Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?


Gjest Constance

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar
Gjest flettemette

Idag blir det gryterett med karbonadedeig, løk, hvitløk,sjampinjong, paprika, knuste tomater og tomatpure, smakt til med salt, pepper og litt buljongpulver.

Ris v.s.a. Lettvint og godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha bondeomelett:

 

2 personer:

 

6 egg, 1 go' og mager wienerpølse, 200 gr poteter, 1 rød løk, et fedd hvitløk, aromat, litt timian, pepper, 2 dråper chiliolje, 2 dråper tabasco.

 

Stivpisker eggehviten, tar i plommen og krydder.

Stek løk, pølse, poteter (kokte), hvitløk. Hell eggene over. Vend omeletten noen ganger. Sett på svak varme, evt. rist til den er ferdig.

Server med frisk salat (for dem som ikke slanker seg i huset, kan jo spise grovbrødskrive med smør på ved siden av :D ).

 

Håper det smaker (dagsrapporten regner ut kcal for oss :eek: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Mandag: Ovnsbakt torsk med småpoteter, dampete grønnsaker og salat

Tirsdag: fersk pasta og akkarringer og små kamskjell med dampete grønnsaker og salat

Onsdag: Ovnsbakt laks med mandelpoteter, dampete grønnsaker og salat

Torsdag: Svinekoteletter med urtebakte potetbåter, dampete grønnsaker og salat

Fredag: Fersk pasta og tigerreker, dampete grønnsaker og salat

Lørdag: Alle tre barna skal på barnas natt på vårt klatre/gymstudio med pizza servering og Herr Luna og jeg skal på kino og middag ute - skal bli deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrine

I dag lagte jeg laks som jeg marinerte med hvitløk og urter og hadde i ovnen. Ved siden av hadde jeg bittelitt tagligatelle, litt hjemmelaget saus og masse findus wok classic. Til dessert hadde jeg yoplait 0% og heistad lavkalori fruktcoktail....nam, nam....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrine

laksefilet er min "feite" favoritt og torsk min magre favoritt. Kommer ann på hvor mange kalorier jeg skal ha i middagen :)

 

I dag skal jeg bake grove rundstykker og lage hjemmelaget tomatsuppe tror jeg... er utrolig mye kalorier i et par rundstykker da... egentlig ikke verdt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...