Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

did you do it?? I did!! har vært å gått en time i skogen!! og på lørdag kveld fikk jeg en ordentlig raptus, så jeg holdt på på stuegulvet, hoppet og danset og tok mange "froskehopp" der man hopper opp mot taket, legger seg ned på gulvet og opp osv... maaange ganger, tilslutt var jeg helt tom jeg klarte knapt nok å holde drikkeflasken og jeg ble knallstiv i går og ii dag, men det var verdt det!!

 

Ny uke, nye muligheter!!!

 

fungerer veldig bra for meg å vite at jeg kan spise litt usunt i helgen, da går det bra i ukedagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Hei jeg er ny her med andre ord en gutt på snart 25år som ønsker å gå ned mine siste kilo, min nedgang startet rett før jul 2010 da veide jeg 137kg og den dag i dag har jeg gått ned til 119kg, jeg er 197cm høy og vil ned til en vekt på 85kg.

Min kjæreste haypergirl88 tipset meg om denne siden noe jeg er glad for!

 

til daglig jobber jeg med data. og så bruker jeg naturen som trenings måte, og ellers er med venner, familie og kjæresten min!

ellers liker jeg å spise god men sunn mat.

og uansett har jeg og haypergirl88 vært sammen 4mnd i dag ;)

 

Håper jeg blir tatt godt i mot av denne gjengen her inne :D

 

Ønsker dere alle en god natt pluss en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Velkommen skal du være lars86 ;)

 

så bra at jeg ga deg tipset om denne siden da gutten min!

håper du får den støtten du trenger av den gjengen er inne :D

 

Dagene mine går med til lite trening pga jeg var syk forige uke pluss i går, men ellers går det bare i å spise sundt!

 

Ønsker dere alle en kjempe fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Velkommen Lars86! :)

 

Missrosa, nei I didnt do it... :) guud jeg har ikke trent på lange tider, skjems! Men i dag gikk vi til byen, 1 time + en halvtimes gåtur senere på dagen. Men har spist godis og pizza i dag så har ikke vært en særlig god dag kostholdsmessig. Vil virkelig få inn gode vaner igjen nå! Er litt tungt å trene så mye for tiden pga det begynner å bli tyngre og tyngre jo lenger jeg kommer i graviditeten, men gåturer er det ingen unnskyldning for, og styrke kan jeg jo trene, må bare komme i gang! Nå har jeg bare en uke igjen av jobben min og så blir jeg gående hjemme så da har jeg jo all tid i verden til å trene og skrive kostholdsplaner, hehe, så satser på full rulle iallefall fra 1. juli! Håper det går bra med deg? "glemmer" jo siden her inne når jeg ikke er flink jeg.. er vel den dårlige samvittigheten som skyggelegger hukommelsen ;) Må prøve å komme hit regelmessig igjen så jeg kommer meg tilbake på den rette vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

syns du er flink jeg smint, iallefall til å være gravid. det skal du ha all ære for ;)

 

her i gården har jeg detti helt ut av mine matvaner, æsj også. og folk spør om jeg er gravid noe jeg ikke er!

så da er det vel på tide å få gjort noe med vekta.

 

i dag ble det bare 10min gå tur på formidagen, men skal gå tur i kveld også! så alt i alt blir det 30min i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

æsj i dag ble det litt kanellboller og is siden vi feiret mammas bursdag, og i tilegg ble det 2,5 glass cola æsj. men uansett så har det blitt 15min gå tur i dag.

 

hvordag går det med dere?

er dere ute å nyter pen været i dag eller?

 

ha en riktig god søndags kveld alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk Smint for velkomsthilsen , går ned sakte men sikkert ned . Har faktiskt gått ned til 118,5kg nå og er hvertfall på vei nedover og etterpå tenkte jeg faktiskt å gå en liten tur . På fritiden pleier jeg å gå turer på 10-30min pr dag nå om det ikke altfor dårlig vær ,da blir turene litt mindre, har faktiskt endret mye på kostholdet siden jul så det har blitt litt sunnere . hva er deres planer for ferien ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

så utrolig flink du er lars86:)

litt trening er bedre enn ikke noe:)

 

joda mine plan for sommeren er vel å trene litt inni mellom, ellers bare ta det med ro og nyte sommeren sammen med venner, familie og ikke minst kjæresten min <3

 

og ikke minst så fridde lars86 til meg i går og fikk sitt ja<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Velkommen til Lars, og gratulerer med frieri til dere!!

 

Smint, jeg har virkelig falt av lasset, tør ikke veie meg er redd den viser 72 minst. Jeg bare kommer ikke igang med treningen, men nå er jeg SÅ misfornøyd, så nå er jeg bare nødt. Hater dette!!

Vi får bare ta oss selv hardt i nakken, og komme i gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med frieri dere! ;)

 

Det er jo kjempefint med gåturer i grunn, en fin måte å holde seg i bevegelse på. I dag har jeg gått 1 time tur + "husarbeidtrim" altså vasket sykkelen, vasket vinduer og verandaen! sliten og fornøyd nå :) Vært flinkere med maten i dag også, og funnet perfekt godis nemlig sånne små mr freeze, kjempelite kalorier i dem og veldig godt i varmen!

 

Missrosa ja nå blir det ny frisk start igjen, er jo supert å ta tak i ting på sommeren egentlig, lett å trene ute når det er fint vær og mye frukt som frister. Blås i å vei deg og heller ta en ekstra tur ut eller noe?

 

Ikke så mye ferieplaner her egentlig, bare vente på at lillejenta vår skal komme og gjøre ting klart, ikke så lenge til jeg starter permisjon heller. Skal reise en liten tur hjem og ellers på noen konserter. Nyte den siste tiden vi er bare oss to :)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Så gikk jeg 15min til i går, sjokk a ble jeg også når jeg gikk tur, tro det eller ei ble neste påkjørt når jeg gikk tur, aldr i livet om jeg går tur på kvelden igjen!

 

god natt alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har gått masse i dag, først i Oslo en tur traska og gikk. Og når jeg kom hjem gikk jeg 45 min rask ganske med hunden i skogen, og jeg har spist ganske normalt. Så en fin start på en litt bedre hverdag.

 

Jeg tror jeg skal droppe veiing en stund, bare være aktiv og håpe på at klærne blir romsligere.

 

Vi har ingen store ferieplaner for sommeren, tid og penger går til oppussing av huset.. deilig det også..

 

Dere får nyte å være bare kjærester ja, Smint! Men, det blir jo stas når lille jenta kommer til verden og!! Jeg skal til broren min i august å hilse på nevø(3 1/2) og niese (1), gleder meg, det er kos med små, hihi!!

 

Haypergirl; Ja, man skal passe seg når det er mørkt ute, biler kommer fort... godt det gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

så bra missrosa, du er flink:)

 

var egentlig ikke så mørkt ut i grunn, men det er dem som skal tøffe seg da!

 

jeg har fått gått 10min tur i dag og er kjempe fornøyd med det!

er inne i en sunn rutine igjen og trives der, håper det varer! og at kiloene og cm forsvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke begge to! :) I morgen skal jeg jobbe så da blir det lite tid til trening, men torsdag håper jeg å få gått tur igjen! Har blitt så herlige temperaturer her de siste dagene at det er jo kjempedeilig å være ute!

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

tusen takk :)

 

så heldig du er da som har deilig tempratur :)

her er det kaldt og regner :) dårlig sommer vær! dritt sommer med andre ord!

 

følger enda planen så blir spennende å veie seg på fredag :)

 

ha en fin dag/kveld dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har syklet 4 mil i dag!!!!!! Og gått tur!!

 

7,5 tp!!! PÅ EN DAG!

 

Og jeg har spist sunt! Dette er jeg veldig fornøyd med..

 

Solen skinner her og, jeg har har brukt faktor 30 i dag, solen stekte når jeg syklet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

her er det bare regn, men det hindra ikke meg i å gå 30min og jogge 5min, endelig er joggingen i gang i gjen, starter i det små jeg :)

men som jeg sier litt er bedre enn ikke noe!

 

så flink du har vært missrosa :)

dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow missrosa, 7,5 på en dag, superbra!!

 

Du også haypergirl! Dere er så flinke som trener :)

 

I dag er det torsdag og jeg har jo "lovet" å røre meg i dag. Planen er å gå til et møte i dag, tar ca 1 time. Har også snust litt på tanken om å dra på yogaflow på 3T i kveld hvis jeg rekker.

 

Vil gjerne trene minst en dag i løpet av helgen også, og da mener jeg trening på 3T og ikke bare gåtur, håper jeg kan få det til!!

 

Ellers vil fokus være mer på kosthold nå, jeg spiser enda litt for mye godis, og litt for lite grønnsaker synes jeg, må få litt bedre struktur på dette!

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

God morgen alle sammen :)

 

syns du er flink jeg smint! dette får du til skal du se!

 

ellers i dag har jeg tenkt meg på en gåtur litt seinere, for jeg må uansett gå på butikken og da tar jeg den gåturen som dagens trim!

nå sitter jeg å spiser en sein frokost som fikk lov å bli lunsj i dag. tror ikke jeg ender med noe kjempe sunn middag i dag, men tar det jeg har i skapene i dag. så får jeg heller ta å handle noe sundt til helgen!

jeg vet jeg har blitt mer bevist på hva jeg spiser, men i dag vil jeg rett og slett ha spanske kjøttboller med pommes frites (eller hvordan det skrives).

 

ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Rakk ikke yoga i går, men fikk gått til det møtet og det tok ca 45 minutter så er fornøyd :)

 

Ellers holdt jeg meg helt unna godis i går, kryss i taket, hehe. I kveld skal vi ut å spise i en bursdagsmiddag men får heller passe på å spise sunt resten av dagen :)

 

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...