Gå til innhold

smelyflower søker venner


thebomb

Anbefalte innlegg

Godt å høre at du og magen din føler dere bedre :) Når kroppen ikke fungerer som normalt blir det vanskelig å konsentrere seg om kostholdet. I korte perioder tror jeg at det kan være like greit å la være også, og heller konsentrere seg om å bli frisk. Gratulerer med nye sko foresten! Jeg er HELT enig med deg. Ei jente kan rett og slett ikke ha for mange par gullsko. Jeg har 6 par og elsker alle sammen :)

 

Her har det vært full rulle etter at vi kom hjem. Hjulpet et vennepar med flytting, hatt (alt for mye) besøk, vasket, golfet osv osv.. Dette er første dagen at vi ikke har gjort noe spes. Og nå ringte det jammen noen som ville stikke innom igjen... Er litt redusert etter noe sånt som 10 sommerdrinker og 20 sigaretter (sluttet å røyke for to år siden...) i går, så det passet seg ikke så bra. Men er vanskelig å si nei!

 

For å være ærlig har jeg faktisk ikke turt å møte vekta etter jeg kom hjem enda... Jeg vet det er skikkelig teit, men jeg tror jeg må vente til fredag.. Være dødsflink de kommende dagene og psyke meg opp litt. Dessuten fikk jeg mensen fredagen som var, så jeg følte meg som ei skikkelig blubbe. Og da taklet jeg rett og slett ikke å veie meg.. Eh! Men fredag er det veiing! Jeg lover!!

 

Nei nå skal jeg komme meg ut i sola. Har ikke sett så mye til den i sommer, så jeg må nesten benytte meg av den når jeg har sjansen føler jeg.

 

Vi snakkes i morgen! Ha en fin søndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar
Gjest bellamilia

Ned 700 gram denne uken, totalt 6,3 kilo på 6 uker. det er innenfor målet mitt. Ned 1,4 kilo til på to uker nå så har jeg vinket farvel til 80-tallet. Det skal jeg!

 

Ned hele 3 cm rundt midjen denne uken, 13,5 cm totalt. det er ganske mye :) skjønner ikke hvordan jeg så ut før... Så godt når jeg tok av de første 2-3 kiloene men nå synes jeg at jeg ser ut som den samme fra uke til uke.

Synes det er rart at de ukene jeg ikke går ned så mye i vekt går det mye ned i cm, mens når jeg går ned mer i kilo så er det mindre cm. Noen som har opplevd det samme?

 

Endelig begynner hoftene og minke også så det er deilig. Har egentlig litt flaks med at jeg har fordelt kiloene bra selv om jeg veier for mye. Men etter at jeg begynte så har hoftene stått stille og jeg var redd for å se kjempe brei ut i forhold til resten. Så det er en lettelse å se at det har begynt å røre seg der også :)

 

BMI er fortsatt for høy, men jeg vet at jeg har tung beinbygning for det målte vi når jeg gikk på gr, så jeg tar BMI hysteriet med en klype salt. Ligger faktisk under verdens helseorganisasjon sitt mål på midje i forhold til å bli klassifisert som feit, så tror heller på det. Merkelig at man tror mest på det som stemmer best for en selv :)

 

Vel jeg får vel gjøre det jeg er satt til å gjøre, nemlig jbbe, så får vi heller høres i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Gwenpa, og så bra at du ikke har mista piffen Bellamilia. Husk å drikke vann, det kan hjelpe på magen. Håper du blir bra igjen snart. Jeg har hatt knallhelg. Har jobba fredag og lørdag, stått og gått mye. Ble visst en fest igjen lørdags natta. Så jeg har heller ikke turt å veie meg i dag. Gwenpa, skal vi drikke masse vann i dag for å rense ut litt ferieguff fra kroppen, og veie oss i morgen?

 

Jeg er klar for å fortsette nå, har ferie ei uke til, og da må jeg komme tilbake til hverdagsvanene mine med hensyn til mat og trim, for jeg VIL under 80. Det er 11 kg til. Det må jeg klare. Får håpe jeg ikke har gått opp så mye i morgen, er litt redd for det. Skal uansett klare å fortsette. Må bli en spreking. Jeg synes det er hemmende at jeg er i dårligst form i min familie. Det blir liksom til at jeg ikke deltar på turer og sånt fordi jeg er i så mye dårligere form enn de andre. Og så er det saken med menn, da. Fikk en liten smekk da jeg ble sjekka opp av han gamlingen. Føler meg ikke akkurat attraktiv. Og det henger muligens sammen med kroppen min. Alt skal bli så mye bedre, kjenner jeg. Stikker innom i kveld igjen jeg damer. See ya :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mye morsomt å begynne på jobb etter ferien nei.... Merker at motivasjonen for jobben er veeeldig lav. Hadde håpet at den skulle komme tilbake etter noen uker ferie jeg, men den gang ei!

 

Gratulerer med nedgang Bellamilia! Er ikke i tvil om at kommer under 80 om to uker! Tror jeg går kjempefint, flink som du er :)

 

Smellyflower; Jeg skal drikke mye vann og være flink frem til fredag. DA skal jeg tørre å gå på vekta. Tror ikke jeg takler å gjøre det før.... Eh... VET at det har gått skikkelig til h... med kosten i sommerferien. Gjetter 2-3 kilo opp. Huff. Men skal finne ut av det på fredag nå da. Og da er det bare å sette i gang for fullt igjen! Trimme og spise sunt. MÅ ned til ca 78 kg før bryllupet i slutten av september i hvertfall! Gamlingen syntes jo sikkert at du var kjempeflott foresten. Han er jo mann han også da vettu, så jeg ville ha tatt det som et kompliment tror jeg :) Og du, lykke til hvis du tør å møte vekta i morgen :)

 

Nei nå skal jeg lage meg en kopp te og lese litt i boka mi. Trenger å koble av litt etter denne trasige dagen!

 

Vi snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovna på sofaen i går igjen. Fytti, kroppen kjennes helt most av det. Får ikke sove igjen heller. Så da blir det frokost og ergometersykkel i stedet. Skal på byvandring i dag, blir masse tråkking. Har ikke fått skrittelleren enda, så jeg får ikke talt skritt, men jeg kommer til å rapportere hvor mye jeg har trent hver dag, trenger å se det nemlig. Er med på å veie fredag Gwenpa, da har jeg noen dager på meg til å komme meg i sving igjen. Hater kaker og alt søtt og ekkelt. Bare for å si det. Kommer til å legge inn lengre treningsturer denne uka. Det blir deilig. Te frister også, lenge siden jeg har drukket det. Ut og handle inn noen deilige sorter, så kan jeg lage meg iste.

 

Det blir egg og bacon til frokost i dag, nam nam. Ønsker dere alle en flott dag, og så skrives vi senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid koselig og dra bort på ferie, men du verden så godt det er og komme hjem igjen....!! Og så ufattelig mye penger man bruker når man er borte....

 

Vi har kost oss veldig i uka som gikk, og jeg hadde jammen ikke mye lyst til og gå på vekta i går tidlig, men vet dere hva?? Jeg hadde ikke gått opp ett eneste gram.. Og ikke ned heller da...

Kan ikke skjønne at det er mulig! Er bare kjempeglad!

i tillegg tror jeg at jeg har gått ned rundt lårene, men klarer ikke finne lappen min.. er redd jeg har kastet den.

 

Har to uker ferie til, men har bestemt meg for at disse ukene skal jeg bruke til å komme inn i vanene igjen, og jeg fikk trent i går, og håper og få trent i morra også.. Vet dere hva? Utenom forrige uke, så har jeg klart og få ett gulleple hver uke de siste 3 ukene!

Nå skal jeg lage litt frokost til oss, så jeg stikker innom etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, du har jammen vært kjempeflink altså. Det er supert å ikke ha gått opp. Jeg finner ut av mine sommersynder fredag. Sliter litt om dagen, hardt å ha besøk av folk som lager kaker HVER dag til kaffen, og blir skikkelig snurt om jeg ikke smaker... Men jeg står på.

 

Orka bare å sykle 10 min i dag tidlig, men skal snart sykle avgårde i middagsbesøk. Håper vi får fisk, har spist koteletter hver dag siden torsdag. Det blir nok ca 40 min sykling frem og tilbake. Motiverende med gullepler, ikkesant? Jeg har bare et eple igjen på treet mitt, så jeg satser på nytt epletre til neste uke. Vi må stå på, det hjelper utrolig på vekta, og ikke minst på kroppsfasongen at vi trener og beveger oss. Har endelig funnet ut at det er turorientering i bergen også, vurderer å prøve det i morgen om været ikke er for ille. Har fått skrittelleren min i dag også- og den må jo utforskes.

 

Nå venter litt husarbeid og en middagsavtale. Vi snakkes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innmari dyktige dere er! Jeg blir helt glad av å lese om dere. Nå fikk jeg jammen lyst til å trimme litt selv også! Får se om jeg ikke kan få lurt inn noe i mitt heller stramme tidsskjema :)

 

Nå sitter jeg og jobber overtid. Blir nok noen kvelder med det fremover. Mye å ta igjen etter å ha vært borte! Så jeg har ikke tid til å skrive så mye akkurat nå da. Men kommer sterkere tilbake!!

 

Åhh.. Skulle ønske det var meg som ikke hadde gått opp noe i feren..drømme drømme :) Men jeg skal gå ned MYE i ukene som kommer! Basta! Æsj... akkurat nå husket jeg at jeg jammen har spist et kakestykke i dag også.. Faderen skulle spandere lunsj. Og i stedet for noe fornuftig, ble det jammen et stykke gulrotkake... Herregud. Men har bare spist nøtter og GROVE kjeks tidligere i dag da. Og sukkerfri pastiller og vann. Så såååå ille kan det da ikke bli?

 

Stå på videre alle flinkiser! Vi snakkes helt plutselig :)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det var med en sykkeltur. det går ikke så fort når vesla er med, men det får så være. Syns det er fint at vi kan gjøre ting sammen jeg. Det ble akkurat 2 trimpoeng i dag. Sånn skal det være.

 

Fisk til middag i dag, nydelig foliebakt laks. tror jeg må diske opp med middag til besteforeldre i morgen, mulig det blir lasagne. Jeg elsker løk i alle varianter, men ingen av gjestene tåler det. Må vel ta hensyn.Vet ikke helt, jeg er virkelig ikke noen superkokk altså. Må tenke på det. Tar gjerne i mot tips. Hah, kom på betasuppe/lapskaus. Det er vel litt ok passe vekta mat, vel? Og evt frukt eller jordbær med vaniljekesam eller rett og slett fruktsalat til dessert? Forferdelig fornøyd med at hjernen min virka så seint på kvelden. :)

 

Har drukket flere liter vann i dag, sikkert 3. Likevel er det plass til mere. Har slurva med vanndrikking i over ei uke nå, og det merkes både ved at jeg får vann i kroppen, at alt stopper opp og at jeg får verre hud. Bare å hive innpå for min del. Fikk ikke henta skritteller i dag, er så spent på den. Det er ei sånn som gr selger. Noen som har tips å komme med ang bruk? Den kunne visst måle alt mulig. Kanskje jeg får meg en smell da, jeg som tror at jeg er så aktiv??

 

Det blir tv kveld kombinert med klesvask i dag, er lat og kosete. Og te og pledd i sofaen. Flink du er som jobber overtid og alt Gwenpa. Pass på å spise nok. Ha en super kveld alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for rosen smellyflower! Det varmer godt!

 

Kommer akkurat fra trening, jeg glemte og strekke ut på mandagen, så de første ti minuttene i dag var grusomme!! Men det var ordentlig deilig og få brukt kroppen litt i dag også.. Så langt i uka har jeg over 6 trimpoeng, og enda skal jeg trene og gjøre mer... og lenge til mandag!!

I dag er det endelig varmt og godt her, og vi nyter det fullt ut, bare innom for å få oss en matbit og ordne litt til middagen.

 

Vi snakkes i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. Jeg har gått/jogget (!) i 40 minutter i dag, ble så svett at det rant. Nå er det bare å pakke litt småtteri i sekken, så drar vi på fisketur. Må nyte været. Da jeg jogga i dag merka jeg at jeg hadde mye mer å gå på. Det var sjenansen da jeg møtte folk langs veien som gjorde at jeg gikk innimellom. Jeg er så imponert over meg sjøl. Hadde aldri trodd jeg skulle bli en jogger, men nå... Time will show! Snakkes i kveld ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisking etpar timer i dag gav meg tydeligvis nok trimpoeng til at jeg nå har fått et stusselig, nakent trimtre nr 2 :) Det er jeg strålende fornøyd med. Kjenner at jeg er stolt. Om jeg ikke er hyperaktiv, så vitner det om at jeg har endret livsstil. Det er et bevis liksom. Hurra for meg. Får satse på at det kommer etpar gullepler på rimelig kjapt.

 

Har ikke blitt noe middag i dag, tror jeg speiler etpar egg og har bønner og bacon til. Familiemiddagen ble utsatt til i morgen. Like greit. Da blir det overhodet ikke dessert på meg, den tida er forbi. Lengter etter den stabile hverdagen min kjenner jeg. Den kommer fresende på mandag.

 

Nå gjenstår litt husarbeid, litt mat og 50 sit ups, så er denne dagen forbi :) Optimismen bobler i meg, ikke fordi jeg tror jeg går ned noe til fredag, men fordi jeg har klart å leve ganske så mye sunnere stort sett hele tida siden påske, og fordi at jeg nå ser at jeg klarer å hente meg inn igjen etter litt slappere tider. Jeg er så glad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jobbes det MYE for tia. Blir skikkelig daff av å sitte med nesa trykt ned i papirer dagen (og kvelden) lang altså... Og trøtt!

 

Dagen i dag begynte bra. Spiste to grove skiver brød med kaviar, deretter nøtter til lunj og mellommåltid. Drakk bra med vann også. Og så.......kebab..... ÆSJ! Jeg får liksom ikke til å ta meg helt sammen igjen etter ferien. Nå trenger jeg virkelig et spark bak altså! Skal veie meg fredag uansett da. Tenker det vil få igang motivasjonen igjen :) Håper i allefall det! Dessuten tror jeg at jeg må slutte å bruke tights og tunika, som er min store kleslidenskap i sommer. Jeg kjenner jo ikke at noe strammer på kroppen, og det er skikkelig skummelt. Bedre med ei bukse som "sier i fra" når man ikke har vært dyktig nok.

 

Neste uke har jeg forhåpentligvis bedre tid på ettermiddagene. Da skal jeg trimme! Har jo fått golfet en del i sommer. Og gått rundt og sett i byer og slikt. Men bør ta sit-ups og armhevinger. Og ta frem sykkelen igjen!

 

Nei, nå er det slutt på de daglige utskeielsene!! Ferien er over :)

 

God natt da dere! Senga venter. Skal drømme om morsom trim og god sunn mat, og en slank og fornøyd meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjener igjen tunika og tights lidenskapen. Prøv en nyvaska dongeri bukse, de pleier å stramme litt. Får hvertfall meg til å tenke. Syns ikke det var så ille i dag jeg, matinntaket ditt altså. En liten kebab kan vel ikke gjøre all verdens skade? Det er verre med trimen. Takk for gratulasjon, er skikkelig stolt av meg selv. Nådde målet mitt om nytt tre i juli.

 

Tenkte på at vi bør sette fokus på noe spes hver uke fra neste uke av, sånn vi gjorde før sommeren. Og da bør trim kanskje være en av de tingene?

Psyker meg opp til mine 50 sit ups nå, herregud, det er kjedelig altså. Senga frister mye mer. Men jeg BØR gjennomføre dem.

 

Da jeg jogga på turen min i dag opplevde jeg at HELE kroppen min dissa og gynga, det var skikkelig ubehagelig. Dobbelthake (kan ikke se den, men den er tydeligvis der) ryggflesk (har jeg det OG, liksom), for ikke å snakke om lårene. Det var ekkelt, altså. Seriøs trening må nok til. Siden jeg aldri har jogga i hele mitt liv er jeg ganske skeptisk til den treningsformen. Vet liksom ikke hva den gjør for meg, bortsett fra at kondisjonen bør bli bedre. Kan jogging stramme opp kroppen, liksom?

Kunne tenke meg å svømme, men det frister ikke nå i denne kalde sjøen. Må tenke litt over hvordan jeg skal få tent utover høsten.

 

Orker ikke å pønske på det nå, 50 sit ups here I come. Natta, snakkes i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske dere alle en strålende sunn dag fylt med spreke gleder og godt humør. Veiedag i morgen, Gwenpa, du kommer nok til å klare deg helt fint. Kjenner at jeg nok har lagt litt på meg, men det skal bort fortere enn svint. Skulle jo være under 90 til 1 august. Det SKAL jeg klare. Må hive meg rundt og få gjort noe i dag. Snakkes senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er middags selskapet over, alle ble mette av deilig lasagne med hvitløksbaguetter og en STOOOOR bolle med salat. Og til dessert: Vannmelon. Sånn er det, ikkeno kaker og styr og feit sukkermat, man kan jo bare ikke spise det hver dag. Og alle var glade fpr det. En liten frukt etter middag for å dempe søtsug er noe annet enn kaker og sjokkis. Hurra. Gjør virkelig mitt for tida føler jeg. Holder koken med mat og trim og alt som er.

 

Nå er vesla på tur langs veien alene for første gang. Hun skal til bestefar, nesten 1 km fra her vi bor. Hun var så stolt og glad når jeg sa at hun fikk gå alene, men hun må jo øve, skal jo snart på skolen. Svetter i hendene nå jeg, er nervøs. Vet at hun virrer i trafikken. Håper de ringer snart og forteller at hun har kommet frem. Sukk, det går nok bra. Vi snakkes i kveld, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her og glupsker vann i håp om at all dritt skal bli skylt ut av kroppen min på en dag :) Skal jo møte vekta ansikt til ansikt i morgen, så nå er det skikkelig krampetrekning her. Må innrømme at jeg er mer enn redd! Huff! Men i morgen skal det altså veies, og så er det bare å komme seg inn i de gode rutinene igjen.

 

Smellyflower, du imponerer til stadighet! Jeg synes du har en utrolig evne til å holde fokus. Virker som om du har innarbeidet rutinene med både kosthold og trim skikkelig. Det ser ut som om du ofte velger de sunne alternativene uten at du tenker så mye på det...? Stemmer det eller..? I såfall er du langt på vei mot et sunt kosthold som vil vare tror jeg :)

 

Jogging er for øvrig kjempegod trim. Du får opp kondisen, og så forbrenner man jo veldig mye! Jeg er faktisk en av de som synes det er ok å jogge. Men får så vondt i i knærne. Spesielt nå som jeg veier en del.. Men kommer sikkert til å ta opp joggingen når vekta har minsket. Fordelen er jo at man faktisk kan jogge både sommer og vinter, det er gratis og man kan gjøre det overalt! Det dissende flesket høres kjent ut, hehe. Prøver å pakke mitt inn i klær som holder det sånn noenlunde på plass. Verre med kinn og hake da.. Men det får bare disse fritt så lenge det varer. Det blir forhåpentligvis ikke lenge!

 

Skjønner at du er nervøs når vesla er ute og går alene. Tror jeg at jeg og hadde vært! Men det er jo bare noe man må lære seg . Både trafikken og å være igjen hjemme :)

 

Veiing i morgen da.... Wish me luck!!! Tror nok jeg trenger det. Kjennes ut som kroppen er full av kebab og vann og diverse den ikke har godt av. Jaja, best å få det overstått! Lykke til Smellyflower. Vi snakkes i "skrifteboksen" i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare forbokstaven. Gulper vann jeg også, hehe. Hadde salat igjen etter middagen i dag, tok en porsjon av det til kvelds. Vurderer å lage ei kanne med te også, da tisser jeg hvertfall mye. Litt patetisk å satse på å få bort noe sånn i siste liten i kveld, men det får så være.

Vesla kom seg selvfølgelig hel bort til bestefar. Det er nok jeg som må slippe taket litt i henne. Hun er selvstendig som bare det på de fleste områder, heldigvis. Hun var stolt som en høne da hun kom frem.

 

Du har rett i at jeg stort sett tenker før jeg handler Gwenpa. Føler meg mer og mer sikker på at jeg har endret vesentlig på livsstilen min. Det er deilig. Samtidig som jeg ikke ønsker å være fanatisk. Det passer ikke meg, jeg er tross alt en livsnyter av dimensjoner, hehe.

 

Men tilbake til i morgen....kvir meg, veiing er jeg rimelig sikker på at ikke blir noe morro. Tenkte jeg skulle måle cm rundt om også, for å se om det er noe trøst å få der. Vesla er forresten sinna på alle som kaster søppel langs veien der vi pleier å gå, så i morgen har hun bestilt søppelplukketur. Og det skal hun hvertfall få!

 

Er klar for å skrifte i morgen uansett jeg. Masse lykke til Gwenpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

91 kg, og stod dermed altså stille. Gode greier, er fornøyd med det, men NÅ er det på tide med en nedgang her. Har stått stille i mange uker, og jeg har jo planer om å komme under 90 til neste uke. hVordan gikk det med deg, Gwenpa? Satser vi beinhardt dene uka eller?

 

Camkir, nyter du fortsatt ferien?

 

Bellamilia, nå savner vi deg her inne. Hvordan går det med deg, er du sofaliggende enda?

 

Her yrer det litt i dag, men jeg og snuppa skal ut og gå om en stund, plukke boss.

Salat til frokost i dag, og muligens til middag også. Det er bare å få sving på både kosthold og mosjon. heia oss, vi klarer dette! Jeg bobler over av pågangsmot, og deler gjerne om noen har bruk for :)

 

Talast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låra mine svir.... au au au.... :)

Jeg har klart og trene 3 ganger denne uken og i dag bestemte jeg meg for å ta en saltime istedenfor apparater... og vi ble bare 3 stk. Hun kjørte beinhardt på låra, de svir og gjør ordentlig vondt enda!! Men det var godt å få gjort noe annet enn å trene på apparater, blir ikke det samme.

Og man yter mye mer når noen står ved siden av og skriker "kom igjen".. hehe.

(og jeg er godt over ukens trimpoeng) :)

 

Syntes du er flink smellyflower, selv om du ikke har hatt noen nedgang! Du har virkelig pågangsmot og motivasjon til og fortsette også, og jeg merker også at motivasjonen min er tilbake! Det er så deilig!!!!

Jeg har fortsatt en uke ferie igjen, tenkte jeg skulle ta med meg snuppa mi og feriere litt på hytta og ta en tur både på Østfoldbadet og ett hoppeloppe land. Vi får se!

 

For første gang på lenge gleder jeg meg til veiing på mandag! Men først må vi over helgen, og det er alltid spennende!

 

Nå må jeg ha meg litt mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

Hei alle sammen!

 

Godt jobba Smellyfower, synes det er ganske godt gjort å holde seg på stedet hvil når man har ferie jeg. Man mister jo litt av de daglige rutinene. Jeg har tom problemer i helgene da det ikke er noe faste tider til frokost, lunsj osv. Så jeg synes du er flink, og med en gang du kommer igang igjen så kommer du til å suse nedover skal du se :)

 

Camkir; flink du er til å trimme. Missunnelig jeg, pga ryggen ikke fått trent på 2 uker og jeg merker at jeg savner det og blir rasløs(trodde aldri det skulle skje).

 

Gwenpa; venter spent på resultatet ditt, går sikkert bedre enn du tror/frykter. Stikker innom i kveld for å se om du har rapportert.

 

Tøft på jobben om dagen, 1000 ting jeg må bli ferdig med til ferien. Ser at jeg må ta med meg endel hjem i helgen og skal jeg være ajour når jeg begynner innspurten på mandag. Jeg er sur, sur, sur fordi jeg har alt for mye å gjøre. Derfor har jeg latt pc stå av hjemme et par dager og derfor ikke mange livstegn fra meg.

Alt blir så jævelig vanskelig når jeg er stresset; jobb, fritid, spising osv. Mamma ringte meg i går for å sjekke om det i det hele tatt var liv i meg, er visst en stund siden jeg har ringt hjem.

 

Fyser som bare det denne uken også, sikkert en kombinasjon av mensen, stress, syntes synd på meg selv osv, så litt namnam har det blitt(men ikke vill fråtsing). Men det positive er at vekten viser ca 80 kilo om dagen, på tross av at jeg føler meg som en ballong, så da håper jeg det er farvel 80-tall på mandag :)

 

Jeg skal snike meg hjem fra jobb før i dag. Skal sitte barnevakt for min nydelige prinsesse av et tantebarn på 4 mnd. Blir første gang jeg er alene med henne så jeg er litt nervøs. Men søsteren min skal mate og legge henne før de drar bort så jeg regner med at hun sover mesteparten av kvelden(lov å håpe). Men blir kos å bade og stelle henne før hun legger seg. Hun er veldig søt, og som snytt ut av nesen på tanten sin :)

 

Nå sitter jeg og drømmer om hamburger. Har bestemt meg for at siden jeg har vært ganske så flink siden jeg startet så SKAL jeg spise hamburger i helgen, OG det blir ikke av den sunne, hjemmelagde typen. Burger King here I come!

 

Takk for all støtte og at jeg får lov til å fyre av litt guff innimellom også.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

freste innom, men hadde ikke tid til annet enn å skumlese innlegget ditt, venter på at middagen skal bli klar. Er sulten, NÅ! Jeg og berta har gått tur i møkkaværet i dag, i over 2 timer. Og holdt på å dø av sult når vi kom hjem. Ble 3,8 trimpoeng, og en litt finere gangvei, vi plukka nemlig litt søppel langs veien.

 

Lasagne til middag i dag også, helt ok egentlig. Kjekt å ha rester når man er så sulten som vi er. Mmmmm, masse salat, det blir digg. Takk for ros, er virkelig klar for å suse nedover igjen nå, kjedelig å stagnere på en måte.

 

Forstår at du er sliten og lei, men vet du hva? Kos deg masse i helgen, kanskje litt ekstra mat og stell, det hjelper kanskje, og du fortjener det. Heldig du som får kose med baby....sukk. Savner det litt igrunn, men egentlig ikke i lengden. Jeg også blir rastløs når jeg ikke får bevegd meg, det er helt rart, altså. Kanskje jeg har blitt treningsnarkoman, heheheh (som om det er noen reell fare for det :) )

 

Jeg er ikke klar for å begynne å jobbe på mandag egentlig, men har fått den nye skrittelleren min nå (endelig!) så jeg har jo alltids noe å være opptatt av.

 

Hamburger høres helt smashing ut, nam nam. Kos deg og nyt hver bit. For min del blir det strengt regime i helga. Må få i gang saker og ting.

Godt du gav livstegn nå, ble nesten litt bekymret jeg. Det er deilig å få syte litt her inne en gang i blandt, godt du ikke var borte for godt. Vi er her og heier på deg vet du. Nyt helga :)

 

Camkir, kos deg i helga du også, enten det blir på hytta eller hjemme. Er sikker på at du kommer til å smile bredt når du veier deg mandag, etter all den treninga du har hatt denne uka. Det er så hyggelig å lese, husker hvordan det var i begynnelsen, tenk hvor du har forandret deg. :)

 

Men kvinner, hvilket mål setter vi oss for neste uke? Kjenner at jeg må innstille meg på noe snart, kommer nok til å bli kaotisk på jobb, og derfor blir det viktig for meg å vite hva jeg skal fokusere på....

 

Og Gwenpa, vi venter spent........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...