Gå til innhold

"Støttegruppa :) "


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige meldinger, og håper dere har hatt en fin søndag!

 

Merwell, undersøkelsen høres ikke morsom ut, men det er sikkert fornuftig av deg å ta en sjekk. Du får fokusere på at torsdag er det overstått! Og Isabel, problemet med julekakene er ikke at jeg ikke synes man bør kaste mat, men at jeg synes de er så gode... og det er et helt år til neste gang! Du er flink som holder deg helt unna. Ingen julekaker etter nyttår, det står det respekt av.

 

Snø har vi fått her også, i store mengder. Og siden vi hadde bestefarbesøk i helgen, fikk datteren vår slippe unna i dag, mens mannen min og jeg tok oss en skitur alene. Det ble tre mil på temmelig dårlig glid, og hele 10(!) trimpoeng. (Ble litt sjokkert da jeg så det.) Jeg skal si jeg er sliten! Men en flott tur var det, selv om jeg var temmelig matt den siste mila.

 

I dag har jeg endelig stått på vekta. 67.5 kg, dvs ca. en kilo opp etter julens feiringer. I og med at jeg slappet fullstendig av på spisingen i jula kan jeg ikke klage på det, jeg ville egentlig ha trodd det var verre. Det er tydeligvis ingen grunn til å klage på forbrenningen etter treningsinnsatsen i høst. Jeg får bare stå på og sørge for å holde treningen ved like. Spisingen venter jeg som sagt fortsatt litt med å fokusere på.

 

Søndagsklem fra Tulla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Isabel, jeg håper dere koste dere på tur igår, og at snøen ikke har blitt til regn hos dere også, som den har gjort her... det har regn mye idag, og det er kjedelig når det først ble så fint.

Forresten bra at du er så motivert Isabel!!! Vei og registrer hvis det fungerer, jeg skal ikke gjøre det fremover, heller spise sunt, og håpe at jeg kan stabilisere og holde vekta ved å spise sunt... det er lov til å håpe, hehe;)

 

Tulla, så flink du var da, 10 poeng er masse!! og så deilig å være ute og kose seg:)

1 kg ble jo ikke så ille... da har du vært flink alikevel, og har nok klart å trimme bort det meste;)

 

Ha en fin dag

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja, da er jeg på jobben igjen. Jeg må jobbe litt over i dag... men skal på trening kl 2000. Aerobic sammen med ei venninne. Gruer meg litt, for det er så lenge siden jeg trente det, og det er alltid hardt i starten.... og nå så veier jeg jo faktisk noen kg mer også.... ;)

 

Joda, her har det også begynt å regne idag, men det bare duskregner foreløpig.... så vi får krysse fingerene at det blir med det.

 

Nå må jeg jobbe litt.... og jeg syns det er utrolig lite aktivitet på denne tråden om dagen. Mulig det er lurt å se seg om etter en annen tråd..... hvem vet.... dette her er i hvertfall triste saker... selv om vi er tre gode her inne da :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Bli med på tråden fit for fight, jeg har vært med lenge der også, siden det ble labert her i sommer, og det er bare trivelige mennesker der, i samme situasjon som oss selv:)

 

Klemmer fra meg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine gamle jenter.. Ser dere har tatt livet av tråden, tenkte jeg skulle skrive noen siste ord.. :D

 

Var inne og smugleste i en bråfart på Fit for fight-tråden som dere har joinet, og Isabel; ble så trist da jeg leste om dine tantebarn og din søster. Virkelig synd at noen skjebner blir slik. Men syns det er beundringsverdig at dere har tatt tak i det. Tror nok dette skulle vært gjort oftere rundt omkring. Men folk er redd for å "blande seg"..

 

Uansett, når dere er på vei ned, er jeg på god vei opp!!! Her passer nesten ingen av buksene lenger og jeg føler meg feit feit feit. Heldigvis har magen begynt å vises litt, det gjør det hele litt bedre iallefall. Fælt å føle seg kvapsete og fæl. ... Tror nok jeg har gått opp ca 5-6 kg allerede. Har jo hatt en matlyst som ikke har lignet grisen. Ikke kastet opp en eneste gang jeg. Bare vært masse sulten.. Hele tiden.. :)

 

Jeg er nå 16 uker på vei og har en ganske bra form. Er litt redd for at jeg kan ha en bekkenløsning på vei. Har siste 1,5 uka hatt skikkelig "knivstikking" i venstre skinka når jeg går/står. Dette hemmer meg litt, og er så kjedelig nå som jeg endelig hadde fått tilbake en hel masse med energi, var totalt ferdig med kvalme og småelendig form... Hadde 1000 planer om ting jeg skulle gjøre, bla. bli flinkere til å GÅ!! Men det utgår når det gjør vondt. :D

 

Ellers venter vi nå veldig på å få time til ultralyd, DET har vi store forventninger til.. Min kjære og jeg ble helt overveldet av hjertelyden. Så ultralyd kommer vel til å ta helt av.. :) Min kjære er så god og snill (har forsåvidt alltid vært det da).. Men ser den omsorgsfulle delen av han har forsterket seg betraktelig.. Han skal bli PAPPA!!!! Og er stoltere enn jeg kunne ha forestilt meg.. hehe.. Rare mannfolk..

 

Ønsker dere iallefall masse lykke til fremover. Som vi vet er det jo bare å krumme nakken og gyve løs. Jeg HEIER på dere!!!

 

Får gjøre en siste innsats på jobb siste timen..

Klemmer fra mamma'n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå kos å høre fra deg igjen. Må smile litt da.. he he.. for du skal nemlig legge på deg i denne perioden... men likevel så er man ikke helt fornøyd når det skjer... kjenner meg igjen.. he he. Koselig at du og mannen din har det så bra.

 

Ja, jeg er helt enig når du sier at det er alt for sjeldent folk blander seg i positiv forstand....

 

Klemmer... må hente ungene nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Slank, sååå utrolig koslig at du kom innom her:)

Så koslig det var å høre fra deg, og at du har det så bra!! Du skal jo legge på deg du nå, men skjønner at du føler deg stor, men det skal du faktisk bli, hehe;) det må jo bli plass til det lille nurket:p

Det er en herlig tid dere går i møte nå, og jeg skal krysse alle fingre for at du slipper bekkenløsning!! Spør legen om du kan forebygge på noe vis....

 

Ha en super tid fremover, og kos deg masse!!

Kom gjerne innom hvis du har lyst, så vi får høre hvordan det går med deg

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...