Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

så flott å høre at ryggen din er blitt bedre da, får håpe det går bedre etter hvert nå. Har sittet og lest meg ajur når det gjelder innlegg som du har skrevet på tråden din siden sist jeg var her inne, må si jeg er kjempe imponert over ditt pågangsmot og innsatsvilje, du er kjempe flink.

 

Ha en flott søndag og lykke til videre.

 

Kjempe varm klem fra Evelyn

 

Ps. takk for at du tok deg tid til å stikke innom bloggen min, jeg er på rett vei igjen og livet føles nå utrolig herlig, vekten har begynt å bevege seg nedover igjen og jeg er klar for å starte på nytt kurs igjen nå om en uke :(:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Så flott du er bedre queen, jeg skal krysse fingre og tær videre..... Nå skal jeg ta meg en "oppstiver" jeg også. Regner med at du kommer med rapport senere i dag også.... snakkes..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk:)

 

Ja det er moro at pila på vekta rusler litt nedover igjen.

 

Hva jeg har lært, jo: det nytter ikke å stappe innpå og håpe på mirakler!

 

Vektreduksjon krever innsats, i form av riktig og nok mat, vann, mosjon og vilje.

 

Jeg håper den kranglete ryggen er helt bra til helga, for da er jeg friskmeldt:D

 

Da kan jeg begynne å trene igjen.

 

Legen hadde trua, og jeg stoler på de lærde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.406kcal i dag.

 

Har sett på dvd, både krim og romantikk.

 

Grått endel tårer før eksen kom innom en tur. Mye følelser i sving kjenner jeg.

 

Livet er ikke alltid enkelt, men som min kjære kollega sier: det du ikke dør av, blir du

 

bare sterkere av!

 

Natti, natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter. Det går framover med ryggen, kan både hoste, puste og snu meg i senga uten at jeg rives i filler. Dette har vært en skremmende opplevelse, men nå ser jeg framover:)

 

Har meldt meg inn i hobbybokklubben, og har tenkt å lære meg scrapbooking.

 

Noen som har det som hobby her???

 

Det ser så moro ut, og så mye fint man kan lage. Har lyst til å ta et kurs også, så får sjekke hva som finnes her rundt omkring. Mens jeg venter leser jeg i bøkene, om alle mulighetene.

 

Ellers blir det en ny episode av Miss Marple nå på morgenkvisten, hun er nå så god den lille dama.

 

Skal prøve meg på en liten rusletur ute i hagen også.

 

Ha en fin dag alle! Nå skinner faktisk sola her, herlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i bursdag hos min kjære mor, og viste virkelig moderasjon mht kaker.

 

Antall kcal i dag endte på 1.588, og det synes jeg er kjempebra. Jeg kan når jeg vil:)

 

Miss Marple ser jeg på dvd, hun er virkelig festlig den dama.

 

Scrapbooking er å lage personlige fotoalbum eller minnebøker, der en får brukt sine

 

kreative sider. Det er masse bøker og blader å få kjøpt som kan gi inspirasjon, og

 

veldig mye utstyr; stempler, Papir, sakser i alle varianter, og alskens duppeditter.

 

Gleder meg til å prøve dette:)

 

natti, natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, da har jeg sett sånne albumer... råstilig for den som har fantasi og er litt kunstnerisk anlagt. Det er desverre ikke jeg. Jo kanskje hvis jeg har hammer sag og spiker.... eier ikke tålmodighet med sånne duppedittgreier. Men jeg synes som sagt at det er dritstilig og se på andre sitt arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke flott at vi liker forskjellge ting, har våre sterke sider etc. Tenk om vi var helt like, det ville vært kjedelig :(

 

I dag er det nydelig sol, nesten som om det sommerværet vi har venta på i mange uker endelig er i ferd med å komme:)

 

Ha en fin dag!

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått meg en liten runde, og kroppen fungerer ganske bra. "Livet er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar" hører jeg på radioen:):(

 

Nå løfter jeg blikket, retter ryggen og snart er jeg på vei ut i arbeidslivet igjen. Hipp, hipp hurra.

 

Livet er godt;)

 

 

PS Jeg er så flink til å følge matplanen for tida, at en skulle nesten tro jeg var programmert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det virker som du er veldig motivert og fokusert nå. Men vær forsiktig med ryggen nå da... og ikke begynne og jobbe for tidlig.. ( det var en vennlig formanende pekefinger )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist en fantastisk deilig middag; laksebiff, med poteter og salat.

 

Nå er jeg mett i magen helt til i morgen:) En lett gåtur ga 1 trimpoeng:)

 

Ja, jeg skal passe godt på ryggen, Magan. Det er bare jeg som kan ta vare på den:)

 

Ha en fortsatt fin kveld, alle som titter innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i svømmehallen i dag, og tjent 2 trimpoeng. Godt for en stiv rygg. Flere år siden sist jeg var der, men siden det var så deilig lurer jeg på om jeg skal gjøre det til en vane :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...