Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Lett regn i dag, sikkert bra for noen det også:(

Tror forresten jeg skal melde meg på den vanntråden som

renner forbi her på forumet. Greit å finne ut om jeg drikker tilstrekkelig.

 

 

Ellers må det bli litt løpende vedlikehold i heimen.

Ønsker alle en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Vektnedgang denne uken: nye 1.6 kilo, jippi!!!:(

 

Dette var virkelig moro! Jeg fortsetter på samme måte denne uken, og nå som ryggen er mye bedre, blir det mere trim også. Svømminga på lørdag gjorde veldig godt for ryggen, så det blir det mere av:)

 

Ønsker alle som titter innom, en fin dag.

 

Stå på jenter!

 

klem fra queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var nå kjempe bra, 1,6 kilo, så flott da, nå får du virkelig lønn for din tålmodighet og det at du trimmer å står i. Dette fortjente du. HURRA :(:):)

 

Jeg begynner på kurs i kveld, og jeg hvet at vekten er mye mere en den var i juni måned, men her begynner jeg med blanke ark, det som vekten viser i dag bli min nye start vekt.

 

Men nå må jeg dra på jobb.

 

Ha en flott dag.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol igjen i dag. Jeg gleder meg enda over gårsdagens nedgang, og den har gitt meg skikkelig motivasjon til å stå på videre. Nå er jeg skikkelig i gang, YES:D

 

X'er kan være x'er og y'er kan være y'er. Dette er mitt liv, og det er JEG som eier det faktisk! Jeg er så glad at det bobler i meg!

:(

 

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk:D Ja, nå går det i gleden:D

 

Leste et innlegg i et blad, og dette har jeg tenkt mye på...

 

Det handlet om å være "sulten i munnen" eller "sulten i magen". Tidligere har jeg ofte spist fordi jeg har hatt lyst på ting, altså vært "sulten i munnen".

 

I dag var det vafler på jobben. Det lukta over hele huset. Jeg hadde med meg niste, så for meg var det helt uaktuelt å skulle ta noe i tillegg til matpakka.

 

Mens vi spiste tenkte jeg mere på dette å være sulten, og hvor det "river" hen. Dette er en "øvelse" jeg skal trene på hver gang jeg kommer oppi slike situasjoner.

 

Jeg skal bestemme hva og når jeg skal spise. Det er mitt liv, og min kropp!!!!

 

Jeg skal i konfirmasjon i september, og før jeg står ved kakebordet skal jeg bestemme om jeg skal ha kake, og evt. hvor mange biter jeg skal ha.

 

Grunnen til dette er at sulten i munnen, legger seg på sidebeina og på magen min. Jeg vil ned i vekt, og jeg skal ned i vekt. Derom hersker ingen tvil.

 

Og da kan jeg ikke fortsette å hive innpå noe bare fordi jeg er "sulten i munnen".

 

Jeg er ikke fanatiker, og skal heller ikke bli det, men jeg skal ha kontroll, og bestemme selv.

 

Jeg er stolt av meg selv fordi jeg har kommet dithen i min mentale kostomleggingsprosess, pju, - for et langt ord...

 

Jepp, hepp, på tide å ta en liten luftetur :P

 

Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol på Østlandet i dag også, og 4.5 varmegrader nå på morgenen. Jeg fryser mye, det skyldes nok vekttapet også, men det er en herlig bivirkning.

 

Gleder meg til lørdag, da skal jeg på bading. Det gjør virkelig godt. Skal kjøpe meg klippekort, så sparer jeg noen kroner, + at jeg da har laget en "badeavtale" med meg selv:D

Kan jo ikke bare la kortet ligge ubrukt:D

 

En fin dag ønskes alle fra queen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt merke til at jeg fryser mere nå enn før.... og som du sier er det en bra bivirkning det... + at man bruker flere kalorier når man fryser enn når man svetter. (Mener når man sitter i ro og svetter av varme altså..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben kom en kollega med DEN DIGRE sjokoladekaka i dag. Har du bursdag utbrøt jeg? Nei, fikk bare lyst til å ta med kake....

 

Og det er jo koselig at noen vil glede sine kollegaer:) Jeg kjente etter; sulten i munnen eller i magen, og fant ut at:

 

Nix, ikke sulten i det hele tatt. Jeg har faktisk ikke lyst på, så jeg tok ikke en smule:D

 

Og vet dere hva, i påska 2008 skal jeg til Paris, og da skal jeg ha fikse klær som jeg føler meg vel i, og som ikke strammer. Dette skal være min belønning på vei mot et lettere liv. Yes! Jeg gleder meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben kom en kollega med DEN DIGRE sjokoladekaka i dag. Har du bursdag utbrøt jeg? Nei' date=' fikk bare lyst til å ta med kake....

 

Og det er jo koselig at noen vil glede sine kollegaer:) Jeg kjente etter; sulten i munnen eller i magen, og fant ut at:

 

Nix, ikke sulten i det hele tatt. Jeg har faktisk ikke lyst på, så jeg tok ikke en smule:D

 

Og vet dere hva, i påska 2008 skal jeg til Paris, og da skal jeg ha fikse klær som jeg føler meg vel i, og som ikke strammer. Dette skal være min belønning på vei mot et lettere liv. Yes! Jeg gleder meg:D[/quote']

 

 

Du har jammen en viljestyrke av stål! Så flink du er!!!! Jeg kunne nok ha funnet på å tatt ett lite stykke.... Men tenk så fine klær du får!!! Jeg er drit lei av å kjøpe klær fordi de passer og ikke fordi jeg i utgangspunktet synes de var fine...

Ha en fin dag!!

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...