Gå til innhold

* * * Feriejentene * * *


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

Hei! Har blitt lite fra denne kanten i det siste. Har hatt problemer med internettilgangen så langt, men i dag gikk det plutselig greit igjen :) Jeg har ikke fått gått på vekten denne uken, så må komme tilbake med rapport for uke 29. Jeg rakk heller ikke å rapportere forige uke før jeg dro på ferie. Men det kommer her:

 

Uke 28: 57,0 kg - ned 0,1 kg

Uke 29: kommer senere

 

 

Ferien så langt har gått greit. Begynte friskt med en joggetur forige torsdag. Men fredagen kom forkjølelsen snikende og den har holdt seg der siden. Så nå går det mest i turer. Gikk tur på søndag og i går gikk vi på en lengre fjelltur. 5 trimpoeng totalt på fjellturen :) Satser på at jeg blir frisk igjen snart slik at jeg kommer i gang med joggingen igjen. Blir fryktelig rastløs av å bare sitte her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar
Gjest klartvikan

Heisann.

 

Da har jeg hatt veiedag igjen, og det resulterte i opp 0,3 kg, så da er jeg på 64,6 :) Har riktignok mensen og ferie, så det var jo ikke så hakkande gale. Satser videre, og går lange turer. Har ikke gitt opp å nå målet mitt likevel.

 

Carpa: Jeg er 171 cm høy... Ikke 167 :)

 

Ellers synes jeg det virker som at folk er flinke til tross for at dette er den vanskeligste tiden og slanke seg på. Stå på videre folkens. Vi skal klare dette. Har enda noen uker igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carpa og dere andre.

Var med på den forrige tråden, men har vært noen nydelige uker i Brasil. Er redd vekta har gått opp litt mens vi var der.... men "nå er det på han igjen". Jeg legger inn vekt, høyde og mål i morgen. Håper det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Velkommen tilbake, Noa! Klart det er plass til deg! :)

 

Vi tok en snartur til fjells denne uka. Reiste på onsdag og gikk en 3 timers tur på fjellet i går. Flott vær! Veldig slitsomt med sekk på ryggen og noen bratte kneiker. Er veldig støl i låra i dag! Om jeg ikke blir så slank så blir jeg iallfall sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri

Biggest loser uke 29 ble Siljas. Gratulerer

 

Her er det ferietid og da blir det ikke mye tid til data gitt. Selv om vi bare skal være hjemme så er det nok å henge fingrene i så dere får ha meg litt unnskyld om jeg ikke oppdaterer veldig ofte nå fram til begynnelsen av august.

 

Når det gjeder min egen vekt så går det skikkelig dr***** om dagen. Feriekos og bursdagsfeiring er ikke bra altså. Håper fokusen snart kommer tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carpa og dere andre.

Var med på den forrige tråden' date=' men har vært noen nydelige uker i Brasil. Er redd vekta har gått opp litt mens vi var der.... men "nå er det på han igjen". Jeg legger inn vekt, høyde og mål i morgen. Håper det går greit.[/quote']

 

Klart du kan være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' etter over to uker på ferie i syden er resultatet opp 3 kilo. Fra 67,7 til 70,6.

 

Nedslående, men håper at en del av det er væske. Går på med friskt mot. :)[/quote']

 

Jeg finner ikke noe tidligere innlegg fra deg? Kan du oppgi startvekt, startuke, høyde osv så jeg kan få lagt deg til i listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tingenes tilstand var som jeg fryktet... Etter 4 uker ferie, opp 2 kg :) Starter nå på ny frisk. Her er mine mål:

- Høyde: 168 cm

- Vekt: 72.0 kg

- Ønsket vektnedgang: 4 kg.

 

Carpa, kan du legge inn dette? (Jeg tar veiedag på lørdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Hei!

 

Nei, har ikke lagt inn noen innlegg siden påmeldingstråden.

 

Høyde: 170

Startvekt: 67,7

Vekt nå: 69, 4 etter ferien.

Mål: 65.

 

Husker ikke hvilken uke det var vi begynte med denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

- og velkommen tilbake Noa!

 

Jeg er nettopp tilbake etter å ha vært på fjellet siden torsdag. Vi har gått lange turer hver dag. Siden jeg i tillegg har både trent og syklet tidlig i uken, har jeg denne uken fått 23,1 trimpoeng. I tillegg er sit-upsene unnagjort. Jeg er veldig fornøyd med det! :)

 

Ellers har jeg nok spist en del sjokolade, chips og kjeks, så jeg er spent på vekten i morgen!

 

Jeg reiser igjen tidlig i morgen, denne gangen til hytte ved sjøen. Jeg skal prøve å logge meg på med vekt i morgen. Uken etterpå (uke 31) kommer jeg hjem tirsdag eller onsdag, så jeg rapporterer ut i uken.

 

Stå på videre alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuppeli

gruet meg litt til å gå på vekten igjen etter ferien, det har nemlig blitt mye god grillmat, mye rødvin, en del peanøtter, lange kveldder, sene frokoster, ujevn matrytme osv...

 

Resultatet: 72,5 kg

 

- akkurat det samme jeg hadde før vi startet her (og bare 200 g opp siden forrige måling), så det må jo nesten være bra, tenker jeg!!!

 

Jeg har hatt en fin og aktiv ferie, har løpt noen turer, gått noen fjellturer og vært ganske mye i aktivitet i sommerregnet, så det er vel det som har bidratt til ikke så værst resultat :-) Og nå som jeg er tilbake igjen i jobb, så kanskje jeg til og med klarer å komme meg litt nedover skalaen!!

 

Stå på og fortsatt god sommer alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Vekten min stoppet på 70,0 kg i dag. Ned 300 g siden forrige mandag.

 

Neste mandag er jeg borte så da blir det ingen veiing på meg. Etter det så er det vel snart høst og skjerpings! Vekta mi er utrolig stabil om dagen. Svinger ikke mye verken opp eller ned. Har ikke blitt så mye trening denne uka som jeg hadde håpa på. Nå drar vi på torsdag så uka som kommer blir vel heller ikke så bra. Har i grunnen ikke tenkt å telle verken det ene eller det andre! :)

 

Hva med dere andre? Er de fleste på ferie nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på ferie i en uke. Skal veie meg i morgen. Merker på buksen at den er blitt litt viere. Er spente i morgen om jeg har gått ned. Har vært aktive i ferien + jeg har ikke spist så mye usunne mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuppeli

har veid meg i dag tidlig, og nå stoppet vekten på 72,8 (så det er totalt 300 g opp siden start...)

 

Men, har meldt meg på kurs som starter i kveld og regner med at nå går det bare nedover herfra!!!

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag veide jeg meg.. Til tross at jeg har hatt 3 uker ferie så har jeg gått ned i kilo. I dag veide jeg 66,6 kg, men vekta er litt feil. så jeg plusser på litt og sier 67 kg. Prøvde en gammel bukse i dag , og knappene på den får jeg igjen nå. Så nå er jeg enda mer motivert til å ta av de siste kiloene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Hei alle sammen. Jeg fikk desverre ikke veid meg, eller innrapportert forrige uke. Har hatt to uker ferie nå, så det blir ny veiing på onsdag for min del. Frykter at det har gått litt opp ja, lite trening og mye god mat har nok gjort sitt. Men jg er i full sving fra i dag av håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt innom akkurat nå. Jeg kommer tilbake for å oppdatere listen senere i dag. Må bare få lagt lille propell.

 

Vi har vært på en liten ferie og det har vært ganske hektisk her i heimen så derfor har jeg ikke rukket å oppdatere på en stund.

Men nå er hverdagen snart over oss, begynner å jobbe igjen på torsdag så da er det full fokus her.

 

Har lagt på meg i ferien og er både demotivert og shitt lei denne overvekten.

 

Grrrr, nå skal jeg spise frokost/lunsj, speltbrød og vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Noa er forrige ukes Biggest Loser med - 1,1 kg.

Beundringsverdig at du klarer å gå ned i vekt i disse ferietider. Jeg er ihvertfall imponert.

 

Nå er det bare 3 uker igjen av denne tråden jenter. Jeg skal i hvertfall stå på og prøve å få maks ut av det. Min ferie er over og nå er det tilbake til fiber, vann, grønt og trim.

 

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har ikke fått rapportert noe særlig i løpet av ferien. Har 1 1/2 uke igjen og blir nok ikke noe ordentlig veiing før jeg er hjemme igjen. Men jeg merker at det dessverre har kommet noen kilo på siden sist og det er ikke morro. Men samtidig klarer jeg ikke å ha et naziregime på mat og drikke når jeg har ferie og skal kose meg. Så nå passer jeg på å ikke putte i meg for mye sjokolade og kaker (blir mye av slikt hjemme hos mine foreldre...) og å få trimmet hver dag. I går ble det en times gåtur og i dag har jeg planer om en joggetur ;) Ellers startet jo ikke ferien så veldig bra siden jeg ble forkjølet og dermed ikke fikk trimmet noe særlig. I tillegg ble det mye god mat og drikke og de kiloene jeg har strevd med å få av etter påske har nok kommet på igjen. Håper bare det ikke blir mer....

 

Lykke til alle sammen! Håper vi kan holde liv i tråden litt lenger enn datoen som ble satt i utgangspunktet (var vel 25. august?)! Tror jeg trenger litt lenger tid på meg etter denne ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke rapportert forrige uke siden jeg reiste tidlig mandag morgen på ferie.

 

Jeg kom hjem i går etter hyttetur. Jeg har spist veldig mye fisk og fiskemat, men desverre mye sjokolade og chips også. I tillegg har jeg hatt halsbetennelse og har dermed lagt veldig mye den siste uken og ikke orket trening.

 

 

Resultatet er dermed: 64,4, opp over ett kilo, grr!

 

 

På søndag reiser jeg til paris og blir borte til torsdag, så det blir sen rapportering neste uke også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel snakket om å starte en ny høstråd når vi er ferdig med denne. Jeg foretrekker det fremfor å forlenge tiden til denne. Det gir liksom ny motivasjon å starte litt på nytt igjen :-) Hva mener dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Vi har vel snakket om å starte en ny høstråd når vi er ferdig med denne. Jeg foretrekker det fremfor å forlenge tiden til denne. Det gir liksom ny motivasjon å starte litt på nytt igjen :-) Hva mener dere andre?

Hei,

 

Smugtittet på tråden deres og kan bare anbefale å starte litt på nytt. Jeg startet min egen lille "Før Spania-tråd", og VIPS så hadde jeg gått ned 3 kilo på halvannen uke :-)

 

Lykke til!

 

Bente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...