Gå til innhold

Sommersexy


Gjest mamma88

Anbefalte innlegg

hei folkens!

Så utrolig flinke dere er! Jeg blir så motivert av dere!

Ja, nå har jeg spist frokost, lunsj,mellommåltid, middag og kvelds, og fortsatt mangler jeg over 200 kalorier!

jeg har regna litt på hva jeg kan spise. pære, kålrabi, men må nok ha noe mer. Dette er jo gøy!! Mannen min synes også det er spennende å følge med, og han er flink å oppmuntre meg:-)

jeg er til vanlig flink å gå tur, men jeg er lærer og på fredag har vi karaktertermin, så jeg jobber fra morgen til kveld. Jeg forsømmer husarbeid og alt og konsentrerer meg bare om retting og karaktersetting i disse dager. Dette har jeg gitt kurslederen min beskjed om, og jeg lover at jeg kommer sterkere tilbake på mosjonssida til helga.

Nå skal jeg spise:-)

 

Ha en fin tirsdagskveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

..for meg denne uka. Ingen gram ned :D

Nei , nei det er vel noen slike uker innimellom... Det ble kanskje litt for mye sjokolade i helga... Også har jeg uka denne uka.. Ikke har det blitt mye trim heller. Jeg liker jo best å sykle og det frister ikke så veldig med ett forslått halebein. Skal prøve meg på spinning i dag så får vi se ..

 

Denne helgen er det Disney on ice i Oslo , så det blir nok noen utfordringer denne helgen også... Vi skal gå i byen og se på slottet og stortinget iallefall. Har en sønn i 1 klasse som er veldig interressert i kongen og det som skjer i hovedstaden vår. Han bodde der som liten men det husker han jo ikke stort av da. Det blir iallefall en hyggelig familie helg igjen.

 

Ha en flott uke og helg alle sammen

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Så mange flinke her! Inspirerende å lese!

Kom meg ikke ut på ski i helgen og nå er alt regnet bort - og det regner fortsatt! Lysten til å gå langturer med hunden er ikke akkurat tilstede... Tross kortere turer: Ned 0,7 denne uka også, totalt 2 kg.

 

Stå på! Det gir meg motivasjon å lese om andre som klarer dette bra, og motivasjon trenger jeg.

 

Og til dere som sliter litt: Ikke gi opp! Ta den tiden det trenger. Det er bedre å gå ned sakte og bli der enn å rase ned i vekt og gå fort opp igjen. Dette handler jo også om kostomlegging til en kost vi må fortsette med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Helt enig Hella!

 

Det frister ikke å komme seg ut når det øser ned! -I går ble jeg inne, men i dag tvang jeg meg ut en tur, og sannlig var det ganske deilig! Hadde på meg full regndress, og brodder på skoene! -Eneste måten å kontrollere barnavogna langs turstiene! Vogna skle fra side til side det meste av turen, så det ble effektiv trening på armene også!

 

Vurderer langtur i morgen! Regntøyet ligger klart i gangen!

 

Fortsatt go' uke, folkens! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du var, cambambam. Helt enig at det er vanskelig når det er møkkavær. men det føles veldig deilig etterpå da! :D

 

I dag har jeg vært på sirkeltrening. Føler meg kjempebra nå, så dette blir det mer av. 3,1 trimpoeng for en time moderat styrketrening øker lysten til å dra ut og trene mer!

 

I morgen er det julebord på meg. Litt skummelt med all den gode maten og drikka, men får dra meg i skinnet og ikke stappe innpå med alt for mye "dritt". Hehe.

 

Synes det er så moro at det er så mye aktivitet på denne tråden også jeg. Som Hella sa er det veldig motiverende å lese om hvordan det går med dere andre!

 

God natt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag ny vekt 111,3 0,3 kg ned fra forrige uke. Det var jo ikke stort. Ha vært veldig flink trena aerobic 2 ganger denna uka og en lang tur på søndag. Spiser riktig og ligger på mellom 1900 og 2000 kcal hver dag. Spiser mange ganger om dagen. Det eneste jeg vel kan si at jeg ikke er så flink til er å drikke vann. Sliter veldig der. av en eller annen grunn lar jeg heller være å drikke enn å drikke vann, og det er jo bare teit for jeg liker vann jeg - isbitmasin på kjøleskapet har jeg også.. Så målet denne uka må vel være å fortsette som før og drikke mer vann - og håpe at utslaget er større da. Får fortsette på rundt 1900 kcal noen uker til, men hvis ikke jeg går ned mer enn 0,3 i uka er det mulig jeg må spise litt mer siden jeg ammer...

Men får ikke ta sorgene på forskudd har jo faktisk gått ned fra 113,5 --> 111,3 altså 2,2 kg på 2 uker, så summen er ikke så ille :-)

 

Ellers her hos meg er det opphold i dag jenter-. Håper det er det hos dere også, så alle som har planer og ønsker om det kommer seg ut på en god tur. VI skal på besøk hos knøttets oldemor i dag, og på sykehus besøk etterpå. SÅ her blir det ikke trim i dag, men forsøk på å spise regelmessig og sundt selv om man er borte en tur. Nutrilettbaren og bananen er pakket sammen med grøten til gullet :-)

 

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann er viktig. Kjempeviktig! Jeg fikk et lurt tips fra kurslederen min en gang. Er du ikke så glad i vann så bland i bittelitt fun light saft i drikken din i begynnelsen.

Jeg kjenner nå at etter jeg begynte å drikke så mye vann så får jeg liksom ikke nok. Våkner midt på natta og er kjempetørst. Så, det er nok en vanesak det der - men kommer man inn i det går det veldig greit. :D

 

Her er det også opphold i dag, men kommet masse snø.

Kanskje det blir skitur på meg i helgen også? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hege1973

Slenger meg med jeg da, trenger jaggu all den motivasjonen jeg kan få om dagen...

Jeg er tobarnsmamma, 34 år, 1,65 høy og veier pr i dag 108,2kg. På det tyngste veide jeg 137kg, og har siden februar-07 kvittet meg med nesten 30 kg. Målet er å komme under 80, søke bukplastikk og bli kvitt de siste kiloene.

Nå begynner det å bli tyngre å bli kvitt grammene, men så lenge jeg har klart å holde vekta under 110kg siste tre mnd så det er positivt det og :D)

 

Flink til å trene jeg da, men sliter med å spise så MYE mat! Usikker på hvor mange kalorier jeg bør ha i meg på en dag, men passerer jeg 1200 pr dag er jeg så mett at jeg nesten sprekker...

Går på Reductil 15mg, og det synes jeg virker bra på meg.

Trener 30min styrke/utholdenhet hver dag, og tar gjerne en times middels gange hver dag. Elsker å røre på meg når jeg først får rævva utav sofaen :D

 

Mine mål framover:

Påske-08: 99kg... (oooh....)

Sommer-08: 90kg (juli ca...)

Oktober-08: 80kg

 

Motiverende å lese om hvor flinke dere er, så denne tråden blir jeg nok å følge nøye med på! Veiedag på tirsdag er jeg med på, selv om jeg veier meg hver morgen etter råd fra en overvektig lege. Det har jeg gjort i ett år nå, og det virker mer motiverende på meg enn å veies en gang i uka.

 

Ha en kjempefin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, lyset! :D

 

Joda, veiinga gikk fint. 1kg ned forrige uke! Gleder meg allerede til neste veiing. Føler meg mye bedre etter kostholdsomleggingen allerede. Bare at jeg føler meg gladere og at alt blir så mye enklere i hverdagen er en kjempemotivasjon!

 

Stå på folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

..selv om været var fint! Minsten holdt meg våken 2-3 timer i natt, og jeg har hatt hopepine i hele dag :D

 

Er klar for å gjøre ett nytt forsøk i morgen!

 

Gizmo, jeg er enig med aamodt (gratulerer med 1 kg, forresten!).. Vann er super viktig. Jeg pleir å tenke at 'fettet' må vaskes ut av kroppen, og selv om det ikke er helt sant, så klarer ikke kroppen å kvitte seg med slagg og avfall uten væske. Håper du får av det som har hengt igjen fra denne uken som bonus neste uke!

 

Blir en tidlig kveld her, men skal bare spise kveldsmaten min først! Helt sprøtt egentlig; pleier aldri å spise kvelds, så nå føler jeg at det som skal til for å gå ned er å spise 2 ekstra måltider (mellommåltidet også!)!

 

Ha en fortsatt fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Har dere hatt en fin helg??

Har ikke vært noe aktivitet her på noen dager. Jeg har blitt syk og har sovet halvannet døgn. Levd på loff med smør og doven cola. Men begynner å bli bedre nå. Håper ikke det har ødelagt for mye.

 

Tenkte jeg skulle ønske dere alle en fin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har hatt en super helg, om man ser bort fra slankinga! ;p

Kosa meg på Oppdal med venner og vin.

Får se hvordan det går i morgen, spent. Håper jeg har gått ned litt i hvert fall.

 

Ellers? Er motivasjonen like på topp hos dere alle enda? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

jeg har hatt ei flott helg. Laga taco i går kveld, og klarte å moderere meg. Hadde ikke dressing på salaten:-)

I dag har jeg vært ute på 2 turer + at jeg har godt litt på skøyter. Sistnevnte var vondt i beina. Jeg har kunstløpskøyter, men vennene mine har ishocjeyskøyter, og de harmye bedre støtte for anklene, så jeg tror jeg må gjøre ei investering:-)

Jeg synes så langt dette har vært veldig enkelt. Jeg spiser mer frokost og lunsj enn før, og mindre middag. Godteri har jeg ikke lyst på. (Håper det varer).

Er spent på veiinga i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 1,1 kg:-) Jeg er kjempefornøyd. Har dessverre vært lite mosjon grunnet veldig lange dager på jobb. Men jeg trimma i helga, og akter å fortsette med det i uka som kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,1kg er kjempebra, godt jobbet elgen! :D

 

i dag har jeg dårlig samvittighet for helgens morsomheter, og har derfor "straffet" meg selv med en runde på 3T. men, er jo så godt å trene når man først er der, så skal komme meg ut på tur i morgen også!

 

hvordan går det ellers med folk? blitt litt roligere på tråden her nå.

 

ha en fortsatt fin kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 1,1 kg elgen. Det er jo supert!!

 

Jepp Aamodt, enig i at det er litt stille på tråden her om dagen. Synd igrunn for det er en fin tråd. Er inne å ser flere ganger om dagen jeg. Hver gang jeg legger inn et nytt måltid. Må liksom se hvordan det går med alle :-) Flott med tur på 3t da.. Flott ute, men litt glatt. Flata ut så lang jeg var jeg...men heldigvis med godt tak i barnevogna. Deilig å få litt luft i kinnene... blir så flotte røde roser :-) Da ser vi friske ut!

 

Nå er det lunsj tid på meg. Tror det blir litt hjemmelaget kyllingsalat jeg :-) Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi...

Ned 1 kg denne uken. Deilig:)

Føler meg energisk og har masse overskudd....

Hadde en fantastisk god treningsøkt i går. Spinning og styrke i sal :)

Den gjorde godt for kropp og sjel. Spinning instruktøren var veldig motiverende og da er det lett å tråkke på litt ekstra og da forbrenner man jo litt ekstra også...

Jippi jippi...

 

Alt føles bra i dag ja.. Selvom håndballkampen på tv i går holdt på å ta knekken på meg :)

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Ja gratulerer! Kjempeflott :-)

 

Meg selv; ned 0,2 kg. Synes det går uendelig sakte!! Blir sur, da jeg synes jeg jobber bra for å gå ned. Klart jeg kunne trent mer, men det har noe med tiden også. Har 3 barn som skal hit og dit.... (Dårlig unnskyldning - jeg vet det, men....)

Vel det går jo nedover så jeg får prøve å motivere meg igjen og fortsette!

 

Hvordan har det gått med alle dere andre da?

 

Klem snuskemor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempebra begge to!

snuskemor, kjedelig når det går seint - men ned er ned, og når du om en stund regner sammen alt du har gått ned blir det nok en god del! :)

 

chicago, ja - ikke sant, trening er kjempemoro bare man kommer seg opp av sofaen og setter igang. da føles det herlig, og man kan være stolt av seg selv etterpå. jeg skal på styrketreningsøkt i kveld jeg, få litt muskla. :)

 

ha en fortsatt fin dag folkens. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg veid meg. Ned 0,7 fra 111,3 til 110,6. (sto først 109,9 på vekta, men så flytta jeg litt på den og puf så var det 110,6 blæ) Går ikke så fort, men det vet jeg jo fra sist. Men hadde håpet at i og med at jeg ammer ville det få litt fart på sakene. Men men. Har i allefall vært veldig flink denne uka. Var syk i helga så lå rett ut men det får man jo ikke gjort så mye med . Ellers skulle jeg jobbe med vanndrikking denne uka og det har gradvis blitt bedre. Fra å drikke 0,5 liter om dagen klarte jeg i går å drikke nesten 2 liter.

 

Resultatlista ser da sånn ut:

Uke 1: 113,5 kg

Uke 2: Ned 1,9 til 111,5

Uke 3: Ned 0,2 til 111,3

Uke 4: Ned 0,7 til 110,6

Totalt 2,8 kg.

 

Jeg spiser nå ca.1900 kcal om dagen.

Noen som har noen tips til justeringer som kan gjøre at dette går litt fortere??

Jeg trener 3 ganger i uka (1 x aerobic time, 1 x aerobic video 30 min hjemme, tur 1 time i uka) Jeg har ikke tid til å trene noe særlig mer, og vil heller ikke gjøre noe jeg ikke klarer å følge opp over langen. Vil at dette skal være en livsstilsendring jeg kan leve med, og da må treningsmengden passe når jeg er ferdig med mamma perm også. Men alle tips tas imot med takk :-)

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så stille her om dagen... Er stadig inne å ser om noen har skrevet jeg... men den gang ei.

 

Jeg har allerede trimma aerobic forran tvn i dag og er veldig stolt av meg.

Tror aldri jeg har våkna og hatt lyst til å trene før jeg. VEldig deilig, så det er tydelig at det skjer saker og ting med kroppen :-)

 

Få høre hvordan det går med dere da !!

 

Ønsker alle en flott, sunn og aktiv helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Hei Gizmo!

 

Enig med deg, det er stille her inne om dagen. Jeg er også innom støtt og stadig for å sjekke om det er noe nytt ;-) Men det er ikke mye liv her nei.....

 

Uka mi har gått veldig bra, hittil, nå står helgen for tur. Håper og tror at den også kan bli bra. Har ikke planer om store utskeielser denne helgen. Har lovet meg selv (og mannen min) at jeg skal trene både lørdag og søndag! Skal forsøke å gjøre som han sier; lørdag og søndag - obligatoriske treningsdager!!

 

Trente tredemølle og styrketrening onsdag, og i dag er jeg støl! Merket ikke så mye igår, men idag merket jeg at musklene hadde fått jobbe ekstra :-)

 

Stå på i helgen jenter, vi har jo en avtale til tirsdag, har vi ikke ???? :)

 

God helg Gizmo og lykke til,

 

klem snuskemor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

jeg er enig i at det er stille her. Jeg er innom og ser hver dag, men det er ikke alltid jeg vet hva jeg skal skrive selv.

tirsdag var jeg ute og reiste, og da ble det både grov baguett og biffsnadder:-( jeg får ikke til å ta med matpakke. Har ingen annen unnskyldning enn at jeg ikke har lyst til det når jeg er på reise. men jeg merka på onsdag at jeg var snoken på noe godt, og til og med i går ville jeg ha noe hele tiden. Jeg ble ikke fornøyd. Fant frosne bær i frysern og tenkte å lage en smoothie, men så hadde jeg ikke yoghurt. Er det noen som har oppskrifter uten yoghurt?

I dag er en bedre dag. Sunn frokost og lunsj. Ikke noe mellommåltid, for jeg ble tidlig ferdig på jobb, og da jeg kom hjem hadde min turnusarbeidende snille mann lapskausen klar:-) Det er i alle fall sunt:-)

Hadde tenkt meg ut på tur i dag, men så må jeg av ulike grunner passe min nevø på 4 år, og det er ikke bare, bare å ta han med på en lengre tur når han allerede har vært på tur i barnehagen. men jeg vet råd: Fram med vaskebøtta og moppen! ;-( har ikke lyst , men d må jo gjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...