Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

Gjest flettemette

Jeg vil være med også!! 5 flasker går jevnlig ut og inn av kjøleskapet bare avbrutt av en vask i oppvaskmaskinen :-) Går surr i tellinga noen ganger men tar ikke det så tungt! :)

Men altså full skjerpings fra mandag morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Hurra! Jo fler jo bedre. Skal vi starte mandag med å legge sammen? Kanskje vi klarer å fylle et badekar med vann? He he en evig optimist!!!

 

I går ble det 2 liter på meg og i dag 1,5 så langt. Jeg klager ikke for det er mye bedre med 1,5 liter enn ingenting!!!

 

Flettemette : velkommen skal du være, og Fjellgeita lad opp i helgen for mandag begynner målingen. Kanskje flere vil henge seg på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu folkens..

 

For det første er dere veeeldig flinke til å få i dere vann.. Supert.. Det er jo så viktig...

 

Men du Magan? den drikkefiguren din var helt rå. Er jo sånn jeg føler jeg gjør selv hele dagen, hvordan får du det til? Skulle gjerne hatt den som en sånn "logo" jeg hvis det er lov?

 

Klem Trine

 

PS: har gått inn under diskusjon og der står: img eller hva det heter på "AV". Den skal kanskje endres eller? fikk den ikke på...

 

På forhånd takk

 

 

Jaaa' date='flink i dag jeg (etter min målestokk da) 2liter. Blir vel noen dl til før jeg legger meg.

 

[img']http://www.cosgan.de/images/midi/muede/n010.gif[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gå inn på http://www.cosgan.de/smilies. Der finner du mange forskjellige smilies. Klipp ut derifra og lim inn her.

 

Vet ikke om det går å ha figurene som logo, skader vel ikke å prøve.

Sjekket under "diskusjon" de kodene du snakket om. Det står "IMG kode på". Ellers kan jeg fint lite om alt som har med pc å gjøre. Kan jo hende at noen andre her vet det??

 

Godnatt folkens d015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flettemette

2.4l pr. dag er veldig bra det flua!

Jeg har satt til livs 17l på 6 dager, dvs. 2.8l pr. dag. Vi må da bli sunne og rene innvendig nå! :)

Imorgen skal jeg til Danmark, men fortsetter til uka igjen.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Halloooooooooo

 

Jeg er her, jeg ;)

Drikker ca 2 liter om dagen.

Vet jeg burde komme opp i ca 3, men det synes veldig vanskelig akkurat nå.

Det er liksom for kaldt til å drikke så mye vann, rett og slett.

 

Skulle ønske hun som spurte om kaffe ble regnet som vann ville stilt spørsmålet her inne.

 

Men det regnes vel ikke som vann, det, flua?

Det er vel bare vann som regnes som vann?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fluam har du detti av vannvogna igjen?

Kom deg på igjen! Vi er her og venter på deg.

 

Jeg drikker vann og drikker vann.

Nå har jeg fredagsbelønningen: en coca cola zero.

 

Hvor er du?

 

Hvor er du fjellgeita?

Ser du vaker på en annen tråd her, du kommer nok når du oppdager at jeg har spadd opp denne igjen.

 

MEN HVOR ER FLUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp! sleger meg på denne tråden jeg :( I min familie har vann alltid stått i sentrum. Mange andre ting og selvfølgelig, men mye vann. til alle måltider.

 

Dette har jeg tatt med meg, hvis jeg har hodepine, styrter jeg nedpå en halvliter vann og se der. Så forsvant hodepinen. Vann funker mot alt!! hihi. Nå liker jeg ikke brus da, ikke kaffe, ikke vin, en kopp te i mnd maks. (da blir det gjerne en halv kopp) Ikke glad i alkohol heller. et lite glass portvin eller balieys. sånn en gang i halvåret. Så ja jeg er heldig.

 

tips til å drikke mer vann;

 

vi er kresne på vannet. Vi sjekker alltid vannet før vi flytter til en plass. Erfaring tilsier at mange steder i Bergen og Oslo fesk, har j.... dårlig vann. (smaker forferdelig) Kok (hvis du gidder) og legg det i frysen til det er blitt kaldt. Det kan hjelpe. Det må smake godt nemlig.

 

evt drikk imsdal, bonaqua silver e,l

 

bris/farris/olden o.l vann med kullsyre (for de som liker det) kan bli lettere og få ned, og det er jo vann :)

 

smak til vannet! Vi bruker feks chili og vaniljestang, basilikum og lime, kanel, sitron, agurk, appelsin, mynteblader, ingefær. Miks og smak. Bruk friske ingridienser i en stor mugge, gjerne med litt isbiter. Ser mye bedre ut og.

 

siden klokken 11 har jeg drukket en liter vann... snakk om trening og :) hihi

 

klem knasken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

 

Enig i alt det der bortsett fra Farrisen i mengder. Det innholder nemlig fryktelig mye salt, og du kan risikere å få i deg mange ganger dagens saltbehov hver dag hvis du drikker mye av det.

 

En farris om dagen er sikkert ok, da.

 

:-) Hvis du leser gjennom tråden - som er kjempelang - ser du millioner av råd for å drikke mer vann, med og uten is og frukt og lime og sitron og jordbær og i flasker, målt opp, glass og flasker i det uendelige, samt fluas mange kloke og lange utredninger av hvorfor vann er så utrolig supersunt :)

 

MEn flua - HVOR ER DU!??!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket ca 2 liter vann hittil idag, og har begynt på en flaske til.

Jepp, flua, meld fra hvor du går - og husk det er ingen skam å snu og komme løpande heim åt a mor (dvs oss!)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...