Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

PS Magan; Menn har 3 hoder: et med "hjerne", et uten hjerne, og et som vil gjerne.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

-He he, akkurat ja......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken,

Jeg lå til kl 12 (!) i dag, husker ikke sist. Vanligvis er jeg oppe 5.45, eller 6.15. Faktisk liker jeg godt å stå opp om morgenen. Ny dag nye muligheter vet dere:)

 

I dag lå jeg å leste noe kliss fra gamledager, de hadde problemer i kjærlighetslivet sitt den tida også:)

 

Så ringte jeg til han jeg har delt godt og vondt med i noen og tjue år, for å høre hvor vedkommende befant seg i denne verden.

De var på vei til vestlandet, fordi hun hadde så lyst til å se en fjord og litt natur.

 

Da tenkte jeg, måtte det bli et helvetes dårlig vær (unnskyld alle vestlendinger) slik at hun fikk litt action inn i livet sitt, kjærringa! Da vil kanskje noe av glansen forsvinne. Min eks er så værsjuk, at jeg kjenner ikke til maken:)

 

Herlige tanker, stygge tanker.

 

Jepp, hepp, nå har jeg spist en lett frokost.

Har tenkt å beregne kcal inntaket mitt på nytt, og muligens gå ned 100-200 kcal pr dag.

 

Jeg har trimma svært lite i det siste, så det er på tide å ta noen grep der også.

 

Jeg ønsker meg selv og alle andre en strålende dag.

 

klem fra queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei queen.

 

Du er kanskje såra og bitter nå. Og det er egentig bare å være det en stund. Ta det ut og bli kvitt gruffet.

 

:-) Ønsker deg lykke til med den prosessen.

 

Trening er en god måte å få det ut på, ja :-)

Gå og slå på en punching-bag :)

 

Sender deg en god klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten, anto:) Du er god:)

 

Idag har jeg hatt et inntak på 1.419 kcal. Jeg er like mett nå som da jeg lå på ca 1.600. Det gjelder bare å velge riktige matvarer:)

 

I morgen skal jeg gå en tur før jobb. Begynner kl 10, så jeg har plenty med tid da. Det gjelder å få satt ting litt inn i system igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt meg staver. Var på sportsbutikken i dag og kikket på skolesekker til junior, da kom jeg på at jeg kan da kjøpe staver med det samme. Men jeg kan ikke bruke dem enda, får vente til hendene er bedre. Men nå er det iallefall klart. Da får vi konkurere litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk antonia og Magan! Det varmer!

 

Så flott at du har kjøpt deg staver Magan, ja jeg vil gjerne være med å konkurrere litt:) Det blir bra!

 

Stor klem til dere fra queen:)

 

 

1.402 kcal i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt sol på Østlandet. Dette blir en super dag.

 

Har spist ca 1.400 kcal de 2 siste dagene, og det har gått kjempefint.

Har ikke merket noen forskjell fra når jeg spiste 1.600, mht å være mere sulten. Det gjelder å knipe inn på de rette plassene, + å jobbe med det i hodet.

 

Yes, det gjør det:D Det sitter i mellom øra!

 

Dagen motto: Jeg kan hvis jeg vil. Og vil jeg nok, vil dette gå så det suser!

 

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den behandlinga i går gjorde ikke særlig godt. Jeg klarte nesten ikke å snu meg i senga i natt, og måtte gå hjem fra jobb etter halv dag. Det er ikke vanlig.

Nå føler jeg meg skikkelig motløs. Tre måneder siden sist ryggen viste vrangsida, men da slapp det etter ei drøy uke...

 

 

1.375 kcal i dag. Det går kjempebra å holde det "nye" kcal inntaket. Der er jeg flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er din sønn? Min er 14 og synes jeg er fossil, og kan ikke tenke seg å gå tur med sin gamle mor. Dattera mi derimot kan godt tenke seg å gå på tur.... hun er 27....... du er heldig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er din sønn? Min er 14 og synes jeg er fossil' date=' og kan ikke tenke seg å gå tur med sin gamle mor. Dattera mi derimot kan godt tenke seg å gå på tur.... hun er 27....... du er heldig.....[/quote']

 

Han er 18:) Ja, jeg er heldig!

 

Våkna kl 5 i morges, ryggen er skikkelig vrang. Er innstilt på å ta meg en tur på jobben, så får jeg se hvordan dagen utvikler seg.

Innser at muligheten for et doktorbesøk absolutt er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.369 kcal i går. Jeg er helt "ødelagt" i ryggen. Akkurat som om brystkassa mi har blitt altfor trang. Faktisk vondt å hoste og tungt å puste.

 

Skal til legen i dag, og frykter sykmelding. Jeg elsker jobben min, men har ikke sjans til å dra dit i dag. Burde ikke dratt i går heller, men gjort er gjort.

 

Den behandlingen jeg hadde på tirsdag førte sikkert til at han fikk fram noe fandenskap som lå godt gjemt inni kroppen, men at det skulle få slike konsekvenser er helt utrolig.

 

 

En meget kjær kollega sa til meg: "Det du ikke dør av, blir du bare sterkere av." Det skal jeg ta fram når det stormer som verst, enten det gjelder "det ene eller det andre"

 

Ha en fin dag alle slankevenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Queen,

 

jeg ønsker deg masse god bedring! Er det ikke irriterende å bli slått ut med vond rygg når man egentlig bare ønsker å gå og gå. Håper du kommer deg raskt igjen.

Klem, Ellie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Queen' date='

 

jeg ønsker deg masse god bedring! Er det ikke irriterende å bli slått ut med vond rygg når man egentlig bare ønsker å gå og gå. Håper du kommer deg raskt igjen.

Klem, Ellie[/quote']

 

Tusen takk :(

 

Ble sykemeldt, så nå blir det senga, paracet og ibux, + ørsmå rusleturer innomhus, ingen løfting, vridning eller bæring og minst mulig sitting.

Han mente det skulle gå raskt over, så jeg setter min lit til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Magan,

 

Har hatt mange timer i senga, og noen rusleturer i heimen. Har spist mine 1.400 kcal, har tenkt at det er veldig viktig å få i seg det man skal så forbrenningen ikke går på sparebluss.

 

Naboen ringte og lurte på om jeg kunne hjelpe henne med å flytte et skap. Da måtte jeg le selvom det gjorde noe helsikes vondt i overkroppen. Det er akkurat som om brystkassa er for trang, og musklene klemmer det de kan rundt hele skroget.

 

Ja, ja det blir kanskje bedre i morgen. Legen mente jeg skulle bli spontant frisk, så jeg setter min lit til de lærde:)

 

Uansett, det er ikke noe som er så galt at det ikke er godt for noe. Jeg hører på radioen i "pillerus", og så lenge jeg ikke hoster, nyser, ler, vrir meg, løfter armene i været, sitter eller står brått opp, så går det nok dette også.

 

En må ha trua, jepp, hepp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende sol på Østlandet. Ryggen er like kranglete, men må huske at Roma ble ikke bygget på en dag selvom det brant opp på ei natt.

 

Slik er det med kostholdsomleggingen også:(

 

Jeg har merket en endring hos meg selv som er veldig positiv. Jeg spiser 1.400 kcal og savner ikke de 200 kcal ekstra. Grunnen er min attitude!!! Og god planlegging av måltidene.

Endringen må skje i hodet, ellers vil den ikke vare over tid. Jeg må ville NOK.

Klart jeg kunne også ønske at jeg var nye 20 kilo lettere akkurat nå i denne stund, og hadde skapet fullt av snertne klær, ikke vondt hverken i ryggen eller i hjertet, men livet er ikke så enkelt. Det vet jeg etter å ha levd over 40 år på denne jorda.

 

Jeg gjør opp litt status hver dag nå. Når det gjelder eksen, så er det best at jeg ikke ser han noe særlig. Jeg vet jeg kan stå på egne ben, og det er ikke sikkert det blir så stor forskjell om han ikke er her heller.

Klart hvis jeg går inn i en trist modus og tenker på det som har vært, og ønsker tiden kunne skrus tilbake, så hadde jeg kanskje ønsket det. Men kanskje det er bare kanskje...?

 

Jeg ønsker han et godt liv, det er helt klart. Jeg vet vi kan være venner og snakke om og med gutten og det som er viktig for han. Men ting må modnes littegrann...

 

Jeg vet at jeg må se framover og glede meg over små gylne øyeblikk. Fylle livet mitt med gleder og gode opplevelser. Være en god mamma, venn og kollega.

Finn min egen plattform.

 

Jeg er glad i livet, elsker sønnen vår, jobben min, og til høsten får vi en liten firbent kamerat i huset også.

 

Jeg er heldig som blir frisk av den vrange ryggen, kan dra og besøke venner etterhvert, drikke kaffe med naboen, ha gode samtaler med vår sønn. I det hele tatt er jeg en heldig person:)

 

Når det gjelder GR opplegget mitt, er jeg så glad for at jeg fortsetter som før, og at jeg vil fortsette. Jeg er sterk og har vilje. Jeg vil NOK:)

 

Ha en fin dag alle slankevenner.

 

klem fra queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei queen!

 

For et deilig, inspirerende og hjertevarmt innlegg å våkne opp til på en lørdagsmorgen. Du har en utrolig sterk psyke og det smitter.

 

Ønsker deg en kjempefin lørdag med tid til deg selv og til å hvile ryggen så den blir sterk og klar for trening og sosiale sammenhenger av alle slag.

 

Sender deg en kjempe-bjørne-klemm h025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett sol og fint lys over Østlandet i dag. Ihvertfall det jeg kan se ut av mitt stuevindu. Smertene i øvre del av ryggen har gått fra å være helt grusomme til vonde, så jeg merker en bedring der, heldigvis:)

 

Gleder meg til jeg er helt frisk igjen.

 

Nå har jeg hatt en god frokost med brød, frukt, vann + en "oppstiver". Jeg har snikveid meg i dag, og jeg tror jeg blir :( glad i morgen.

 

Dere vet noen er enkle å glede, les: queen

 

Ønsker alle en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...