Gå til innhold

Blir du med?


gnist

Anbefalte innlegg

Har nettopp oppdaga diskusjonsforumet, og synst det ser spennande ut! Hadde tenkt å greie å gå ned 9-10 kg utan nokon å lene meg mot eller få oppmuntring frå, og grua meg litt til å komme i gang. Nå ser eg at denne nettstaden kanskje kan by på uventa drahjelp???

 

Kjempeinspirerande å lese det andre har skrive og å vite at det er mange som strevar med det samme, og som faktisk får det til. Supert!

 

Eg har nettopp starta på 79,2 kg og ønsker å gå ned til 70 kg før 1.6.07. Er dette for optimistisk?

 

Har tirsdag som veiedag. Har du lyst til å bli med å rapportere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar
Gjest mollapus
Har nettopp oppdaga diskusjonsforumet' date=' og synst det ser spennande ut! Hadde tenkt å greie å gå ned 9-10 kg utan nokon å lene meg mot eller få oppmuntring frå, og grua meg litt til å komme i gang. Nå ser eg at denne nettstaden kanskje kan by på uventa drahjelp???

 

Kjempeinspirerande å lese det andre har skrive og å vite at det er mange som strevar med det samme, og som faktisk får det til. Supert!

 

Eg har nettopp starta på 79,2 kg og ønsker å gå ned til 70 kg før 1.6.07. Er dette for optimistisk?

 

Har tirsdag som veiedag. Har du lyst til å bli med å rapportere?[/quote']

 

 

 

Heisann!

 

Har akkurat funnet denne siden selv.. Og har veldig lyst å komme i kontakt med noen som har samme mål.. :)

Jeg har ikke tenkt å melde meg pånoen kurs, men kanskje vi kan hjelpe hverandre??

 

JEg har en mye større start enn deg.. sukk.. men vi har no samme mål, få vekten nedover :)

 

hilsen

mollapus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest potetball

Eg er og ny bruakr av denne sida, og ganske ny bestemt slanker også... Har aldri slanka meg før, ofte villa, men aldri klart. Men trur det vert litt meir inspirerande no når eg faktisk ser kor mange kaloriar det feks er i oste-skivene eg maular på kvar dag...!! Har hatt den same vekta i fleire år, 60-62 kg. Men er kun 158 cm høg, så det ligg litt på mage, lår og rumpe.. Utan at det har kome noko barn til verda i tillegg.. Kan sjå slik ut nemleg!

 

Treng difor råd og motivasjon for å gå ned ca 5 kg.. til bikinisesongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg er også ny her, begynte på kurs på mandag.

Veide da 74,6, og har som mål å komme meg ned til rundt 60.

Har ikke bestemt akkurat når målet skal være nådd. Har veiedag på mandager.

Her er det bare å stå på!

Klem fra Punky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint at nokon har lyst til å dele. Skal rapportere vekta på tirsdag; det kjennest mykje meir forpliktande når ein har nokon å rapportere til. Betyr det forresten noko om vi har forskjellige vegedagar?? Eg kan eventuelt bytte til mandag dersom det er betre for dykk andre.

 

- Og så eit spørsmål: korleis måler ein livvidda? Med slappe magemusklar??? På det smalaste punktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mollapus
Kjempefint at nokon har lyst til å dele. Skal rapportere vekta på tirsdag; det kjennest mykje meir forpliktande når ein har nokon å rapportere til. Betyr det forresten noko om vi har forskjellige vegedagar?? Eg kan eventuelt bytte til mandag dersom det er betre for dykk andre.

 

- Og så eit spørsmål: korleis måler ein livvidda? Med slappe magemusklar??? På det smalaste punktet?

 

 

Hei!

 

Jeg tar gjerne vektdag på tirsdager jeg :) så da blir min første vektdag no tirsdag som kommer. Jeg lurer også på hvordan man måler livvidden.. ?!? mener det er rundt hoften, på det høyeste punktet, men er ikke sikker.. noen andre??

 

klem fra Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne vere med=) har noen/masse kg til overs jeg også, har meldt meg på kurs jeg da og skal bynne nå til mandagen, så blir spennende om jeg klarer det.. skal ned 36 kg, veier i dag 106.. så det er en go del=/ men jeg er veldig motivert nå så det SKAL gå! jeg har rapportering ver mandag, og da kan jeg jo skrive inn her også.. koslig at vi er fler=)

 

gnist: midjemålet måles rett over navelen avslappet på utpust;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis går det?

 

Har hatt mine første 6 dagar med meir eller mindre kontrollert spising. Legg inn alt eg puttar i munnen på dagsrapporten på sida her, og blir sjokkert over kor lett det er å få i seg alt for mange kaloriar ved å gå inn i gamle vanar. Bare eit lite kakestykke her, og eit kakestykke der, og vips 500 kaloriar ekstra!

 

Har hatt ein slik dag i dag, med to bursdagsfeiringar. Synst eg var veldig forsiktig, men da eg skulle legge inn to kaffemåltid i kveld, vart det plutseleg 2500 kcal........ Gjorde hagearbeid i 50 min, men rakk ikkje søndagstur. Måtte bake kake og ta resten av helgevasken!!!!

 

Fortvilar ikkje. Har smugveid meg, og ser at det går nedover. Trur eg har vore ganske flink dei andre dagane, og kjenner at eg er motivert. - Har prøvd å legge meg på ca 1600 kcal/dag, og er overraska over at eg blir god og mett på det om eg velger fornuftig.

 

Foreløpig er det nytt og spennande å slanke seg. Korleis går det med dykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest potetball

hei gnist, mollapus, punky og lemen.... og andre som er med på ny frisk i operasjon lettere!

 

1. veke som fornuftig er over, og eg har nok ikkje klart å vore så flink... hadde store utskeielsar til helga, enda eg ikkje handla noko usunt sjølv. Men var vanskeleg å sjå den åpna Smash-posen i skapet utan å røyre han.. Har ikkje turt å vege meg, det vert på onsdag, er då min vegedag er.

 

Har heldigvis klart nokolunde å trene godt forrige veke, med spinning og step.. Forbrenne godt der!

 

Syns likevel det er vanskeleg å la vere å ete godteri og snacks. Og eg syns nokre gongar det finst gode nok forslag på meny-lista i vekt-dagboka her på sida. Feks fann eg ikkje ut korsen eg skulle definere heimelaga pizza, så det vart Dr. Oetekers pizza eg valde frå lista. Og ikkje veit eg om det stemme jamnt med ein heimelaga ein. Er dykk flinke til å finne all mat dykk et frå lista?

 

Ellers starta veke to bra, med ca 1200 Kcl inntak og 500 kcl av i spinning! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle som les tråden , og til Potetball spesielt!

 

Potetball: Du er godt i gang! Hald fast på det! 500 kcal på spinning er strålande. Er inntaket ditt av kcal høgt nok?

 

Kjenner meg igjen i søtsuget; særleg ei stund etter middag og utover kvelden. Det er kanskje å banne i kyrkja sidan vi er inne på ei GR-nettside, men eg har stor effekt av å følge nokre av råda frå Fedon Lindberg i forhold til søtsug. Anbefaler deg å lese ei bok av han som heiter Naturlig slank med kost i balanse, eller noko i den duren. God i kombinasjon med GR sitt opplegg, og denne flotte sida vi jobbar mot nå.

 

Merkar at søtsuget blir verre til meir sukker, poteter og lyst brød eg et. Eg kuttar heller ikkje nå ut poteter, men reduserar mengda i forhold til før, og aukar mengda protein (som eg ikkje er så glad i frå før). Når eg har lyst på noko søtt, blandar eg naturell youghurt med litt bringebær (utan sukker, frå frysen) og fruktose til eg synst det er passe søtt. Fruktosen inneheld like mykje kcal som sukker og smakar likt, men aukar ikkje søtsuget på sikt. Ellers har mange glede av å ete (biologisk) krom mot søtsug. Du får det både på apotek og i helsekostbutikk.

 

Eg har vegedag i dag, og har desse resultata:

 

Start: 79,2 kg, mål: 70 kg, vekt etter 1. veke: 78,1 kg.

 

Måla mine er:

Midje: 84 cm, under brystet: 85 cm, hofter: 109 cm, overarm: 32,5 cm.

Midjen har gått ned frå 91 cm. - Det tyder på mindre mat i magen denne veka, - nå er det valkane som må til pers......

 

Las ein plass at det var lurt å legge inn måla sine også; om det ikkje er framgang på vekta, er det kanskje det på målebåndet, og den oppmuntringa treng vi, kva?

 

Korleis går det med resultata til dykk andre? Er spent på å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Nå har jeg hatt min veiedag, var fryktelig spent, for jeg har vært dårlig nesten hele uka. Men jeg hadde gått ned 2,1 kg og totalt 6cm, så jeg er kjempe fornøyd med min første uke. Nå er det bare å bli ennå flinkerer denne uka.

Hilsen Punky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, Punky!

Kva er det viktigaste du har gjort for å oppnå så flott resultat?

 

Unnskyld eit dumt spørsmål: - 6cm, kva betyr det (hugsar ikkje frå tidlegare GR-kurs)? Er det summen av alle - cm frå hofter. livvidde, bryst og overarm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mollapus

Heisann!

 

Jeg har vært vekke, så jeg får ta mine mål i morgen, vil helst ta det om morningen.. fast tid.. ;)

 

Men dere har vært utrolig flinke!! STÅ PÅ!

 

hadde tenkt meg å begynne med spinning, men legen min sa at det ikke var noe lurt, siden jeg har fått arrbrokk igjen.. hull i bukveggen, så tarmene mine kommer ut i en pose på magen.. må sikkert opperere igjen.. (gjort det 2 ganger før) Så jeg har fått beskjed om å ta det medro.. sukk.. men jeg er innstilt på å prøve uannsett.. passe på hva jeg eter, og hvor mye.. redusere litt.. og kommer til å gå turer.. og håpe det går greit.. (smerter om jeg er foraktiv.. sukk)

 

Men håper det er greit jeg kan være med videre her.. :)

Vil no ned i vekt..

 

klem fra Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke trodd at jeg hadde gått ned noe, pga. av at jeg var syk.

Jeg har trent lite, drikke mye vann og spist sunt. Det med vannet, tror jeg kanskje er noe med det viktigste, + å få i seg nok fiber. Stemmer det med cm,det er greit å ta målene også ikke bare kg. Hilsen Punky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, Punky. Godt gjort å ete sunt når du har vore sjuk. Synes det er lett å putte i seg usunne ting når ein ikkje er frisk.

 

Til Mollapus: Klart du er velkommen! Viktig å vite at du forbrenner nesten like mykje kaloriar på å gå ein tur som på å jogge den same turen. Og alle monner dreg! Stå på vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest potetball

I går når eg leste alle sine resultat etter ei veke grudde eg meg skikkeleg til å vege meg sjøl! (og eg var sjølvsagt glad på alle sine vegne også! Flinke alle saman!)

Og her er mine resultat.......

Vekt: ned 1,6 kg

Midje: 2 cm mindre!

 

Det her var overraskande og kjempegøy! Absolutt motivasjon vidare ;)

 

Lykke til alle saman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 1,1 kg denne veka og 4 cm rundt livet. Er fornøgd med det!

 

Korleis går det med dykk andre, Mollapus, Potetball, Punky og Lenem + alle andre som måtte ha lyst til å rapportere på denne tråden. Det er plass til fleire!

 

Mollapus, Potetball, Punky og Lenem: er det ok å sette opp resultata våre i ein felles tabell som vi alle kan fylle inn i? Kanskje vi skulle gje gjengen vår eit navn? Forslag????

 

Sidan eg starta 6.3., har midjemålet gått ned frå 91 til 80 cm, men låra er like tjukke (64 cm). Trenar ganske mykje, men frå livet og ned sit det bom fast! Nokon som har gode råd for å få slankare hofter og lår?

 

Er spent på å høyre korleis det går med dykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare gått ned 0,5 kg, denne uka. Litt lite, men har fortsatt ikke kommet meg helt etter sykdom, så trening har det blitt lite av. Har i allefall ikke gått opp, og da er jeg fornøyd. Skjema er ok for meg.

Hilsen Punky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mollapus
Har gått ned 1' date='1 kg denne veka og 4 cm rundt livet. Er fornøgd med det!

 

Korleis går det med dykk andre, Mollapus, Potetball, Punky og Lenem + alle andre som måtte ha lyst til å rapportere på denne tråden. Det er plass til fleire!

 

Mollapus, Potetball, Punky og Lenem: er det ok å sette opp resultata våre i ein felles tabell som vi alle kan fylle inn i? Kanskje vi skulle gje gjengen vår eit navn? Forslag????

 

Sidan eg starta 6.3., har midjemålet gått ned frå 91 til 80 cm, men låra er like tjukke (64 cm). Trenar ganske mykje, men frå livet og ned sit det bom fast! Nokon som har gode råd for å få slankare hofter og lår?

 

Er spent på å høyre korleis det går med dykk![/quote']

 

 

Heisann!

 

Ja gjerne sett meg opp på felles.. lettere å følge med da :)

Har holdt på i 2 uker no.. totalt ned: 0,8.. midjemål 2 cm

ble noen dårlige første uker med meg.. mye besøk over flere dager..(vil helst ikke at slekt skal vite alt, pga MYE mas) .. men no satser jeg for fult..Og håper jeg vil gå ned mer.. Har også hatt mens, og noen sier at vekten kan variere pga d.. blir spennende å se på mandagen :) Det vil bli min 3 vekt gang..

 

Navn på gjengen.. hmmm.. d var verre.. hi hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest potetball

Hei!

 

Det var nok mindre jubling i heimen denne gongen, vekta står på det samme som forrige veging. Altså -1,6 kg på to veke. Og midja var vel opp 1 cm.

 

Jaja, eg fann vel inga logisk grunn til det, for hadde trent like mykje, og ete omtrent som veka før. Mens var inni desse vekene, så kanskje det har ein grunn? Men det dumme er at eg mista litt piffen den dagen, blei litt "spelar inga rolle", og har av den grunn ikkje trent meir enn ein gong den veka her. Har klart å vere fornuftig nok i matveien, men burde trent meir. Så no må eg snu om på tonkegongen. Den hjelp ikkje!

 

Men neste veke vert det skigåing kvar dag, og kanskje litt påskemarsipan :) Påskeferie ei veke for tideleg, håper eg klarar å ete sunt saman med familien og!

 

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 0,8 kg denne veka og 1 cm i livet. Burde sikkert vera fornøgd, men det følest som om eg ikkje har gått ned noko. Buksene sitt like stramt, eg har mensen og føler meg oppblåst. Rett nok er valkane over bukselinningen kanskje litt mindre enn før, men...

 

Korleis går det med dykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...