Gå til innhold

Okinawa raporterer fra kilokampen


Gjest Okinawa

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig kan du,det vet du da.Du klarer dette tilslutt,det mangler bare at du tar tak i det som er problemet ditt.

 

Nemmelig overvekten,du vet hva du må gjøre for å gå ned i vekt.

Gjør det,fokuser på de gode valgene du gjør i løpet av dagen,glem de andre.

 

Ta ett skritt av gangen,ros deg selv,du er utrolig flink som er så ærlig.

Du er i siget,bare du fokuserer på det som er viktig.Nemmelig at du vil og kan!!!!!

 

Beundrer det at du er så rett frem og tørr å skrive akkurat slik det er,vet ikke om jeg hadde klart det.Håper vi får lese om en gladere jente etterhvert her,vet hun finnes der.

 

Sender deg en stoor klem,sammen med masse positive tanker.

 

Ha en fin uke,med masse gode tanker om deg selv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sender deg en stooooor motivasjons klem,og mange positive tanker!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 433
  • Created
  • Siste svar
Kjære XXL, takk for spark, jeg trenger slike harde spark.

 

Reductil, nei, huff, jeg vet ike, har snakket med en som bruker de, hun sier at det kun virker forde den demper matlysten, og dermed fører til at du spiser mindre.

Og nå er jeg ikke spesielt glad i å ta medisiner uødvendig, så det å ta reductil når jeg egentlig vet at det er ikke mengden mat som er problemet mitt.....det føles litt galt.

For jeg føler ikke det er mengden mat, men sammensettingen, typen, og ikke minst alt snopet og fraværet av fysisk aktivitet.

Så jeg vil foreløbig vente litt før jegbegynner på noe slikt.........

 

Og joa, vi kan ha en avtale vi, om å spise lite og ofte, men slike avtaler bryter jeg glatt....for du vet ikke at jeg bryter dem.... Ja du skjner hvor tåpelig jeg r, jeg 'VET jo at den eneste jeg da lurer i tilfelle, er meg selv..........Er ikke flink med slike avtaler jeg....

 

Lege, oppsøke lege. Tja, vet ikke heilt, når beste "medisin" mot det jeg "har" er å spise normalt og foruftig, og å velge bort sjokoladen, og å velge mer fysisk aktivitet, soppass til selvdissiplin må jeg da fremskaffe på egenhånd...........

-Jeg greide da å slutte å røyke.........................

 

 

 

 

 

Hei på deg!

Så flott å se at du hadde vært her inne! Det er bra, og en begynnelse!!!

 

Ikke begynn med R om du ikke vil... men fortsatt mener og tror jeg at du kunne hatt behov for legehjelp... Noen å snakke med (psykolog), og til å hjelpe deg videre med selvfølelse og overvekt. Jeg vet du kan om du vil, men du har jo "villet" lenge, ca 11 mnd, og hva har skjedd?? Ja, det gidder jeg ikke skrive en gang...

Rett på sak er jeg nå, men du kjenner jo meg og ber jo om det!!

Nei, Okinawa, trenger ikke ha noen avtale når du vet at avtaler er for å brytes. Men har du sluttet å røyke så kan du slanke deg. Men dette er mye verre... Røyk kan man leve uten, det er verre med mat... Men du kan, om du vil!! Og du skal klare det!!!

 

Begynn med vann!! Sett alarmen på mobilen; Husk vann! Husk mat! (Og gjerne før man er sulten! 2,5 timer imellom måltidene)

Og ikke ha noe gotteri i hus....!

Og se deg selv i speilet og si noe fint til deg selv! Hver dag!

 

Dette klarer du, Okinawa!!!!!!!

 

Håper du har hatt en grei dag på jobb...

 

Stor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv og hoy!!

 

Ja da var tirsdagen over

Og gjett hva jeg har glemt???? -Å drikke vann........det MÅ jeg skjerpe meg :)

 

Vel, XXL, 11 mnd, jo jeg harvel hengt rundt her, og prøvd og feilet og prøvd og feilet, og slanket på mg mange mange kilo på disse månedene.

 

Og jeg HAR unnskyldninger, men om de er gode,nei det er vel en annen sak.

Men det er klart at med 2 prøverørsforsøk, med alt hva det medfører av hormonkurer, og medisineringer, med tragiske bibirkninger (som økt appetitt, depresjon, humørsvigninger, nedstemthet, vektøkning jeg har hatt de alle sammen.....)

, jeg har opplevd 2 graviditeter, hvor begge har endt med abort, og innleggelser, narkose og utsrapinger. Dette fører til mye deppresjon, og derigjen mye trøstespising.

 

Vel, dette er vel en del av årsaken til at jeg det siste året har tillført kroppen mange kilo, ikke fått de bort.

 

Men selv dette er vel bare dårlige unnskyldninger.

 

For selv om man opplever slike ting, bør man kunne kontrolere seg selv, og la være å spise nidar kosepose hver kveld.............eller kyllingvinger.............eller, ja i det hele tatt.

 

Nåvel, i dag har det vert en tøff dag.

Begynte på jobb, tøft og tungt uten fornuftige klær, varmt, følte meg grusom.

Følte meg feit, som en hval. Ja jeg er jo det, så det er jo ikke så rart.

 

Prøvd å spise sundt i dag, kommet opp i 1400 kcal.

 

Ingen sjokolade!!!!!!!

Intet vann hellr da, og det er jo dumt.

 

Og en anna ting, jeg har jo kari jaqeson sn fat burning dvd, og tenk, i dag trente jeg til den............

 

HAHAHAHA....NOT...... Guuud dere skulle sett meg.

Ser jo så greit ut når lille nete stramme kari jaqeson spretter rundt på lette ben.

Men når en en-metrer-og-sytti cm lang og etthundrede og femten-komma-seks kilo tung flodhest prøver seg på det samme så blir det vanvittig.

 

Mye kropp som skvalper opp og ned, rompa disser, og hengetattene slenger både hit og både dit, til trass for rimelig stram topp.

Og den fleskepølsa som knapt kan kalles mage lenger hopper opp og ned og klasker inn i lårene.....

 

Vel, pulsen var høy, og jeg var rød som en kokt hummer i fjeset, og jeg var svett og sliten.

Så til tross for at det sannsynligis så ut som årets tåpeligste forestilling, så forbrant jeg vel en og anen kcalori............

Og DET var jo poenget......ikke det å se bra ut.

 

Jeg tok det 8 minutter oppvarmingsprogrammet, og så ett sånn der komme igang program, trr det varte omlag 18 minutt eller noe, og så ett 5 minutt nedroings program.

Greide ikke å følge hele programmet, siste 4-5 minuttene tok jeg det nok roligere enn den spreke frk jaqeson.........prøvde å gjøre som henne, men litt roligere.

 

Summa sumarum, jeg fikk trimma en liten stund da..........

 

Så slanke messig har det vert en ok dag.

Men erfaringen min tilsier at det er vanskelig å holde på slik over tid.

 

For jeg har en lei tendens til å "feire" vekt-nedgang med sjokolade............ S¨å tåpelig det enn høres ut....... Jeg har jo gått ned, det må feires........med noe godt.............doooh..........

 

Nåvel, klokka er over 23, og da er det vel bare å finne senga tenker jeg.

 

Og i morra er målet å huske å drikke vann...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du trente! Og du, drit i om det disser.... Det blir bedre! Og du står vell ikke på utstilling når du trener?? Alle disser vell litt når man trener? Iallefall oss som er på vektklubben.

 

Håper du husker vann i dag. Viktig!!

 

Unnskyldninger har vi alle. Og noen er gode og mange er dårlige... Men uansett så må vi gripe fatt i overvekten når vi ikke trives! Og det har du gjort nå! Trent og minus sjokolade. Og i dag skal du drikke vann, masse vann!

 

Dette klarer du!!

 

Ha en fin dag! Og husk; den blir bedre!

 

Klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag om gangen, Okinawa!!!! Veldig viktig å huske på. Ikke prøv å gjøre alt på en dag. Beveg deg pittelitt hver dag, kanskje bare ti minutter før tv-kvelden begynner, så mister du litt søtsuget. Evt bevæpne deg med et eple eller en klase druer!

 

Vi tror på deg, Okinawa, du klarer det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv og hoi, igjen..............

 

Æsj, helgen var ikke noe god.

Var hos mor, og spiste ett ukjent anntall boller på lørdag formiddag, spiste 1 smil ogsgå.

Og sønfdag var vi på formiddagsbesøk hos venner, og en del vaffler ble fortært..........og det ble ingen lunch.................huff.

Og på kvelden var det hjemmeløaget pizza og bernesaus.

 

For å si det slik, jeg turte ikke skrive inn hva jeg har spist, for kcalori inntaket var nok aaaaaaaaaaaaalt for høyt.

 

Vel, i går kom jeg opp i 1200 kcal og i dag 1450.

Hadde hjemmelagde kjøttkaket i dag. Laget av karbnadedeig.

 

Spiste 117 gr kjøttkake, 60 gr pastarør, 119 gr potet, 40 gr kokt gulerot, 50 r kokt brokkoli, og 50 gr kokt blomkål, og 1,5 dl knorr kjøttkakesaus................dette ble omlag 500 kcal.......så det er for mye i meny 2 og for lite i meny 3.....

 

Har ikke veid meg, tørr jo ikke det, helga var så full av mat, med boller og vaffler, og is og sånn...........

 

Har ikke trimmet siden min "kari-jaqson-dvd-prøver-å hoppe-runt-å-late-som-om-jeg-er-sprek" deby her forige uke.....

Eller, jo jeg gikk en rask liten tur på lørdag.

 

Tror jeg skal veie meg i morra.............

Er vel ikke noe å glede seg til, når jeg ikke trimmer nok, og jeg ikke greier å si "nei takk" til boller, is og vaffler.

Når jeg i tilegg ikke spiser nok som jeg skal, nei da går vel heller ikke vekta ned.

Huff...........

 

Og nå, ja klokka er 22 snart, og jeg er sulten........... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla........

 

Egentlig en god dag.

Fredag, og jeg har ikke snopet denne uka.

Vert flik.

 

Tatt fornuftige valg, som å senge mannen på butikken for å forhindre meg selv i å "snik-kjøpe" sjokolade.....

Har drukket greit med vann.

 

Gikk på vekta i morres. Og jeg hadde gått ned!!

fra 115,6 den 4 august, til 113,8 i morres.

 

Meeen, selv om jeg er glad, hopper jeg ikke i taket av dette.

Forde dette skjer hver gang jeg bråslutter en sånn der feit mat og godteri periode..... Da går jeg fort ned en par-tre kilo.

 

Skal prøve å ikke feire de 2 kiloene med snop.

Skal bort i helga, så litt blir det, men............

 

Syndet vel stort til moddag i dag da...gubben "overasket" med nystekt grandiosa når jeg kom hjem fra jobb, sulten, og "svak"....og hva skal man gjøre da?? Bli sur forde han har laget noe usunt, eller vise glede, og gi han ett kyss forde han faktisk hadde laget middag, UTEN å bli satt til det av meg........????

-spiste vel minst en halv pizza, kanskje en halv pluss en bit........

 

 

Vel, nå er det helg, og jeg skal pakke for vi skal reise bort i morgen tidlig.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overhodet ikke "farlig" å spise grandiosa i ny og ned under slanking!! jeg mener jeg har hørt hun Roede-dama har uttalt en gang at det går fint an å spise grandiosa en og annen gang, og hvis du da har salat ved siden av, ja, da blir det slett ikke så verst!!!

 

Jeg har lest mye inne på sidene dine og kjenner meg så innmari godt igjen i det du skriver. Men prøv nå når du har gått ned et par kilo og fortsett!!! IKKE GI DEG! Tenk så deilig det blir når det har forsvunnet et par kilo til...og enda et par kilo... Plutselig merker du at det blir lettere å tenke sunt, det blir lettere å trimme og du blir i bedre humør.. Men det er nok vanskelig når dere prøver å få barn og det gang på gang ikke klaffer. Jeg har selv bodd med noen som prøvde prøverørsmetoden og det var et h....... hver gang det ikke gikk.. Så jeg skjønner at du sliter maks, det er beundringsverdig at du i det hele tatt orker å tenke slanking i sånne perioder..

 

Håper iallefall inderlig at det klaffer for dere og at du når ønsket vekt også. Det gjelder bare og ikke gi opp...

 

- makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...med vekttapet!!

Du er kjempeflink!!! Lurt å sende mannen avgårde på butikken.... Og smil og takk ja når du kommer hjem til ferdig middag! Er det litt usundt, ja så forsyner du deg med litt mindre... Og spiser litt mere til kveldsmat og ikke så lenge etter middagen om du er sulten..

 

Dette klarer du!!!!

 

Håper du har hatt en fin helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg en kjempe fin uke,husk"vi skal spise for å leve,ikke leve for å spise.

Vi får stå på videre,og tenke positivt så går vi vel ned etterhvert.

 

Heier masse på deg,du klarer dette vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, for oppmuntrende ord.

 

Makrell, du har så rett, det gjelder å ikke gi seg, bare keep it up.......

Ja jeg skal jo prøve, og håpe på noen gram borte i denne uka også.

 

Desverre har helgen ikke vert så god, vi har vert bortreist sammen med svigersen, og de er av "gammelskuli` n" som vi sier her, dvs at de er litt gammeldagse, det serveres mat heile til, frokost, og så formiddagsmat, og så kaffe, og noe attåt, så lunch, og så kafe og noe attåt, og så middag, og deser, og så kaffe og noe attåt, og så kveldsmat, og så kaffe og noe attåt................og skulle du fortsatt være sulten så er det mer mat å få dersom man ønsker............

 

Og svigers tror jeg aldrig har kjøpt ett lettprodukt, vet ikke om de er klar over at det finnes.............joa, de vet nok det da, men....

Der er det kun H-melk, og meierismør, og EKTE seterrømme så klart....hehe.

Ja dere skjønner.

 

Så det har vert en helg preget av mye mat, og kaker og lefser.

Og jeg har ikke vert noe flink å styre meg.

Har spist ei heil pakke ballerinakjeks alene i helgen.............pluss for mye og for feit mat.

Og null trim.....

 

Men jeg stabber videre. Jeg gir meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanonada

Hei Okinawa:)

 

Har lest litt i tråden din og jeg må si at du er temmelig nådeløs i dine karakteristikker av deg selv.. Alle har vi dårlige dager, alle gjør vi dårlige valg, alle har vi våre svakheter, alle har vi dager der alt virker håpløst og vi føler oss som den tykkeste,styggeste,svakeste,mest mislykkede av alle.

Men; du gyver løs på deg selv i nesten alle innlegg du skriver, du psyker deg selv ned og må bli flinkere å dra frem det positive du gjør!

 

Har du virkelig motivasjonen du trenger for å gripe tak i dette?

Det nytter ikke å slanke seg om hver dag føles som et nederlag. Du må jobbe med selvtilliten din, om du så bare skal rakke ned på deg selv er det så lett å ende opp med trøstemat..

 

Jeg har sluttet med å finne unnskyldninger for å spise. Klart man skal kose seg,men det nytter ikke å si at helg er helg, da må jeg få lov å spise hva jeg vil. Eller det er ferie, jeg må få slappe av. Eller vi ble bedt i besøk og jeg kan jo ikke takke nei.

Mener ikke å si at du ikke kan kose deg på lørdag,i ferien eller på besøk,men man må begrense seg. De sunne tingene vi spiser er jo god mat?! Det går fint an å spise sunt i helga eller i ferien. Jeg spiser sunn mat hvedsaklig ALLE dager. I helga blir kosen feks å spise et varmt rundstykke med eggerøre til frokost,med god tid og familien, lørdagsmaten(pizza,taco osv) foran tv er et MUST,men man kan begrense det. Begrense godtespisinga veldig, finn ut hva du skal ha før du reiser på butikken og kjøp BARE det. Spis is i ferien,men prøv å la soft-is vike for saft-is litt oftere feks. Grill kylling, lag god salat(lag sunn dressing og hiv i litt fetaost så blir det mer smakfullt), pølser er en vane,ofte, de er jo ikke SÅ gode.

Om sjokolade er en svakhet for deg, prøv proteinbarer,mange av dem er like gode som sjokolade, ha de liggende og ta en når søtsuget melder seg..

I selskap, klart du ikke trenger takke nei ALT,men serveres det kake så ta et stykke og kos deg med det lenge, om det mases om at du må forsyne deg mer så takk høflig nei og si at kaken var fortreffelig,men at du må takke nei, om du ikke vil si du slanker deg, så si at du holder på å legge om kostholdet litt fordi du ønsker en sunnere livsstil..

Når selskapet er hos deg, ha noe sunt som alle kan like, fins masse alternativer og hvem sa at det MÅ være kake eller fet mat? Lag vafler med mindre sukker og havregryn? Friske bær med vailjekesam og knust kjeks til pynt? Middag trenger ikke ha fete sauser for å være god, prøv deg litt fram..

 

 

 

Finn din motivasjon og løft haka og vis deg selv og omverdenen at du er verdt det, at du er verdt en sunnere kropp, du er verdt å lykkes, og du kan..

 

Lykke til, håper det går din vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Kanonada.....

Det er mye fornuft i det du skriver.

Vel, mulig jeg er litt "stygg" med meg selv, men det er jo like fult sannhet, og slik er det jo bare.

 

Motivasjon?

Tja, egentlig har jeg massevis, men det er tydeligvis ikke nok.

Desverre.

Vi var borte i helgen, og jeg må si at jeg har følt meg så jævlig forferdelig heile helgen, forde jeg er feit, at dere vil ikke tro det.

Føler jeg skjemmes på vegne av mannen min, stakkar han som har ei så feit kjærring.......... Tenk om jeg var normal, ja ikke nødvendigvis slank engang, men mere normal, ikke 114 kilo. Bare tenk om jeg kunne ha en normal tskjorte og en normal shorts på meg, og ikke ett telt i str 54 og bukse i str 56.........

Tenk om jeg kunne snu hodet mitt til siden uten å kjenne at den ene dobbelthaka gnisset mot den andre.

Tenk om annsiktet mitt så normalt ut, ikke oppblåst og sprengt.

Tenk hvis jeg kunne sitte i hagestolen uten å ha rumpa hengende utom på begge sider.

Tenk hvis min datter hunne sitte på fanget mitt og lene ryggen inntil meg, uten at hun snur seg og sutrer "mamma, den er så ekkel å ligge pååååå" og så trykker hun armen mot magen min......

Tenk hvis............

 

Og i kveld gikk jeg på vekta, 115,6, og det betyr erfaringsmessig at den i morra tidlig er omlag 14,8.

Ergo, jeg har gått opp igjen 1 kilo............

 

sukk..........

 

Vel, det finnes ikke synd på meg, jeg vet hva jeg har gjort, og skammen brinner i kinnene mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør du det igjen Okinawa! Sier stygge ting om deg sjøl, mener jeg. Les innlegget til kanonada igjen. Der står det mye klokt. Jeg har fulgt med deg litt uten å legge igjen ord for jeg synes du har så mange kloke støttespillere. Jeg synes det er veldig leit at du har det så utrolig vondt med deg sjøl. Du opplever at du har en størrelse som begrenser aktiviteten din og har tøffe tider ellers også. Du sier at du vil komme ned i vekt og jeg tror at du mener det. Jeg er også helt overbevist om at du kan klare å gå ned i vekt. Desverre vet jeg ikke riktig hva jeg skal si til deg – dine støttespillere her inne har jo sagt alt mange ganger allerede!

 

Nå må du trene på å si gode ting til deg sjøl! Det er ikke enkelt når du er vant til å tenke og si stygge ting. Jeg vet hvordan du har det for jeg har sagt mange stygge ting til meg sjøl, og ikke minst lurt på hvordan noen kunne være glad i meg og finne meg interessant og verdt å være sammen med. Men det er rett og slett IKKE sant at det du sier om deg selv er sannheten. Kanskje noe er sant, men mye av det er ting som du innprenter i hodet ditt som sannheter. Mener du virkelig at du er lite verdt fordi du er overvektig? Ser du på andre og synes de er lite verdt når de er overvektige? Mener du at det ikke kan være vakre ting hos mennesker som er overvektige? Begynn i det små og prøv å tenke positivt av og til om deg sjøl. Skriv ned MINST 3 ting hver dag som du synes er fint med deg sjøl – Noe som er pent på deg, noe du er flink til, noe du har mestra den dagen. Det trenger ikke være tre nye ting hver dag. Jeg har feks perfekte ører – helt sant! En periode var det det eneste jeg var 100% fornøyd med på kroppen min! :P

 

Du må jobbe med selvfølelsen din, Okinawa. Ellers kommer du aldri til å gå ned i vekt med mindre du får en alvorlig sykdom. Og det er jo ikke akkurat noe å trakte etter? Tenk igjennom om du ville blitt lykkelig hvis du plutselig veide 75 kilo? Eller tror du fortsatt at det er ting i livet ditt som ville være vanskelige da? Jeg vet at andre har sagt det før, men jeg vil råde deg til å tenke igjennom om du skal begynne å gå hos en psykolog. Snakk med legen din. Jeg tror at du trenger å finne verdien i deg sjøl. Det er ganske hardt fordi det krever en del mentalt arbeid men det er verdt det.

 

Jeg ønsker deg alt godt. Jeg vil at du skal lykkes! Jeg tror at du kan lykkes også. Stå på – tren på å tenke godt om deg sjøl. Finn treningsvideoen din eller gå en 15 minutters runde. Da har du allerede en god ting å si til deg sjøl: Jeg har trimma i dag! Jeg er pinadø god! Jeg har drukket ett stort glass vann – jeg er god! Jeg har pene øyne! Nemlig! Små skritt, Okinawa. Det er slik vi kommer framover.

 

Jeg kommer innom og passer på at du gjør som jeg ber deg om, bare så du vet det :D! – klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med skrulle, du burde kanskje oppsøke legen ddin og fortelle nøyaktig hvor vanskelig du har det. Jeg for min delt endte opp med en spiseforstyrrelse og det er ikke noe gøy. Etter mange og lange samtaler med en god psykolog ser jeg helt annerledes på meg selv nå og er 80 % friskere.

 

Det er iallefall verdt et forsøk, for utifra det du skriver høres det ut som du kunne trenge litt faglig hjelp...

 

- makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Kjære okinawa!

 

Du snakker så mye stygt om deg selv at jeg blir helt dårlig. Det kan ikke føles godt. Synes du faktisk at du er så lite verdt? Jeg vet at det kan være vanskelig å søke hjelp, men jeg tror at du vil ha stor nytte av det. Det er ingen skam å si at man ikke klarer noe.

 

Og du.. selv om svigers har andre matvaner, så visste du vel det på forhånd og kunne planlegge ut fra det? Jeg har ofte irritert mange i familien min med matpakker, vanndrikking og fruktspising, men det bryr jeg meg ikke om. Har det vært noe godt til kaffen, så har jeg tatt bare litt og kost meg med frukt i stedet. Det går an! Det er du som bestemmer hva du vil putte i munnen.

 

Masse lykke til!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Okinawa. Håper ikke jeg tok piffen fra deg med innlegget mitt. Jeg ønsker deg virkelig bare alt godt og vil så gjerne at du lykkes. Dette klarer du, ser du! :P

 

Ha ei riktig fin helg!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåååh

 

Livet er uretferdig.

 

Satt nettopp her og leste om ei i Se og hør, som har gått ned masse.....hle 45 kilo.

Eneste hun gjorde var "bare" å kutte ut coca cola, 3 liter om dagen.

 

-Jeg drakk også mellom 1 1/2 og 2 liter coca cola for en del år tilbake, jeg også sluttet med det brått, gikk over på pepi max, og betydelig mindre mengder........

 

Men her i gården "rant" ikke kiloene av...............

 

Det virker som om enkelte bare slutter å drikke cola, og så renner kiloene av, eller de går over til ingers rugbrød, så renner kiloene av.............

 

Jo takk, spiste kun ingers rugbrød i ett par år jeg, vil heller si at kiloene rant på..........

 

Kjenner misunnelsen tar overhånd her jeg sitter.

 

Hun i se og hør ar blitt så fin.....tenk om jeg kune bli noe i nærhenten....Tenk om jeg fikk på meg slike lekre støvletter....

 

Ståa her i huset er ikke så bra, står på samme, har ikke gått ned mer. Men jeg har ikke trimmet da, det burde jeg nok, men i morra skal jeg ut å gå en tur med mamma.

 

Og SKRULLE: Du tokIKKE piffen fra meg nei, jeg trenger litt slike skarpe innlegg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett dama i se og hør jeg,men en ting tror jeg på og det er at vi kan bli like smekre vi også.Ikke sant?Du er med på den vel?

 

Hvordan går det med vanndrikkinga?og de positive tankene?

 

Jeg står også på stedet hvil nå,men ser ikke så mørkt på det.

 

Vet at jeg spiser ganske så sundt,og så har jeg starta på treningsstudio i går hm.....

støl i dag.Jeg drikker vann,masse vann,jeg fokuserer på de positive valgene mine,

så hva mer kan en stakkar gjøre da?

Jo jeg må smøre meg med tålmodighet,

 

Ønsker deg en fin tur i morgen,nyt høsten det er en fin tid.

 

Ha en fortsatt fin uke!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charka.......

-Vann....? Vel, tja, tjo, altså, nå skal du høre, atte, nja, du skjønner det atte....................*FLAU*

Jeg drikker ALT for lite vann.

Det begredelige faktum er at jeg glemmer det......... ER DET MULIG kan noen nok spørre seg nå, men sørgelig nok er svaret JA, så sløv er jeg faktisk.

Trist.

 

Turen i dag ble utsatt til helgen, da det virkelig øser og pøser ned i bøtter og spann her i dag, og jeg har ikke regnklær som passer, jo dersom jeg ikke lukker jakka så.....men det går jo ikke i deeet regnværet.

 

Positive tanker, huff.....

 

Og i morra er det helgen.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut å skriv så mye negativt om deg selv :) Jeg blir sinna på deg, du fortjener virkelig ikke det!

 

Ja, i morra er det helg, og da fokuserer du på en ting: Drikke masse vann.

 

Og greier du det, så skriver du i neste innlegg at du har vært supergod og flink:) Sånn fortsetter du dag etter dag, og etterhvert kan du begynne å ta tak i andre uvaner.

 

Det er viktig å skryte av seg selv :) Jeg heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei og hopp.

 

Tja, skriver jeg så mye negativt da??

Jeg er tjukk, feit, og har er særdeles stygg kropp.

Dette er kalde harda fakta.

 

Føler ikke at jeg er spesielt negativ av den grunn. Dette er bare slik det er.

 

Men jeg har ett pent smil, og jeg har pene blå øyne.

Jo da, jeg er snill, og grei, og omsorgsfull.

Se det, jeg kan skrive pene ting om meg selv også.

 

Vel, den siste halvannen uka har vert svært hektisk, men nå er det roet seg, og nå har jeg tatt meg selv i nakken igjen. Ferdig med mens i dag, og nå er det i gang igjen.

 

Gidder ikke engang begynne ramse opp alle gode grunnene for å gjøre dette, for å gå ned i vekt, for jeg har en milion grunner, og alle er like gode.

 

Men det verste for meg nå er at fedmen min går utover mine nærmeste, min mann, og min datter. Forde det fører til at jeg er sur, sur, sur, sur, utolmodig, utolmodig, sur, vrang, jeg er konstant sliten, og at min mann holder ut med meg er ett under.

 

Heilt ærlig, hadde han behandlet meg slik jeg behandler han, hadde jeg nok gått fra han...........heilt seriøst asså......

 

Vel, nå er det å prøve å fokusere på å gå ned i vekt og trimme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...