Gå til innhold

Begynte i går...


Gjest Snuppelure

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Ny dag, og sola skinner. og jeg har tatt meg helt fri. Privilegiet til en som er sin egen sjef :-)). Jeg skal møte dattera mi, vi skal på kafe og skravle, og jeg gleder meg vilt. Hun er så klok og flott, den jenta mi.

Siden blir det vel mer pakking, må bli ferdig denne uka for neste uke har jeg fullt program før jeg flytter. Var så "lur" at jeg fullboooka meg med jobber siste uka før flytting. Men det var gjort før datoen for flytting var satt, så slik er det nå. Bare å innrette seg etter. Derfor, pakking pakking pakking, og så en og annen pause med noe fint innimellom.

Ha en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snuppelure, høres ut som humøret er oppadgående ... flott det. Jeg skal på fest på lørdag... Johnny Logan kommer til byen, de skal lage om en stor hall her til irsk pub. Det blir sikkert morsomt. Hæla i taket....

 

p020.gif

 

P.S Slit deg ikke ut nå da Snuppelure... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snuppelure' date=' høres ut som humøret er oppadgående ... flott det. Jeg skal på fest på lørdag... Johnny Logan kommer til byen, de skal lage om en stor hall her til irsk pub. Det blir sikkert morsomt. Hæla i taket....

 

[img']http://www.cosgan.de/images/midi/musik/p020.gif[/img]

 

P.S Slit deg ikke ut nå da Snuppelure... :)

 

 

Høyres ut til å bli ein fuktig kveld :)

 

 

 

Kjem sikkert til å få det kjempeartigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Har hatt en nydelig dag i dag. Møtte ikke bare dattera mi, men sønnen og samboeren hasns og mitt lille barnebarn. Vi var i akvariet og så på pingviner og seler og fisker og gullklumpen storkoste seg. Så drakk vi kaffi og skravla. En lykkedag, før mor flytter til østlandet laaaangt bort fra alle sine. Sukk. Hva gjør en ikke for kjærligheten. Sweet dreams. Men jeg har hatt en veldig god dag, bortsett fra at jeg nå verker så jeg vilo hyyyyle. Men det er verdt det. og jeg har passa maten og bare spist ting jeg har godt av, så jeg verker ikke av feil mat. Tror jeg, om det ikke finst noen skjulte monster noe sted :-)).

Nå er det å ta igjen pakkinga jeg har skulka så langt i dag.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Lørdag, og her stormer og blåser det. Holdt på å få bilen blåst av veien.

Men det blir nå hjemme rydde og pakkedag, så det får bar ruske på ute.

Ønsker dere en god lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig nick :) jeg har ikke vært på besøk hos deg før, holder mest til på mellom 20 -30 kg. men så surfer jeg litt og finner tråden din. har ikke lest så mye, bare de to siste sidene - men jeg skjønner du sliter for tiden. er du ikke frisk, kanskje?

 

ser ut som du har fått noen gode råd, så jeg skal ikke komme med noen ytringer rundt dette. men jeg håper du får til å snu matinntaket til det sunne. det virker som om du har slitt med dette i det siste. det er vondt å føle at man ligger nede for telling. de fleste her inne snubler og faller iblant, men man må passe seg for å bli liggende. du virker å være en flott dame som fortjener å ha det godt i livet.

 

så ville bare sende deg noen gode ord og gode vibber på en lørdagskveld. ha det godt så lenge, snuppelure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Takk Hyfsan for gode ord. Ja, for tida sliter jeg, mest med helsa, har en kronisk sykdom som iblant slår meg helt ut, og så er jeg midt i flytting med alt det innebærer. Hele matopplegget mitt er ute av styring, ja, det meste er ute av styring. Om en uke flytter jeg, og jeg har gitt meg selv løfte om at da er det rett på nærmeste treningsstudio og melde meg inn, og jeg vil ta tak i matstellet og alt det jeg vet er godt for både kropp og det indre i meg. Akkurat nå orker jeg ikke mer enn å ta dag for dag.

Men jeg er et seigt skinn, så jeg vet jeg vil ta tak igjen.

Ha en fin lørdagskveld, godt med støttende ord.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sånn er livet - tenker jeg. det går opp og det går ned. men som du sier, det er greit å være et seigt skinn, sånn at vi klarer oss både i medgang og i motgang.

 

det å ha en kronisk sykdom, er en belastning. jeg har også helseplager, vet ikke om jeg blir helt frisk. så jeg vet noe om det, selv om sykdomsforløp kan være så forskjellige.

 

når det gjelder matinntak, så har jeg også hatt perioder der alt bare har strandet. og jeg har hatt lange fine perioder. jeg er sikker på at du klarer å komme deg i siget igjen, du har håp i det du skriver ser jeg. det å flytte er noe av det mest stressende du kan gjøre, så jeg skjønner at kreftene ikke strekker til en sånn fase. skal du flytte langt?? lykke til snuppelure, jeg synes det er flott at du er her inne selv om du har det vanskelig for tiden. det å slippe taket her inne, er nok veldig lett når man ikke synes man klarer å prestere noe. men det kommer ikke noe godt utav det. jeg er glad du holder fast! klemmer fra hyfsan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Ja, jeg biter meg fast i denne klubben her, for jeg vet at slipper jeg taker her, DA er jeg ute og kjøre. Nå skal jeg bare dra meg igjennom flyttinga, og så er det å ta tak. Jeg skal flytte langt. Fra vest til øst. Jeg har bodd her et helt liv og har et helt liv å pakke ned. Flytter til ukjent sted, totalt, og har forventing og gleder meg samtidig som jeg har en liten skrekk i bunnen også, for ikke å trives. Men akkurat nå gjelder det å få gjort det som gjøres skal.

Jeg tror jeg skal komme på banen igjen med det jeg vet er godt for meg, og jeg vet hva som er godt for meg, så det er bare en liten parantes jeg er inne i. Og jeg er ikke helt ute å kjøre heller, har noenlunde matkontroll, men bare noenlunde og det er visst det eneste jeg kan si om det for tida.

Nå er jeg helt gåen etter pakkinga, har pakka hele dagen, må nemlig få unnagjort det meste nå for uka som venter er en knallhard jobbuke. Og nest ehelg er det å sette seg på flyttelasset.

Men NÅ skal jeg flate ut med en film og et stort glaqss vann :-)) og salat henta fra kaffeen på hjørnet. Vel fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Så du driver og flytter...ja, vi skal flytte neste år, både gleder og gruer meg. Vi flytter ikke langt, men må pakke og selge og pusse opp og alt det der....

 

b065.gif

 

Akkurat nå skyver jeg det foran meg... det er lett å miste grepet når rutiner blir endret og det ikke er så greit å planlegge matinntak etc...

 

Men, dette skal vi klare.

 

Klem Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom en runde for å se hvordan det går med deg, har ikke så mange trøstende ord som kan hjelpe, men tenker på deg og flyttingen. Jeg ville syntes det var råskummelt å flytte til en ny plass, sist jeg flyttet tok jeg **** og pakk og gikk over til nabohuset bokstavelig talt. Er ikke så vidløftig av meg sjø.... 031.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Flytting ja... Joda, jeg har flytta fire ganger de siste ti åra, men da var det innom samme radiusområdet, så jeg kunne fylle bilen og kjøre fraktfart og bare peise det inn. Nå skal jeg flytte til den andre kanten av landet, så alt må nøye pakkes og merkes, og denne gangen er det to flyttelass som skal pakkes til en, så det er dobbelt opp. Og så skal det ryddes litt og kastes og sorteres. Fytti...

Nei, dette er noe dritt.

Nå har jeg sett film og slappa av, selv om kroppen verker og skramler så er det godt å feste øynene på noe.

Skal bli godt å fylle flyttebilen og komme seg av sted nå, og så er det inn og på plass. Og i alle fall en uke uten PC. Hjelp!!!! Men jeg kommer igjen. Vær sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du langt inn mot svenskegrensen, kanskje? i så fall får du trøste deg med rimelige kyllingfileter på andre siden av grensen... :D

 

nei, spøk til side. det ER strevsomt å flytte, men må man så må man. jeg har også flyttet lange distanser og vet hva det handler om. fordelen er at man får ryddet og kastet en god del. jeg hadde esker stående som aldri ble pakket opp igjen, og etter 10 år fant jeg ut at jeg nok egentlig ikke trengte innholdet. så fretex fikk de eskene ;)

 

jeg kan ikke si annet enn lykke til, snuppelure. regner du med å være i hus ferdig utpakket til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Etter planen er jeg på plass i nytt hus om en uke. Og utpakka til jul, ja det håper jeg, i alle fall alt som trengs i første omgang.

Det verste blir å være uten internett i en til to uker. Hyyyyl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Fytti.... Det var bilde av meg i avisa i dag, og jeg var såååå feit. Svilma ut til alle ender. Ble helt deppa. Det var jo bare et bittelite bilde og sikkert ingen som så meg i det hele tatt, men JEG så, og jeg orker ikke meg selv. Gubben sier det var et dårlig bilde og at jeg var uheldig på det, og han pleier være ærlig, men uansett.... Nå vil jeg komme meg på hesten og få gjort noe. Bare denne forbaska flyttinga er unnagjort.

hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke gøy med sånn bilder, men kan virkelig være en vekker. Hater å bli tatt bilder av, men noen ganger kan man ikke unngå det...Så da kan man lure på hvor lite man skal veie, før man syntes man ser ok ut...

Lykke til med flyttinga.

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

På loftet har vi esker vi ikke har pakket ut enda siden forrige flytting...det er nøyaktig 10 år siden! Får se hva det er i dem når vi skal flytte neste år..det eneste jeg savner er noen sandaler.. skal kaste mest mulig

c180.gif

Jeg så et bilde av meg fra et julebord ifjor, og der så jeg mye feitere ut enn jeg føler meg. Det var en vekker for meg, derfor meldte jeg meg inn her 23.12. og la sakte men sikkert om stilen.

s060.gif

Det er rart hvordan man ser seg selv, man ser igrunnen det man vil se - ikke virkeligheten. Igår så jeg litt på noe på TV om en jente som hadde bulemi/anoreksi - og det er jo utrolig hvordan kroppen kan føles tykk f.eks. selv når du er veldig undervektig - dette er jo sykdom, men det er vel igrunnen det vi sliter med en grad av også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er en direkte sykdom,,,eller kanskje det er det så har vi ihvertfall en form for spiseforstyrrelse. Mener ikke de som veier 2-10 kilo over, men vi som har vært eller er skikkelig store. Hater bilder av meg selv, men en god vekker noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...