Gå til innhold

Okinawa raporterer fra kilokampen


Gjest Okinawa

Anbefalte innlegg

takkr for tilbakemeldinger folkens.

 

Dere er toppen.....

 

Tenk at dere bryr dere, og heier...på meg......

 

Tusen takk, det betyr massse.....

 

Jeg har faktisk gått ned litt igjen......mon tro dette vrker for meg?

 

Vel, slik er tallene nå:

11 november: 114,4

16 november: 114,0

22 november: 112,5

 

Hurra for meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 433
  • Created
  • Siste svar

OOOHHHH!! Grattis så mye, Okinawa!! :D

 

Det var jo kjempeflotte tall da :)

Virkelig en grunn til å klappe seg selv på ryggen og unne seg elv en gave! Kanskje en velduftende krem eller en ditto dusjsåpe?

Eller om du vil ha noe som synes, finnes det jo så mange flotte smykker. Om du har hull i ørene, så unn deg et par flotte øredobber da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

11 november: 114,4

16 november: 114,0

22 november: 112,5

01 Desember: 111,0

 

Jøss, detta går jo bra jo......

Eller jeg har hatt ei jævlig helg synes jeg, med besøk, kaker, pynting av pepperkakehus, ja da gikk vel sikkert 70% av nonstoppen og seigmenna ned i min mage *flau*............

Og juletrefest på skolen, og dertilhørende kaker osv.....

Kjøpte meg en stor plate julemarsipansjpkolade på fredag når jeg handla og all ting.

Alikevell ned litt.

Går bra no, men det blir lite eksprementering med mat....blir hele tiden masse grønnsaker, og litt kjøtt eller kylling. Er ikke så flink på å velge fisk....

 

 

 

Vel, jeg er glad nå, men hvor lenge var Adam i paradis=????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink! Ei helg på galeien spiller ingen rolle - fortsett slik du har gjort den siste tida og så blir dette riktig så bra. Jeg hadde ei slik runde sjøl, bortsett fra at min varte mer enn ei helg :). Nå er jeg på rett spor igjen og det jeg la på meg (Jepp, la på meg nesten 2 kilo!) var nok mest vann.

 

Vel, det jeg ville si med dette er at litt tullete mat innimellom tåler vi når vi klarer å ta grep igjen. Jeg er så imponert over det du har fått til, Okinawa :). Ha ei fortsatt god uke og la spist være spist! Da er mulighetene store for at Adam faktisk forblir i paradis... :)

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott. Fortsett som du gjør, så skal du se dette går rette veien.

 

Alle har en dag eller to, eller fler som man spiser galt eller for mye.

 

Lykke til videre.

 

Klem fra Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeimponert altså!

Skulle ønske jeg klarte å gå ned sånn som du gjør!

Så var det dette med å ikke henge seg opp i sprekkene da! Det fører jo ingenting godt med seg å gjøre det!

Ta lærdom av det, og bit tenna sammen og fortsett som du gjør!

Jeg er heller ikke noe flink til å spise fisk, men vi tar Omega3 hver dag istedet. Så får jeg ikke fullt så dårlig samvittighet hehe.

Jeg lagde plukkfisk her om dagen jeg. Kjøpte inn lettsaltet torsk bare for å lage plukkfisk. Jeg spiser ikke lettsaltet torsk ellers. Har fått det så alt for mye tidligere, så jeg blir helt dårlig bare av tanken, men jeg har likevel hatt lyst på plukkfisken jeg husker at mamma lagde da jeg var lita. Gjett om det var poppis med jentungen du! Hun spiste masse! ;)

 

Ikke gi opp nå! Det er nå det begynner vøtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 november: 114' date='4

16 november: 114,0

22 november: 112,5

01 Desember: 111,0

 

Jøss, detta går jo bra jo......

Eller jeg har hatt ei jævlig helg synes jeg, med besøk, kaker, pynting av pepperkakehus, ja da gikk vel sikkert 70% av nonstoppen og seigmenna ned i min mage *flau*............

Og juletrefest på skolen, og dertilhørende kaker osv.....

Kjøpte meg en stor plate julemarsipansjpkolade på fredag når jeg handla og all ting.

Alikevell ned litt.

Går bra no, men det blir lite eksprementering med mat....blir hele tiden masse grønnsaker, og litt kjøtt eller kylling. Er ikke så flink på å velge fisk....

 

 

 

Vel, jeg er glad nå, men hvor lenge var Adam i paradis=????[/quote']

Hei og gratulerer med toppers vektnedgang!! Dette går jo kjempefint!! Som de andre sier litt utskeielse blir det innimellom, men så lenge du lar det bli med litt så går vekta nedover! håper du har fått masse motivasjon nå til å fortsette. Du ser jo at det går kjempebra. Du er flink!! Og du, ikke vær pessimistisk... Tenk heller at dette klarer jeg!! Så får bare Adam gjøre som han vil..! ;)

 

Stor klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuuuusen takk for så gode tilbakemeldinger!!!!!!!!

 

Men nå er jeg litt deppa, for ingen reduksjon lenger...........

 

11 november: 114,4

16 november: 114,0

22 november: 112,5

01 Desember: 111,0

05 Desember: 111,0

 

Buuuhuuuuu..................

 

Kjenner jeg får lyst på en stoooooooooooor sjokolade.... men skal la det være.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei! Ikke sjokolade nå! Nå går det jo så det suser! Neste uke skal du se at det er nedgang igjen. Kroppen din må kanskje tenke seg om litt, men den gir seg jo hvis bare du holder stand! Og det kommer du jo til å gjøre.

 

Lykke til! - skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mostod sjokoladen, mest forde jeg faktisk IKKE hadde sjokolade her. Men jeg var faktisk inne på tanken om å plyndre pepperkake huset.... Men motstod det også.

 

Men i dag har jeg spist syndig mange pepperkaker....med nonstopp på......

 

I morra ny uke nye muligheter...........

 

Takk for støtte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist er spist... Ny uke i morgen! Tenk på alt det positive du klarer!! Alle gjør vi feil innimellom, men neimen om jeg gidder å bruke energi på dem i etterkant. Tenk fremover!! Du er kjempeflink, Okinawa!! Dette klarer du!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 november: 114,4

16 november: 114,0

22 november: 112,5

01 Desember: 111,0

 

Jeg må si jeg er MEKTIG imponert over deg!!!!;) Så bra! Stå på videre og NEKT å gi kroppen sjokolade, uansett hvor mye lyst den har på det. Spis heller klementiner som er så gode nå, det har reddet meg mange ganger i disse alt for søte juletider.... Kementiner, klementiner, klementiner, klementiner, klementiner, klementiner, klementiner, klementiner, klementiner, klementiner, klementiner;)

 

- makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementiner redder dagen for meg og gitt. Kjører på med masse av dem.

Må være litt forsiktig jeg da siden de har en tendens til å slå seg på magen om det blir for mange av dem...

 

Har du prøvd å spise krom-tabletter, Okinawa? De hjalp faktisk meg med å kontrollere søtsuget da det var på sitt verste altså...

 

Og stå på videre! Du er kjemepflink!! Selv om du ikke har nedgang en uke, så kommer det helt sikkert senere! Som det blir nevnt over her, kan eggløsning og mens ha innvirkning på sånt vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå går det da riktig så bra igjen.....Vet ikke helt hva som skjer her nå, for jeg går ned, og jeg har ikke trimmet noen ting....lissom vert så kaldt, og glatt, og ja har tusen gode unnskyldninger.

-Pluss at når man ser man går ned alikevel, blir det enda tyngre å komme ut av stolen...................

 

11 november: 114,4

16 november: 114,0

22 november: 112,5

01 Desember: 111,0

05 Desember: 111,0

11 Desember: 109,0

 

MEn det er nok mest "luft" som er borte, for midjemålet er fortsatt 122 cm.....sukk......

 

Nettopp DET burde vel være motivasjon nok til å få den feite ræva ut å trimme, men så var det "dørstokk-mila" da......

 

Vanskelig dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott nedgang,du er virkelig i siget no.Du har virkelig knekt koden for en fin vektnedgang.Vær fornøyd med det.

 

Det er ikke så enkelt med ute aktiviteter denne årstia,kaldt og glatt,ja alt er en undskylding.

 

Du får prøve å motivere deg til noe trim etterhvert,finn noe du tror du kan like å drive med.

 

Ønsker deg en fortsatt fin adventstid,fortsett som du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei okinawa og gratulerer med super nedgang.

Det er selvsagt ikke luft som forsvinner - kroppen din blir mindre! 5,4 kg allerede! Tenk så flott! :-)

 

Jeg kjenner meg godt igjen i at det er lett å finne unnskyldninger for ikke å trimme. Et tips kan være å trimme litt hjemme, i det små. For eksempel ta på stedet jogg til en melodi på radioen. Bestem deg for å holde på til melodien er ferdig.

Sleng deg ned på stuegolvet og gjør mageøvelser noen minutter, ta ekstra store bevegelser når du støvsuger eller vasker. Alle monner drar!

 

Trimvideo er også effektiv og væruavhengig trening.

 

Lykke til i fortsettelsen - stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Okinawa!!! Du burde være kjemepstolt av deg selv!! :D

 

Når målte du midjen forresten?

Det er lurest å gjøre det med en gang du står opp om morgenen. Jeg har erfaring med at magen blåser seg opp litt i løpet av dagen, så målene blir ikke riktige. Luft veier ikke noe vøtt, så det er nok noe mer som forsvinner skal du se :)

 

Veldig god ide av fullfres dette med å trimme inne hjemme alene. Da kan du trekke for gardinene så ingen ser deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink!!

Håper du finner litt motivasjon for å trimme også, bare du kommer deg over dørstokkmila så skal du se resultatet blir enda mere nedgang. For ikke å snakke om at du kommer til å krympe når du måler deg!

 

Dette går så bra så, Okinawa!! Stå på videre!!

 

Stor klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuusen taakk jenter, tusen takk for all støtte, og rosende ord.

Takk takk takk.

 

11 november: 114,4

16 november: 114,0

22 november: 112,5

01 Desember: 111,0

05 Desember: 111,0

11 Desember: 109,0

16 Desember: 108,8

 

Ja, da ser det ut til å stoppe litt opp..... huff, merker hvor lett det komert tunge tanker når det butter litt imot.

 

Det er mitt i jule-innspurten, med alt som det medfører, av juletrefester, julebord, julesammenkomster, kakebaking, pepperkakepynting, 2 bursdager i nær familie, så det har allerede blitt mye selskapeligheter. Og mere blir det.

Så jeg må bare være forsiktig. Kanskje enda mere forsiktig, enn jeg har vert.

 

Jeg har egentlig nå satt meg ett lite nyttårsmål:

 

Vekta 1 januar skal IKKE være over 109,0.

Det betyr at jeg ikke skal strebe etter en veldig nedgang, men vedlike holde dagens vekt, og strebe etter å IKKE gå opp.

 

Selvfølgelig er det topp å evt gå ned, men det er vel kanskje lite sannsynlig.

Må prøve å trimme skikkelig i jula, prøve prøve prøve.

 

Fyyyy søren så heldig de er de som er født slanke og med en forbrenning så høy som sååååå..................sukk.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...