Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Knallbra Fjellgeita. Jeg holder mine 2 liter om dagen, kanskje litt mer. Men 3 imsdalflasker er et minimum!!!

 

HMMMM ... kroppen er ikke helt vant ennå, for jeg flyr mye til og fra det lille rommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt 3,1 liter så langt i dag. Nesten 2 liter før kl 11!!! Det må være ny rekkord for meg! :D

 

Knall bra Fjellgeita, du drikker jo så det "spruter".

 

Er det noen andre her som fremdeles drikker vann? Savner Anto her inne... ja da ja da ja da, jeg vet jo at jeg har vært relativt fraværende innimellom også, men takket være Fjellgeita og Anto så har jeg kommet tilbake til denne tråden. Dere stanhaftige vannforkjempere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt 3' date='1 liter så langt i dag. Nesten 2 liter før kl 11!!! Det må være ny rekkord for meg! :D

 

Knall bra Fjellgeita, du drikker jo så det "spruter".

 

Er det noen andre her som fremdeles drikker vann? Savner Anto her inne... ja da ja da ja da, jeg vet jo at jeg har vært relativt fraværende innimellom også, men takket være Fjellgeita og Anto så har jeg kommet tilbake til denne tråden. Dere stanhaftige vannforkjempere![/quote']

 

 

Anto kjem nok tilbake snart, er fortiden på ferie i Canada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg :-)

 

Godt nyttår alle sammen.

 

Jeg har vært så veldig LITE flink i jula, men nå er det schluss!

Her skal det drikkes vann, og idag har jeg drukket ca 2,5 liter.

Hadde litt annet glass enn jeg pleier, så det er litt gjetting, men jeg ligger rundt der et sted.

 

Imorgen har jeg nok mitt vanlige glass tilbake.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg :-)

 

Godt nyttår alle sammen.

 

Jeg har vært så veldig LITE flink i jula' date=' men nå er det schluss!

Her skal det drikkes vann, og idag har jeg drukket ca 2,5 liter.

Hadde litt annet glass enn jeg pleier, så det er litt gjetting, men jeg ligger rundt der et sted.

 

Imorgen har jeg nok mitt vanlige glass tilbake.

 

KLEM[/quote']

 

Godt nytt år!! Godt å se deg...

 

Vi har alle hatt våre tørre stunder, men så henter vi oss inn igjen ikke sant!!!! :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med litt meir aktivitet' date=' godt over 3 liter i går og.

Pleier å få i meg over 3 liter om dagen, men det er helgane som er bøygen.

(drikk ein del men på langt nær nok)[/quote']

 

Du gir deg ikke... og takk for det, nå er jeg i siget igjen takket være deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jo fler jo bedre! Vi ønsker jo alle velkommen til vanntråden Justmeee og flott innsats til både deg og Fjellgeita...

 

Jeg har bare fått i meg 1,5 liter i dag, og har litt å ta igjen- så nå blir det Imsdalflaske resten av kvelden- kanskje spedd med litt rødvin til middagen!!

 

God helg dere, og vær flinke da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flua og fjellgeita! (og alle dere andre)

KLEM! :D

 

jeg har drukket 1,6 liter hittil. Er i ferd med å tvinge meg gjennom en flaske til, men deretter er det slutt for idag. Da lander jeg på 2,1 liter.

 

Og så skal jeg ha en farris! YAY!

 

God helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom för å ønske dere alle en god og våt helg!!!

 

Jeg er på første flaske nå, men det er er tidlig ennå og jeg har bestemt meg for¨å opprettholde vanninntaket denne helgen. Minst 3 flasker og da bikker jeg 2 liter!

 

Ha en flott helg dere !!! Drikk og kos dere... farris er jo også vann (bare man tar det litt med måte så kos deg du Anto!)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :-)

 

flua, det er så innmari koselig å ha deg på banen igjen. Har savnet deg veldig, du er en kjempeinspirasjon for meg.

 

Jeg er igang med dagens første flaske, dvs jeg er iferd med å avslutte morgenens første flaske, jeg var oppe tidlig og vet at jeg må tylle i meg store mengder vann idag og imorgen. Sveller igjen, og da er det vann som er den aller aller beste medisinen.

 

Skal på frukt og grønt-vogna idag. Det blir deilig :-) Jeg gleder meg faktisk til det.

Mmmm... og så skal jeg kjøpe inn nye mengder med grønn te. Det blir bra.

 

Ønsker dere alle sammen en superfin lørdag :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, Anto! Godt å være her igjen også, ikke minst for kroppen (men sjelen trives også bedre nå). Jeg har bare fått i meg knappe to liter i dag, tør sjelden drikke mye mer når jeg skal kjøre tur-retur hovedstaden- blir så mye stopping!!! Men, to liter er to liter det!!!

 

Mandag i morgen og det blir rensekur på meg- innebærer masse vann. Imsdal står klar på badet så det blir en flaske før frokost- og da er jeg godt i gang!!!

 

Hvordan grønn te drikker du? Renser den kroppen også?

 

Ha en strålende uke alle dere på vannvogna- drikk og kos dere. Husk at det er mye godt man kan spe vannet med, frossen frukt som isbiter er knall godt, og så får vi i oss vitaminer også- eller hva med litt ingefær i vannet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker den til Yogi.. Auyrveda? Skal sjekke.. må skynde meg nå ellers rekker jeg ikke bussen.

 

I helgen har jeg drukket MYE vann. Svellet ned 1,4 kg! Og det er jeg utrolig glad for. Det er bare vann, altså. Spiste sukker og da vet dere.. da sveller anto. Det var bare en konfektbit hver kveld til dessert, men det tåler jeg altsp opplagt ikke. Så nå er det vannvogna osv..

 

Tror jeg har drukket ca 3,3 liter hver dag i helgen. Og jeg må prøve å komme opp i 3 liter idag.

 

Ha en fin dag alle sammen :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,8 liter idag, og det er MYE for meg :-)

Veldig bra også tror jeg. Jeg trenger å avsvelle litt.

 

Teen jeg drikker er yogi Tea - Green tea.

Veldig god.

 

flua, jeg har skrevet masse til deg inne på tråden min :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg en virkelig taper, altså, men for å motivere meg selv til bedre vanninntak samtidig som jeg følger GR-opplegg (fra 1. januar, hehe) så begynte jeg på "biodrain" denne uken. Nei, jeg tar ikke en kur for å gå ned i vekt, men for å tvinge meg til å drikke mer, få fart på magen og evt. skille ut litt mer avfallsstoffer. Jeg vet man skiller ut endel væske når man er på kur, men hvordan jeg kan greie å svette/tisse ut 2-3l (som jeg jo drikker), nei det går simpelthen ikke (?!)...

Til 2 tabletter skal man drikke 1-2 store glass vann, og man tar 3x2 tabletter daglig. I tillegg anbefales daglig inntak av vann på 2-3 liter og selvfølgelig å kutte ned på søtsaker/alkohold/koffein/rødt kjøtt etc (som vi vet alt om :)) Jeg tror (mer enn jeg vet) at jeg får litt økt metthetsfølelse av urtene og at søtbehovet er noe dempet, men jeg hyler jo ikke i meg like mye Cola Light som før, og DET er jo sikkert sunt. Magen fungerer i hvert fall som den skal, og vann drikker jeg! 1,8l så langt idag, og kvelden er jo ennu ung. Skal skriver bedre ned etterhvert. Glassene mine er +2dl. Lykke til m/et sunt vanninntak. Lurt at vi starter med dette FØR sommer´n. Gode vaner er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...