Gå til innhold

Sommersexy


Gjest mamma88

Anbefalte innlegg

heisann folkens!

da var det litt liv her igjen! :)

 

nå har jeg shina hele leiligheten, og skal hoppe til køys med god samvittighet. vært kjempeflink denne uka. 3 runder på treningssenter og ikke en eneste usunn bit i munnen. håper det vises på vekta på tirsdag!

 

ellers ser det ut som om det går bra med dere andre? er så godt å holde på med dette, merker at jeg er så mye blidere og at alt går så mye lettere! bare å fortsette sånn her nå så blir livet så mye "enklere", hehe.

 

men god natt nå, damer. og ha en riktig god helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Ja det er kanskje litt lite aktivitet her ja.

Jeg føler det har gått bra denne uken for min del. Har fått trent en del og vært flink med maten. Det deilige med å spise så ofte er jo at jeg ikke lenger har veldig lyst på masse godis og snacks. I går Spiste jeg litt potetløv men åpnet ikke Stratosen på bordet en gang. Var mett og god etter en passe stor Calzone. Ca 590 kcal til middag pluss ett glass pepsi max.

 

Ikveld blir det rolig for min del. Mannen i huset skalut en tur , så da blir det meg og barna. Skal ha ei spinningøkt nå på formiddagen så da ender jeg på 18 trimpoeng denne uken.

 

Ha en flott helg alle sammen

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i det der chicago. Godt å ikke være så fysen på noe godt hele tia.

 

Jeg klarte meg kjempebra på jobben i dag (jobber på en mix-kiosk i helgene). Selvom det var masse fristelser drakk jeg 3 flasker vann og spiste en pakke med lacryl, men det er lov da :)

 

Gubben i huset her er også ute i kveld. Glad jeg sa nei til å bli med. Sparte meg nå for både for masse alkohol-kalorier og vondt i hodet i morgen! :)

 

Nå skal jeg ta en økt med styrketrening på stuegulvet. Herlig!

 

Ha en fortsatt fin helg, flinke damer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

jeg har ikke fått gått så mye denne uken:-( I morgen er det ut, så jeg kommer nok over 7 trimpoeng, men det er likevel ikke så mye som det burde være. Jeg må øve meg på å si til folk at jeg skal ut og trimme.Dersom jeg får besøk, eller blir barnevakt for tanteunger, så legger jeg til side egne behov. jeg må bli tøffere enn dette!!! Jeg er bare så redd for å fornærme folk.

I kveld hart det vært kosekveld med lasagne. (Brukte karbonadedeig, spiste mye salat og litt dressing med 3% fett. Vi er blitt bevisste på å bare spise grønnsakssuppe på ettermiddagen dersom vi skal ha noe godt til kvelds. Dermed klarer jeg sånn høvelig å hole meg innenfor kalorigrensen. Men tror dere ikke jeg var og stakk hånda innom en potetgullpose her i ettermiddag??? Det er jo idioti! Det er bare noen få flak som skal til før man har ødelagt alt! AHHHH:-( Har dere noen tips til meg om hva jeg kan finn epå når jeg blir snoken?

 

Ellers er jeg heldigvis i godt humør, og ved godt mot:-) Jeg skal klare dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det ett helt fantastisk flott vær her hos oss på Østlandet.

Tenkte jeg skulle ta med meg barna ut å gå en tur en times tid. Far i huset vil nok gjerne sove litt i fred og ro, mens mor i huset gjerne vil ta vare på sine gode vaner å være aktiv.....

Er ikke alltid lett å få til mye aktivitet siden han jeg er gift med ikke er særlig aktiv men jeg har blitt flinkere til å "ta" tiden til det. Jeg er mye koseligere å være sammen med hvis jeg trener regelmessig og det er jo til det beste for hele familien ikke sant :)

 

Enig med deg , elgen, det er fort å legge våre egne behov til side for å tilfredstille andre , vi må være sterke å sette oss selv litt høyere på listen!!!!

 

I kveld er det kino med ei venninne , og middag etterpå. Gleder meg! Alltid koselig å bruke helgen på venner og familie :)

 

Ha en strålende søndag

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Hei på dere!

Godt å se at det ble litt liv igjen her :-)

Min helg har gått veldig bra, er akkurat ferdig med en treningsøkt på 1t20 min. Igår det samme :-) (Blitt over 14 trimpoeng denne uken, og det er jeg veldig fornøyd med!!!) Så fornøyd med meg selv. Far i huset har bursdag i dag, så vi skal ha ett lite selskap, har bakt en sunn eplekake som jeg kan spise litt av også :)

 

Ser at dere andre også er så godt i gang, dette skal vi klare nå!!

 

Spennende å se om vekta har gått ned mer enn 0,2 til tirsdag :-)

 

Stå på, vi snakkes,

snuskemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg snuskemor, godt det er litt liv her igjen. Hjelper faktisk veldig på motivasjonen å lese hvordan det står til med alle her inne. Godt å være mange i samme båt.

 

Her hos oss har det vært helt nydelig vær i dag, så vi har vært ute å gått en deilig tur. Dessverre tok jeg på meg feil sko, så endte opp med det store gnagsåret på hver fot.. men men det går nok over.

 

Denne uka skal jeg trene litt ekstra mye, vi reiser nemlig å ferie til sol og sommer på fredag. Så da får jeg ta igjen litt av det jeg går glipp av mens jeg er på ferie.

Vekt målet for uka er å gå ned 0,8 kg, vil gjerne være under 110 i løpet av januar. Så jeg får være flink så får vi se. Har stått stille fra torsdag til i dag, men så har jeg spist litt taco blandt annet og det er det jo mye salt i. I tillegg hoppet jeg over kveldsmaten på fredag og lørdag siden jeg spiste litt is og koste meg med litt sjokolade på lørdag. Må unne seg litt kos innimellom.

 

Ferieuka er målet å stå stille, ikke gå opp! Planen er å gå tur hver dag og spise regelmessig. Vi skal bo i leiligheten til mine besteforeldre så det blir frokost, lunsj og kvelds der, og så går vi ut å spiser middag. Kommer til å kose oss men en dessert innimellom men alt med måte. Tenker vi kommer til å spise endel middag på kinarestaurant, det er jo både sundt og veldig godt!

 

Ellers snuskemor ser jeg problematikken men en mann som ikke er så aktiv. Jeg sliter menlig litt med det samme. Her i huset har vi satt oss som mål å gå en tur sammen en gang i uka. Men han har så mange unskyldninger, vondt i hodet, får sola i øynene etc... er ikke så lett da. Tror det er viktig at vi stoler på oss selv og ikke lener oss på at andre skal dytte oss ut på tur. Er litt synd her i huset at mannen min ikke er så engasjert som jeg, for han begynner å få ganske stor vaskeball... og klager stadig over det. Men man kan ikke klage om man ikke er villig til å engasjere seg . Burde jo være greit å følge opp når det kun er sunn mat i huset og han får servert middag hver dag. Men men... han om det!!!

 

Ha en fin uke, så snakkes vi om en dag eller to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbake etter to ukers sydenferie med mann og barn, og også foreldre den siste uka.

 

Fikk desverre ikke tid til å skrive innlegg uka før jeg reiste, da jeg måtte jobbe dobbelt så mye som planlagt, bokstavelig talt! (jeg jobber egentlig 50 %, men jobbet full uke før ferien.)

 

Jeg har ikke fått lest alle de gode innleggene på tråden enda, men skal prøve å oppdatere meg litt i morra kveld, og så gleder jeg meg faktisk til å gå skikkelig i gang fra uka som kommer. Veiedag er vel fortsatt tirsdag, men jeg må innrømme at jeg jukset litt og tittet på vekta i dag, siden jeg kom hjem fra ferien i går kveld. Etter det jeg kan se har jeg kun gått opp 400 gram på 2 uker med mye god mat og en del godt drikke (les alkoholholdig), så da må jeg si meg fornøyd.

 

Reisemålet ligger i en skråning, der det er masse oppoverbakker og trapper, så jeg brukte det for alt det er verdt. Så nå er jeg litt mer inspirert til å begynne å trimme også!!

 

Vi ses igjen i den nye uka, stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Ja da var det mandag igjen da. Nok en sunn og slankende uke foran oss.

Tenkte jeg skulle på en spinningtime i kveld. Deilig å komme ordentlig igang på mandag synes jeg, da går det lettere retsen av uka :)

 

Jeg er ekstra spent på veiing denne uken for jeg satt inn hormonspiral på onsdag og jeg har ikke peiling på om det kommer til å påvirke vekten. Føles som om kroppen holder på litt mer vann.. Noen med erfaring? Fikk litt hint om det av en annen her inne iallefall.

 

I går var det kino og middag på restaurant med ei venninne. Kjempekoselig.

Det ble pasta og jeg hadde spart litt kalorier så det ble litt popcorn også :)

 

6 uker igjen til jeg skal til syden med familien og 2 andre familier. Gleder meg til å slappe av litt :) Utfordringen blir å holde aktivitetsnivået oppe , men jeg får gå mest mulig i trapper og bakker så kanskje jeg klarer meg ...

 

Ha en flott uke

 

Chicago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Hallo :-)

Mandag morra blues...

Godt at det begynner å bli lysere om morgenen nå, blir i godt humør når det er fint vær ute!

 

Imorgen er det veiedag igjen, utrolig spent denne gangen.... Synes selv jeg har vært flink!!! Blir veldig skuffet hvis vekta står stille denne uka...

 

(Gizmo, jeg tror du misforsto meg litt, vedr. mannen min.... Han er MEGA aktiv sammen med mine to sønner på 12 og 15. Trener 5-6 ganger i uka, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan det... Føler vel i grunn at med 3 unger, mann, hus og jobb at det kan holde hardt noen ganger, men du verden så godt det er når en er ferdig med en treningsøkt....)

 

Spennende dag i morgen da damer, vi snakkes,

 

klem snuskemor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morges veide jeg meg, og som mistenkt hadde jeg ikke gått ned noen kilo. Jeg synes ikke jeg har vært flink denne uka,, så jeg ble ikke overraska over null vektnedgang. Men jeg starter med friskt mot denne uka. I dag er det skikkleig mye vind ute og holka på veiene, så det er bare å holde seg inne. Men heldigvis har jeg Terapi Master-tau som jeg trener med, så i kveld skal trimpoengene sankes i mitt lune rede.

jeg sliter fortsatt med at jeg er "snoken" på noe hele tida.

Så i dag har jeg spist sitron og røkelaks mens jeg har kjeda meg.Det irriterer meg at jeg har så lyst på noe hele tida, men jeg klarer å holde meg innenfor kalorigrensa. Til kvelds blir det nybakt brød md røkelaks. MMMMMM Hvem trenger potetgull da?

 

Jeg jobber som lærer, og i dag gikk det virkelig opp for meg at jeg får jaggu bra med aktivitet på jobben. Det er opp og ned trapper flere ganger om dagen. I tillegg er det mye vandring inne på basen når en går og følger med/hjelper elevene. Men det kan likevel ikke sammenliknes med en god tur ute. Jeg gleder meg til det blir vår i bakkene. da blir det tur på fjellet. Det er mange som går nå, men det tør jeg ikke. Jeg er mørkeredd og livredd elgen, så jeg nekter å gå i marka/fjellet når det er mørkt. jeg er opptatt av at jeg skal finne en treningsform som passer meg, og ikke den som passer naboen.

 

Ellers vil jeg si at det er så flott å være her inne og lese.Dere er så flinke alle sammen. Jeg lurer bare på hva dere gjør når/hvis dere er snokne på noe mat/godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann og hoppsann!

 

da hadde jeg vært på kurs, og gikk ned -0,2kg i dag. men ned er ned, og jeg er fornøyd!

 

elgen, jeg har samme "problem" som deg, men har funnet ut noe lurt. skjær opp litt frukt og dekorer et fat. med oppskjært frukt som ser lekkert ut får man mye mer lyst på det også!

en annen "redning" for meg er cottage cheese med jordbærsyltetøy. man får kjøpt sånne små begre med en ferdig porsjon, står ved yoghurten i butikken! skikkelig godt!

 

enig med deg at det er litt mørkt ute om dagen også, og jeg liker heller ikke å gå alene i mørket. men denne uken har jeg fri fra skolen, så skal benytte dagen og lyset som er da til å få sanket inn noen trimpoeng.

 

håper veiinga går bra med dere andre i morgen også, (er vel tirsdager de fleste her inne veier seg?).

 

ha en fin kveld, damer - og hold motet oppe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Hei!

 

Ned 1,4 kg for meg denne uken :-) Dette syntes jeg at jeg fortjente!! Har jobbet steinhardt. Så siden 2. januar har vekta gått ned med 3,6 kg. Enda ett goooooodt stykke igjen, men det går nedover!!

 

Igår kveld følte jeg at jeg var veldig flink, bestilte fastfood til ungene (det er minst en mnd siden sist så de ble kjempeglade) og mannen min og jeg sto over. Jeg smakte på pommesfriten, men det var bare en smak! Etterpå var jeg fornøyd, samtidig som jeg var sur; for det kan være drittkjedelig å slanke seg! Men det viste resultater i dag så da er det jo verdt det :)

 

Hvordan går det med dere andre da??

 

Ett tips hvis du fyser på noe godt; Her om dagen fant jeg ut at hvis du blander kesam med frosne bær og litt melis, setter det i fryseren en liten stund så smakte det bedre enn sjokolade og all annen snop! :eek:

 

Tar meg selv i å gjenta meg selv, men stå på jenter, vi er på vei mot ett lettere liv :-)

 

Klem snuskemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte faktisk å gå på vekta i dag tidlig jeg da.. men da får jeg veie meg i morra tidlig i stedet. I morra har jeg fri fra jobben, så da er ikke morra-stunden så stressende heller, skal spise frokost hjemme med begge barna i morra.

 

Tenkte bare jeg skulle gi et lite hint om at jeg har vært inne og sjekket tråden, selv om jeg ikke får lagt inn vekt før i morra.

 

Er litt spent siden jeg jo har vært to uker i syden, så lurer på om jeg har klart å gå opp kun 400 gr som jeg så på søndag, eller om det er noen gram som kommer snikende i ettertid.

 

I hvert fall er jeg kjempefornøyd med starten etter ferien, pusher ikke så altfor hardt til å begynne med, men har klart meg uten snop både i går og i dag, har faktisk ikke hatt lyst på, for det ligger i kjøleskapet, men urørt!! Og det er litt av en bragd for meg skal jeg love dere!

 

Har nok ikke fått inn nok vann disse to første dagene, men jobber hardt med den saken også. I morra håper jeg på finvær, slik at jeg kan få gått meg en lang tur, og så skal jeg vaske hus, så da blir det en del aktivitet i morra!

 

Stikker innom og forteller hvilken vei vekta tipper i morgen tidlig!

 

Natta-klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Da var det onsdag og jeg har vært på vekta. Den viste en liten nedgang men som flere her inne har sagt en eller annen gang så er jo nedgang nedgang da :)

 

I dag viste vekten 101,5 kg, minus 0,5 kg fra forrige uke.. Totalt 2 kg i januar og det er helt ok synes jeg. Håper jeg får litt mer fortgang på vektnedgang i februar men det kommer ganske mange utfordringer også :)

På søndag skal vi ha en sammenkomst ,alle familiene som skal til syden sammen i mars. Da blir det boller , kaffe og sikkert litt snop. Håper det er litt frukt også så kan jeg si neitakk til bollene.

Søndagen etter er det barndåp hos noen venner , vi skal være faddere, da blir det sikkert god mat og mange gode kaker.... Jeg har en stor svakhet for nøttekake med sjokoladekrem eller smørkrem....

Huff og huff , jeg må være sterk. Får gjennomføre en skikkelig treningsøkt i dagene før så har jeg litt å gå på. Vet at det ikke er noe poeng å si at jeg ikke skal spise noe , men heller syke meg på at jeg skal klare meg med litt. Jeg er passe mett etter ett stykke og det holder!!

 

Ha en flott uke dere andre også. Jeg håper min uke blir aktiv og sunn :)

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

all nedgang er nedgang!!! :)

Det viktigste er bare å ikke gi opp, selv om det går litt tregt av og til.

 

Jeg for min del må gjemme vekta og kun ta den ut på tirsdag morgen. Blir utrolig sur når jeg en dag har gått ned f.eks. 1 kg og neste dag bare 0,5 :-( Før hadde jeg nok bare gitt opp, men nå går det en viss mann i meg som skriker GI IKKE OPP!!!

 

Tror også det er viktig at vi skal smake på kake osv. men ikke ta de store bitene og mange av dem! For hvis vi kutter ut alt, kommer vi en gang til å sprekke totalt, og da spørs det om vi klarer å hente oss inn igjen.

 

Så Chicago, kos deg med måte, og prøv heller å ta en eller to ekstra gåturer el. som kompensasjon :) Bare tenk hvor deilig det blir med syden!!!!!! Flere kilo lettere :-)

 

Lykke til,

snuskemor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den viste faktisk litt nedgang siden før sydenturen! Ikke mye, bare minus 0,2 kg, men jeg er fornøyd med enhver nedgang etter to herlige uker i sydligere strøk. Det ble jo tross alt litt snop, mye god mat og noe godt drikke. Men man må jo kunne kose seg ved slike anledninger, ellers vil en aldri klare å stabilisere seg etter hvert heller tror jeg.

 

Så jeg er enig med Snuskemor, som sier til Chicago at det er greit å ta en liten bit kake i stedet for ingenting, for da sprekker vi garantert skikkelig en dag!! Bare å komme seg ut av godstolen på forhånd, så kan du ta det kakestykket med god samvittighet, så lenge det ikke blir altfor stort da!!

 

Mitt mål for kommende uke er å drikke minst 2,5 l vann hver dag!

 

Ha en flott, aktiv og sunn uke folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten sto på det samme denne uka, akkurat som i forrige uke. Synes egentlig jeg har vært flink jeg, men må kanskje gjøre noe anderledes.

 

Begynte å trene med Friskis og Svettis på mandag. Kanskje det hjelper sammen med mine "minst-halvtimesturer" med hunden hver dag.

 

Jeg er ikke flink til å skrive opp alt jeg spiser, og har en mistanke at jeg spiser for lite mat. Har levd på lav-kalorimat siden jeg var 16 år, opp og ned - 20 kg flere ganger. Vet jeg går ned hvis jeg legger meg på 1100 kalorier om dagen, men da går jeg fort opp igjen når jeg skal prøve å leve "vanlig". Kanskje jeg må tørre å gi litt slipp på skummetmelken, bruke litt smør på brødskiva, spise litt større middagsrasjoner. Jeg sliter med å komme over 1600 kalorier om dagen. Og med den aktiviteten jeg tross alt har, trenger jeg nok mer mat.

 

Vel, vel, jeg gir meg ikke! Gleder meg ved nedgangen dere andre har:-)

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hella - treninga di kan godt vise seg på neste ukes veiing, det tar litt tid sa i alle fall kursleder til meg en gang, og det stemte! bare å fortsette med godt mot og nye gode vaner, da går alt supert! :)

 

nå har jeg kost meg med en deilig sein lunsj. grovbrød med roastbeef og masse godt grønt ved siden av. og eplejuice og yoghurt. akkurat passe mengde kalorier, og akkurat passe mett! :)

 

skal tusler meg en times tur ut i finværet og sanke noen trimpoeng jeg også. litt dårlig med det i det siste her i gården.

 

jeg gleder meg til neste ukes veiing! den skal gå turen for meg og dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Stikker bare innom for å ønske dere alle en GOD HELG!

 

Kos dere masse (på den sunne måten) så snakkes vi til uken :-)

 

(Må ut å kjøpe ny vekt, sparket litt hardt i den gamle igår, og vips var den ødelagt. Den var kjempefin og til å stole på - det var kanskje derfor jeg sparket.... ;) )

 

Snakkes,

klem snuskemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, huff da snuskemor. gikk det ikke helt som forventet denne uken?

håper du har fått tak i en ny vekt, og at du holder motet oppe allikevel! ;)

 

hvordan går det med dere andre?

 

jeg er matlei om dagen, og har ikke lyst på noe egentlig.

noen som har noen fine, gode oppskrifter på lur?

 

go' helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Hei :-)

 

Hehe aamodt ;) , det var vel ikke at det ikke gikk den rette veien, men det går så innmari tregt!!!! Jeg er så utålmodig!

Fikk ikke kjøpt vekt i går, så nå må jeg vente enda lenger med å veie meg :D Så det straffer seg å sparke hardt! MEN kanskje jeg blir kjempefornøyd neste gang jeg går på vekta, er nok fornuftig å ikke gå på den så ofte.....

 

Når en er matlei er det ikke noe som frister! Vi skal ha Bali kyllinggryte til middag idag NAM NAM... Har bedt mammaen min på fastelavnsboller så det blir nok noen kosemerker som går idag (Har lovet meg selv å smake - men bare 1 bolle!!!)

 

Fortsatt fin dag til alle sammen,

 

snuskemor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har snikveid meg i dag, og det går veeeeeldig sakte med meg. jeg vet at det kan gjøre det siden jeg bruker en del medisiner som påvirker vekta mi, men jeg sliter med å holde motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam
Jeg er ikke flink til å skrive opp alt jeg spiser' date=' og har en mistanke at jeg spiser for lite mat. Har levd på lav-kalorimat siden jeg var 16 år, opp og ned - 20 kg flere ganger. Vet jeg går ned hvis jeg legger meg på 1100 kalorier om dagen, men da går jeg fort opp igjen når jeg skal prøve å leve "vanlig". Kanskje jeg må tørre å gi litt slipp på skummetmelken, bruke litt smør på brødskiva, spise litt større middagsrasjoner. Jeg sliter med å komme over 1600 kalorier om dagen. Og med den aktiviteten jeg tross alt har, trenger jeg nok mer mat.[/quote']

 

Kjenner meg igjen i det du sier, med å h alevd på lavkalori i flere år, og jojo-vekt. (Jeg har 30 kilo jeg har gått opp og ned 3-4 ganger) De første gangene gikk jeg ned på 1000-1200 kalorier, og den siste gangen på 1900-2000. (Gikk opp igjen i forbindelse med svangerskap denne gangen) Nå ligger jeg på 1900-2100, og går ned så det suser. Spiser godt, sunt, og det eneste jeg nekter med selv er godteri og sjkokolade. Har tatt av 6,6 nå på 5 uker, og jeg kjenner på kroppen at det ikke stopper her! Kroppen setter seg selv på sparebluss når du spiser for lite, og dermed vil vekta stoppe opp etterhvert, pluss at du selvfølgelig "eser" ut av den minste lille utskjeielse. Nå er jeg aldri sulten, og har dermed aldri behov for å overspise. Som jojo-slanker har jeg ødelagt mye av den naturlige sult/metthetsfølelsen, og dermed er GR-menyen som skapt for meg! Jeg må rett og slett vite hva jeg skal spise, og slutte når det er tomt på tallerkenen! Målet er å trene opp mage-følelsen igjen! Regn ut hva du forbrenner, og sjekk hvilken meny du skal ligge på, og forsøk å følge det i noen uker. Krysser fingrene for deg!

 

Gikk for øvrig ned 1,2 denne uka (111,4), og ligger godt an til å klare første delmål, 105kg til 25. mars, og har dermed bare 31,4 kg igjen til det endelige målet!

 

Ha en fortsatt fin uke!

 

Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, Cam. med meg går det sakte. Veldig sakte. har gått på kurs i 3 uker nå. starta på 100 kg, og nå er jeg 98,5. Kurslederen min sier hun vurderer om jeg må ned til 1400 kcal (ligger nå på 1900),så vi får se. Nå har jeg vent meg til å spsie mer lunsj og frokost enn tidligere, og kjenner hvor godt det er. da blir det rart å måtte kutte ned igjen. men, men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...