Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Tak for det da. Jeg gleder meg til å følge dere. Blir nok ingen tur på meg idag' date='jeg har vært på et ganske krevende kurs i helga så jeg er sliten. Har akkurat nå spist middag og skal slange litt på sofaen...

 

Ellers har jeg funnet ut at jeg skal trappe litt ned på trimmingen,må det for min egen del,jeg sliter meg ut på å trimme så mye som jeg gjør. Hvor mange trimpoeng ligger dere på i uka da?Jeg har forresten veiedag onsdag om det går greit? Når har dere veiedag?

-makrell[/quote']

 

Heisann,

 

Du tar veiedagen når du vil, her inne passer hver dag:)

Jeg har 7-8 trimpoeng i uka.

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Hei igjen,

Takk for alle koselige inlegg på tråden min:) Kjempekoselig å logge seg på å se aktiviteten:)

 

Konfirmasjonen er overstått, og det gikk kjempebra. Jeg hadde lagt planer i forkant for hvordan jeg ville ha det denne dagen, og hva jeg skulle tillate meg å spise når det gjaldt kaker.

 

Første var det middag, svinestek, medisterkaker, poteter, tyttebær, saus og masse grønnsaker.Jeg forsynte meg helt i tråd etter GR prinsipper:D

Til dessert var det is med varme bær.

 

Jeg spiste sakte, koste meg med maten og alt gikk helt etter planen:) Er så flink så!!

 

Så var det tid for kaffe og kake. Og det var et enormt kakebord; marsipankake, sjokoladekake, kransekake, verdens beste, nøttekake, ostekake, firkløverkake, og noen jeg rett og slett ikke vet navnet på....

 

Første henta jeg meg en kopp kaffe med melk, og kosa meg skikkelig. Jeg kjente etter og konstanterte at sulten var jeg ikke... Jeg bestemte meg for å ta en liten flis av ostekaka, tipper det var max 40 gram.. ( jeg er god på veiing av matvarer etter 2 år her inne)

 

Jeg spiste kaka, den var helt grei, terningkast 3. Jeg kunne godt å ha klart meg uten, men hadde valgt å ta et lite stykke.

 

Det som var så tøft da jeg hadde tatt på kakestykket og gikk tilbake til bordet hvor jeg skulle sitte, følte jeg at kjære anto stod ved siden av meg, med tommelen opp, og et strålende smil om munnen som "sa" yes, queen, dette klarer du helt bra.

 

Jeg er glad for at dagen gikk som den gikk. Som jeg skrev tidligere så har jeg "bearbeidet" den i tankene en stund, og lagt planer.

 

Jeg hadde ikke vondt av at jeg skulle ha smakt på de andre kakene i det hele tatt.

 

Jeg er så glad for en ting, og det er at om det butter imot på det private plan for tiden, så går det så det suser mht kostholdsomleggingen.

 

Det er mitt liv, yes, det er det!

 

Stor klem til alle dere fantastiske damer her i klubben, fra queen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på 10 - 17 trimpoeng per uke' date=' litt avhengig av hva slags trim jeg driver med, og hvordan agendaen min er ellers.

 

Hvor mange trimpoeng ligger du på da?[/quote']

 

Jeg ligger på ca 30 trimpoeng i uka.... Men tenker å redusere til ca 20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imponert jeg også. :)

 

Skal i familie 90 årsdag tirsdag. Så nå blir det 3 dager på farta og sannsynligvis lite trim, men utenom selskapet vil maten gå greit. Dagen skal feires på en restaurant/kafe hvor alle selv kan bestille den middagen de vil ha, tror jeg, det vil jo være supert. Etterpå blir det kaffe og kake, gruer litt for det. Men jeg skal ha deg i tankene og være like flink :)

 

La oss bare stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått en deilig forfriskende morgentur i lett duskregn:) 2.4 trimpoeng:D

 

Nå blir det en latte, et eple, masse vann og dusj, så er det på tide å dra på jobb.

 

Jeg er så glad for at jeg har bein som vil ut å gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stilstans ei uke eller to må vi tåle, og så flink du er til å trimme så er jeg sikker på at vekta kommer til å rase nedover snart.

 

Du er kjempe flink, gir deg ikke tross i motbakker, beundre deg.

 

Ha en kjempe fin dag

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil idag har jeg spist 1600 kcal... Spiste litt for mye middag kanskje,men jeg har tenkt å ligge på meny 3,altså 1900 kcal..

 

I kveld skal jeg på fotballtrening så det har ikke blitt noen tur på meg idag. Men ei sånn trening er bra trim skal jeg si dere.. Får heller komme meg ut på tur i mårra formiddag...

 

Skulle ønske jeg hadde noen å gå tur sammen med som hadde samme mål som meg.

 

Har prøvd å gå med noen før men de gikk så innmari sakte at jeg følte det var bortkasta..

 

Jaja,er jo sammen med noen på trening da,det er trening 2 dager i uka.

 

ha en fin ettermiddag!!!

 

-makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil idag har jeg spist 1600 kcal... Spiste litt for mye middag kanskje' date='men jeg har tenkt å ligge på meny 3,altså 1900 kcal..

 

I kveld skal jeg på fotballtrening så det har ikke blitt noen tur på meg idag. Men ei sånn trening er bra trim skal jeg si dere.. Får heller komme meg ut på tur i mårra formiddag...

 

Skulle ønske jeg hadde noen å gå tur sammen med som hadde samme mål som meg.

 

Har prøvd å gå med noen før men de gikk så innmari sakte at jeg følte det var bortkasta..

 

Jaja,er jo sammen med noen på trening da,det er trening 2 dager i uka.

 

ha en fin ettermiddag!!!

 

-makrell[/quote']

 

Hei makrell,

Jammen er du sprek! Ja jeg har også gått tur sammen med ei, men det gikk så trått og endte i så mye klaging, at jeg har ikke spurt henne mer. Jeg vil ha opp farten når jeg skal gå i treningssammenheng.

 

Sønnen vår har vært med noen ganger, og selvom han kan ha en helt annen fart enn sin mamma, er han så snill og omsorgsfull at han avpasser farten etter meg:)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay... Da landa æ på 2,2 trimpoeng idag og ca 1800 kcal.. Har ikke spist kvelds enda så det blir sånn ca det...

 

I mårra skal æ ut på tur på formiddagen...

 

har forresten drukke en del vann idag,fornøyd med det,det e jo nåkka som lett går i glemmeboka..

 

god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imponert jeg også. :)

 

Skal i familie 90 årsdag tirsdag. Så nå blir det 3 dager på farta og sannsynligvis lite trim' date=' men utenom selskapet vil maten gå greit. Dagen skal feires på en restaurant/kafe hvor alle selv kan bestille den middagen de vil ha, tror jeg, det vil jo være supert. Etterpå blir det kaffe og kake, gruer litt for det. Men jeg skal ha deg i tankene og være like flink :)

 

La oss bare stå på[/quote']

 

Hei Jamba,

Lykke til i selskapet i morgen, og ha meg i tankene:D

 

klem, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppsummering: 1.392 kcal' date=' 2.4 trimpoeng, og et gulleple på trimtre nr 3:D[/quote']

 

Oi da må jeg få ut fingeren, har akkurat fått det andre eple på tre nr.3, så vi ligger ganske likt.... Eller mener du at du fikk et nytt eple i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et enslig eple på tre nr tre. Det er jo så ensomt for det stakkar' date=' så jeg må snarest skaffe meg et til :)

Men du leder, såklart. Men det kan da ikke bli lenge, eller....:)[/quote']

 

Ha ha, vi får nå se på det...

 

d055.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg ut å gå etter jobben i dag, helt klart:)

 

Kan forøvrig melde om at trimsykkelen har forsvunnet ut av mitt liv:D

Sendte den med x`n:D Nå sparer jeg til skikkelig stereoanlegg, herlig.

 

Rosa skyer her, dette må bli en bra dag:)

 

klem, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...