Gå til innhold

Sommersexy


Gjest mamma88

Anbefalte innlegg

Kjempebra, elgen! :)

Var spent på hvordan det gikk med deg, men viste seg at du var jo kjempeflink! Se, der har du gjort opp for pizzan og vafflene du spiste her om dagen også! Supert!

 

Huff, tanken på å kjøpe klær ja. Ser så mye fint på venninnene mine og i butikkene, men får dem ikke hodet og knæra en gang selv. Er så kjedelig å ikke bare kunne velge akkurat den modellen man vil ha, eller i det minste noe i str. 38 - 40. Bare føle seg blubbete og svett og trist når man er på shopping, sånn var det ikke før. :)

 

Jeg har gått opp utrolige 40kg på 4 år. De siste 20 kom i fjor, og jeg skjønner ikke at jeg lot dem få lov. Nei, nå skal dem vekk. Alle sammen. ARG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar
Gjest snuskemor

Hjelp! :confused: :)

Jeg gir nesten opp, har gått opp alt jeg har gått ned i år! Alt stritter i mot, har ikke lyst til å trene, har bare lyst på godteri og salt.

Starter så fint om morgenen, og så bare sklir det ut utover dagen.. jeg blir så deppa og da spiser jeg bare mer og mer..... :)

Tror ikke jeg noen gang blir slank! Og så når jeg leser om andre som klarer det blir jeg "eitrande forbanna" på meg selv! Hvorfor skal andre klarer det, når jeg ikke klarer!

 

Huff, dette var sutring, men godt å få det ut :eek:

(Tror jeg må endre mottoet jeg.... veien mot ett slankere liv er bare fullt av torner... kommer jeg noengang forbi tornene?)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! :confused:

Jeg gir nesten opp' date=' har gått opp alt jeg har gått ned i år! Alt stritter i mot, har ikke lyst til å trene, har bare lyst på godteri og salt.

Starter så fint om morgenen, og så bare sklir det ut utover dagen.. jeg blir så deppa og da spiser jeg bare mer og mer.....

Tror ikke jeg noen gang blir slank! Og så når jeg leser om andre som klarer det blir jeg "eitrande forbanna" på meg selv! Hvorfor skal andre klarer det, når jeg ikke klarer!

 

Huff, dette var sutring, men godt å få det ut

(Tror jeg må endre mottoet jeg.... veien mot ett slankere liv er bare fullt av torner... kommer jeg noengang forbi tornene?)

.[/quote']

o

 

Hei!

 

Trist at ting går tungt om dagen.

Prøv å finn noe som motiverer deg. Feks klær som du kjøper for lite , heng det opp....slik at du ser det hver dag:-)

Har du lyst på salt og søtt, unn deg litt.. Feks kvikklunsj kun 63 kcal pr remse, superchips, 50 kcal pr 10 gram. Og det blir 5 store flak det..

Spis lite noen dager slik at sultfølelsen forsvinner, og ha en ordentlig kose dag i uken hvor du unner deg alt.

 

Dette er ting som fungerer for meg, i tillegg til å være mye her inne på vektklubben.

 

Lykke til :-)

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

det var godt å høre fra deg, du er mitt store ideal inne på disse sidene :-) Du har vært utrolig dyktig, og nå skal jeg bli det samme!!

 

Vet at jeg må jobbe masse for å klare dette, men vet også at dersom jeg kommer skikkelig i siget går det mye bedre :-)

 

Takk for oppmuntringen! Og du - nå er det ikke lenge igjen før du er i mål, hva? Imponerende :-)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Hei på dere,

 

nå er det snart påskeferie for min del, gleder meg til å kunne sove litt lenger om morgenen og ikke ha dårlig samvittighet for å legge meg litt senere om kvelden :-)

 

Har lovet meg selv å være flink med maten i påsken. Skal en tur til Sverige mandag bl.annet å handle inn godt til påskeeggene til ungene. Håper jeg klarer å bare kjøpe til påskeeggene og ikke til meg!! Jeg elsker snop!! Det er vel derfor jeg ser ut slik jeg gjør også antar jeg :) Mine 3 gutter (dvs. mann og 2 barn på 15 og 13) er superaktive, de sykler og sykler. Håper å få litt motivasjon fra de! Bare det at jeg kan ta med vesla på 8 år ut å gå en tur, evt. sykle en tur må være målet. Hadde jeg klart å legge inn noen økter med skikkelig svettetrening blir jo det en kjempebonus! :-)

 

Ønsker dere alle en god, sunn og aktiv påske :-)

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens:-)

Av og til lurer jeg på hvor mye viljesyrke som skal til for å gå ned i vekt. Det er slett ikke alle dager jeg finer fram denne viljestyrken. jeg vil f.eks. ha mer middag enn det jeg kan tillate meg å spise. Jeg vil ha noe "godt" en halvtime etter middag. Jeg er så lei av alle disse lystene! men så er jeg jo så stolt når jeg har klart å være flink:-) I dag ble mannen min og jeg enige om å ikke handle inn påskegodter før på onsdag. det er meningen at det bare er barna som skal ha godterier, men dersom det kommer sure og salte godter inn i mitt hus, er jeg mest sannsynlig fortapt:-(

Ellers håper jeg på mye trim i påska. Var på en liten kosetur i saaaakte tempo i dag sammen med datra mi i formiddag, og nå sitter jeg bare og venter på ei venninne som jeg skal på tur sammen med. Vi skal gå ei løype i marka som vil ta ca 2 timer. Det skal bli deilig.

Ellers så synes jeg utrolig nok ikke det er så greit å forplikte meg til andre mht turgåing og slikt. Det er rett og slett fordi de fleste av mine venninner har babyer, og de må få dem lagt om kveldene før de kan ta seg ordentlige turer i marka. Når jeg er på jobb, er det greit for meg, men nå når jeg har påskeferie, kjenner jeg at dette vil jeg gjøre på dagtid, og så kan jeg være sammen med mannen min når det blir kveld. Me jeg merker at jeg firer, og lar dem få det som dem vil. Det begynner å gå opp for meg at jeg er fryktleig dumsnill, og at jeg må våge å si mer i fra. Vel, vel. Egentlig bare et luksusproblem, men godt å få det ut likevel:-)

Til slutt vil jeg bare si at jeg håper det går bra med matinntaket til dere alle i påsken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens!

ja, nå har vi vært et helt gjeng på aketur med grilling og kos. Vi har et fantastisk påskevær:-)

I dag har jeg spist indrefilet av svin surret i skinkestek og ratatoille og stekte potetbåter.Det var godt, men ville heller hatt stekte sjampinjonger enn ratatoille:-)

Håper det går bra med dere folkens:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens! er det noen her?

i dag var jeg på vekta. Minus 0,4 kg. Det er da litt. Men jeg sliter med tålmodigheta og motivasjonen. Noen dager har jeg bare lyst å kjøpe meg en diger burger med alt tilbehør og ellers spise hva jeg vil. Jeg er lei av å tenke på vekta hele tida. Jeg er lei av å ikke kunne spise det jeg vil, og samme hvordan jeg snur og vender på det, så synes jeg den usunne maten er best!

Men: Jeg vet hvilken pris jeg må betale med et usunt kosthold, og dermed er det bare å stå på. Kiloene skal vekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer.

Da var jeg tilbake etter en herlig, daff påske.

Har retten og sletten ikke gjort en ting. Bare kosa meg og spist akkurat det jeg ville.

(OG SOM JEG ANGRER MEG NÅ).

 

Jeg har ikke turt å gå på vekta siden før påske, og har ikke tenkt til å gjøre det før jeg kjenner på kroppen at jeg veier mindre enn sist.

 

Har det veldig sånn som deg om dagen, elgen. Sliter med motivasjon, og skulle ønske jeg kunne proppet i meg burger og pommesfrites og gått ned kilo etter kilo. :)

 

Vurderer sterkt å melde meg på et internettkurs. Har så mye å gjøre med studier og jobb, så jeg måtte avlyse flere ganger da jeg gikk på kurs sist. Fryktelig dumt..

Er det noen av dere som har erfaring fra internettkurs? Får man skikkelig back up, og går det an å "få tak i" kurslederen gjennom hele uken? Er det slik at jeg bare registrerer vekt en gang i uken og ikke får noen spesiell tilbakemelding eller tips spørs det nok om jeg bruker 1800kr på det. :/

 

Jaja, nå er det natta her i gården. Skikkelig herlig vær her i Trøndelag om dagen, så nå gleder jeg meg bare til å stå opp og komme meg ut i sola i morgen. Deilig selvom det er litt kjølig. :)

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på internettkurs, og synes det er greit. Kureslederen min svarer på spm gjennom hele uka, og hun er flink å gi meg ris og ros. jeg vil anbefale deg å prøve internettkurs, men jeg legger ikke skjul på at innsatsen min kanskje hadde vært bedre dersom jeg måtte troppe opp hos en kursleder en gang i uka og sett henne og de andre kursdeltakerne i øynene. Likevel mener jeg absolutt at internettkurs er ei god ordning. Du fører opp hva du spiser, trimmer, og så veier du deg en gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar, elgen. :)

kan jeg spørre hvilket kurs du tar? tenkte meg på maxikurset jeg - men lurer på om det er forskjell på det og vanlig kurs. om man får noe annerledes der.

jeg vil ned masse, og jeg vil ned nå. vært flink i dag da. vært ute og gått, og ikke proppa i meg noe "fy-mat". tenke over internettkurset denne helga, og så blir det nok trulig kurs over helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huskeberta

Kan jeg får lov til å være med dere?

 

Veier 109 kilo og går ikke ned...Har vel slanka meg i ti år. Men når jeg ikke går ned, begynner jeg å gi opp.

Fikk meg skritteller for to år siden og da gikk jeg ned ca 15 kilo, men alt er på igjen etter en turbulent tid...

Men jeg prøver igjen jeg...

 

Jeg skla spise 1900 kcal om dagen - men når jeg gjør det, går jeg opp...og så må jeg si at jeg ikke trimmer i det hele tatt og har en enkel jobb...ME på ett kurs så lærte jeg jo det at jeg ikke tregner å trimme for å gå ned, bare jeg spiser nok...

 

hm...

 

Og jeg har overhode ikke motivasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar' date=' elgen. :)

kan jeg spørre hvilket kurs du tar? tenkte meg på maxikurset jeg - men lurer på om det er forskjell på det og vanlig kurs. om man får noe annerledes der.

jeg vil ned masse, og jeg vil ned nå. vært flink i dag da. vært ute og gått, og ikke proppa i meg noe "fy-mat". tenke over internettkurset denne helga, og så blir det nok trulig kurs over helga![/quote']

 

 

jeg tar maxikurset. jeg sender ukerapport en gang i uka, og sender ellers medlinger hvis jeg har spørsmål eller sliter med motivasjonen. Kurslederen min er rask å gi svar tilbake.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg får lov til å være med dere?

 

Veier 109 kilo og går ikke ned...Har vel slanka meg i ti år. Men når jeg ikke går ned' date=' begynner jeg å gi opp.

Fikk meg skritteller for to år siden og da gikk jeg ned ca 15 kilo, men alt er på igjen etter en turbulent tid...

Men jeg prøver igjen jeg...

 

Jeg skla spise 1900 kcal om dagen - men når jeg gjør det, går jeg opp...og så må jeg si at jeg ikke trimmer i det hele tatt og har en enkel jobb...ME på ett kurs så lærte jeg jo det at jeg ikke tregner å trimme for å gå ned, bare jeg spiser nok...

 

hm...

 

Og jeg har overhode ikke motivasjon...[/quote']

 

 

Heisann:-)

Velkommen skal du være:-)

Her inne kan du buse ut med gleder og sorger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei folkens!

Ja, vi har det med å være trege her inne, men jeg tar meg på tak av og til. For å være helt ærlig, synes jeg det går dårlig. jeg har en fot som er helt idiot, noe som gjør at det er ganske smertefullt å trimme. Jeg er vant til å være ute å gå, så dette synes jeg tar på humøret. Ellers er jeg ikke særlig flink med maten. jeg glemmer å spise til alle måltider, og jeg glemmer å telle kalorier. Det er akkurat som om jeg har gitt opp. Den som hadde en person som passa på meg hele dagen i noen måneder.

jeg vil så gjerne skjerpe meg,men har ingen motivasjon. Jeghar lest og lest i kursbøkene for å finne denne motivasjonen, men den forblir fraværende. Jeg er rett og slett fortvilet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

 

Er det mulig å henge seg på tråden deres?

Er på mitt andre kurs nå, og føler at motivasjonen er litt svekket. har stått nesten stille i to uker, trener masse og spiser riktig. tenkte at hvis jeg følger en tråd, så blir det kanskje lettere å holde motet oppe. skal veie med etterpå, veier 102,2 nå, og har gått ned 7 kilo tilsammen, vil ned til 70-75 kilo.

 

God kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Damer! Er vi nærmere målet om å bli sommersexy? ;)

Jeg har vært skikkelig dårlig i en periode, og gikk opp alt + litt til. Men nå er jeg igang igjen, og det er aldri for seint. Men jeg blir nok sommersexy til neste sommer, hehe!

 

Hadde vært hyggelig og motiverende å fått igang denne tråden igjen også! Come on! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

var det sommersexy som hadde uthevet skrift??? Jovisst!!!!

 

Hei på deg aamodt! Jeg har ikke gitt opp, men det går veeeeeeldig tregt, og akkurat nå er jeg inne i en veldig dårlig periode. Har gått opp 1,5 kg på 2 uker, og de 1,5 kg hadde jeg jobbet enormt for å gå ned ;)

Var kjempeflink med masse trimpoeng - og så gikk jeg ned 0,1 !!! kg da kom gamle sutre vaner tilbake.....

 

MEN gir ikke opp, denne gangen skal jeg ned til ihvertfall 85 kg som jeg i utgangspunktet hadde satt meg som mål, og bli der!

 

Har vi en avtale da aamodt, at om vi ikke er "helt" sommersexy i år, så er vi det IALLEFALL neste sommer???

 

Vi høres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuskemor. :)

 

Huff da, kjipt når det er sånn. Spesielt foran sommeren. Du kan vel trøste deg med at de 1,5kg du har gått opp går du fort ned igjen om du kuttet ut salt og drikker masse vann! De som kommer fort på, går lett av vet du. Bare å få igang rutinene igjen, og dette klarer du om du vil! Kom igjen!

 

85 er et fint tall jeg gjerne skulle vært nærmere selv. Har selv kommet meg under styggtallet 100 nå, så er sjeleglad om dagen, men jeg tror nok dealen om å være sommersexy neste år står fremdeles. Skulle egentlig vært det til jula jeg, for da skal jeg til Thailand, og der har dem bare klær for små folk. ;)

 

Nei, lykke til snuskemor! Du får det til om du vil!

Skal vi forresten prøve å holde litt liv i denne tråden fremover? Likte motivasjonen jeg fikk her ifra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Ja vi får prøve å holde tråden oppe :) Det gir masse motivasjon å være flere!

 

Ser at du har en annen tråd også, spennende med Acomplia... Synes du er flink som klarer å holde den andre dietten i 13 dager.... OG for en vektnedgang! WOW - det fikk jeg også lyst til å forsøke. Har ferie fra uken og da er jeg nok nødt for å vente til etter ferien før jeg forsøker noe så drastisk!

 

Blir spennende å følge deg i tiden fremover :-)

 

Vi "snakkes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da holder vi tråden oppe! Håper det kommer fler tilbake også, var jo så mye trivlige folk! :)

 

Ja, åpnet min egen tråd. Bestemte meg for å lage en "oppdateringsside" der jeg, så må jeg liksom si hvordan det går fremover. Litt motiverende!

Dietten er steinhard. Har igjen 2 dager nå, og du aner ikke hvor mye jeg gleder meg til å spise "ordentlig" mat igjen. Har egg og selleri langt oppi halsen. Drittlei, hehe. Men det har virkelig hjulpet. Litt over 7kg til nå, og det er ikke verst. Hadde vel brukt 2mnd på dette om jeg var i startgropa uten.

Om du skal prøve den vil jeg anbefale deg å sette av en periode du vet du ikke skal noe spesielt. Det eneste jeg gjør om dagen er å tenke på mat og hva jeg skal og ikke skal ha i meg. Men på søndag er det slutt, og da skal jeg og samboern ut og spise en god middag sammen. Mm, jeg gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...