Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

AHA! DERFOR!

Jeg spiser jo aldri aldri salt mat.

Det burde jeg begynne med' date=' ihverttfall små mengder, for da får jeg sikkert lyst til å drikke mer.

 

Eller noe sånt....

 

:-) Du er GOD Magan.[/quote']

 

 

Nå ... er ikke så sikker på at mere salt er så bra. Man blir jo tørstere, men salt binner vann, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Haha.

Det høres ut som overforbruk av energi i forhold til inntak, da fryser man jo, eller som at du har trent for mye og glemt å kle på deg etterpå.

 

Eller det er en tilfeldighet som er over imorgen.

 

:-) Håper det.

 

Jeg har drukket 3,2 liter vann idag,. og nå går jeg og legger meg.

 

Hvor er flua?????

 

KLEm alle sammen

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo!

Slurva her også, men har holdt meg på 1,8 - 1,9 - 2,1 - 1,8 osv osv... altså rundt 2 liter om dagen, så det er ikke så aller evrst. Skulle helst ligget på 3, da.

 

Neste uke er det skjerping!!!

 

:-) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye vann - minst 1 liter med maten og minst 2 liter rent vann og kaffe/te/appelsinjuice i tillegg. Passer på å drikke det meste tidlig på dagen så jeg slipper å fly i rute om natten ;)

Elsker kaldt vann og har alltid en flaske stående. Det beste er at jeg har fått de tre barna mine helt avhengige - de har alle med vann i skolesekken og i sekken med treningstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som mål å drikke minst 3 liter rent vann om dagen i tilllegg til kaffe/te, som jeg skal redusere til et minimum. En kopp kaffe om morgenen, 1 kopp te om kvelden. Drikker sjelden mieralvann eller saft, men bevilget meg farris i helgene og ellers når jeg går vannlei.

 

Det vi rapporterer her er kun rent vann, i hvert fall var det intensjonen da flua startet opp. Tror det er det de fleste gjør?

 

Jeg har drukket 2,3 liter vann idag.

Det er lettere når jeg er forkjølet og litt halvsjuk for da svaler vannet så deilig nedover halsen :-)

 

KLEm alle sammen

(og HVOR er flua??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som mål å drikke minst 3 liter rent vann om dagen i tilllegg til kaffe/te' date=' som jeg skal redusere til et minimum. En kopp kaffe om morgenen, 1 kopp te om kvelden. Drikker sjelden mieralvann eller saft, men bevilget meg farris i helgene og ellers når jeg går vannlei.

 

Det vi rapporterer her er kun rent vann, i hvert fall var det intensjonen da flua startet opp. Tror det er det de fleste gjør?

 

Jeg har drukket 2,3 liter vann idag.

Det er lettere når jeg er forkjølet og litt halvsjuk for da svaler vannet så deilig nedover halsen :-)

 

KLEm alle sammen

(og HVOR er flua??)[/quote']

 

Aner ikke hvor mye vann jeg har drukket i dag, men i morgen skal jeg måle og telle:)

 

Og flua så jeg i dag. Hun satt på personalrommet da jeg hadde pause:D Hun smakte på den evindelige sjokoladekaka som sto på bordet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia heia heia!!!

 

Jeg har drukket enorme mengder vann siste ukene, men det skyldes mere varme enn motivasjon!!!

 

PS Anto: sjokoladekaken på personalrommet var den beste jeg har spist på lenge! :rolleyes: Resultatet er 1kg opp den siste mnd. Fysj da!

 

Nå er jeg tilbake, nok en gang! Jeg skal, blogge nå, og følge denne tråden. For min skyld må jeg det og så må jeg innrømme at det føles godt å være her!!! :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...