisken!!!

Ny åpenbaring her; vaniljekesam med aprikoser og valnøtter!!! Det er helt sinnsykt digg rett og slett!! Blir en del kcal, men veldig sunne kcal. Masse proteiner i kesamen, og lærte akkurat på tv at valnøtter, i tillegg til det sunne fettet, er fulle av antioksidanter!

 

Nesten så jeg syntes detter er like godt som sjokolade, og DET skal mye til:) Hehe

 

Perfekt en dadg hvis man ligger litt etter med kcal inntaket, akkurat som med meg idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnamnam, mange gode tips. Jeg er avhengig av tørkede aprikoser! Kjempegodt. Nøtter også, så den kombinasjonen må jeg prøve!

 

Hihi, blir lykkelig av å handle jeg, tror jeg er litt sprø. Men det er så utrolig deilig å være i en butikk som IKKE er kjempeliten og trang og full av mennesker (feks Bunnpris, som det finnes sunnsykt mange av her :)).

 

Håper du var SKIKKELIG forbannet så du forbrant masse kalorier, galskap! Kan være nyttig med litt sinne noenganger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marijenta

Janteloven gjelder vel ikke her? jeg må ret og slett skryte litt hver dag jeg klare meg bra I dag; 1500 kcal og litt kos med en liten sjokolade bit og et bitte lite sjokoladekakestykke, trur aldri jeg har spist så lite kake når jeg først har spist kake... Har også trent litte grann, bare 1 trimpoeng, men bedre enn ingen ting.

 

Jeg har også handla inn på ica i dag, blir veldig mye billiger når det er 40%. Trur jeg skal lage meg fruktsalat i morra:) Kankje jeg skal prøve med vaniljekesam over, trur du det passer lillevenn? ellers så har jeg også kjøpt inn heistad vaniljesaus og sjokaldepuding, gleder meg til å smake!

 

Hvordan lager du gele av fun saft Ahnimah? Om en ikke tilsetter noe suker så kan en jo tilnærmet spise ubegrenset av det...

 

Jeg også har begynt å ta sol når, for det første ser en mye friskere ut, også er tross alt brunt fett finere enn hvit :)

 

Har vært å besøkt ei venninne i dag som har ei lita jente på 6 uker, ho er så skjønn. Jeg blir helt verpesjuk av å holde sånn små i armene. Ho sov lenge i fanget mitt... ååååååå, så nydelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lov til å skryte uhemmet av seg selv! Kjempeflink du, 1500 inkl sjokolade og kake, det er ikke verst, altså! :)

 

Jeg prøvde Heistad vaniljesaus i går. Men jeg klarte ikke vente til den var skikkelig avkjølt. Den var litt lunken da jeg helte den over gelèen, så gelèen smeltet litt. Men det var godt likevel! Og nesten ingen kalorier...

 

Gelèen lagde jeg bare med en pakke gelatinplater som jeg kokte opp med 7,5 dl vann. Brukte 3-4 dl Fun Light, litt sterkere enn når jeg bare lager saft. Lot alt bli varmt til gelatinen var rørt ut i safta, trakk den fra plata og avkjølte i kjøleskapet. Kunne sikkert brukt mer væske, den var litt stiv, men heller det enn at det var saus :D Utrolig bra dessert, da! Gleder meg til å prøve starfruit.

 

Hihi, ja morsomt å sole seg! Jeg var griserosa i går, men ser nesten litt brun ut i dag. Tenkte jeg skulle ta en ny økt på lørdag og se om jeg klarer å bli brun før sommeren :)

 

Jeg skeiet skikkelig ut med en hel pose aprikoser i går... Huff og huff. Men jeg bare MÅTTE ha noe søtt, og da er jo ikke frukt det verste. Selv om det har masse kalorier... I dag er det helg og jeg gleder meg til å SLAPPE AV! Og sove leeenge... Mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye prat om digg det var her inne....:D

 

JA TIL MASSE SKRYTING (av seg sjøl og andre). Ingen grunn til å vere beskjeden, vi er jo the best :)

 

I dag skal eg igjen prøve å komme meg på spinning...for nte gang. Kanskje klarer eg det i dag, skal i alle fall vere der 25 min før så eg er sikker på å få plass. I dag har dei tematime, og det er ROCK. Passer meg utmerka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

galskap: bruker tørkede aprikoser.. :)

 

Var plaleggingsdag på jobben idag.. Det betyr baguetter og kake. Spiset to små baguetter med kyllingfilèt og en med roastbiff. Ble ikke så ille mange kcal. Jeg holdt meg helt unna kaka:) Fest med jobbn ikveld, så blir nok en flaske vin.. Men har regnet den inn i dagsbehovet så ser ut til at det går greit.

 

Prøver meg på ca 1700 kcal om dagen nå, se om det hjelper at jeg spiser litt mer.

 

Og forresten; har dere prøvd kalkun falukorv fra prior?? Kjempemye smak og magert!!

Mange mattips fra meg for tiden, men jeg syntes det ihvertfall er greit og prøve noe nytt. Finnes utrolig mye god sunn mat!

 

God helg snupper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du motsto fristelsane med gratis mat, Lillevenn. Eg er ein ordentlig sucker for slike ting, er det noe digg der så kan eg ikkje la ver!

 

Faderullan, eg har allerede 1400 kalorier for i dag- er det mulig??? Middag blir nok et lass av grønnsaker med kylling til! Alle andre her snakkar om kor vanskelig det er å ete mykje nok...er eg den einaste som har problemer med å kutte ned? Er et matvrak, desverre...:)

 

Dårlig motivasjon i dag med skal på den f-ings spinninga...inkludert 60 min gange i snøføyka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Du er ikke den eneste galskap;) Jeg har som regel problemer med å holde meg på de kcal jeg skal.. Jeg spiste akkurat fem biter fra kong haakon konfekt. Blir nok litt ekstra kos den helgen her. Skal for det første på fest idag, og tror jeg og samboer skal være hjemme og slappe av imorg. Men, hvis vi skal være hjemme imorg skal jeg lage kyllinlasagne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marijenta

hei hei jenter!

Så flink du var som holdt deg unna kakene lilevenn! Bra!

 

Jeg synes heller det ikke er noe problem å komme opp i stort nok antall kcal, kunne ønske jeg kunne spise 2500 hver dag, da kunne jg spist en stor porsjon middag da:) eller pizza;) Men jeg kan jo faktisk spise kkurat så mye jeg vil, men da må jeg også godta at jeg er overvektig...

I kveld har vi vært på besøk og jeg spiste pizza, var veldig sulten og trur jeg spiste 3 eller 4 stykker, gikk desverre ut av tellingen... Spiste også litt smågodt, men bare 3 heksehyl, 2 små sjokolader og en 2 andre typer + 3 potetgullflak dyppet i dipp. Dette er kanskje litt mye til å gå på kurs, men det er veldig lite til å være meg, så jeg er fornøyd! Ente i dag på 1950 kcal, men er litt usikker på hvor mye det var i pizzaen men tippa 1000 til sammen, er jeg sånn ca riktig da?

 

Har også godt en skitur i dag og sparka litt fotball så på meg har det blitt4.1 trimpoeng, kan ikke skjønne at jeg kan få så mye poeng for en slitur, men regnr jo med at det stemmr. Kursledern min sa at hdet var riktig. Det er bare å spenne på seg skia jenter!!

 

Ha en fin helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte!

 

Uff, heilt på tampen i dag rota eg det litt til, først var det mye frukt og deretter smågodt. Som marijenta formulerte det, det var mye til å gå på GR, men lite til å vere meg... Kom vel over 2000 kal, men har trent både går og i dag, dessuten har dagen vore veldig lang, 17+ timar sidan eg sto opp.

 

Lillevenn: har du kanskje ein oppskrift på kyllinglasagne å dele...? Hørtes veldig godt ut!!

 

No er det køya! :) Deilig å legge seg, utslitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens. Litt kjip start på helga for min del. Jeg og sambo skulle på IKEA, men vi kolliderte med bilen. Jeg skulle svinge over veien og der kom en taxi imot (i et kollektivfelt jeg ikke visste var der). Det ble et litt stygt sammenstøt, passasjerdøra og halve fronten min ble trykt inn... Fronten til taxien ble ødelagt også. Kjipt. Samboeren min ble slengt inn i vinduet, det gikk bra, jeg husker ikke hvor jeg ble slengt, men har en kul i hodet og noen skrubbsår. Går bra da, verre med psyken. Tenker på ulykken hvert eneste ledige minutt i kveld, irriterer meg selv for at jeg var så dum, men prøver å tenke at gjort er gjort og ulykker skjer. Heldigvis ble ingen personer skadet, bilene er forsikret og alt kommer til å ordne seg. Jeg pleier å tenke at alt som skjer har en underliggende mening, men jeg sliter kanskje litt med å finne den meningen akkurat nå :)

 

Sambo er kjempeskjønn, tok meg med ut og spiste på en kjempekoselig ny restaurant med stooor peis og det var veldig fint. Jeg har gitt opp å telle kalorier i dag, gikk liksom litt i surr for meg etter den ulykken. Jeg har dessuten stappet i meg et tonn seigmenn, ti tusen M og en halv pose ostepop. Har ingen intensjoner om å slanke meg denne helga. Skal ta det rolig, få nakken i gir igjen og ulykken litt bak i tankene før jeg tar i et nytt tak.

 

Synes dere er kjempeflinke jenter, supert at dere klarer å trene masse når dere spiser litt mer! Må kose seg litt i helgen altså (sier hun som har spist friterte blekksprutringer og et fjell med godteri i dag... Hehe).

 

Jeg kommer sterkere tilbake senere, måtte bare innom og få skrevet ned det som skjedde i dag. Føler meg mye bedre allerede :D

 

Ha en flott helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

ahnimah: Huff, skummelt!! Det er ikke moro å kræsje.. Men syntes du takler det bra jeg! Det viktigste er at det gikk bra med alle parter:)

 

Ble litt ekstra på meg igår, litt sjokolade pluss et par potetgull flak på festen jeg var på. Var egentlig forberedt på det.. Dansa masse igår da, hjelper jo litt. Blir ikke trening på meg idag heller, er en smule fyllesyk. Så da ender jeg på 7 trimpoeng den uka her. Men, alt bedre enn ingenting! Jeg skjønner ikke hvordan de som har over 20 trimpoeng i uka klarer det jeg, de kan vel umulig ha normal jobb?!

 

Tror det blir litt kos ikveld også, men jeg unner meg det innimellom. Har ikke hatt en sånn knaskelørdag siden tidlig i høst, så tror kanskje det er på tide med en nå snart.

 

Jeg veide meg igjen idag, 75,4.. Men sikkert litt pga av at jeg er uttørket. Tror egentlig jeg fremdeles er på 76,4.

 

Ser på Dr. quinn nå, (tror det skrives sånn?) Han sully er noe digg veit jeg!!! Svak for

langt hår jeg da.. :)

 

galskap: tenkte jeg skulle prøve den oppskriften på siden her? Syntes ihvertfall den virket bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Hmm, kom på nå at det ble et kvart kringlestykke igår, pluss en minibit med tiramisukake.. Huff, jeg som skrøy forrige helg om at jeg klarte meg så bra i fylla, ehhh... *flau* Men pleier ikke helt og bli like full om igår heller.. Tror mensen er i anmarsj så skylder litt på den også.

 

da har skravlebøtta fått sagt sitt idag!! God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen så skummelt Ahnimah. Er kjempeglad for at du og typen er i orden, og vil at du skal slappe av heile helga og ikkje tenka på ein einaste kalori. Skummelt...

 

Sjøl har eg sove i 10 timar etter ei veka med mye trim og litt lite søvn, og trur det blir bedagelig og trimfritt her i helga. På tide med frukost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahnimah: Huff! Kjipt å kræsje, men bra d gikk bra med alle sammen!

 

I mårrest var jeg ute og måkte snø, har ikke verken kost, spade eller noe annet beregnet på snø, så da tok jeg i bruk nederste del av reiseburet til katta. Funka fint d, men blei mer som SLITEN!! Men veldig grei trim da. :) Men d blir å gå til innkjøp av spade elns snart ja. hehe

 

Hos meg er mensen i annmarsj, og det merkes for jeg tenker på godteri konstant. Så i kveld skal jeg kose meg med potetgull og sjokolade. Har ikke spist sjkokolade på lenge nå, så jeg unner meg d i kveld. D er da lørdag. :D

 

hmm... Kommer ikke på så mye mer for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser over planen eg har satt opp for veka som snart er over, og føler meg ganske fornøgd. Har klart å ete grønnsaker kver dag, passa på å få i meg fiber, trent nok og variert. Det einaste målet eg ikkje har nådd er å holde meg under 2000 kalorier kvar dag, i går var eg nok litt over. Men dei andfre dagane har vore 16,17 el 1800, og det er vel summen som teller. Som sagt, fornøyd.

 

Likevel kjenner eg at motivasjonen er lav. Har lyst å se svart på kvitt at dette hjelper, og vil så gjerne veie meg og se eit mindre tall enn sist. Problemet er at eg er livredd for ENDÅ ein gang gå opp på ei vekt og se at nei, like tung. Eller tyngre. Har jo faktisk gått OPP siden nyttårsaften, då veide eg 76. Har holdt på med sunt kosthold og trening siden seint november, og intensivert dei siste tre vekene. For halvanna veke sidan byrja eg telle kalorier. Resultatet, etter 9 veker, er 3 kilo...litt surt.

 

Veit at eg har blitt slankare, men er livredd for vekta.

 

Så veiing eller ikkje veiing- det er spørsmålet. :)...

 

Går ut ein tur mens det enno er snø- har 3000 steg til gode på stegtellaren!

Ha ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...