Gå til innhold

På an igjen.. Sommermål!!


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Godt og ha deg her igjen, jajo. Du hører til her, og det er flott at du har fått motivasjonen tilbake. Og neste sommer skal vi være flotte og stolte over at vi har gått ned det vi vil, og at vi trives i oss selv! :D Flott plan å ta en gå/joggetur alene på ferien. Ferie er jo sosialt hele veien stort sett, så det å kunne ta litt egen tid med treningsklærne på for å finne seg til rette med sine tanker og det nye fokuset. Det trengs.

 

Stå på - det her skal gå bra! :) Og god ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar
Gjest umulius

Velkommen tilbake Jajo, godt å ha deg her igjen! Og supert at motivasjonen er tilbake. Hvis du er like motivert i ferien også så kommer det nok til å bli en kjempe bra ferie! Og ikke minst så er du på vei til å bli den flotteste dama på stranda til neste år... :)

 

Hvis ikke cm hadde forsvunnet hadde det ikke vært mye moro nei.. Så var litt moro måten du sa det på Juhuu. Synes egentlig 1cm er bedre enn kg.. For kg ser man jo bare på vekta og er jo bare et tall.. Men færre cm merkes, både på kropp og klær..:D

 

Håper du koser deg med å flytte inn i ny leilighet Juhuu, sånt er moro!! :)

 

Ha en fortsatt sin tirsadg, snakkes imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) oppgang. Dårlig gjort på en veiedag.

 

Men jeg fant ut noe i dag, har nemlig flydd litt på toalettet til morgenen før jeg spiste frokost. Forsvant 300 g så da var oppgangen kun 300 g.

 

Så Jenter, hvis dere ikke har fått tømt tarmen ordentlig så kan det ligge opp mot 500 g der som egenlig ikke skal være der :-)

 

He he ikke pent prat her, men helt naturlig da.

 

Venter også besøk om noen dager, oppgang kan skyldes det også. For jeg har ikke spist noe som skal gjøre at jeg skulle ha gått opp.

Men jeg fikk malt i 2 timer ute i går og der fikk jeg brukt beinmusklene for jeg måtte jo leke akrobat for å komme til alle plasser :-).

 

Muskler som er i spenn veier....

 

Ellers hei jajo, deg har jeg ikke hilst på. Hyggelig

 

Som dere sier nå det er cm som teller, jeg har fremdeles de samme cm :D men klæra blir litt større for hver gang likevel skjønn det???????????

 

Nå skal jeg legge meg på sofan å sløve, jobber sent i dag men våknet kl 4:30 å fikk nesten ikke sove igjen. Tror det er denne jobben jeg er så spent på, de hadde nemlig ringt sjefen min i går for referanse.

 

Vi pratas..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk to ting å skryte av i dag: For det første har jeg klart å IKKE veie meg siden lørdag, det er bare lørdager som er lov for meg... For det andre: Var på middag hos "svigers", og spiste nydelig fisk, men så disker ho mor opp med iskake til dessert... F*ck. Er det noe som jeg har vanskelig for å motstå, så er det is og sjokolade. Det er de to kaloribombene som jeg kommer til å slite med å gi slipp på. Og kaker. Men vet dere hva? Jeg drakk bare kaffe, og spiste ikke is i det hele tatt!!! Kjempestolt, men liker ikke spørsmål som "hvorfor skal ikke du ha is da?"... Klarte å vri meg unna det i går, og håper de ser det etter hvert.. :)

 

Oppgang ingen hindring, ainae - keep up the good work! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lov til å juble. Kl 16.25 fikk jeg en telefon, fikk tilbud om jobben jeg søkte på. Første gang jeg har vært bortig at en får jobb kun 3 dager etter at en har vært på intervju. Og 6 dager etter at en har tatt kontakt. :-)

 

Lurer fært på hva sjefen min har skryte av meg... er ikke det noe en altid lurer på da? Hva som blir sakt om en når det gjelder jobb...

 

 

Vel da få jeg en herlig ferie...

 

Lurer på en ting, fikk lånt meg en steppesak- nesten sånn som på tv, men ikke variert styrke kun hard og opp og ned. Tenkte på kcal bruk på den, tror dere at jeg kan legge den inn på stepp 15 cm høy?

Svetter så det siler etter 15 min og så mye svetter jeg ikke etter 30 min på sykkel i 22 km i timen engang..

 

Er bare så glad;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb, Ainae!!!! No kan du nyyyyyyte ferien enda meir!

 

I morgen drar eg på camping med heile familien :) Trur og håpar at det blir kjekt! Eg er ganske opplagt, ungane er inne i ein god periode utan for mykje krangling og mannen elsker å ha fri... Viss sola hadde dukka opp så me får bruk for litt solkrem hadde det vore heilt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb, ainae! Så flott a gitt!!! Ingenting er bedre enn å starte ferien vel vitende om at en ny jobb venter - nyyyt den følelsen! :D

 

Du kan helt sikkert plotte det inn på step 15 cm høy.

 

Og jajo: God campingferie! keep up the good work! Håper din nye motivasjon holdes oppe og formeres positivt! Stå på! :)

 

Nå er det sannelig på tide å krype til køys. Har holdt på med flyttinga hele dagen... Har fri i morgen også, så vi får vel unna det meste da. God natt flotte, spreke, sunne kvinnfolk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig ferie. Drar i morgen barn,mann og meg :)

 

Så da er jeg ikke innom her før ja ca 29 el 30 juli en rask tur, må hjem å kjøre elstemann på flyplassen. Hun skal til Spania for 2 uker... heldig. Vært flink å jobba og betalt hele reisen selv.

 

Da sier jeg god ferie alle mann, jeg med et smil og en ny kontrakt i handa :-)

 

 

Vi er flinke jenter vi syns jeg. ER veldig spent på hvordan ferien går.

 

God sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Så deilig Ainae, da er det deilig å ta seg ferie! Kos deg masse, så snakkes vi når du er gjentilbake!

 

Og Juhuu, så godt at dere begynner å bli ferdig å flytte da.. Blir deilig når alt er på plass igjen;)

 

Jajo, kos deg på camping!

Bare jobb imorgen på meg, så er det ferie! Og krysser armer og ben for at været blir som i dag, masse sol og få skyer!!!Hadde vært deilig med litt ordentlig sommer vær nå:)

 

Men må gå nå.. Grønnsaker og kesam-dip venter, gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte kjøre fra den nye leiligheta til den gamle (vi har ikke vasket den ut enda, og har noen småting igjen) med vekta under armen i dag. Tenkte at det måtte være et par kilo feil-veiing i forhold til den tidligere leiligheta. Men vet dere hva? Jeg trodde ikke mine egne øyne. Jeg veide det samme der også. Jeg har ikke snikveid meg den uka her, men dagens resultat tok meg på senga:

 

NED 2,8 kilo????

 

Vekta viste i hvert fall 71,5, mot 74,3 forrige uke. Men da hadde jeg akkurat kommet hjem fra ferie. Jeg kan ikke huske siden ungdomsskolen at vekta viste 71!!! Hurra!!! Tre ting å ta i betraktning da:

1. Jeg har vært flink denne uka, ikke så mange trimpoeng, men dog.

2. Forrige ukes vekt var ikke et helt reelt utgangspunkt

3. Jeg er litt overmedisinert på stoffskiftet om dagen viste blodprøver jeg tok tidligere i uka, så det kan ha hjulpet meg å forbrenne litt ekstra.

 

Men jeg klager ikke. Kanskje jeg faktisk da klarer å se 0-tallet neste lørdag??? Hvis ikke vekta tror det er 1. april i dag da :)

 

Håper jajo og ainae koser seg godt på ferie, og umulius: god ferie til deg når arbeidsdagen i dag er over! Velfortjent! Jeg er ferdig med årets ferie, dessverre. Eller heldigvis; det er vanskelig å tenke nedover på vekta når man er på ferie. Bare vent til uka etter ferie, hehe :)

 

God helg alle sammen! Hilsen den lette juhuuu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på jobb nå, men her tror jeg alle har ferie...? Håper dere koser dere (på en sunn måte), og at ferien gjør godt! Nyyyyt feriedagene! Hverdagen kommer fortere enn man tror. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Det var moro!!

 

Gleder meg masse på dine vegne;)

 

Har første feriedagen i dag, deilig!! Har vært ute og kost meg i strålende sol, men litt vind..

 

Snakkes imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Og jeg er strålende fornøyd! Ned 0,9kg!!! :)

Hadde ikke helt ventet det etter denne uka, men synes jo jeg hovedsaklig har vært flink da.. Så dette var kjempe moro!

 

Og desuten våknet jeg til strålende sol og skyfri himmel i dag, så skal snart sykle til butikken og kjøpe frokost. Og så ut i sola og nyte den;)

 

Ha en fortsatt fin ferie alle sammen:)

Kos dere masse med alle de sunne og gode tingene vi har rundt oss..

(Og litt at de mindre sunne av og til...:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 10 kilo og 13 cm siden nyttår - du er superflink, umulius! :) Greit å starte ferien med en nedgang på 0,9, det gjør godt.

 

Gru-gleder meg til veiing på lørdag (vet det er tidlig i uka altså). Skummelt ettersom jeg gikk ned så mye forrige uke, at det er ikke sikekrt kroppen vil noe ned nå. Men uansett, litt er bedre en ingenting. Og jeg er fortsatt ganske så flink altså. Lite trim (foruten få ting på plass i den nye leiligheta - i dag blir det operasjon fikse veranda, og i morgen operasjon så plen, så noe aktivitet er det), men maten går veldig greit. Spiste en god del vafler på søndag, mmm...

 

Hadde første dag på ny jobb i dag, og det føles veldig bra! Bare gled deg, ainae! :)

 

Nyt ferien alle sammen! Håper dere stikker innom i blant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Dette virker som en veldig hyggelig tråd. Kan jeg henge meg på her?

 

Jeg er en 24 år gammel jente på 168 cm, jeg veier idag 72,7 kg og målet er 65 kg. Har vært her i Vektklubben i under en uke så er rimelig fersk! :)

 

Akkurat nå er det ferie, men jeg prøver å holde fokus for det. Blir ikke så mye trening, men prøver å spise sunt. Men er det noen av dere som vet hva som er anbefalt kalori inntak? Idag ligger jeg og svever i underkant av 2000, men jeg vet ikke om det kanskje er for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Alltid koselig å få litt oppmerksomhet;) ! Merker at det er forsvunnet noen kilo ja.. Men de klærne jeg brukte i vinter er jo ikke noe som blir brukt så mye nå uansett.. Nå er det mest short og andre lette sommerplagg. Selv om det er litt skiftende vær om dagen.. Har øs regnet i dag, men nå er det opphoold og litt sol. Ikke til å bli klok på det her altså..

 

Ikke noe å grue seg til Juhuu, det kommer nok til å gå rette veien fremover nå! Du har jo vært kjempe flink og holdt motet oppe så lenge! Og nå gir du deg vel ikke før du er helt i mål?!? Og selv om det kanskje ikke blir allverden med trim nå, så er du jo i bevegelse med flytting og ordning ute da Juhuu! Blir tp av sånt!

 

Så bra at du trives i den nye jobben, det er noe av det viktigst synes jeg. At man trives på jobb... For man tilbringer MYE tid der..;) Masse lykke til videre!

 

Velkommen skal du være fightingtiger! Bare å henge seg på.. Er litt ferie for en del på tråden nå.. Men litt aktivitet er det likevel.. Ang kalorier per dag, så kan du søke på formel, og så kommer det opp... Eller se på innleggene nedover i duskusjonen ligger her et eller annet sted.. :)

 

Ha en fortsatt fin tirsdag, skal på stand-up i dag, blir moro får vi håpe.. Le litt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Hvordan går det med dere i ferien jenter?!

 

Her har det gått i maling av vinduer i dag.. Malt 7 vinduer i dag, pluss en del av en vegg.. Så har blitt både frisk luft og tp på meg i dag! :)

 

Gitt oss for i dag nå.. Skal snart kose meg med reker og loff.. Skal bli godt! Lenge siden sist, og reker er jo så sommer mat;)

 

Kos dere fortsatt med ferie, og dere som ikke har ferie får huske på å kose dere litt i hverdagen! (Men bare med sunne og gode ting;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra ferie !

Har hatt det kjempeflott, og har spist akkurat det jeg har hatt lyst på..nystekte, lyse rundstykker, pizza, burgere, kaker, snop..drukket brus, vin..you name it ! :) Men det har ikke vært de store mengdene , synes at jeg har blitt fort mett, og har ikke hatt lyst å stappe i meg så mye usunt i gangen. Men det har vært kjempedeilig å spise alt mulig uten å tenke så mye på vekta ! Har rørt ganske mye på meg i ferien, noen dager har vi gått og gått nesten hele tiden, mens andre har vært roligere på den måten, men stort sett har jeg nok vært mer i aktivitet enn jeg er hjemme.

 

Har veid meg, og tror ikke jeg har lagt på meg så mye. Har tanta på besøk nå, så tallet blir nok ikke helt riktig, så venter med å oppdatere vekta til veiedagen min på onsdag.

Men er i feriemodus ennå, og kommer nok til å være ganske avslappet til hva jeg putter i meg, en stund til iallefall ! Har litt tro på at kroppen regulerer dette selv nå. Men skal jeg ned mer i vekt, må jeg nok passe på igjen hva jeg spiser.

 

 

Har bare skumlest innleggene deres, skal komme tilbake sterkere senere !

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Deilig å kose seg itt i ferien! Og gjøre det uten å få dårlig samvittighet eller noe.. Det er ferie det!!

 

Og angående det at du føler at du ikke spiser så mye av det usunne og liksom kan stappe i deg om man kan si det.. Sånn føler jeg det er også. Litt deilig i grunn. For da blir det ikke en plate med sjokolade, men noen biter;)

Og det er bra!

 

Ha en fortsatt fin sommer jenter! Endelig har det vært noen supre dager her også! Til og med blitt litt solbrent i dag..:)

 

Snakkes senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, fightingtiger!

Velkommen hjem, Tupp1!

 

Vi har ikke fått internett i den nye leiligheta enda, så nå er jeg på besøk og måtte stikke innom her. Kommer tilbake med rapport i løpet av helgen, er tross alt veiedag for meg i morgen. Men jeg har ikke vært så flink denne uka som den forrige, og ettersom jeg hadde et stort vekttap forrige uke, så tviler jeg på at vekta har rikket seg så mye nå. Men motet er oppe, og jeg gir meg ikke før jeg når målet, nei! Det skal være sikkert og visst! :)

 

Kos dere i helga! Jeg skal på utdrikningslag... *kremt* Blir vel en del kalorier der, men det er ikke hver dag det er et slikt lag! Blir gøy!

 

Plutselig tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Ferie er herlig dere?! :)

Men setter litt spor da.. Opp 0,5 i dag, men tar det ikke så tungt! Er jo ferie, og må jo være lov å kose seg litt da. Så lenge ikke ferien varer helt til høstferien...

 

I dag er planen å rydde kjelleren... Får se hvordan det går.. Været er ikke no å skryte av så kan like gjerne holde på inne!

 

Motivasjonen er sånn passe om dagen, men er ikke så streng med meg selv som om det ikke hadde vært ferie. Mne det er jo litt av vitsen med ferie er det ikke?!

 

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

det er virkelig godt å komme hjem igjen- selv om vi har hatt en helt topp ferie tur!!

 

vekta i dag vista at jeg gikk ut i null.. det skulle en ikke tro.. spist og drukket akkurat det jeg ville ha. + ett bryllup, med masse gode kaker..

Men ferien er jo ikke over enda, så det blir spennende 6. aug...

det er den som blir utgangspunktet etter ferien.

 

jeg flytter veiedag til mandag, for å se om jeg blir litt flinkere i helgene...

 

i ettermiddag blir det litt malingsarb på meg så det blir det no litt tp av :)

også må jeg prøve å komme meg en liten tur ut med joggesko..

 

fortsatt god sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...