Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

Herlighet! Vi har savna deg.

Godt at du er tilbake.

 

:-) Jeg drikker en del vann om dagen jeg også, men sliter med det.

Skal i butikken etterpå og kjøpe lime. Da blir det bedre.

 

Godt å ha deg tilbake flua.

Det er sp koselig når du er her.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

hei eg har aldri vore flink å drikke. har no kjøpt meg ei drikkeflaske på 1 liter. den står på bordet, og då drikk eg av den. og fort så har eg drukket opp den eine literen. liker best lunket vann. så derfor er det ideelt for meg. og har eg fyrst starta og drikke av flaska så drikk eg. hadde eg hatt vatn i kopp, så hadde det toppen blitt to til tre kopper pr. dag , mens eg no klarer 1 til 3 liter pr dag. merka at når eg drakk ein liter i slengen så fekk eg vondt i hovudet , fordi det blei for mykje vatn i ein sleng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 3 liter på denne flua i går. Det skyltes ikke stor flott innsats, men derimot en aften på byen med jobben. Ja ja så var det vel godt for noe.

 

I dag har jeg drukket svimlende lite så langt, og er nok ganske så dehydrert, for det ble jo ikke bare vann i går!!!

 

Takk Anto og fjellgeita, det er slike meldinger som gjør det hyggelig å være tilbake også...

 

God lørdag, og husk at et glass vann i mellom hvert vinglass er ikke bare fornuftig men godt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 1,2 liter på meg i går! og i dag er ikke bedre så langt... slagplan!

 

2 glass i mens jeg lager middag, og en flaske imsdal i kveld. Da kommer jeg opp i 2 liter i dag!

 

Tror dere jeg klarer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Det tror jeg!

 

Jeg er i druknemodus igjen, og drikker MYE.

Alle sier at vann er så bra når man erforkjøla, så jeg drikker og drikker i håp om å bli bra. 3,2 liter hittil idag. Det er jo helt rått til meg å være :)

 

Driver med en halvliter farris - som for meg er vann - så da kommer jeg opp i 3,7 liter idag.

 

Og magen skvulper når jeg beveger meg. HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde rett Anto. Jeg klarte det... jiiiippiii... endelig. i går ble det 2 liter akkurat og i dag ligger jeg nesten oppi 2 liter, men skal få i meg en flaske til i løpet av kvelden så da blir det bra.

 

*flettemette* har skjønt deg :)

 

Ha en fortreffelig kveld, og husk at vann fordriver avfallstoffer og fett!

 

flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1' date='6 liter i går jeg... sukk ..jeg er ikke blitt no flinkere....[/quote']

 

men det er bedre enn ikke noe. Kanskje du klarer lure inn litt mer i morgen? Hva med et glass til frokost? Eller et glass før lunsj eller middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bravo, flua!

 

Idag er jeg oppe i svimlende 1,5 liter, og holder på med en halvliter til. Det blir nok med 2 liter på meg idag - er IKKE i vannmodus.

 

:-) Men jeg drikker da litt mer enn ikkeno, så jeg er fornøyd.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd 2 liter er veldig bra jeg anto. Flink er du! Motiverende også!

 

Her går det lettere og lettere for hver dag. Har drukket over 2 liter hver dag nå. Kjempe stolt.

 

Nå er det helg og jeg må nok fokusere mer her hjemme enn på jobben! Full vannfokus i helgen!

 

Ha en flott helg og kos dere alle flinke vanndrikere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, jeg er enig. 2 liter er supert. Jeg vil helst opp i 2,5 - 3 liter hver dag, men det er det sjelden jeg klarer. Så 2 liter er veldig bra.

 

I helgene er det vanskelig, men jeg fyller 4 flasker og setter i kjøleskapet. De flaskene MÅ jeg gjennom, og jeg prøver nå å drikke til bestemte tider istedenfor å si at jeg skal drikke litt hele dagen. Det er lettere å hive innpå en haug av gangen, faktisk.

 

:-) Ha en fin helg alle sammen.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en trøst at det er flere som syns helgene er litt tøffe. Takk for tips Anto, det var en god idé å måle opp minste kravet på forhånd!!! Jeg skal gjøre det neste helg! I morgen sliter jeg nok litt for jeg skal kjøre tur retur Oslo, og ønsker ikke tissepause så veldig mye oftere enn jeg må- blir ofte ekstra stopper underveis med de minste i bilen uansett :(

 

Håper du klarte dine to liter i dag, Fjellgeita! Stå på!

 

God helg dere!

 

Klem fra flua som har drukket 1,7 liter så langt i dag, men jobber med saken... puh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at det skal være så vanskelig å drikke vann som egentlig er så godt?

Jeg har funnet ut at for min del, handler det om at jeg ikke føler tørst i det hele tatt. Tror det henger sammen med at jeg omtrent ikke spiser salt. Jeg salter ingenting, men tror at jeg burde salte litt. Vi skal jo faktisk ha LITT salt, men jeg tror nesten ikke jeg får i meg noenting. Bare de gangene jeg drikker en farris, faktisk. Ellers er mesteparten av det jeg spiser krydret med mye rart, men aldri saltet.

 

Idag spiste jeg en neve saltede peanøtter, og da ble det fart på drikkinga.

Siden jeg aldri salter noe særlig annet, kan dere jo tenke dere hvor salt det ble for meg, jeg ble helt sår på leppene, og det gikk altså ikke over før jeg hadde helt i meg mine 2 liter vann. Men da følte jeg meg helt ok etterpå.

 

:-) God lørdagskveld

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna. Fire flasker i dag!!!

 

Det er litt rart at det til tider skal være så vanskelig ja, men Anto, du kan hvis du vil... :) OG du fjellgeita, dette klarer du!!! Heia heia heia dere !!!

 

Skal vi se hvor mye vann vi klarer å drikke på en uke? Legge sammen, mener jeg!!! Ha full fokus en uke? Er dere med?

 

Husk at kroppen trenger vann for å fordrive avfallstoffer!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna. Fire flasker i dag!!!

 

Det er litt rart at det til tider skal være så vanskelig ja' date=' men Anto, du kan hvis du vil... :) OG du fjellgeita, dette klarer du!!! Heia heia heia dere !!!

 

Skal vi se hvor mye vann vi klarer å drikke på en uke? Legge sammen, mener jeg!!! Ha full fokus en uke? Er dere med?

 

Husk at kroppen trenger vann for å fordrive avfallstoffer!!! :)[/quote']

 

 

Den er grei.

 

AVTALE :):

 

Fjellgeita;)

 

Idag har det gått rimelig bra på vannfronten faktisk, 3 liter (med det eg skal drikke no) På jobb i natt nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...