Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Neida! Du er i allefall ikke alene om det nivået - jeg er stort sett fornøyd om jeg når et to-sifret antall' date=' og har som et mål å klare 2 epler i uka (altså 14 poeng). Hadde en laber uke sist uke, men nå har jeg ca 5 poeng så langt i denne uka![/quote']

 

2 epler i uka høres ut som et mål jeg kan prøve å oppnå også.

Ser på andre tråder at folk får opptil 12 poeng på EN dag og sånn?

De jobber kanskje ikke, da....

 

Med den tiden jeg har til rådighet klarer jeg ihvertfall ikke det.

 

Men jeg er fornøyd med treninga mi, jeg.

Kjempefornøyd:-)

 

Takk for støtten forresten, Nique.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Ja med intervalltrening så vinner man bedre oksygenopptak, bedre form, høyere forbrenning og mere overskudd. Jaggu er det hardt mens det står på, men det er det verdt når man kommer ut av salen, blodrød og i det hele tatt utslitt, utslitt i noen få minutter ja, for etter det føler man seg pigg (helt til kvelden da kroppen er som bly..)

 

Det ble spinning kl kvart på syv i morges og jeg inkasserte 3,7 trimpoeng, så nå har jeg snart 12 denne uka. Det er digg!

 

Velkommen Evelyn! Har lenge tenkt på å invitere deg med gjennom bloggen din, men det er også fint å finne fram sjøl, for da vil man virkelig! :)

 

Antonia - hvordan går det? jeg skal fortelle deg det at jeg har klart over 10 trimpoeng på en dag, men du har helt rett i at da jobbet jeg ikke... Nå ser jeg at å komme opp i sånne tall på en dag skal bli vanskelig, så ukesmålene er redusert deretter :)

 

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, hei :)

Det går fint.

 

Har ikke gjort noe idag, og det er deilig.

I tillegg føler jeg meg som en flodhest, oppblåst, magekrampete og grinete.

Det er det ikke ofte jeg er, altså. Så nå nyter jeg følelsen.

 

Jeg har lagt innpå bortimot maks grense av kalorier idag, og det gjør jo ikke følelsen av å være stinn noe særlig mindre.

 

Men jeg har ikke skeiet ut.

Det er da NOE.

 

Imorgen føler jeg meg sikkert bedre.

Da skal jeg også på Pilates/Aikido.

Det blir bra.

 

Har pakket treningsbagen med yndlingsantrekket, den rådyre shampoo'en jeg kjøpte på lørdag, en flaske proteinpulver som jeg bare skal tilsette vann og et deilig, mykt håndkle som er helt snøhvitt.

Jeg er klar.

 

Hvordan går det med deg, frøken?

 

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåing og bowling innkasserte 1,7 poeng, Er oppe i 10,1 poeng hittik denne uka. Er lenge siden jeg har hatt ei sånn aktivitets uka, så dette er kjempe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble spinn intervall 60 + litt ellipse. Totalt 5,3 poeng i går.

I dag har jeg funnet frem sykkelen fra vinterdvalen og syklet til jobb. 1,3 poeng innkassert før frokost.

Froeken, jeg har vurdert spinning på morgenen selv men den starter 06.30 og da får jeg ikke snakket med barna før jeg drar:(, og så er det kjempetidlig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble spinn intervall 60 + litt ellipse. Totalt 5' date='3 poeng i går.

I dag har jeg funnet frem sykkelen fra vinterdvalen og syklet til jobb. 1,3 poeng innkassert før frokost.

Froeken, jeg har vurdert spinning på morgenen selv men den starter 06.30 og da får jeg ikke snakket med barna før jeg drar:(, og så er det kjempetidlig da...[/quote']

 

 

Hei :)

 

Hvordan fungerer spinn interval?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Måtte bare titte innom for å si at selv om jeg har vært litt slapp i det siste' date=' er jeg fortsatt med!! :)

 

Har blitt 5,8 trimpoeng så langt denne uka, men i morgen skal jeg gå på trening før jobb. Gleder meg!![/quote']

 

Bra Nique! Ditt flotte nærvær er savnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Hvordan fungerer spinn interval?

 

Spinn intervall kjøres i høyt temp med små pauser imellom. Vi pleier å kjøre som følger på disse timene(om jeg husker rett): 2 sanger oppv. deretter 3-1-3-1-3-1-4-1-4-1-3-1-3-2-3-1-3-1-2-1-2-0,5-1-0,5-1-0,5-1 alt i minutter der siffer nr 2,4,6 osv er lengde på pause mellom intervallene. Intervall gir veldig bra økning i form og forbrenner masse kalorier i oeg nmed at man jobber med veldig høy intensitet i intervallene. Jeg pleier å ligge mellom 90-96% av makspuls i intervallene.

Trening som absolutt kan anbefales.

-intervaller med korte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle

Mandag og tirsdag hadde jeg rolige dager etter å ha presset kroppen hardt i helga. Prøvde meg til og med på litt jogging på søndag, det gikk sånn tålelig bra. I går fikk jeg med min kjære på gratis introduksjonstime i salsa av alle ting. Ordentlig moro var det og han har sagt ja til å ta hele kurset nå, så her blir det salsa hver onsdag fremover :)

Og i kveld? Ja, i kveld har jeg jogget sammen med en venninne!! Er veldig stolt nå. Gikk over all forventning. Ny joggeavtale på tirsdag. Squashavtale på mandag. Og i helga er det meldt finvær så noe finner jeg nok på da også.

Passert 10 trimpoeng så langt denne uka. Kanskje klarer jeg å fylle trimtre nr 8 i løpet av helga, vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,3 poeng til i dag, så totalen denne uka er 12,4. Kjempe fornøyd med det. Så målet om 14 trimpoeng i uka er snart nådd. ble gåing idag også. Så har enda ikke fått prøvd pulsklokka mi:( Men må snart komme meg avgårde og gjøre det. Skal se om jeg får gjort litt øvelser hjemme her senere, men må se om hofta holder. Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
2' date='3 poeng til i dag, så totalen denne uka er 12,4. Kjempe fornøyd med det. Så målet om 14 trimpoeng i uka er snart nådd. ble gåing idag også. Så har enda ikke fått prøvd pulsklokka mi:( Men må snart komme meg avgårde og gjøre det. Skal se om jeg får gjort litt øvelser hjemme her senere, men må se om hofta holder. Ha en fin kveld alle sammen:)[/quote']

 

Hellu rina!

 

Jeg bruker pulsklokka når jeg går turer jeg :) Det er så deilig å komme hjem etter en skikkelig godtur og se at jøss, 700 kcal forbrent!! Det er kjempemotiverende!!

 

Synes du har vært superflink i det siste! Jeg følger med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

2,9 trimpoeng for meg idag, etter ca 6 tilbakelagte kilometer til fots og 1 time Flyt&Pilates.

 

Da har jeg 8,5 trimpoeng tilsammen denne uken hittil.. Men uken min slutter på søndag, så det blir nok noe mer.

 

Ha en fin kveld :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt er ferdig, 60 minuter spinning og 50 minutter mrl ga meg utrolige 7 poeng, i morgen skal jeg ikke trene, men satser på å få trent igjen på lørdagsmorgen.

 

Takk for forklaringen på spinn timen stb, for min sin del holder det med spinning mix innte videre.

 

Er utrolig flink til å trimme alle som er inne her:)

 

Ha ei fortsatt fin uke

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss stbs jeg er helt imponert over hva du har fått til:) Jeg har begynt på mitt 6 totalt og er storglad for det:)

Froken, problemet mitt med å ha på pulsklokke når jeg går tur er at jeg ikke klarer å gå så fort pga hofta. Så mulig jeg "lurer" meg selv når jeg heller bruker gange rolig her inne, men inntil videre så gjør jeg det. Vet jo at jeg antagelig kommer til å få det litt bedre i sommerhalvåret med den hærsens hofta så satser på å gå fortere på tur da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rina, takker for fine ord.

Faktisk er jeg mest imponert over de folkene her inne som aldri har trent før og som nå har begynt å trene og faktisk liker det.

For meg som har trent jevnlig siden jeg var 16 år er det jo mye lettere, det er bare tiden som stopper meg fra å trene enda mer;)

I dag har jeg fri fra jobb og dagens første økt er unnagjort. En tur på fjellet i regnværet gav 3,6 poeng. Det ble bare rask gange i dag pga. at det var veldig vått og glatt på røtter og steiner. Det fristet ikke å gå ut i plaskregnet, men da er det jo ekstra godt å komme inn igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,7 trimpoeng fra treningssenteret i dag, totalt 8,5 så langt denne uka. Skal nok klare å komme meg opp i tosifret i løpet av helga, håper jeg.

 

ebelle - knall med salsakurs, det ser så gøy ut! Kos dere!!

 

Ellers må jeg si at våren var på lynvisitt i Oslo i går - mildt og fint, sol og blå himmel (nesten så man har glemt hvordan det ser ut... :)) Ikke så kult å våkne til snø og hvitt igjen i morges, da.. Men nå tror jeg det meste har regnet vekk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stressa opp og ned trappene på jobb idag, men har gjort det så mange ganger at jeg tilslutt tok på skrittelleren.

Fra da av og til jeg satte meg, fikk jeg 8300 skritt, og 330 kcal forbrent.

Det gir 1,1 trimpoeng ifølge tabellen.

Da er jeg oppe i 9,6 hittil.

 

Har trening på søndag.

Og veiedag mandag.

 

Målet mitt er 10 trimpoeng i uka.

Det målet når jeg denne uken også.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

4.1 poeng så langt denne uken (gåing på flater og i trapper). Håper å få til litt mer i helgen og nå 7 trimpoeng totalt, iallefall. Ha en flott helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på spinning igjen og det ga meg 5,9poeng. Trengtes vell det tenker jeg, har vært i selskap i dag og der klarte jeg ikke å stå i mot kaken........

 

Ha ei flott helg alle sammen

 

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...